پزشکان تا سقف ۳۲۰ میلیون تومان معاف از مالیات شدند

گروه اقتصادی الف،   3980502176 ۸۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به استخدام ۲۰ هزار پرستار در سال‌جاری گفت: پزشکانی که تا سقف ۳۲۰ میلیون تومان گردش مالی داشته باشند، نیازی به ارائه اظهارنامه مالیاتی ندارند.

پزشکان تا سقف ۳۲۰ میلیون تومان معاف از مالیات شدند

به گزارش فارس، حیدرعلی عابدی عصر امروز در نشست اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با فرماندار و مسؤولان بهداشت و درمان کاشمر در مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان این شهرستان، گفت: اگر چه ترکیب اعضاء در کمیسیون‌های مجلس متفاوت است، اما در کمیسیون بهداشت و درمان تمامی اعضاء صرفا دارای تخصص بهداشت و درمان، آموزش و پزشکی هستند، به‌طوری که اعضای این کمیسیون به‌جای اینکه برای وزرا مشکلات درست کنند با حمایت از وزیر بیشتر کارساز هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همواره اعضای کمیسیون تلاش می‌کنند به‌جای قوانین بازدارنده، مجموعه‌های وزارت بهداشت، تامین اجتماعی و هلال احمر را کمک می‌کنند، افزود: خوشبختانه در بودجه ۹۸ برای اجرای ادامه اجرای طرح تحول سلامت پیش‌بینی‌های خوبی انجام شد و همانند سال‌های گذشته نیز ۱۱ میلیارد تومان برای اجرای این طرح مصوب شد.

وی با بیان اینکه انتظارمان از وزارت بهداشت توجه جدی به‌موضوع مراقبت از مردم است، یادآور شد: با توجه به‌اینکه در برنامه ششم بحث مراقبت در منزل جزو وظایف وزارت بهداشت و درمان آمده است، اگر این مهم به‌خوبی انجام شود و بتوانیم زمینه افزایش و ارتقای این مراقبت‌ها را فراهم کنیم، قطعا هزینه‌های درمانی و بیمارستانی کاهش می‌یابد.

عابدی با اشاره به اینکه درصدد هستیم با برنامه‌ریزی در سطح‌بندی خدمات در راستای صرفه‌جویی هزینه‌ها اقداماتی انجام دهیم، افزود: بحث مالیات پزشکان از جمله مواردی است که بیشتر در رسانه‌ها مورد توجه قرار گرفته و در خصوص آن مصاحبه‌های متعددی منتشر شده است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با ابراز تاسف از اینکه بسیاری از پزشکان در این زمینه از حق و حقوقات خود مطلع نیستند، بیان کرد: اگر پزشکی تا سقف ۳۲۰ میلیون تومان در سال گردش مالی داشته باشد نیازی به ارائه اظهارنامه مالیاتی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه برای اخذ مالیات به‌حساب افراد مراجعه نمی‌شود، گفت: رفتار برخی از پزشکان در جمع‌آوری دستگاه‌های کارتخوان خوب نبود، چرا که در بحث تعیین میزان مالیات پزشکان، تنها اظهارنامه مالیاتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

عابدی عدم توجه به استخدام پرستار و عدم توجه به بازنشستگی پرستاران را از مشکلات دیگر این حوزه عنوان و اظهار کرد: در جلسات متعدد کمیسیون موضوع مالیات پزشکان و نیز استخدام پرستار مطرح شد که بر این اساس قول دادند در سال جاری مجوز استخدام ۲۰ هزار پرستار صادر شود.

