روایت آیت‌الله مصباح از دو قطبی شدن جامعه/ بررسی مجدد پرونده حسین فریدون/ باهنر: خاتمی از سران فتنه نیست

گروه سیاسی الف،   3980431181 ۲۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

روایت آیت‌الله مصباح از دو قطبی شدن جامعه/ بررسی مجدد پرونده حسین فریدون/ باهنر: خاتمی از سران فتنه نیست

شناسایی و انهدام شبکه جاسوسی سیا

به گزارش ایرنا، مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات صبح امروز در نشست خبری با اعلام این خبر گفت: در تاریخ ۲۸ خرداد ماه امسال خبری منتشر شد مبنی بر آنکه وزارت اطلاعات موفق به کشف و شناسایی یک شبکه جاسوسی شده است.
وی ادامه داد: جاسوس‌های شناسایی شده شامل شاغلین مراکز حساس و حیاتی و همچنین بخش خصوصی مرتبط با این مراکز هستند که به عنوان پیمانکار یا مشاور در حال فعالیت بودند.

این مقام امنیتی با بیان اینکه این مراکز حساس و حیاتی شامل حوزه‌های اقتصادی، هسته‌ای، نظامی و سایبری کشور است، اظهار داشت: تعداد کل جاسوس‌های شناسایی شده ۱۷ نفر است که به صورت سلولی در ایران فعالیت می‌کرده و هیچکدام از این افراد با دیگری ارتباطی ندارند.

بیشتر بخوانید:

جاسوس‌های بازداشت شده CIA ایرانی هستند

***

آیت‌الله مصباح: نباید جامعه را دوقطبی کرد

به گزارش ایسنا، آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در دیدار با جمعی از دانشجویان تهران گفت: نباید جامعه را دو قطبی کرد، و افراد را صفر یا صد دانست؛ چنین نیست که افراد یا ضدانقلابند و یا انقلابی صددرصد هستند؛ بلکه حتی ایمان هم درجاتی دارد. معنای درجات مختلف نیز همین است که کسی که در درجه‌ای قرار گرفت، به لوازم ایمان در همان درجه التزام دارد؛ اما هنوز ظرفیت التزام به درجه بالاتر ایمان را پیدا نکرده است. لذا برخی از مردم، ایمان دارند، نماز و روزه را هم به جا می‌آورند، برای امام حسین (ع) هم از جیب خودشان هزینه می‌کنند، اما اگر به ایشان بگویی شرعا نباید دنبال پستی بروی که دیگری برای آن پست از شما بهتر است، قبول نمی‌کنند. حتی کسانی که اوایل انقلاب تا پای جان پیش رفتند، بعدها در برخی جاها که منافع خودشان و فرزندانشان در خطر بود، توقف و عقبگرد کردند، و معتقد بودند: زمانی که شاه بود، شاهزادگان استفاده می‌کردند، و در حال حاضر هم که ما هستیم، باید نتیجه و بهره زحمت‌هایی که کشیدیم را به دست آوریم!

بیشتر بخوانید:

آیت‌الله مصباح: ده میلیون انقلابی در کشور داریم

***

بررسی مجدد پرونده تحصیلی حسین فریدون در مجلس

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از به جریان افتادن دوباره پرونده تحصیلی برادر رئیس‌جمهور در این کمیسیون خبر داد.

محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده تحصیلی حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور در این کمیسیون، گفت: در دوره ریاست آقای عارف بر کمیسیون این پرونده مسکوت مانده بود که قرار بر این شده تا این موضوع را در روزهای آینده تعیین تکلیف کنیم.

وی ادامه داد: کمیته سه‌نفره‌ای که برای بررسی این موضوع تشکیل شده بود در چند ماه گذشته گزارش خود را ارائه کرده است که باید این موضوع را تعیین تکلیف کنیم و گزارش نهایی را به هیئت‌رئیسه مجلس ارائه کنیم.

***

باهنر: خاتمی از سران فتنه نیست

محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به رجانیوز گفت: «در همين جريان فتنه‌، ماها با بعضي از دوستان كمي اختلاف نظر داشتيم. فتنه عظيمي اتفاق افتاد و واقعاً هم ظلم عظيمي به نظام بود. بعضي‌ها بعد از جريان فتنه دنبال اين بودند كه ببينند آن 13 ميليوني كه به مهندس موسوي رأي داده‌اند چه كساني هستند؟ ما با آنها دعوا مي‌كرديم و مي‌گفتيم شما چه كار به اين كارها داريد. آدم‌هائي كه به مهندس موسوي رأي داده‌اند در چارچوب نظام عمل كرده‌اند. شوراي نگهبان چهار تا كانديدا معرفي و تأئيد كرده. اين ۱۳ ميليون هم دوست داشته و رفته‌اند و به مهندس موسوي رأي داده‌اند.

اما انتخابات تمام مي‌شود، فتنه شروع مي‌شود. هفته بعدش مقام معظم رهبري مي‌آيند و در خطبه‌هاي نمازجمعه وضعيت را تبيين و تشريح مي‌كنند. بعد از آن دوباره يك عده شروع مي‌كنند به كل كل كردن. بنده مدعي بودم و بارها هم گفته‌ام كه در روز حماسه نهم دي تعداد كثيري كه در خيابان‌ها آمدند و به نفع نظام راه‌پيمائي كردند، كساني بودند كه به مهندس موسوي رأي داده بودند. مهندس موسوي را به عنوان يك كانديداي عاقل در چارچوب نظام قبول داشتند، ولي با مهندس موسوي به عنوان يك برانداز و فتنه‌گر دعوا داشتند. از همين فتنه‌گرها مثال ديگري مي‌زنم. تنها روزي كه در تاريخ انقلاب،‌ قانوني ثبت شده روز ۱۳ آبان است براي مبارزه با استكبار جهاني به سركردگي امريكا. بعد از جريان فتنه، فتنه‌گران سه نقطه عطف داشتند: روز قدس، روز ۱۳ آبان و آخري هم روز عاشورا. اينها در روز ۱۳ آبان نيامدند بگويند ما عوض «مرگ بر امريكا» مي‌گوئيم «دورد بر امريكا» بلكه گفتند، «چرا فقط امريكا؟ در روز ۱۳ آبان بگوئيم مرگ بر فرانسه، انگليس، شوروي، چين» هدف اين بود كه سركردگي امريكا تقسيم بشود و بگويند همه همين‌جوري هستند.

در جريان فتنه بحث من اين بود كه سران فتنه دو نفر هستند. اصلاً هم نبايد اين جرم تقسيط بشود و بگويند سران فتنه ۵۰ نفر هستند. آقاي خاتمي را هم گفتم كه در فتنه هزينه سنگيني به نظام وارد كرد، ولي او را جزو سران فتنه نمي‌دانم، اما خاتمي در جريان فتنه مواضع بدي داشته. اگر آقاي خاتمي حاضر باشد آن مواضع را با آن هزينه‌ها جبران كند، من حضورش را در عالم سياست مفيد مي‌دانم. اگر به مصاحبه من مراجعه كنيد، من اين كارها را گفته‌ام اما چه آن طرفي‌ها، چه دوستان خود ما در اين طرف، فقط اين تكه از مصاحبه مرا علم كردند كه باهنر گفته اگر خاتمي در جريانات سياسي بيايد مفيد است. من كلي شرط گذاشته‌ام كه اگر جبران بكند.»

***

تاجیک: ژنرال‌های اصلاح‌طلب باید بازنشسته شوند

 محمدرضا تاجیک، از تئوریسین‌های جریان اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با انصاف‌نیوز درباره شرایط کنونی جریان اصلاحات گفت: «به اعتقاد من اصلاح‌طلبی موجود دیگر جواب نمی‌دهد و نمی‎تواند در جامعه نقش‌آفرینی داشته باشد. دیربازی است که در جامعه این جریان هستی خود را در فضای قدرت تعریف کرده. بیرون از فضای قدرت نمودی ندارد و دیگر گفتمان‌ساز نیست. اصلاً نمی‎تواند با توجه به شرایط تاریخی، ذائقه‌ی جامعه و نیازهای نسل جدیدش تولید و بازتولید گفتمان کند. دیربازی است که این اصلاح طلبی موجود نمی‌تواند برای خودش تولید و باز تولید مشروعیت و مقبولیت کند؛ بنابراین به طور فزاینده‌ای به حاشیه رانده می‌شود و از بطن جامعه خارج می‌شود؛ دیربازی است که در درون خود چرخش نخبگانی انجام نداده. همواره یک عده‌ی مشخص در همه‌جا حضور دارند و به نام اصلاح‌طلبی سخن می‌گویند و از جریان اصلاح‌طلبی را ابزاری ساخته‌اند برای رسیدن به قدرت و تقسیم قدرت. جریان اصلاح‌طلبی جامعه‌ی مدنی و اصلاحی و روشنفکری خود را از خود دور کرده است و به یک کنشگر مرسوم در یک بازی بزرگ قدرت تبدیل شده است...

عده‌ای باید در جریان اصلاح‌طلبی دامن خود را جمع کنند و کنار بکشند تا باد بیاید و بعد مشخص می‌شود چه نسیمی این پشت نهفته است. چه نسیم پر طراوتی در قشرهای جوان ما نهفته است که رویت ناپذیر هستند و فقط در آستانه‌ی انتخابات دیده و شنیده می‌شوند. اصلاً مجالی برای بروز، ظهور و تولد پیدا نکردند و عده‌ای کل جریان تاریخی اصلاح طلبی را سنگش را بر کول خود گذاشتند و خودشان را حافظ و نگهبان چنین جریانی می‌دانند؛ از اصلاح طلبی برج بابلی ساختند که از آن به عرش قدرت می‌توان رسید. به چرخش نخبگان در جریان اصلاح‌طلبی احتیاج داریم و باید اجازه‌ بدهیم ژنرال‌ها کمی استراحت کنند. عده‌ای بر روی فضا چنبره زده‌اند و منافع و قدرت خود را در این فضا جست‌وجو می‌کنند و نمی‌خواهند روزنه‌ای برای حضور دیگری ایجاد شود؛ باید اراده‎ی جمعی باشد که هول بدهد و جا را خالی کند وگرنه به‌صرف اینکه بگوییم لطف کن جا را خالی کن نباید انتظار داشته باشیم که کسانی لبیک بگویند. آنهم کسانی که قدرت و ثروت و منفعت را زیر دندان خود مزه کرده‌اند.

من بارها به آقای خاتمی و عارف هم گفته‌ام که اگر اسم من اصلاح‌طلب بوده، من ۹۵ درصد از این اصلا‌ح طلب‌ها را نمی‌شناسم؛ زیرا نه در یک جلسه حضور داشته‌ند و نه یک مفهوم و نه یک کلمه به گفتمان اصلاح‌طلبی افزودند و نه آنجایی که هزینه بوده، هزینه‌ای پرداخت کردند و نه آنجایی که حصر و زندان بوده، سر و کله‌شان پیدا شده. اگر می‌خواهیم اصلاح‌طلبی در دهه‌ی پنجم خود حضور شکوفا و بالنده‌ای داشته باشد نخست باید اصلاح‌طلبی را از چنبره و چنگ برخی از اصلاح‌طلبان و شبه اصلاح‌طلبان که هدف آنها جز کسب قدرت و منفعت نیست؛ برهانیم.

اینکار تا انجام نشود هیچ حرکتی نمی‌تواند به جریان اصلا‌ح طلبی شکل بدهد، نخست باید مشکلات را در درون آن حل کرد. کسانی که بالاخره مالکیت جریان تاریخی اصلاح‌طلبی را از آن خود کردند و شش دانگ آن را به نام خود نوشتند، باید در این لحظه‌ی تاریخی با این افراد بی‌رودربایستی تعیین و تکلیف کنیم و مشخص کنیم اصلاح‌طلبان اصیل چه کسانی و اصلاح‌طلبان کاذبی که به دنبال منافع و قدرت هستند، دقیقاً چه کسانی هستند.»

***

حضرتی: دولت «بیت‌کوین» را به رسمیت شناخته است

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از موافقت کمیسیون اقتصادی دولت با به رسمیت شناختن صنعت «بیت کوین» خبر داد و گفت: مقرر شد قیمت برق برای این صنعت معادل برق صادراتی محاسبه شود.

الیاس حضرتی در گفتگو با مهر، جزییات جلسه کمیسیون اقتصادی در مورد ارزهای دیجیتال را تشریح کرد. وی اظهار داشت: مسئولان وزارت اطلاعات، وزارت اقتصاد و پدافند غیرعامل در این جلسه حضور یافته بودند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه متاسفانه ما در مواجهه با پدیده های جدید بسیار کند عمل کرده و تجارب خوبی در زمینه برخورد با پدیده های نو نداریم، افزود: همیشه راه مقابله، دستگیری و جمع آوری را انتخاب کرده ایم در حالی که در پدیده های نو امکان مقابله وجود ندارد اما امکان زیادی برای مدیریت وجود دارد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۱۴۴۷۱۲۰:۳۸:۵۲ ۱۳۹۸/۴/۳۱
این روزا با وجود اینترنت و هک و .... کی پول مفت میده به جاسوس ؟!
ناشناس۱۰۱۵۰۸۲۰۹:۱۰:۰۹ ۱۳۹۸/۵/۱
جاسوس و جاسوسی توسط شخص ؛ برای 150 سال پیشه این روزا با وجود فن اوری اطلاعات و ماهواره و اینترنت ؛ جاسوس کیلو چنده ؟
ناشناس۱۰۱۵۲۷۲۱۰:۵۱:۵۱ ۱۳۹۸/۵/۱
داداش جان! جاسوسی که فقط جمع کردن خبر نیست ؛ بطور مثال امروز یک جاسوس با نفوذ در سیستم تصمیم سازی کشور باعث به فنا رفتن ارز کشور میشود و ...
ناشناس۱۰۱۴۴۷۵۲۰:۴۰:۴۸ ۱۳۹۸/۴/۳۱
فقط 10 میلیون انقلابی داریم ؟! پس 70 میلیون بقیه چی ان ؟!
ناشناس۱۰۱۴۴۸۰۲۰:۴۴:۴۷ ۱۳۹۸/۴/۳۱
این بابا زیاد سواد داشته باشه ؛ سیکله مدرک اش رو بررسی کنید
ناشناس۱۰۱۴۴۸۲۲۰:۴۶:۲۹ ۱۳۹۸/۴/۳۱
از قاتل خاشقچی چه خبر ؟ :-)
ناشناس۱۰۱۴۵۰۷۲۱:۱۷:۱۰ ۱۳۹۸/۴/۳۱
عدد 10 میلیون رو از کجا اووردی ؟؟؟
ناشناس۱۰۱۴۵۰۹۲۱:۱۷:۴۷ ۱۳۹۸/۴/۳۱
با هنر هم یکی به نعل میزنه یکی به میخ
ناشناس۱۰۱۴۵۲۲۲۱:۲۳:۴۷ ۱۳۹۸/۴/۳۱
پدیده بدحجابی و حتی بی‌حجابی برنامه‌ریزی شده به داخل خودروهای عمومی، تاکسی‌ها و ماشین‌های کرایه‌ای اسنپ کشیده شده است.
ناشناس۱۰۱۴۵۳۵۲۱:۲۷:۰۸ ۱۳۹۸/۴/۳۱
مزدک میرزایی به شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال پیوست. دست صدا و سیما درد نکند!!!
ناشناس۱۰۱۵۱۴۶۰۹:۴۰:۴۹ ۱۳۹۸/۵/۱
خوشبحالش
صف۱۰۱۴۵۹۰۲۱:۵۲:۱۰ ۱۳۹۸/۴/۳۱
سالهای متمادی قدرت در دست اصلاح طلبان بوده است قوه مقننه و مجریه یکدست در اختیار آنان بود اما خروجی آن چه بوده؟ بی بند و باری ، هزینه تراشی سنگین برای نظام اسلامی و وادادگی در مقابل آمریکا و اروپا، به باد دادن لوازمات هسته ای، نابودی اقتصاد، افزایش فاصله طبقاتی و دهها مورد دیگرو مهمتر از همه فتنه که همگی موجب سرشکستگی است حاصل موجودیت گروه به اصطلاح اصلاح طلبان بوده است،مردم انقلابی و البته مظلوم ایران که اکثریت افراد جامعه را تشکیل میدهند و همیشه بار مشکلات کشور اعم از جنگ و فشار بی حد تحریم و حضور در برهه هاو مواقع حیاتی برای نظام روی دوش این اکثریت بوده از این تقسیم بندی ناراضی هستند و دیگر روی خوش به اصلاح طلبان نشان نخواهند داد حال هر روز حرف جدیدی بزنید و وانمود کنید که حساب بعضی ها از اکثریت اصلاح طلبان جداست و ترفند های دیگر که در اجرای آن استادید دیگر سودی برایتان ندارد زیرا حنای شما رنگ باخته و مردم شماها را کاملاً شناخته اند البته در طرف مقابل که خود را اصولگرا می نامند هم دلخوشی نداریم البته خفیف تر، تنها راه برون رفت از وضعیت موجود و حفظ اقتدار کنونی که با جانفشانی عاشقان انقلاب و رهبری بدست آمده پیروی بی چون و چرا از منویات رهبر معظم انقلاب است که در همه زمینه ها برای ایران و اسلام افتخار کسب کرده و اکر دشمن هراسی از ایران دارد و دوستان هم حرمتی برای ایران قائلند فقط و فقط به خاطر سياست های اصولی و اسلامی و انقلابی اين سید فرزند رسول الله است که انشاءالله پرچم پر افتخار این نظام را بدست صاحبش آقا امام زمان عج خواهند سپرد..
ناشناس۱۰۱۴۶۷۲۲۳:۱۰:۴۶ ۱۳۹۸/۴/۳۱
مزدک میرزایی از ایران رفت. تبریک به رئیس سفارشی شبکه سه, آفرین, آفرین
ناشناس۱۰۱۴۶۹۹۲۳:۴۴:۴۵ ۱۳۹۸/۴/۳۱
مطمئنا" برای هیچ کسی ترک وطن خوشایند نیست ولی تا کی میشه تحمل کرد؟ یه نگاه به کلاسهای زبان انگلیسی بندازید ، اکثرا آینده بچه شون رو توی خارج از کشور میبینند ؟ چرا... چرا..؟
ناشناس۱۰۱۴۷۱۴۰۰:۰۷:۰۶ ۱۳۹۸/۵/۱
تاجیک: ژنرال‌های اصلاح‌طلب باید بازنشسته شوند مشکل همینجاست که نمیشوند و آقازاده هایشان جایگزین میشوند
ناشناس۱۰۱۴۷۲۱۰۰:۱۶:۱۷ ۱۳۹۸/۵/۱
نتیجه‌ی تغییر موضع علی‌مطهری و علی‌لاریجانی باید برای باهنر عبرت بسه اما نشده ظاهراً کم‌کم داره میگه اصلا فتنه نبوده ، فتانه بوده!!!!!!!!!!!!
ناشناس۱۰۱۴۷۲۲۰۰:۱۸:۵۰ ۱۳۹۸/۵/۱
آقای باهنر و بسیاری باهنراای دیگر ، بر چه اساسی خودشان را بزرگتر و صاحب اختیار ملت میدانند
علی۱۰۱۴۸۵۶۰۳:۰۴:۵۲ ۱۳۹۸/۵/۱
آقای باهنر! من بودم. سر تا ته فتنه من بودم. خود شیرینی هم حدی داره!
ناشناس۱۰۱۴۸۸۷۰۶:۳۳:۵۲ ۱۳۹۸/۵/۱
اگر خاتمی از سران فتنه نیست پس سران فتنه چه کسانی هستند؟ آنها را معرفی کنید مردم بشناسند و بیراهه نروند
ناشناس۱۰۱۴۸۹۷۰۶:۴۷:۴۹ ۱۳۹۸/۵/۱
خاتمی دیگه مورد استقبال هیچ طرفی نیست.
ناشناس۱۰۱۴۹۴۳۰۷:۴۸:۱۴ ۱۳۹۸/۵/۱
آقای باهنر هم شما صادق نیستید و هم خاتمی اون چیزی که تبلیغ میکرد از خودش . با این سیاست بازی ها مردم را از سیاست بیزار کردید لطفا تمام کنید .
ناشناس۱۰۱۴۹۶۵۰۸:۰۸:۵۱ ۱۳۹۸/۵/۱
خاتمي محبوبترين رئيس جمهور منتخب مردم بود
شهناز۱۰۱۵۱۴۸۰۹:۴۲:۴۸ ۱۳۹۸/۵/۱
البته شاید قبل از تکرار فاجعه بار روحانی
ناشناس۱۰۱۴۹۹۸۰۸:۳۳:۲۰ ۱۳۹۸/۵/۱
چگونه می خواین کنترل کنین که کجا از این دستگاه ها استفاده می شه. این یعنی دادن گوشت به دست گربه.
ناشناس۱۰۱۵۳۶۰۱۱:۲۳:۵۵ ۱۳۹۸/۵/۱
آقاي باهنر نظر شما در مورد اسناد اخير دكتر محمدرضا خاتمي چيست؟ اگر به اين پاسخ بدهيد و دوستان شما هم به آن عمل كنند خيلي مشكلات حل خواهد شد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

    5. این صدای اقتدار ایران است ...

    6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    8. وحدت ملی با وعده صادق

    9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

    10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

    11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    15. کمی دیر نیست؟

    16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    پربحث‌های اخیر

      پربحث‌های هفته

      1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

      2. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

      3. این صدای اقتدار ایران است ...

      4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

      5. وحدت ملی با وعده صادق

      6. استخوانی در گلوی اسرائیل!

      7. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

      8. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

      9. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

      10. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

      11. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

      12. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

      13. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

      14. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

      15. اسراییل چه باید بکند؟ 

      16. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

      17. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

      18. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

      19. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

      20. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

      21. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

      22. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

      23. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

      24. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

      25. احتمال تشکیل استان تهران غربی

      آخرین عناوین