بیگدلی: سازمان بازرسی مدیریت «میعاد صالحی» در صندوق بازنشستگی را غیرقانونی اعلام کرد

گروه اقتصادی الف،   3980505073 ۴۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو کمیسیون اجتماعی گفت: سازمان بازرسی و دیوان محاسبات ادامه فعالیت صالحی را در صندوق بازنشستگی کل کشور غیرقانونی اعلام کرد.

سازمان بازرسی مدیریت «میعاد صالحی» در صندوق بازنشستگی را غیرقانونی اعلام کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سید میعاد صالحی در دهم فروردین امسال از سوی شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مدیر عامل سازمان صندوق بازنشستگی کل کشور انتخاب شد که این انتصاب در میانه اخبار داغ سیل زیاد مورد توجه قرار نگرفت، اما بعد از آن بسیاری از نمایندگان با نگاهی به سابقه کاری، تحصیلات و عملکرد وی در این صندوق انتقادات بسیاری به وزیر داشتند.

صالحی مسئولیت‌هایی همچون دبیر کارگروه نخبگان قرآنی بنیاد ملی نخبگان، عضو کمیسیون مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی، دبیر کمیسیون نخبگان شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو کمیته نگارش سند راهبردی کشور در امور نخبگان، مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در امور نخبگان و استعداد‌های برتر، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس شورای سیاستگذاری و راهبری طرح‌های صنایع نوین وزارت صنعت، معدن و تجارت، عضو کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکت‌های دانش بنیان و عضو هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی را برعهده داشته است.

در صورتی که صندوق بازنشستگی کل کشور دارای یک زیر مجموعه عظیم اقتصادی با بیش از ۱۱۰ شرکت کنترلی و مدیریتی است که از این تعداد بالغ بر ۶۰ شرکت از جمله شرکت ملی نفتکش ایران، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، انبار‌های عمومی و خدمات گمرکی، صنایع شیر ایران و ... طی سال‌های ۱۳۹۰-۱۳۷۸ تحت عنوان واگذاری و یا رد دیون دولتی به این صندوق منتقل شده است که این مسایل می‌تواند بیانگر جایگاه بسیار مهم این صندوق در کشور باشد.

*استعلام از سه ناحیه درباره صالحی

براین اساس احمد بیگدلی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، اعلام کرد: براساس شرایطی که در تبصره ۱ ماده ۱۷ قانون نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی برای روسای سازمان‌ها و صندوق‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعیین شده، ادامه فعالیت صالحی در جایگاه مدیرعاملی صندوق بازنشستگی کشوری غیرقانونی است.

وی با تاکید براینکه روسای سازمان‌ها و صندوق‌های تعاون باید دارای پنج شرط در زمینه‌های رشته تحصیلی، مدیریت، انفورماتیک، پزشکی و سابقه باشند، بیان کرد: یک بار در سال ۹۰-۹۱ مرتضوی با حضور در جایگاه مدیر عامل سازمان صندوق بازنشستگی کشور این قانون را زیر پا گذاشت و خسارت‌های بسیار زیادی را به کشور به ویژه تامین اجتماعی وارد کرد، اکنون هم شریعتمداری وزیر کار با انتصاب صالحی دچار این اشتباه شده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس افزود: میعاد صالحی دکتری مکانیک و هوا فضا دارد و نوع سابقه و رزومه وی هیچ ارتباطی به مدیریت صندوق بازنشستگی کل کشور هم ندارد، ما این موضوع را به شریعتمداری چندین بار تذکر دادیم و حتی وی برای پاسخگویی به سوال من درباره این موضوع در جلسه کمیسیون اجتماعی هم حضور یافت.

