مزدک به سلامت

گروه ویدئو الف،   3980501131 ۷۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

با اینکه خبر پیوستن مزدک میرزایی گزارشگر فوتبال ایران به یک شبکه ماهواره‌ای ابتدا به ساکن موثق به نظر نمی‌رسید، اما با اعلام رسانه‌های رسمی کشور، صحت این خبر تأیید شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۱۵۸۷۰۱۵:۱۲:۲۶ ۱۳۹۸/۵/۱
خوشبحالش
ناشناس۱۰۱۵۹۸۳۱۶:۰۷:۱۱ ۱۳۹۸/۵/۱
یکی دو ماه تحویلش می گیرند ، بعد که کاسبی سیاسی شون با ایشون تموم شد ، فراموشش می کنند... صدا و سیما نباشه ، اینها رو کسی تحویل نمی گیره..
ناشناس۱۰۱۷۰۱۹۰۹:۴۶:۴۰ ۱۳۹۸/۵/۲
او ارمنی بود.چندان با ما نبود.
امیر حسین سلطان/تهران۱۰۱۷۴۵۶۱۲:۴۵:۳۲ ۱۳۹۸/۵/۲
در مقام دفاع از رفتن(و یا نرفتن) آقای مزدک میرزایی نیستم اما از این همه بی چشم و رویی(با کمال معذرت) هموطن ایشان بسیار متاسفم. شما اگر ولو فقط و فقط پای حتی یکی از فوتبال های گزارش شده توسط ایشان نشسته باشید نباید به خودتان اجازه دهید درباره یکی از هموطنان تان(فرضا هم دین با من و شما هم نباشد) این چنین ناحق قضاوت کنید. خدا به ما و همه انصاف و بصیرت عنایت فرماید.
ناشناس۱۰۱۶۱۱۴۱۷:۲۱:۵۸ ۱۳۹۸/۵/۱
برای هیچ کسی ترک وطن خوشایند نیست ولی تا کی میشه تحمل کرد؟
ناشناس۱۰۱۶۲۴۲۱۸:۲۴:۲۶ ۱۳۹۸/۵/۱
یعنی یک ایرانی هرقدر هم تحت فشار باشه یا از اینجا خسته شده باشه بازم نمیتونه بره نوکر سعودیها بشه .
ناشناس۱۰۱۶۳۱۷۱۹:۱۷:۵۷ ۱۳۹۸/۵/۱
نتیجه مدیر شدن علی فروغیها فرار نخبه ها و افراد توانمند از کشوره
ناشناس۱۰۱۶۶۲۰۲۳:۵۶:۰۷ ۱۳۹۸/۵/۱
دیگه اینهام شدن نخبه ؟؟؟
امید۱۰۱۶۷۵۳۰۷:۲۳:۰۷ ۱۳۹۸/۵/۲
این آقا چیزی هم نبود. مترسکی بود برای خودش. وقتی گزارش میکرد سرد و بی روح. معلوم نبود کی پارتیش بوده.صد رحمت به جواد خیابانی. اونا چقدر داغونن که اونو جذب کردن البته فقط برای تبلیغات اینکار رو کردن. بسلامت که رفت
ناشناس۱۰۱۶۸۲۴۰۸:۱۷:۲۳ ۱۳۹۸/۵/۲
نخبه؟؟!!! پس اعتراف کردی سیما را میبینی و نخبه هم دارد
ناشناس۱۰۱۶۳۳۴۱۹:۳۴:۳۵ ۱۳۹۸/۵/۱
مدیر شبکه 3 اگه 1 هفته رییس جمهور میشد ؛ هرچی آدم حسابی توی مملکت بود از دست اش در میرفتن به خارج
مارال۱۰۱۶۴۴۹۲۱:۲۰:۱۸ ۱۳۹۸/۵/۱
یاران فردوسی پور و سکوی پرشی بنام صدا و سیما
سیامک۱۰۱۶۸۹۴۰۸:۴۹:۱۹ ۱۳۹۸/۵/۲
شنیده شده از آرشیو صدا و سیما دزدی کرده و با خودش برده
ناشناس۱۰۱۵۸۸۶۱۵:۲۰:۵۵ ۱۳۹۸/۵/۱
یاور همیشه مومن تو برو سفر سلامت
ناشناس۱۰۱۶۳۳۲۱۹:۳۲:۴۹ ۱۳۹۸/۵/۱
مدیر جدید شبکه 3 همه رو فراری میده
ناشناس۱۰۱۵۹۰۱۱۵:۳۱:۲۶ ۱۳۹۸/۵/۱
آدم این قدر پول ذلیل! تازه من شنیدم رفته ایران اینترنشنال که امیدوارم دروغ باشه.
ناشناس۱۰۱۶۱۵۶۱۷:۴۵:۴۰ ۱۳۹۸/۵/۱
این هنر صداوسیماست که افراد ناشناس و کوچیک رو معروف و بزرگ میکنه و بعد اونها میشن دشمن ایران و نوکر سعودی و اسرائیل و انگلیس !!! اگر تلویزیون نبود اینها الان دقیقا کجای دنیا بودن یا چه تخصصی داشتن ؟؟؟
اصغر۱۰۱۶۹۸۷۰۹:۳۵:۱۵ ۱۳۹۸/۵/۲
تو پول دوست ندا ری؟؟؟؟
وطنم ویران !؟۱۰۱۵۹۲۳۱۵:۴۰:۱۱ ۱۳۹۸/۵/۱
وطن یعنی ایران اینترنشنال و من و تو ! وطن یعنی لس آنجلس،بعدش تورنتو !
رامبد جوان۱۰۱۵۹۲۵۱۵:۴۱:۵۴ ۱۳۹۸/۵/۱
خوشا به حالت ای روستایی چه شاد و خرم چی با صفاییی در شهر ما نیست......
ناشناس۱۰۱۵۹۴۳۱۵:۵۲:۳۶ ۱۳۹۸/۵/۱
متاسفانه رویه در صدا و سیما بگونه ای است که افراد موفق را فراری می دهد.
ناشناس۱۰۱۶۰۱۳۱۶:۳۱:۲۹ ۱۳۹۸/۵/۱
یعنی با هر کسی به حق یا ناحق در یک مقطعی برخورد شد باید کشورش را به چند دلار بفروشد؟؟ امثال مزدک هر چه دارند از صدا و سیما است که آنتن را سالها در اختیارشان قرارداد. این را چرا نمی بینند؟ یک برخورد (اگر برخورد باشد) به حق یا ناحق آنها را در موضع طلبکار قرار نمی دهد. آنها کارمند صدا و سیما هستند و دارائی اجتماعی آنها هم حاصل حمایت 20 ساله صدا و سیما از آنها است. صدا و سیما هم حواسش را جمع کند ببنید ثروت ملی کشور را در اختیار چه کسانی قرار می دهد؟
ناشناس۱۰۱۶۲۸۱۱۸:۵۳:۲۷ ۱۳۹۸/۵/۱
تا وقتی بیرون صدا و سیما هستن به هردری می زنن تا وارد شن و مشهور، وقتی از جیب مردم و بیت المال به نام و نانی می رسن تحمل ندارن بگی بالای چشمت ابروست. همه چیز فهم میشن و تو هر چیزی ورود می کنن نهایتا هم قهر می کنن یا کاری می کنن که حالگیری باشه. چه مردمی هستیم ما؟!!!
ناشناس۱۰۱۶۵۵۰۲۲:۵۲:۴۰ ۱۳۹۸/۵/۱
بهتره بگیم افراد خائن را فراری میدهد لطفا با فیلتر شکن یک سری به یوتوب بزنید و حسینی که مجری بود را ببینید که چه توهمی زده که باور کنید پای منقل چنین توهماتی نمیزنند، کسانی که همین صدا و سیما بهشان پر و بال داد و مردم آنقدر بهشون لطف و محبت کردند به شبکه سعودی میروند و یا برای تابعیت غیر ایرانی فرزندشان به کانادا میروند و اینها همه فیلم کردن ما است که میگویند مردم عزیز ایران ما شما رو خیلی دوست داریم، خیلییی
ناشناس۱۰۱۶۵۸۲۲۳:۲۳:۵۲ ۱۳۹۸/۵/۱
موفق .عجب
ناشناس۱۰۱۵۹۴۷۱۵:۵۴:۲۶ ۱۳۹۸/۵/۱
مدیران جوان و ژن خوب صدا و سیما چه بلایی که سر کارکنانشان در نمی آورند.
ناشناس۱۰۱۵۹۵۳۱۵:۵۶:۰۲ ۱۳۹۸/۵/۱
این موضوع باید در صدا و سیما آسیب شناسی بشود. ما کم از لج و لج بازی ضربه نخوردیم/.
ناشناس۱۰۱۵۹۷۶۱۶:۰۵:۲۶ ۱۳۹۸/۵/۱
توقع داشتید بشینه اینجا ببینه کی اقای فروغی لطف میکنه خرج و زن و بچه اونو میده، زندگی خرج داره بخاطر لجبازیه یه ادم، ببینید چند نفر ویلون و سیلون شدن
ناشناس۱۰۱۵۹۸۲۱۶:۰۷:۱۰ ۱۳۹۸/۵/۱
یک سوال آیا صرف عدم توجه یک سازمان باید باعث مهاجرت و در اصل پناهندگی کسی بشه که کل هستی رو از این کشور و نظام داشته؟ چون مخالف صدا و سیما بوده باید قید کشورش رو بزنه؟ مگه همین صدا سیما ایشون رو پر و بال نداده؟ یعنی ما مردم هم اینهمه حقوق نجومي و قراردادی میلیاردی فوتبال و دزدی رو میبینیم باید همین رو کنیم؟
ناشناس۱۰۱۵۹۹۶۱۶:۱۴:۴۵ ۱۳۹۸/۵/۱
کاش یک کارشناس واقعی حوزه منابع انسانی پیدا بشه و جواب این پرسش را بده که چرا بخش قابل توجهی از افراد نخبه و مجرب در حوزه های مختلف علمی، فنی، هنری، ادبی و... راه مهاجرت از کشور را در پی می گیرند؟ چه دلایل و اتفاقاتی باعث فراری شدن این افراد از سرزمین مادری شان می شود؟ این یک پرسش کاملا جدی و یک تهدید واقعی علیه منابع انسانی و به تبع آن اقتصاد کشور از نگاه کلان است. این امر ارتباط مستقیم با #امنیت_اقتصادی کشور دارد. لطفا جناحی و هوچی وار جواب ندهید. واقعی، عالمانه و با نگاه کارشناسی که قصد حل مسئله را دارد، نه پاک کردن صورت مسئله، جواب دهید.
ناشناس۱۰۱۶۰۲۷۱۶:۴۲:۴۰ ۱۳۹۸/۵/۱
الان ارزش فردوسی پور بیشتر دیده میشه.فردوسی پور با یه فاصله خیلی زیادکیفیتش از امثال مزدک میرزائی بیشتره.تو این مدت که برنامه داشت فردوسی پور تونسته بود تو برنامش جریان ساز باشه.انتخاباتی که برگزار میشد،جریان های فرهنگی مثل ماجرای شهادت محسن حججی و تشییع پیکر شهدای غواص نمونه بارز این جریان سازی ها است که فردوسی پور انصافا عالی عمل کرد.مستند و آیتم های مختلفی که برای دفاع مقدس می ساخت ،آیتم هایی که از اقوام و شهرهای مختلف می ساخت و باعث وحدت ملی میشد.اینم در شرایطی که مخاطباش عموما جوونایی بودن که شاید برنامه های دیگه صداسیما رو نگاه نمیکردن.تو این مدت که از تلوزیون دور شده هم هیچ حرف و مصاحبه ای که بودار باشه نداشته.هفته پیشم که خبر پیشنهاد شبکه اینتر نشنال که مطمئنا چند برابر میرزائی بوده اومد سریع رد کرد.حیفه .فردوسی پور یه سرمایه عالی برای صدا سیمایی بود که امروز با مشکلات زیادی روبرو بوده.واقعا حیفه به خاطر .. یه جوون بی تجربه کشور از این سرمایه محروم بشه.تمام استدلال آقایونم اینکه مثلا تو ماجرای پلاسکو گفته همچین حادثه ای باید چندنفر استعفا بدن یا رفته با وزیر امور خارجه ایران مصاحبه کرده.مسئولین صدا سیما دارن این رسانه رو نابود میکنن.
ناشناس۱۰۱۶۰۴۵۱۶:۵۱:۴۱ ۱۳۹۸/۵/۱
در این کشور خوشی جرم است البته برای مردم متوسط و فقیر.زندگی فقط شده کار و یه لقمه نون و خواب و دوباره فردا از اول.نه تفریح و نه آرامش.اترس گرانی و غم آلودگی هوا و ترافیک و...
سعید۱۰۱۶۰۵۶۱۶:۵۷:۲۶ ۱۳۹۸/۵/۱
آقای فروغی گزارشگری در حد مزدک باید حمایت بشه که بتونه حداقل از عهده خرج روزمرش بر بیاد. شاید مزدک دلش نمیخواست بره ولی تو باعثش شدی.
ناشناس۱۰۱۶۰۶۰۱۶:۵۸:۰۵ ۱۳۹۸/۵/۱
منتظر شنیدن افشاگریهای مزدک هستیم
ناشناس۱۰۱۶۰۶۶۱۶:۵۹:۳۹ ۱۳۹۸/۵/۱
گزارشهای مزدک رو دوست دارم.بهترین گزارشگر هست.
ناشناس۱۰۱۶۰۶۷۱۷:۰۰:۱۱ ۱۳۹۸/۵/۱
خداییش اینایی که میرن خارج فقط ضرر میکنن.ما خوبیم که موندیم.فقط ما
ناشناس۱۰۱۶۰۸۴۱۷:۰۸:۲۴ ۱۳۹۸/۵/۱
چه اشکالی دارد ، الان خیلی ها این شبکه ها را تماشا می کنند. شاید حتی بیشتر از صدا و سیمای خودمان
ناشناس۱۰۱۶۰۸۵۱۷:۰۹:۲۹ ۱۳۹۸/۵/۱
جدا از اینکه انتخاب محل زندگی و کار ، حق هر فردیست ، دفع حداکثری رئیس جوان شبکه سه کار دستشان می دهد ، مشکل مدیران این است که فکر می کنند نیروی متخصص مجبور است برای آنها کار کند ، در حالی که این مدیران هستند که برای سرپا ماندن تلیوزیون مجبور هستند از افراد توانمند استفاده کنند ، حال می بینیم که بعد دکتر و مهندس و هنرمند و ورزشکار ، حالا مجری ها هم فضای موجود را برای کار مناسب نمی بینند و از کشور خارج می شوند
ناشناس۱۰۱۶۱۲۲۱۷:۲۷:۰۹ ۱۳۹۸/۵/۱
به خاطر یک مشت دلار
ناشناس۱۰۱۶۱۶۶۱۷:۴۸:۲۰ ۱۳۹۸/۵/۱
صدا و سیما یک شرکت خصوصی است که دوست نداشته با این بابا همکاری داشته باشه به کسی چه مربوط . چار دیواری اختیاری . حالا مثلا این آقا کیه ؟؟؟؟
س.علی۱۰۱۶۲۰۲۱۸:۰۵:۰۰ ۱۳۹۸/۵/۱
کار خیلی خوبی کرده وقتی ارزشت رو ندونن باید اینکارو بکنی،
ناشناس۱۰۱۶۲۲۱۱۸:۱۴:۳۰ ۱۳۹۸/۵/۱
حالا دیگه رفت تموم شد نباید میرفت دیگه حرفش رو نزنید
ناشناس۱۰۱۶۲۸۵۱۸:۵۵:۲۵ ۱۳۹۸/۵/۱
باید ایراد رو در خودمون ببینیم که اینقدر ریزش داریم .
Oooo۱۰۱۶۲۹۰۱۸:۵۸:۳۶ ۱۳۹۸/۵/۱
خوب کاری کرد رفت
ناشناس۱۰۱۶۳۰۹۱۹:۱۰:۰۹ ۱۳۹۸/۵/۱
من شخصاً از کار مزدک خوشم نیومد و امیدوارم تکذیب بشه ولی از کسی که نون مردم رو آجر می‌کنه خوشم نمیاد یه سخنی هم با آقای میرزایی دارم : آقای میرزایی اگر اشتباه نکنم شما مدرک دکترای حقوق بین‌الملل داری تو این کشور پیدا کردن کار خیلی سخته ولی غیر ممکن نیست شما با این مدرک شاید می تونستین یه کار تو همین کشور پیدا کنین پول این جور شبکه ها خوردن نداره
ناشناس۱۰۱۶۳۲۰۱۹:۱۹:۰۲ ۱۳۹۸/۵/۱
فردوسی پور هم بره خارج . سیمای علی فروغی و دوستان !
آرش۱۰۱۶۳۲۴۱۹:۲۴:۱۷ ۱۳۹۸/۵/۱
این یعنی کاری کنی نیروهایی که چندسال زحمت پاشون کشیده شده رو نابود کنی.
شیما۱۰۱۶۳۲۵۱۹:۲۵:۲۰ ۱۳۹۸/۵/۱
نتیجه محدودیت های بی مورد برای کارکنان صدا وسیما همواره این بوده که چهره های شاخص جذب رسانه های خارج از کشور شده و باعث ریزش مخاطبین آنها گردیده.
ناشناس۱۰۱۶۳۶۲۱۹:۵۳:۴۴ ۱۳۹۸/۵/۱
فقط عادل
ناشناس۱۰۱۷۰۳۲۰۹:۵۰:۳۹ ۱۳۹۸/۵/۲
نکنه ابهام مالی نود ....
حسینی۱۰۱۶۳۸۳۲۰:۰۸:۴۵ ۱۳۹۸/۵/۱
خیلی حیف شد. کاش برگرده. کاش حداقل با شبکه های مخالف ایران همکاری نمیکرد. مزدک تو عشق خیلیا بودی چرا به مردم پشت کردی؟ ما خانوادت بودیم چرا خانواده را ول کردی و به دشمن خانوادت پناه بردی؟ چی کم داشتی؟ گیریم چند تا مدیر باب میلت نبوده باشه باید به ما پشت کنی؟ اونجا همه باب میلت هستند؟!
آزاده۱۰۱۶۳۸۹۲۰:۲۳:۱۰ ۱۳۹۸/۵/۱
وقتی فردی امثال ..فروغی به صندلی مدیریت صداوسیما تکیه میزنند آخردعاقبت افرادی مثل فردوسی پور و میرزایی بهتر از این نمیشه باید فکر بحال سرمایه های این مملکت کرد اگرچه بعید میدانم مسئولی بفکر این مسائل باشد .
ناشناس۱۰۱۶۴۳۵۲۱:۰۹:۳۷ ۱۳۹۸/۵/۱
رفت که رفت همچنیم آش دهن سوزی نبود همون بهتر که رفت عادل و دریابید که یه تارش موش به خیلیا میارزه هنوز به اینهمه ظلم واستاده تو وطنش مثل یه مرد
ناشناس۱۰۱۶۴۷۲۲۱:۳۷:۳۴ ۱۳۹۸/۵/۱
وقتی با افراد با روش صدا و سیما اینگونه برخورد می‌شود، از آنها انتظاری بیش از نمیشه داشت. هر جا هست خدایا بسلامت دارش.
صف۱۰۱۶۴۹۲۲۱:۵۸:۳۴ ۱۳۹۸/۵/۱
اگر رفتن مزدک به اینتر نشنال درست باشد که امیدوارم نباشد.بزودی پشیمان و نزد مردم سرافکنده خواهد شد
ناشناس۱۰۱۶۵۱۴۲۲:۲۳:۲۵ ۱۳۹۸/۵/۱
حیف از این آدم مودب و با سواد . البته معلوم است یک همچنین شخصیت هایی نمی توانند در این شرایط که شخصی ..رییس یه شبکه تلویزیونی باشد زندگی و نفس بکشند .‌مزدک ها جای خود را به برخیهامیدهند و این یعنی فاجعه.
ناشناس۱۰۱۶۵۵۴۲۲:۵۴:۱۹ ۱۳۹۸/۵/۱
چه خوب است اصالت داشتن.
ناشناس۱۰۱۶۵۸۸۲۳:۲۷:۵۵ ۱۳۹۸/۵/۱
خودش که تکذیب کرد
محمود۱۰۱۶۵۸۹۲۳:۲۸:۵۰ ۱۳۹۸/۵/۱
سلام این رویه صدا و‌سیما بر گرفته از سیاست های ماست که همه رای های مخالف رو میزنن و نمی شنوند شما ببین چقدر آدم رو با افتخار از خودمون بری کردیم و فراری دادیم یک روز مدیری، یک روز پرویز پرستویی ، یک روز سعید معروف، ..کلا لیدر این فرایند هم صدا و سیما شده که میشه واضح گفت ..
ناشناس۱۰۱۶۶۰۵۲۳:۴۴:۰۷ ۱۳۹۸/۵/۱
20 سال از صدا وسیما خوردن و به شهرت رسیدن اینم اخرش
ناشناس۱۰۱۶۶۰۶۲۳:۴۵:۰۲ ۱۳۹۸/۵/۱
گزارشگرهای جوون و با انگیزه جاشون رو پر میکنن. گزارش مزدک خواب اور بود
ناشناس۱۰۱۶۶۶۹۰۰:۵۹:۰۵ ۱۳۹۸/۵/۲
اقا بودجه صداوسیما را قطع کنید
وحید۱۰۱۶۶۹۵۰۱:۳۲:۲۴ ۱۳۹۸/۵/۲
لطفا اشخاص حقیری که کار در رسانه های دشمن رو به رسانه های داخلی کشور ترجیح میدن بزرگ نکنید! با تشکر از شما خبرنگار محترم
ناشناس۱۰۱۶۷۲۱۰۴:۲۷:۱۲ ۱۳۹۸/۵/۲
قحط الرجال که نیست رفت که رفت
ناشناس۱۰۱۶۷۶۲۰۷:۳۲:۵۵ ۱۳۹۸/۵/۲
این رفتنها دلیلی داره که شماها و مدیرهای مملکت بخصوص امثال برخی ها در این مملکت هیچ وقت نمیفهمید فعلآ سرتون توی برف باشه بالاخره یه روز این برف آب میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۱۰۱۶۷۸۴۰۷:۴۶:۵۸ ۱۳۹۸/۵/۲
بهترين كار رو انجام داد
ناشناس۱۰۱۶۸۰۰۰۷:۵۷:۳۶ ۱۳۹۸/۵/۲
به سلامت، ایشالا موفق و سربلن بشه.
ناشناس۱۰۱۶۸۷۹۰۸:۳۹:۱۶ ۱۳۹۸/۵/۲
به نظرم آقای فروغی .. کمی در کارهاشون دقت داشته باشند متاسفانه اختیار رو به افرادی دادیم که زیردستاشون ..شایسته تر از بالادستی هستند و این می شود که می بینید
ناشناس۱۰۱۶۹۲۳۰۹:۰۲:۵۳ ۱۳۹۸/۵/۲
"شوک مزدک" منو یاد اون "مگسی که روی صخره بزرگی نشسته بود و زمانی که می خواست پرواز بکنه به صخرهه میگه خودتو سفت بگیر می خوام بپرم" انداخت. برید فکر نان بکنید که خربزه آبه. بگذارید تاجی که ایشون می خواست سر صدا و سیما بزنه سر ایران اینترنشنال بزنه.
ناشناس۱۰۱۶۹۷۲۰۹:۲۸:۰۵ ۱۳۹۸/۵/۲
کاش برای پول خودت را نمی فروختی مزدک! کاش در کنار مردم می ماندی و با همین مردم از دیدن فوتبال در شرایط سخت اقتصادی و اجتماعی لذت می بردی. کمی فکر می کردی که شبکه ایران - اینترنشنال با چه هدفی درست شده و بانیان این شبکه کی هستند و پرداخت پول این شبکه کارکنان آن به دلیل پرداختن سیاست های ضد ایران و مردم حلال است؟ دنیا می گذرد و کاش همه ما به خاطر زرق و برق و داشتن چند مشت یورو و یک زندگی راحت به مادر همه ما " ایران بانوی بزرگ" و مردمان مظلومش خیانت نکنیم و ایرانیان خارج نشین حتی اگر در کاخ سفید هم ساکن شوند باید نباید به منافع کشور و مردمش خیانت و پشت کنند. مهرداد رادمهر
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین