میلیاردها دلار کالا در گمرکات کشور دپو شده است

گروه اقتصادی الف،   3980502167

رییس هیئت تحقیق و تفحص از گمرکات کشور گفت: میلیاردها دلار کالا در گمرکات کشور دپو شده است که باید هر چه زودتر این کالاها تعیین تکلیف شوند.

به گزارش فارس از بوشهر، نادر قاضی‌پور عصر امروز در نشست بررسی مشکلات بازرگانان در بوشهر اظهار داشت: بازرگانان یکی از منابع مهم اقتصادی نظام هستند که باید توجه ویژه‌ای به آنان داشت.

رییس هیئت تحقیق و تفحص از گمرکات کشور با بیان اینکه مشکلات گمرکی در استان بوشهر بیشتر از دیگر گمرکات است، ابراز کرد: ظرفیت تمامی بندرها باید به میزان استاندارد فعالیت برسد تا دشمنان بدانند که ایران می‌تواند اقتصاد بدون نفت را تجربه کند.

وی خواستار تعامل بیشتر نیروی انتظامی در جابجایی کالاهای تجاری در استان بوشهر شد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب در مورد کالاهای همراه ملوان یا همان ته لنجی و کوله‌بران حکم حکومتی صادر کرده است که با هدف ایجاد اشتغال باید این حکم عملیاتی شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ترخیص کالاهای دپور شده در گمرکات کشور تصریح کرد: میلیاردها دلار از سرمایه‌های نظام، مردم و بخش‌های خصوصی و شبهه دولتی در گمرکات دپو شده‌است و با بی‌توجهی به آنها در نهایت فاسد و تخریب می‌شوند.