*نظر منفی هر سه ارگان درباره صالحی

بیگدلی تصریح کرد: شریعتمداری وزیر کار در آن جلسه اعلام کرد که درباره صالحی استعلام کرده و منتظر جواب آن است، اما ما از مجلس این موضوع را از سه ناحیه دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کل کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور استعلام گرفتیم که تقریبا هر سه سازمان نظر ما را تایید کردند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات حضور میعاد صالحی را در جایگاه مدیر عامل سازمان صندوق بازنشستگی کل کشور را مغایر قانون اعلام کردند و سازمان اداری و استخدامی هم ضمن تایید این موضوع گفت که حضور این شخص براساس شاخص‌های ذکر شده در قانون منعی ندارد، اما در غیر اینصورت باید این سمت را ترک کند.

وی اظهار کرد: حدود دو هفته پیش قرار بود سوال من از وزیر کار درباره حضور غیرقانونی صالحی در صندوق بازنشستگی کل کشور در صحن مطرح شود، اما با شریعتمداری به تفاهم رسیدیم که تا پایان مرداد ماه این موضوع تعیین تکلیف شود و در صورت وجود مدارک قانونی، آن را به مجلس ارائه کند در غیر این صورت از صالحی در جای دیگری استفاده شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۲۱۴۹۷۱۲:۲۲:۴۹ ۱۳۹۸/۵/۵
این نماینده خودش مدرک داندانپزشکی داره و سرپرست درمانگاه سهروردی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان قبل از انتخاب به عنوان نماینده مجلس بوده !!!!!! حالا اومده گیر داده به این آقا چرا !!!!!!!!!! چون اومده در مورد حقوق ها شفاف سازی کرده و جدی پای کارش وایساده !!!!!!!!!!!!!
اشنا۱۰۲۲۵۸۵۲۲:۰۷:۵۳ ۱۳۹۸/۵/۵
درود
امیر حسین سلطان/تهران۱۰۲۲۷۲۵۲۳:۴۵:۴۶ ۱۳۹۸/۵/۵
هموطن گرامی شما چی را با چی مقایسه می فرمایید؟! احراز نمایندگی مجلس کجا و در راس صندوق بازنشستگی کشور قرار گرفتن کجا؟! من بعد از بازگشت سفر نوروزی به تهران و پیگیری اخبار حقیقتا از اینکه یک جوان با سن و سال کم و تجربه نه چندان کافی به مدیر عاملی صندوق بازنشستگی کشور منصوب شده است بهت زده شدم هرچند از لحاظ تحصیلات عالی و مشاغل قبلی شان ایشان را تحسین نمودم! الان بسیار متاسف شدم که می خوانم: (*نظر منفی هر سه ارگان درباره صالحی) اصلا فرض بگیرید ایشان(جناب دکتر میعاد صالحی) اول نخبه ایران باشند و از این درجه نخبگی بالاتر نداشته باشیم و تحصیلات عالی ایشان هم فوق العاده باارزش و متعالی باشد و باز فرض می کنیم حتی: (صندوق بازنشستگی کل کشور دارای یک زیر مجموعه عظیم اقتصادی با بیش از ۱۱۰ شرکت کنترلی و مدیریتی است) نیز قابل چشم پوشی و اغماض باشد!!! باید از ایشان پرسید چطور حاضر شده اند با وجود تجربه ناکافی و سن و سال کم در راس یک مجموعه رسمی(صندوق بازنشستگی کشور) قرار بگیرند که اکثر یت اعضای آن را افرادی با عمری تجربه با 30 سال خدمت حالا کمتر و یا بیشتر تشکیل می دهند؟! درست است که مدیران عامل قبلی صندوق هم گلی به سر ما بازنشستگان نزده اند! اما هر چه بودند لااقل سه ارگان رسمی و تعیین کننده صلاحیت برای انتصاب و ادامه کار شخص مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور این چنین نظر و دیدگاه منفی هم نسبت به انتصاب و ادامه کارشان نداشتند. گرایش به جوانگرایی پدیده مثبت و پسندیده ای است اما جوانگرایی ضابطه مند و آن هم در سازمان ها و مراکزی که مدیریت شان متناسب با جوانگرایی باشد و نه در سطح صندوق بازنشستگی که افراد بسیار محترم و باتجربه و پا به سن گذاشته ای را به عنوان مشترکین خود تحت پوشش قرار داده است. والله اعلم/ با سپاس _ دبیر بازنشسته ریاضی آموزش و پرورش شهر تهران
ناشناس۱۰۲۱۵۳۱۱۲:۳۵:۱۴ ۱۳۹۸/۵/۵
باید ببینید فامیل کیه که وزیر به پاش وایساده
دارایی چی۱۰۲۲۸۰۳۰۱:۱۸:۳۸ ۱۳۹۸/۵/۶
سازمان بازرسی به موضوع انتصاب غیرقانونی رییس مرکز مبارزه با .. هم ورود کند
صدقی۱۰۲۱۵۴۱۱۲:۳۹:۱۴ ۱۳۹۸/۵/۵
با سلام و احترام، بعد از افشاگری آقای میعاد صالحی در خصوص حقوق های نجومی و بخور بخور برخی مدیران صندوق مشخصه که این آقایون تاب نمی آورند و فشار وارد می کنند..چه عرض کنم یک فرد انقلابی که واقعا می خواهد تحولی ایجاد کند این .. های ببینید چگونه موضوع را از روال عادی خارج می کنند.
ناشناس۱۰۲۱۶۱۴۱۳:۰۹:۱۵ ۱۳۹۸/۵/۵
از نماينده بعيده که از مرتضوی بعنوان مسئول سالهای قبل صندوق بازنشستگی کشوری نام ببرد. ايشون در زمان احمدی نژاد مسئول تامين اجتماعی بود. يعنی نا آگاهی در اين حد؟!
بازنشسته کشوری۱۰۲۱۶۶۴۱۳:۲۴:۴۰ ۱۳۹۸/۵/۵
اولا مرتضوی مسئول تامين اجتماعی شده بود نه صندوق بازنشستگی کشوری! ثانيا شما و دوستان بجای برخورد با نجومی بگيران سازمان و شرکتهای تابعه که چندی پيش در ليست دريافتی مديران توسط صالحی ارائه شد، داريد خودش را کله پا ميکنيد؟
ناشناس۱۰۲۱۶۷۷۱۳:۲۸:۵۸ ۱۳۹۸/۵/۵
ژن خوب که داره بقیه چیزها مهم نیست این هم مثل خیلی ها که الان سر کارند
ناشناس۱۰۲۱۷۴۱۱۳:۴۶:۲۸ ۱۳۹۸/۵/۵
در همین کامنت ها داشتیم که به پاییز نمی رسد یا فوقش عید نوروز مگر اینکه همرنگ جماعت شود.
علی۱۰۲۱۷۵۷۱۳:۵۰:۵۷ ۱۳۹۸/۵/۵
یادمون باشه که ایشون در همین مدت کم دست به اقدامات شایسته و خطرناکی مثل شفاف کردن مدرک تحصیلی مدیرعامل ها و هیات مدیره ها، انتشار حقوق و مزایا و دریافتی کل مسئولین ذیل صندوق زد.
بازنشسته۱۰۲۱۸۰۵۱۴:۰۹:۰۷ ۱۳۹۸/۵/۵
این آقای نماینده احتمالا ازاعضای هیئت مدیره شرکتهایی بوده که صالحی برکنارشان کرده تو روبخدا بسه دیگه
عجایب شهر۱۰۲۱۸۶۹۱۴:۳۹:۲۲ ۱۳۹۸/۵/۵
ایشان عزم جدی مبارزه با فساد دارند.
ناشناس۱۰۲۱۸۷۴۱۴:۴۴:۳۱ ۱۳۹۸/۵/۵
نمیبایست لیس حقوق مدیران منتشر کنه حالا به همین گناه باید کنار گذاشته شود
اشنا۱۰۲۲۵۹۳۲۲:۱۰:۱۳ ۱۳۹۸/۵/۵
متاسفم برای بازرسی که بخاطر مبارزه با نجومیا میخواد بیرونش کنه اگر راست باشه واقعا ؟!
زارع۱۰۲۱۸۹۱۱۴:۵۲:۱۱ ۱۳۹۸/۵/۵
برداشت بنده از مصاحبه تلویزونی ایشان بسیار مثبت بود. ایشان جوانی با انگیزه بالا جهت کار و مبازه با فساد، بهرمند از ذهنی منطقی و محاسبه گر، پاکدست و شجاع مینمودند.بیم آن میرود این اشکال وارد شده ، بهانه ای باشد برای جلوگیری از کوششی که ایشان در شناسایی رانت خواران و برخورد با آنان داشته است.
ناشناس۱۰۲۱۹۵۴۱۵:۱۸:۳۲ ۱۳۹۸/۵/۵
آهان چون دست غارتگران اموال بازنشسته ها رو رو کرد دیگر صلاحیت ندارد سازمان زمانی که اموال بازنشسته ها را به تاراج می بردند کجا بود ...
محمد۱۰۲۲۰۱۵۱۵:۴۱:۰۳ ۱۳۹۸/۵/۵
کلا باید با این وزیر مقابله کرد
ناشناس۱۰۲۲۰۶۷۱۶:۰۳:۴۶ ۱۳۹۸/۵/۵
خوشحال بودیم بالاخره یک مسئول پاک و باسواد و کاری و غیر دزد و دست پاک داریم.............
مهدیار۱۰۲۲۰۹۵۱۶:۱۶:۱۰ ۱۳۹۸/۵/۵
آقای صالحی جزئیات حقوق و مزایای دریافتی مدیران ارشد صندوق و هلدینگها را منتشر کرده است: "جرمش این بود .. البته الزما شاید مدیر بسیار توانمندی نباشد اما حتما از نماینده سابقی که با مدرک لیسانس به طور متوسط ماهانه بیش از 50 میلیون تومان گرفته ناتوان‌تر نیستند
ناشناس۱۰۲۲۱۰۶۱۶:۲۲:۳۹ ۱۳۹۸/۵/۵
داشتن ژن خوب و بند «پ» از همه شرایط مذکور مهمتر است که ایشان دارند.
آشنا۱۰۲۲۱۷۶۱۶:۵۱:۳۳ ۱۳۹۸/۵/۵
آقای صالحی پسرم گفتم لانه زنبوران رابهم نریز،سروصا شان عذاب آوره،
ناشناس۱۰۲۲۱۷۷۱۶:۵۱:۳۸ ۱۳۹۸/۵/۵
عاقبت افشای حقوق نجومی همین است
ناشناس۱۰۲۲۲۸۹۱۸:۰۰:۰۳ ۱۳۹۸/۵/۵
این همه نخبه گی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط سه مورد نتایج کارهاش عنوان بشه !!! فقط
ناشناس۱۰۲۲۳۲۵۱۸:۳۳:۳۱ ۱۳۹۸/۵/۵
چرا سازمان بازرسی در مورد نجومی بگيران صندوق و شرکتهای تابعه که ليستشان را آقای صالحی منتشر کرده، کاری انجام نميدهد؟
ناشناس۱۰۲۲۴۸۰۲۰:۴۸:۲۲ ۱۳۹۸/۵/۵
مشکلش اینه که حقوقهای نجومی مدیرهای زیر مجموعه صندوق را بر ملا کرد
ناشناس۱۰۲۲۶۵۲۲۲:۵۲:۰۵ ۱۳۹۸/۵/۵
معلوم نیست چرافقط از شریعتمداری وامثال وی که سال هاست باضعف مدیریت ،ازین وزارتخانه به آن وزارتخانه میآیندومیروندودست از سر مملکت برنمی دارند استفاده میشود؟ بنظرمیرسد شریعتمداری درانتصاب آقای میعاد صالحی ..
)بازنشسته مظلوم۱۰۲۲۶۷۲۲۳:۱۲:۱۰ ۱۳۹۸/۵/۵
سلام حالاکه دستان ..ی رو ازحقوق های نجومی قطع کرده راه درست رو میره میخوان برکنارش کنند خدا....
حاجی۱۰۲۲۷۱۹۲۳:۳۹:۰۸ ۱۳۹۸/۵/۵
بله مشخصه که..یک جوان نخبه وانقلابی جلوی فساد وحقوق های نجومیتون را گرفته. این دست خداست از دست خدا فراری نیست. ایشون باید درهمین جایگاه بمانند. ما باز نشستگان از ایشان حمایت میکنیم. ومن الله توفیق
ناشناس۱۰۲۲۷۹۶۰۰:۵۹:۰۱ ۱۳۹۸/۵/۶
بابا ول کنید این حرفا رو مردم از گرسنگی دارند میمیرند واز اوضاع اسفناک وبعد اقتصادی در عذابند وحال یک مدیر خدایی و کاملا پاک وتسلط کامل به تمام امور پیدا شده وچون داره اوضاع د.. را به هم می ریزه می خواهید از صفحه مدیران با اخلاص دور کنید مردم این قدرکه شما حساب می کنید بیشعور ..نیستند وتا حالا هم که صبر پیشه کردند ومی کنند وچیزی نمی گویند فقط .فقط به خاطر رهبرشان ودینشان هستش به خدا پناه ببرید که در جهان آخرت وروز قیامت سربلند باشید اگه اعتقاد دارید هر چند بعضی مسولان کج فهم هستند وفقط آمدند پست بگیرند وحقوق بیت المال را بچاپند واز نماز واعمال خداوند در این مسئولان خبری نیست این را به صراحت بیان کردم چون به عینه دیدم از یک مسئول بلند مرتبه در .. را برعهده داشت.
ناشناس۱۰۲۲۸۰۰۰۱:۰۸:۲۴ ۱۳۹۸/۵/۶
اون 5 شرط چیه؟ بگین بدونیم چطور کارشناسی حقوق قضایی آن شرطها را داشته و ایشون ندارند؟
ناشناس۱۰۲۲۸۰۵۰۱:۲۲:۱۲ ۱۳۹۸/۵/۶
بنده یک بازنشسته ی فرهنگی هستم فقط همان یک سال اول کارم چیزی حالیم نبود واز سال بعد تمام ریز ودرشت کارها دستم آمد به خداوندی خدا وبه ارواح طیبه ‌شهدا قسم یاد می کنم که دیدم چه طور به حقوق بیت المال دست درازی می شد ودارد می شود واین را پایانی نیست .زمانی که هنوز سیستم دستی بود در آن اداره دیدم که چه طور حساب ها را دستکاری می کردند .بودجه می گرفتند همش الکی این را به عینه مشاهده کرده که با دستور رئیس اداره وقت که خودش هم در جریان بود وخبر داشت تمام اسناد را پاره کردند وبعدها شنیدم به طور ناحق گرفتند وخوردند بارها وبارها که با چندی از مسوولان که آشنایی کامل داشتم وهمشهری هم بودم در کسوت رئیس و...تا پاسی از شب می نشستند ومردم را به باد مسخره می گرفتند بله برخی از اینا هستن مسوول یک کشور انقلابی وشهید داده وحال یک حرف حق بزنیم واعاده حق بکنیم در جواب می گویند مقصر اصلی شما یعنی خانواده های شهدا وغیره هستید اگه به جبهه نمی رفتند جنگ خاتمه پیدا می کردند یعنی منظورشان ‌این بودو که انقلاب نیست ونابود می شد وحکومت کمونیستی پا می گرفت وامروز هم برخی همین افراد .. پست های کلیدی را در دست دارند ونمی خواهند غیر از خودشان کسی حکومت کند.‌و مسولان پاک دست وانقلابی را به چشم بد ومزاحم به حساب می آورند.
صابر۱۰۲۲۸۴۷۰۳:۴۶:۳۶ ۱۳۹۸/۵/۶
به خدا میدونستم که به زودی علیه این جوون پاک توطئه میشه. وقتی که .. آره این جوان رااخراج کنید چون نمیذاره راحت بخورید
بازنشسته۱۰۲۲۸۶۰۰۵:۴۱:۳۶ ۱۳۹۸/۵/۶
اين جوان چون باج نميده و ...باحقوق نجومي مبارزه ميکنه .نماينده که خود دندانپزشکي داره مخالفش ميشه کساني که منشا تمام دندان درديهاي ملت هست .
ع۱۰۲۲۹۲۵۰۷:۴۰:۵۱ ۱۳۹۸/۵/۶
سازمان بازرسی صندوق خیلی کار بدی کرده
ع۱۰۲۲۹۲۷۰۷:۴۷:۰۱ ۱۳۹۸/۵/۶
سازمان بازرسی باید محاکمه بشه که تازه یادش افتاده که صالحی غیر قانونی اومده چرا مردم رو آنقدر بد بین میکنید
زینب۱۰۲۳۲۲۸۱۰:۱۴:۱۵ ۱۳۹۸/۵/۶
هر کسی که با وزرا و برخی نماینده های خطا کار درافتاد ورافتاد میکنند واسه مردم کار کردن در این دولت عاقبتش همینه درست مثل فتاح ما مردم نباید هر پرت هایی رو باور کنیم هر کسی رو که این دولت بگه بده باید بدونیم واسه مردم داره کار میکنه و اجازه خوردن رو ازشون گرفته
ناشناس۱۰۲۳۲۴۱۱۰:۱۹:۵۲ ۱۳۹۸/۵/۶
واقعا باید خیلی ساده بود که نفهمید صالحی به چه دلیلی حقوق دیگران را فاش کرد. چند صباحی بعد ایشان را درمقام وزارت خواهیم دید
Mohi۱۰۲۳۶۳۹۱۳:۰۴:۳۳ ۱۳۹۸/۵/۶
پاک بودن دراین زمانه جرم است.میعاد جان.
ناشناس۱۰۲۳۶۴۵۱۳:۰۵:۵۱ ۱۳۹۸/۵/۶
خوشحال بودیم یک جوان پاک و دلسوز مسئولیت صندوق بازنشستگی به عهده گرفت ..عصبانی هستند فساد و رانت خواری آقایان را رو کرد مدرک ایشان بهانه کردند مدرک خود آقایان چی هست دیپلم ردی یا لیسانس مدیریت ...معلومه نخبه پاک با اینها ..
فاطمه محمدی بازنشسته۱۰۲۳۸۲۹۱۴:۳۳:۲۸ ۱۳۹۸/۵/۶
آقای صالحی دلشون سوخت ..چون دست ..ها رو کردی چرا .. حالا یکی .. بیارن حق این بازنشسته ها بخورند آنها ماهی ۶۰ میلیون حقوق به بالا حقوق بگیرن من بازنشسته ۱۴۰۰۰۰۰ تومان حقوق بگیرم بازم مواظب خودت باش..
زهرا۱۰۲۳۸۷۰۱۴:۵۸:۱۲ ۱۳۹۸/۵/۶
تو رو خدا دقت کنید حالا که مدیر دل سوز میاد حالا برای برکناری نقشه میکشن .بگذارید تو رو خدا کار کنه .حالا اگه ی فرد اختلاس گر بود همه ساکت میشدند.عجب روزگاری !!!!!!!
بازنشسته۱۰۲۴۰۴۶۱۶:۴۷:۲۲ ۱۳۹۸/۵/۶
آقای صالحی چه در مقام باشد و نباشد مدیر پاکدامنی و پاکدستی معروف شده خوش بحال پدر ومادرش چنین فرزندی به جامعه تحویل داده
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین