گزارش «بیت کوین»؛ فردا در ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی

گروه اقتصادی الف،   3980430153

دبیر ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی از بررسی گزارش با موضوع پول الکترونیک ـ بیت کوین ـ در نشست فردای این ستاد خبر داد.

سیدرمضان شجاعی کیاسری دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی، در گفت و گو با  فارس، با اشاره به دستورالعمل سی و امین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی، اظهار کرد: این جلسه فردا دوشنبه 31 تیربه ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار می شود. فردا در این جلسه گزارشی از سوی مسئولان مربوطه در خصوص تبلیغات پول الکترونیک(بیت کوین) ارائه خواهد شد. همچنین بخشی از این گزارش مربوط به فضای رسانه ای بوده که برای این موضوع جریان سازی شده است.

وی با اشاره به موضوع گرانی برخی از اقلام گفت: گرانی برخی اقلام موضوعی بوده که از سوی برخی از رسانه ها مورد جریان سازی هایی شده است؛ علت آن و پاسخگویی نسبت به این موضوع از سوی مسئولان وزارتخانه های جهاد کشاوزی، صمت، مسکن محقق خواهد شد. همچنین این موضوع در جلسه بحث و بررسی خواهد شد.

دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی تصریح کرد: در جلسه فردا قرار است درباره آخرین وضعیت بازار کاغذ و تولید آن کشور بحث و بررسی شود.

شجاعی کیاسری در پایان خاطرنشان کرد: از دیگر موضوعات جلسه فردا درباره سال رونق تولید و اقدامات صداوسیما در راستای فرهنگ سازی و تسهیل تولیدات داخلی و فضاسازی رسانه ای است.