دیدگاه کاربران

ارشد۱۰۱۸۴۰۷۲۱:۳۷:۴۹ ۱۳۹۸/۵/۲
دیگر عدالت بهتر از این نمی شود کارمندی با گردش سی چهل میلیون باید ده درصد مالیات پرداخت کند ولی پزشکی با ده برابر این درآمد معاف از مالیات. آفرین بر این قانون گذاران کشور ما
پزشک عمومی۱۰۱۸۸۰۳۰۲:۳۵:۴۹ ۱۳۹۸/۵/۳
کجای کاری برادر درآمد یک پزشک عمومی در سال به زحمت به 300 میلیون میرسه. خیلیها نهایت 200 م این قانون حداقل شامل 70 درصد پزشکا میشه
ناشناس۱۰۱۹۲۹۲۱۲:۲۹:۳۸ ۱۳۹۸/۵/۳
متاسفم اینطور که جلوه داده اند نیست. خبر اشتباه است
ناشناس۱۰۱۸۸۱۸۰۳:۲۶:۵۲ ۱۳۹۸/۵/۳
من در سال حدود ۱۳ میلیون حقوق میگیرم، مالیاتی میدم
سعيد۱۰۱۸۸۵۶۰۷:۱۷:۴۵ ۱۳۹۸/۵/۳
واقعا براي تصميم گيرنده ها متاسفم كارگرارو چرا معاف نمي كنيد هر روز دارين فيلم بازي مي كنيد
ناشناس۱۰۱۸۹۱۲۰۸:۱۹:۵۱ ۱۳۹۸/۵/۳
مبنای این معافیت مالیاتی چی هست؟؟؟؟ از حقوق حداقلی یک کارگر 10 درصد مالیات بگیرید ولی گردش مالی 320 میلیونی یک پزشک معاف از مالیات هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی شرم آور هست
ناشناس۱۰۱۹۰۷۴۱۰:۲۳:۳۴ ۱۳۹۸/۵/۳
خبر با تفسیر غلط، نیاز نداشتن به اظهارنامه مالیاتی به معنی معافیت از مالیات نیست، این گزاره غلط از تفسیر همان تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات مستقیم است. در این تبصره بدون ارائه اظهارنامه با تک برگ خوداظهاری، میانگین ۸ تا ۱۰٪ به مالیات سال قبل این افراد اضافه شد. این جمله یک شیطنت مستتر رسانه‌ای ست!
ناشناس۱۰۱۸۴۰۹۲۱:۳۹:۱۹ ۱۳۹۸/۵/۲
من استاديار دانشگاه با ٦٠ ميليون درآمد سالانه، ماليات مي پردازم ولي حضرات پزشكان تا ٣٢٠ ميليون معاف از ماليات!!!
ناشناس۱۰۱۸۷۱۶۰۱:۱۳:۴۰ ۱۳۹۸/۵/۳
من کارمند با سالی 30 میلیون حقوق مالیات می دهم! با ذلت سر می کنم که عده ای احساس عزتشان خدشه دار نشود
ناشناس۱۰۱۸۸۶۳۰۷:۴۰:۱۶ ۱۳۹۸/۵/۳
من هم دانشیار دانشگاه هستم. ۱۵ سال درس خوانده ام. بدون هیچ در آمدی یعنی اگر بیشتر از آن پزشک درس نخوانده باشم کمتر نخوانده ام ۱۰ سال است شبانه روزم صرف دانشگاه شده با استرس تبدیل وضعیت و ارتقا و ... که همکاران دانشگاهی خوب میفهمند چی میگم. حالا هم اگر بگویم هفته ای ۵۰ ساعت یا بیشتر درگیر کارهای دانشگاه در محیط دانشگاه و در منزل هستم اغراق نکرده ام با در آمد ۷۰ میلیون در سال مالیات میپردازم یک نفر بگوید فرق من با آن پزشک چیست؟
ناشناس۱۰۱۸۴۱۶۲۱:۴۳:۲۷ ۱۳۹۸/۵/۲
اونوقت چرا من کارمند با حقوق ۳ میلیون تومانی در ماه باید مالیات بدم
ناشناس۱۰۱۸۶۶۷۰۰:۲۵:۳۶ ۱۳۹۸/۵/۳
تو ندی پس کی بده؟
ناشناس۱۰۱۸۴۲۵۲۱:۴۶:۰۸ ۱۳۹۸/۵/۲
عدالت ؛ ..رکنی که فعلا هیچ خبری از آن نیست
ناشناس۱۰۱۸۴۲۶۲۱:۴۶:۱۴ ۱۳۹۸/۵/۲
چطور برای مغازه دارها معافیت مالیاتی 25 میلیون تومان است و برای پزشکان 320 میلیون تومان..پرشکی که 320 میلیون گردش مالی داشته باشه تمامش سود خالصه.نه مواد اولیه مصرف می کنه و نه واردات و فروشی داره..تنها مواد مصرفی آنها چوب بستنیه.
ناشناس۱۰۱۸۵۶۲۲۳:۱۵:۰۲ ۱۳۹۸/۵/۲
اگر مالك مطبش باشه بله. ما هزينه اجاره مطب، حقوق منشي و پول اب و برق و تلفن و .. هزينه هاي بروز رساني اطلاعات و .. رو لحاظ نميكنيد. من موافق معافيت انها تا اين سطح نيستم اما درست بايد استدلال كرد!
ناشناس۱۰۱۸۴۳۰۲۱:۴۸:۱۱ ۱۳۹۸/۵/۲
خدا ازتون نگذره .. از پزشکا میترسید و حساب میبرید . کارمند با حقوق 3 میلیونی رو اول ازش مالیات کم میکنید بعد بهش حقوقش رو میدید
بابک۱۰۱۸۵۸۱۲۳:۲۷:۵۴ ۱۳۹۸/۵/۲
نه عزیزم از پزشکان حساب نمیبرند چون خودشون پزشکن!
ناشناس۱۰۱۸۴۳۷۲۱:۵۰:۰۸ ۱۳۹۸/۵/۲
چرا کارمندان فقط تا سقف 32 میلیون معاف هستند ؟ خون پزشکان هموگلوبین بیشتر داره ؟
محندی۱۰۱۸۴۳۹۲۱:۵۱:۳۷ ۱۳۹۸/۵/۲
عجب مصوبه بی منطقی، این هم شاهکار دیگری از مجلس شورای اسلامی، پزشک با درآمد سالیانه ۳۲۰ میلیون تومان که می شود ماهی حدود ۲۷ میلیون تومان درآمد، معاف از مالیات می شود ، آنوقت یک کارمند با ماهی ۳ میلیون درآمد مشمول مالیات است.
ناشناس۱۰۱۸۴۶۴۲۲:۰۳:۳۱ ۱۳۹۸/۵/۲
!!! از کارمند با ماهی 3 میلیون مالیات میگرن از شرکت پیمانکاری که در سال قراردادش به دویست میلیون نمیرسه کلی مالیات و جریمه میگرن بعد از پزشکان تا 320 میلیون تومان معاف از مالیات؟؟؟ بنده یک شرکت پیمانکاری ضعیف دارم که جمع قرارداد و دریافتی در سال به 350 میلیون نمیرسید برای عملکرد سال 96 شرکتم 50 میلیون تومن مالیات و جریمه بستن در صورتی که سودش به 30 میلیون هم نرسیده طوری که مجبور شدم شرکت رو تعطیل کردم و خودمو خونه نشین کردم بگردم عدالت خدا رو بگردم تا .. هیچ امیدی به آینده ای بهتر ندارم
من۱۰۱۸۴۸۹۲۲:۲۰:۰۴ ۱۳۹۸/۵/۲
این هم از اقتصاد لیبرالی است؟
علی۱۰۱۸۷۱۵۰۱:۱۲:۵۱ ۱۳۹۸/۵/۳
خیر قربان، اقتصاد لیبرالی تا شاهی آخر مالیات را میگیرد حال از هرکه باشد.
ناشناس۱۰۱۸۵۰۱۲۲:۲۷:۱۹ ۱۳۹۸/۵/۲
ایران بهشت پزشکان !!
ملت۱۰۱۸۷۸۳۰۱:۵۷:۳۱ ۱۳۹۸/۵/۳
چون این افراد خودشون یافرزندانشون پزشک هستن وبه نفع خود قانون صادر میکنن
ناشناس۱۰۱۸۵۱۲۲۲:۴۰:۴۰ ۱۳۹۸/۵/۲
بدبخت کارمند با ۳تومن حقوق ماهی 200تومن مالیات میدن عدالت .. همینه
ناشناس۱۰۱۸۵۱۴۲۲:۴۱:۲۵ ۱۳۹۸/۵/۲
320 میلیون در سال ?? یعد کارمند بیچاره حقوق بالای ۱۶۰۰۰۰۰ رو باید مالیات بده. خوب قانون اسلام رو رعایت می کنید
ناشناس۱۰۱۸۵۱۸۲۲:۴۲:۴۳ ۱۳۹۸/۵/۲
جالبه اونوقت اداره دارایی چسبیده به خریداران سکه بانکی و بطور غیر قانونی اعمال مالیاتهای سنگین میکنه با این توجیه که این افراد سود کردند ،باید پرسید کدام کالا چند برابر نشد که سکه بشود ، این روشها فقط اعتماد مردم رو به شبکه بانکی و مالیات از بین میبره
ناشناس۱۰۱۸۵۲۱۲۲:۴۶:۴۰ ۱۳۹۸/۵/۲
دستشون درد نکنه.. شرکت دانش بنیان هم تا این سقف معاف از مالیات نیست
ناشناس۱۰۱۸۹۵۶۰۹:۰۱:۳۳ ۱۳۹۸/۵/۳
اصلا چرا شرکت دانش بنیان باید معاف از مالیات باشه؟؟؟؟ کجای دنیا این همه به دانش بنیانها امتیاز میدن با خروجی صفر؟؟؟؟ تازه چه دانشی دارید همش وارداتی و کپی
علی۱۰۱۸۵۲۶۲۲:۴۷:۳۶ ۱۳۹۸/۵/۲
به به چشممان روشن. بنده با دکتری برق از امیرکبیر و عضو هیات علمی دانشگاه از درآمد سالیانه 75 م مبلغ 11 م مالیات میدم.
ناشناس۱۰۱۸۶۵۴۰۰:۱۱:۴۲ ۱۳۹۸/۵/۳
استاد عزیز تا ۲۸ملیون که از مالیات معاف هست.یعنی از درامد شما ۴۷ملیون باید مالیات بدید.استاد گرامی از این ۴۷ ملیون شما حدود۲۲درصد مالیات دادید؟نکته بعد استاد جان درامد هیات علمی،تکرار میکنم هیات علمی تازه کار حداقل ده ملیون درماه هست که میشه سالی ۱۲۰ملیون.استاد جان درامدت نوش جونت.فقط فیش حقوقی رو بهتر نگاه کن که خدایی نکرده اذیت نشی
ناشناس۱۰۱۹۴۴۶۱۴:۳۰:۱۱ ۱۳۹۸/۵/۳
عزيزم از عدد رقم خبر نداري نظر نده لطفا. استاديار دانشگاه شهيد بهشتي پايه ٤ زير حكمي ٦م و ٢٠٠ دريافتي ٥ م و ٥٠٠ هزار هستم. عدد ١٠ م را ازكجا آوردي؟!
ناشناس۱۰۱۸۹۷۹۰۹:۲۰:۴۴ ۱۳۹۸/۵/۳
اقای دکتر! شما هم میرفتی پزشک میشدی و یا اینکه آنقدر مهندس و دکترای برق به بازار کار روانه نمیکردی که شان مهندسی و درامد انها اینقدر پایین باشد!
ناشناس۱۰۱۸۵۳۰۲۲:۵۱:۲۴ ۱۳۹۸/۵/۲
320 هزار گردش مالی در سال معاف از مالیات، کارمند هم طول سال کمتر از 40 میلیون میگیره، اونم قبل اینکه پول به دستش برسه مالیاتشو می گیرن، چه رویی دارن این پزشکا، معلمان، اساتید دانشگاه و .... عجب قانونیییییی
سجاد۱۰۱۸۵۳۷۲۲:۵۷:۴۰ ۱۳۹۸/۵/۲
بابا به خدا منه معلم هم بیشتر از یه پزشک مالیات میدم یعنی نابودمون کردین از خنده
ناشناس۱۰۱۸۵۵۲۲۳:۰۸:۲۶ ۱۳۹۸/۵/۲
اشتباه کردیم نرفتیم پزشکی، به آب و آتش بزنید و بچه هاتون رو بفرستید پزشکی بخونن چون سال‌های آینده جمعیت سالمند بیشترم میشه.
ناشناس۱۰۱۹۲۱۵۱۱:۴۳:۰۴ ۱۳۹۸/۵/۳
راهت نمیدادند عزیزم.همچین میگه انگار خودش نخواسته.
ناشناس۱۰۱۸۵۵۷۲۳:۱۱:۳۹ ۱۳۹۸/۵/۲
لابی قدرتمند پزشکان!
عضو هیات علمی دانشگاه ازاد۱۰۱۸۵۸۳۲۳:۲۸:۵۴ ۱۳۹۸/۵/۲
جناب آقای ریاست محترم جمهور، ریاست محترم مجلس، ریاست محترم قوه قضاییه، ریاست محترم تشخیص مصلحت و دیاست محترم خبرگان ، نمایندگان محترم مجلس ، مراجع محترم تقلید ، به داد این بی عدالتی برسید . چرا دیگر حقوق بگیران باید مالیات حقوقشان را بدهند و پزشکان معاف باشند . چرا بنده حقیر با مدرک دکترا با 27 سال سابقه کار و با 55 میلیون دریافتی در سال باید مالیات بدهم ولی یک پزشک باید معاف باشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۰۱۸۵۸۶۲۳:۳۰:۵۲ ۱۳۹۸/۵/۲
یعنی هر چی میکشیم با این نماینده ها حقمونه به خدا... اصلا ظاهرسازی هم بلد نیستند...
ااا۱۰۱۸۵۹۷۲۳:۳۶:۵۳ ۱۳۹۸/۵/۲
مسولین دلسوز سرتون روبالا بگیرید با عدالت
پزشک۱۰۱۸۶۲۱۲۳:۵۰:۵۹ ۱۳۹۸/۵/۲
چرا دروغ میگیدهنوزکارانه نداده پیشاپیش مالیات کسر میشه فیش ها موجود است
محمد قاسمی۱۰۱۸۶۳۴۰۰:۰۰:۳۳ ۱۳۹۸/۵/۳
علی ع برای عدالت قربانی شد و سرش تا قیامت بلند است. و امروز ابروی علی را برای چهار نفر پزشک بردند.
ناشناس۱۰۱۸۶۴۷۰۰:۰۵:۴۷ ۱۳۹۸/۵/۳
آفرين بر این عدالت از راننده وانت مالیات بگیری اونوقت از پزشک با سیصد میلیون گردش مالی...!!؟متاسفم واقعا
ناشناس۱۰۱۸۶۵۶۰۰:۱۳:۱۳ ۱۳۹۸/۵/۳
دلیل این تصمیم اینست که پزشکان تا بالاترین نهادهای سیاستگذاری نفوذ دارند!
ناشناس۱۰۱۸۶۵۸۰۰:۱۵:۰۱ ۱۳۹۸/۵/۳
والا ما که با کارانه ۵ملیون در ماه داره ازمون مالیات کم میشه.حالا این آقای سخنگو که دکتری پرستاری هم دارن و عزیز دل نظام پرستاری هستن و همواره پزشکان رو مورد عنایت منفی قرار دارن چی میگن خدا میدونه.از الف هم متشکرم که الان که موضوع خاصی نیست تلاش میکنه جو مالیاتی پزشکان رو زنده نگه داره..
عرفان۱۰۱۸۶۷۶۰۰:۳۰:۳۵ ۱۳۹۸/۵/۳
خودش میگه دلیلش چی چون قانون گذار خودش پزشک دیگه
ناشناس۱۰۱۸۶۸۴۰۰:۳۸:۴۱ ۱۳۹۸/۵/۳
در آلمان پزشکان ۵۲ درصد مالیات میدهند.
ناشناس۱۰۱۸۶۸۷۰۰:۴۰:۱۳ ۱۳۹۸/۵/۳
راحت معاف کنید دیگه. دکتر ذلیلی هم حدی داره
ناشناس۱۰۱۸۶۹۶۰۰:۵۰:۴۱ ۱۳۹۸/۵/۳
اقا واردات پزشک بنگلادشی ازاد بشه و اجازه صادرات فله ای این پزشکان تو رو بخدا دست از سر ملت بردارید
ناشناس۱۰۱۸۷۰۵۰۱:۰۳:۳۳ ۱۳۹۸/۵/۳
یعنی فقط یه نگاهی به این نظرات بندارند باید از خجالت آب بشن
ناشناس۱۰۱۸۷۱۸۰۱:۱۳:۴۹ ۱۳۹۸/۵/۳
یعنی چی؟ حقوق یک استاد که در حد هفتاد میلیون در ساله باید پانزده میلیون مالیات بده آنوقت پزشکان زیر 320 میلیون معافند؟
ناشناس۱۰۱۸۷۴۲۰۱:۳۰:۰۳ ۱۳۹۸/۵/۳
همین دیروز مستند همسایه شمالی رو تلویزیون پخش میکرد که در مورد پزشکان روسیه بود حتما اگه میتونید ببینیدش تا بفهمید که پزشکان ایرانی چطور جیب مردم رو خالی میکنن
ناشناس۱۰۱۸۷۴۵۰۱:۳۲:۲۴ ۱۳۹۸/۵/۳
اساتید حق التدریس دانشگاه با مدرک فوق لیسانس و دکتری بدون بیمه دارند ساعتی حدودا 15 هزار تومان حقوق میگیرند که از این مقدار 10 درصد مالیات کم میشه. یعنی یک استاد با داشتن 15 واحد درسی بعد از یک ترم حدودا 4 میلیون حقوق میگیره که 400 هزار تومانش رو ازش مالیات کم می کنند تازه در طی 5 ماه ترم تحصیلی باید حدود ماهی 250 هزار تومان هم بابت بیمه خودشون پرداخت کنند. که از این مقدار برای یک ترم 5 ماهه حدودا 2 میلیون و 300 هزار تومان میمونه که کمتر از یک دهم حقوق ماهیانه دکترهایی است که معاف از مالیاتند. این است نشانه .. عدالت
ناشناس۱۰۱۸۷۷۰۰۱:۴۷:۳۴ ۱۳۹۸/۵/۳
این وزارت بهداشت کی قراره جلوی قدرت و نفوذ نظام پزشکی بیاسته؟؟!! وزیر به است اگر توان نداره استعفا بدهد.
حسین۱۰۱۸۷۸۲۰۱:۵۶:۵۴ ۱۳۹۸/۵/۳
برای مهندسی که بعد کلی تخفیف و سهم سازمان و طول کشیدن چندساله یک کار سقف مالیات حدود ۲۰ میلیون سالیانه است. تازه یادشان اومده که برا سال ۹۲ دارند جریمه ماده ۱۹۶ می زنند والا ماهم تا مقطع دکترا درس خوندیم .
امین۱۰۱۸۷۸۶۰۱:۵۹:۵۷ ۱۳۹۸/۵/۳
من دانشیار یکی از دانشگاه های برتر کشورم و ماهانه از حقوق زیر 10 تومان کلی مالیات کسر می کنند.....
شهروند۱۰۱۸۷۸۷۰۲:۰۰:۴۹ ۱۳۹۸/۵/۳
پس فکر کردید فاصله طبقاتی چرا روزبروز بیشتر میشه ایناقانون مجلس درمورد افزایش حقوق کارمندان رو اجرانکردن حالا انتظاردارید ازخودشون وفرزندانشون مالیات بگیرن کلا سیستم بیمار دنبال درد مردم هست وازبیماری مردم پول درمیاره
داود۱۰۱۸۸۰۸۰۲:۵۵:۴۲ ۱۳۹۸/۵/۳
شش تا ده سال از بودجه مملکت خرج تحصیلشون شده بودجه ای که از مالیات مردم گرفته شده حالا که این قشر محترم باید به درد مردمشان رسیدگی کنن با فشار حداکثری به جامعه وقانونگذاران قانون گریز، خودشان را بیشتر از مردم دور میکنن ،این تبعیض را کجای دنیا میتوان دید.کسانی که در این شرایط رانت بی حساب را برای افراد پر درآمد ایجاد میکنند ،اصل انسانیت و شرافت را دفن کرده اند.
ناشناس۱۰۱۸۸۲۰۰۳:۴۴:۲۱ ۱۳۹۸/۵/۳
اعضای کمیسیون همگی پزشک.اعضای وزارت خانه همه پزشک... .......بابای مردم بیمار(مشتری)..که ناراضی باشه
ناشناس۱۰۱۸۸۲۷۰۴:۳۳:۴۴ ۱۳۹۸/۵/۳
ما ۷۰۰ میلیون خرج تولید یک پزشک کرده ایم و بعد ۵۰ هزار نفر آنها را تحویل آمریکا و کانادا داده ایم. این یعنی ۳۵ تریلیون تومان را هدر داده ایم. که با این پول می توانستیم ۵ بار کل ایران را بسازیم.در مورد مهندسان هم وضع بدتر از این است. دانشگاه .. که کلا یعنی شعبه دانشگاههای آمریکا در ایران و اگر تعطیلش کنیم آمریکا بیشتر ضرر می کند تا ایران. خوب یک فکری برای ماندگاری تحصیل کرده ها بکنید.
مهندس بدبخت۱۰۱۸۸۳۲۰۵:۱۰:۲۰ ۱۳۹۸/۵/۳
من مهندس از پارسال هیچ کاری نگرفتم نه نظارت نه اجرا با اینحال با کارکرد صفر باید اظهارنامه پر کنم حالا اگر کار بگیریم باید مالیات هم بدم ولی برای حضرات نخبه پزشک تا 320 میلیون اصلا نیاز به اظهارنامه دادن نیست نمردیم و .. کارمند و کارگر با حداقل درآمد مالیات بدن پزشک های خیلی خیلی خیلی محترم مالیاتی ندن
ناشناس۱۰۱۸۸۴۹۰۷:۰۳:۵۲ ۱۳۹۸/۵/۳
اخر عدالت است .....
ناشناس۱۰۱۸۸۵۴۰۷:۱۴:۰۷ ۱۳۹۸/۵/۳
نفوذ مافیای پزشکان ماشاالله تا کجاها ادامه داره !!!! کارگر بدبخت با 2میلیون حقوق باید مالیات بده اونوقت این...تافته های جدابافته تا320 میلیون تومان درآمد سالانه معاف ازمالیات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! حتمایارانه هم میگیرن!
ناشناس۱۰۱۸۸۵۸۰۷:۲۵:۲۱ ۱۳۹۸/۵/۳
این به معنی آن است که اکثر پزشکان درآمد سالیانه شان زیر 320 میلیون تومان است(ماهیانه کمتر از 26.5 میلیون).و این میرساند که عده ای در این کشور از جمله مسـٔولان اداره مالیاتی بر علیه پزشکان هوچیگری در آورده و در آمد ماهیانه چند صد میلیونی و میلیاردی متصور شدند و امنیت اقتصادی و روانی پزشکان را هدف قرار دادند و پزشکان را از کار کردن در بخش دولتی و حتی از کشور فراری دادند.الان همه دارند آثار پزشک ستیزی را میبینند و هیچکس افراد خاطی را محاکمه نمیکند.
ناشناس۱۰۱۸۸۶۱۰۷:۳۶:۱۳ ۱۳۹۸/۵/۳
من کارگر ماهیانه قبل از دریافت حقوقم, مالیاتم کسر میشه, وای بر این همه ظلم...
ناشناس۱۰۱۸۸۸۰۰۷:۴۹:۰۶ ۱۳۹۸/۵/۳
باور کنید اکثر پزشکان در هیچ سقفی مالیات نمیدن و نخواهند داد
ناشناس۱۰۱۸۸۸۳۰۷:۵۰:۵۵ ۱۳۹۸/۵/۳
این از اثرات اینه که رئیس سازمان سابق (آقای ..) رو یک روز نذاشتن بیکار بمونه و بردنش و معاون وزیر بهداشت کردن، به این میگن سیاست معافیت کارمند و کارگر در سال 98: 33 میلیون، معافیت کاسب: 25 میلیون معافیت پزشک: 320 میلیون
ايراني آباد و آزاد۱۰۱۸۹۱۳۰۸:۲۱:۴۵ ۱۳۹۸/۵/۳
عدالت در كشور مخصوصا در خصوص ماليات و يارانه و احكام صادره در دادگاهها و بيمه و بانك ها و....... كلا مرده و مردم از مجريان و قانون گذاران كاملا نااميد شدند. خود بلد نيستيد لااقل از كشورهاي پيشرفته الگو بگيريد......
ناشناس۱۰۱۸۹۲۰۰۸:۲۶:۰۹ ۱۳۹۸/۵/۳
با کمال تاسف و تاثر از چنین مصوبه ی ناعادلانه ای. پزشکی که مالیات پرداخت نمی کند بی اخلاق و شایسته طبابت نیست.
سعید۱۰۱۸۹۲۷۰۸:۳۴:۰۵ ۱۳۹۸/۵/۳
اعضای نظام مهندسی ساختمان اگه درآمد سالشون صفر هم باشه باید اظهارنامه پرکنند .وگرنه پروانه کارشون تمدید نمیشه . میخواهند تبعیض بزارن مبلغ معافیت رو زیاد کنند نه اینکه اظهارنامه پرنکنند !!
ناشناس۱۰۱۸۹۴۰۰۸:۵۰:۰۲ ۱۳۹۸/۵/۳
يعني تا ماهي 30 ميليون تومان معاف از ماليات؟؟؟واقعا در ايران چه خبر است؟در هيچ جاي دنيا اينگونه معافيتي نداريم در تمام دنيا فقط سطح درآمد شرط است نه پزشك و غير پزشك بودن .ايران بهشت فرار مالياتي است يكي را مثل پزشك قانوني از ماليات معاف مي كنند و گروهي با ترفندهاي همچون اخذ كارت بازرگاني بنام ديگران و يا كار با حساب بانكي كارمندانشان از ماليات فرار مي كنند خيلي تضاد در ايران ديده ميشود و متعجب تر اينكه سيستم امنيتي ايران اسلامي خداروشكر آنقدر قوي است كه كوچكترين مسايل در جامعه رصد ميشود اي كاش اين عزيزان بر روي مسايل اقتصادي بيشتر تمركز كنند
ناشناس۱۰۱۸۹۴۳۰۸:۵۲:۱۲ ۱۳۹۸/۵/۳
از پزشک با درآمد 26 میلیون در ماه مالیات نمی گیرند و از کارمند و معلم و بازاری با درآمد ناچیز سقف مالیات گرفته می شود. خدا ازتون نگذره
ناشناس۱۰۱۸۹۸۲۰۹:۲۱:۵۴ ۱۳۹۸/۵/۳
مثل قدیمی را باید اینگونه خواند: پزشک هر جا رود قدر بیند و بر صدر نشیند!
ناشناس۱۰۱۸۹۹۸۰۹:۳۰:۵۰ ۱۳۹۸/۵/۳
وقتی همه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان دارای مدرک پزشکی باشند طبیعتا دنبال تصویب قوانینی هستند که به نفع جامعه پزشکی باشه. ناز شستتون فعلا دور دور شماست.
ناشناس۱۰۱۹۰۸۲۱۰:۲۶:۲۵ ۱۳۹۸/۵/۳
اگر خبر درست باشه باید در نهادی که چنین قانونی را گذرانده گل گرفت. در جاهایی که عقل و منطقی حاکم است مالیاتها پلکانی است و اجازه نمیده یه عده با خون ملت ثروت افسانه ای برای خودشون به هم بزنند.
سلام۱۰۱۹۰۸۷۱۰:۲۹:۵۱ ۱۳۹۸/۵/۳
کاشکی خبر این صفحه را به سمع و نظر آیت الله رییسی میرسوندن و ایشون هم مردانه و شجاعانه مشکل را حل می کرد
ناشناس۱۰۱۹۰۹۷۱۰:۳۸:۱۴ ۱۳۹۸/۵/۳
عدالت را به اخر رسانده اند و برای پزشکان عکس شد ان کارگر بینوا باید با حقوق زیر دو میلیون مالیات بدهد و مالیات بر ارزش افزوده بدهد و لی پزشکان زحمت کش ندهند خوشا بحال شان درود بر دولت تدبیر و امید که همه چیز ما را به باد داد عزت احترام حقوق هسته ای وووووووو..........
مریم۱۰۱۹۲۸۸۱۲:۲۷:۱۶ ۱۳۹۸/۵/۳
متاسفانه خبر اشتباه درج شده است. تا سقف ذکر شده از ارائه اظهارنامه مالیاتی معاف شده اند نه از پرداخت مالیات.به این معنی که تا این سقف خود اداره مالیات بر اساس میانگین درآمد سالهای قبل مالیات را محاسبه و از حقوق پزشک کسر میکند و نیاز به پر کردن فرم اظهارنامه از سمت پزشک نیست. نه اینکه مالیات تا این سقف ندارند. من خودم‌پزشک هستم واقعیت این است،نه آنچه که درج شده است.
ناشناس۱۰۱۹۳۱۱۱۲:۴۵:۲۵ ۱۳۹۸/۵/۳
به نظر من یک گروه در این کشور که خالصانه وبی دریغ کار می کنند پزشکان هستند البته منظورم پزشکانی هستندکه طب جدید را گذرانده اند نه عطاری ها وکسان دیگر که مردم را درگیر .. علفی جات می کنند واوقات طلایی مردم را برای درمان ازبین می برند ..
ناشناس۱۰۱۹۴۳۱۱۴:۲۰:۵۲ ۱۳۹۸/۵/۳
هرچه بگندد نمكش ميزنند واي از آن روز كه بگندد نمك.
ناشناس۱۰۱۹۴۳۶۱۴:۲۳:۴۸ ۱۳۹۸/۵/۳
شما عرضه ندارید کارتخوان را اجباری کنید چه برسد به مالیات.زورتان به ضعفا میرسه.
ناشناس۱۰۱۹۹۱۴۰۰:۵۸:۵۲ ۱۳۹۸/۵/۴
خسته نباشید
ناشناس۱۰۲۰۳۹۵۱۴:۵۶:۱۳ ۱۳۹۸/۵/۴
٣٢٠ ميليون ريال نه تومان
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

    4. این صدای اقتدار ایران است ...

    5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    7. وحدت ملی با وعده صادق

    8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    11. کمی دیر نیست؟

    12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

    23. اسراییل چه باید بکند؟ 

    24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    آخرین عناوین