بودجه صدا و سیما قطع شد/ حمایت سعید جلیلی از وزیر دولت/ عباس عبدی: چرا خبر خودکشی نجفی منتشر نشد؟

گروه سیاسی الف،   3980426162 ۵۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

 بودجه صدا و سیما قطع شد/ حمایت سعید جلیلی از وزیر دولت/ عباس عبدی: چرا خبر خودکشی نجفی منتشر نشد؟

چرا خبر خودکشی نجفی منتشر نشد؟

عباس عبدی، تحلیلگر سیاسی با اشاره به گزارش دادگاه نجفی مبنی بر خودکشی او در سال ۹۷ در روزنامه اعتماد نوشت: «آن طور كه در گزارش مزبور آمده، مي‌توان حدس زد كه حداقل ۲۰ نفر از مساله خودكشي ايشان مطلع بوده‌اند. خانواده خود و همسرش و نيز مسوولان هتل و بيمارستان و نيز همكاران و دوستان نزديكش حتما از جزييات دقيق ماجرا اطلاع داشته‌اند. بياييد فرض كنيم كه رسانه‌هاي كشور در وضعيت مناسبي بودند و در قيد و بند حكومت و سياست نبودند. در اين صورت خودكشي آقاي نجفي تيتر اول بسياري از رسانه‌ها مي‌شد. مگر ممكن است اين خبر از ديد رسانه‌هاي حرفه‌اي پنهان بماند يا مگر ممكن است هنگامي كه رسانه‌اي مطلع مي‌شود، به سادگي از كنار آن بگذرد؟ يا تيتر بزرگ و گزارش و خبر تكميلي درباره آن ننويسد؟ همچنان كه درباره خبر قتل نوشتند. اين‌گونه اخبار خوراك مطبوعات و رسانه‌هاست. اتفاقا انتشار آن درباره آقاي نجفي، خبر زرد محسوب نمي‌شود. به نظر مي‌رسد كه اهميت اخلاقي، سياسي و اجتماعي اين خبر خيلي زياد بود و اگر منتشر مي‌شد، به احتمال فراوان قتل خانم استاد رخ نمي‌داد، زيرا زندگي آنان را در مسير ديگري قرار مي‌داد...

از اين نوع اخبار در ايران بسيار است كه هيچ‌ يك در زمان خود در رسانه‌ها منتشر نمي‌شوند. اخبار فسادهاي مالي، اخبار رفتارهاي غيرقانوني و اخبار مشابه فقط هنگامي منتشر مي‌شوند كه كار از كار گذشته و اثرگذاري رسانه در آن مورد به حداقل رسيده است.»

***

بودجه صدا و سیما به دلیل پخش گاندو قطع شد

سید احسان قاضی زاده هاشمی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و عضو شورای نظارت بر صداوسیما با انتشار توییتی مدعی شد دولت بودجه صدا و سیما را به دلیل پخش گاندو قطع کرده است. قاضی‌زاده هاشمی نوشت:‌ امروز مطلع شدم دولت به دلیل پخش سریال گاندو کل بودجه سه ماهه دوم صداوسیما را صفر کرده است. ضمن پیگیری جدی این مساله در شورای نظارت، آیا رئیس جمهور هنوز هم می‌تواند بگوید «پناه می برم به خدا از بستن دهان منتقدین؟»

بیشتر بخوانید:

روحانی بودجه صداوسیما را قطع کرد

خروج چندباره رئیس صداوسیما از جلسه دولت + تصاویر

***

تاکید رئیسی بر اصلاح بسترهای فسادزا

آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه روز چهارشنبه ۲۶ تیر ماه طی سخنانی در بیست و چهارمین گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور گفت: در حوزه مقابله با فساد برخی اقدامات از تقدم برخوردار هستند. برای نمونه موضوع بستن منافذ فساد در قانونگذاری مطرح است که این امر وظیفه قوه مقننه است و یا اصلاح بسترهای فساد که از وظایف قوه مجریه می‌باشد.

وی ادامه داد: در سال ۷۴ که من در سازمان بازرسی کل کشور حضور داشتم، پرونده فساد ی مطرح شد که دادگاه با آن برخورد کرد. چندی بعد پرونده فساد مالی دیگری با مبلغی بسیار بیشتر باز شد و همینطور این پرونده‌ها ادامه داشت تا به پرونده فساد ۳ هزار میلیارد تومانی رسید. مقصودم از بیان این سخن آن بود که در پرونده‌های فساد مالی و اقتصادی شاهدیم که مبالغ و متهمین مختلفی مطرح می‌شوند؛ اما جنس تمام آن پرونده‌ها یکسان است. به این معنا که یک منفذ فسادزا در حال خسارت زدن به کشور است؛ بنابراین اگر نظام پولی و بانکی، نظام صادرات و واردات و نظام مالیاتی کشور اصلاح نشود، همین طور شاهد تولید پرونده‌های فساد اقتصادی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

رئیس قوه قضائیه: ماموریتم در گام دوم انقلاب اجرای عدالت و مبارزه با فساد است/ گزارشگران فساد را مورد تشویق قرار می‌دهیم

***

آیا آملی لاریجانی موضع خود درباره «طبری» را اصلاح می‌کند؟

مهر نوشت: مدتی پیش دفتر آیت‌الله آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بیانیه‌ای صادر کرد و ضمن تکذیب آنچه درباره «اکبر طبری» که حالا اسم و عنوانش عیان شده بود، مطرح شده، حکم به سلامت او داد و طرح این اتهامات را ابزاری برای پروژه‌ای بزرگ‌تر در تخریب رئیس پیشین قوه قضائیه دانست و آورد: ظاهراً احقاد بدریه وحنینیه چنان غلیان کرده که راهی جز اینگونه تخریب‌های ناجوانمردانه و خلاف شرع و اخلاق ندیده‌اند.

بیشتر بخوانید:

واکنش دفتر آیت الله آملی لاریجانی به ادعای زاکانی و خبرگزاری دولت

اما چند روز پیش خبر بازداشت اکبر طبری توسط یکی از نمایندگان مجلس در رسانه‌ها منتشر شد. غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه هم در نشست خبری در این باره گفت: «فردی که قبلا در حوزه ریاست معاونت یکی از بخش‌ها بوده، تحت تعقیب قرار گرفته و پرونده‌ای تشکیل شده و در این ارتباط فرد مذکور و برخی افراد دیگر بازداشت شدند و خبر صحت دارد و موضوع پرونده نیز آن گونه که بیرون مطرح می‌شود نیست و آنچه الان در پرونده مطرح است ناظر به ارتباطات ناصواب و خلاف موازین قضایی با برخی از اصحاب پرونده و همچنین توصیه و اعمال نفوذ در برخی دستگاه قضایی مطرح است که البته تازه تشکیل شده و تحقیقات آن در حال انجام است.»

بیشتر بخوانید:

دلایل بازداشت اکبر طبری اعلام شد

پرونده «طبری» با دلایل ذکر شده توسط سخنگوی قوه قضائیه از پرونده‌هایی محسوب می‌شود که در دوره جدید و در راستای مبارزه با فساد گشوده شده است. از این رو انتظار می‌رود رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که نزدیک به ۱۰ سال سکانداری قوه قضائیه را برعهده داشت و بارها در دوره مسئولیت قوه قضائیه بارها بر حفظ شأن و تمکین به رأی دادگاه اشاره کرده بود، در بیانیه‌ای جدید ضمن تمکین رأی و نظر قوه قضائیه در قبال پرونده طبری، موضع خود را درباره این پرونده جبران کند.

***

نجفی اتهام قتل عمد را رد کرد

دومین جلسه دادگاه محمدعلی نجفی، شهردار اسبق تهران به اتهام قتل همسرش میترا استاد در روز چهارشنبه برگزار شد. مهمترین بخش این جلسه دادگاه، جایی بود که محمدعلی نجفی اتهام قتل عمد را رد کرد و گفت: «ساعت ۹ صبح بود که مهیار رفت و ایشان بیدار شد و مجدد ادامه بحث‌های شب قبل را مطرح کرد. خواستم پاسخ ندهم و ساعت ۹ و نیم شده بود که گفت می‌روم به حمام و پس از آن بیرون می‌روم. گفتم کجا، گفت خودم می‌دانم. این موضوعی بود که خیلی بین ما بحث شده بود. از آن لحظه به بعد خیلی عصبانی شدم و همه ماجرا دو تا سه دقیقه طول کشید و نفهمیدم چه شد عصبانیت و خشم مرا فراگرفت. پشت سر میترا استاد رفتم و فکر کردم از درب حمام تا وان یک متر فاصله است و فکر می‌کردم ایشان در وان است و می‌توانم بنشینم و با او حرف بزنم و قطعی روی طلاق تصمیم بگیرم و پشت سرش وارد شدم و در کمد نیمه باز و اسلحه آنجا بود.»

نجفی ادامه داد: «اسلحه را برداشتم و بالشت را روی آن گذاشتم تا اسلحه را نبیند و نگران نشود. وقتی وارد حمام شدم متأسفانه ایشان وارد وان نشده بود و ما سینه به سینه هم شدیم. بالشت را کنار زدم تا اسلحه را ببیند و به او بگویم که کارمان به جای باریک می‌کشد اگر با گفت‌وگو مسائل را حل نکنیم اما ایشان وقتی اسلحه را دید نمی‌دانم چه شد که هل شد. ایشان دستشان را روی شانه های من گذاشت و من به عقب رفتم و به این دلیل که دستم روی ماشه بود یک گلوله شلیک شد و بالشت روی زمین افتاد. من سپس دستم را بالا بردم و سپس ایشان دو دستی دست راست مرا گرفتند و من گفتم ول کن و پس از تیر اول ۴ تیر دیگر نیز شلیک شد.»

وی ادامه داد: «من قصد شلیک نداشتم و آخرین تیر که به او برخورد کرد من دیدم ایشان مرا رها کرد و سپس دیگر تیری شلیک نشد. او سپس داخل وان افتاد و من بلافاصله اسلحه را جلوی آینه حمام گذاشتم و شوکه شده بودم و من دست گذاشتم دیدم حرکتی ندارد و دیدم که بالای سینه شان سوراخ است و شاید ۴ یا ۵ دقیقه بدون حرکت آنجا ایستاده بودم و حالتی غیرقابل تصور داشتم.»

بیشتر بخوانید:

گزارش کامل دومین جلسه دادگاه نجفی

***

تصمیمات شورای نگهبان تحت تاثیر نظر برخی از اعضا است؟

آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی، عضو فقهای شورای نگهبان در گفت‌وگوی ویژه خبری صدا و سیما گفت: اینکه در شورای نگهبان تصمیمات را فقط یک یا دو نفر از اعضا می گیرند یک اتهام بی اساس است معمولاً تصمیمات با رأی گیری از همه اعضا اتخاذ می شود و در نهایت اگر ابهامی در رأی گیری پدید آید باز بر سر آن ابهام هم رأی گیری می شود. 

فضل الله موسوی عضو حقوقدان شورای نگهبان هم گفت: وظیفه شورای نگهبان پاسداری از شرع و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و در صورت لزوم همه پرسی هاست و انتخابات شورایاری و دهیاری ارتباطی با شورای نگهبان ندارد. 

آیت الله یزدی هم گفت: بر همه ما آشکار است اعضای پیشین و فعلی شورای نگهبان کسانی نیستند که تحت تأثیر فشارها و رایزنی های غیرمسئولانه، نظرشان تغییر کند.

****

حمایت سعید جلیلی از مواضع وزیر بهداشت
سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی وزیری علیه فساد مبارزه می‌کند، باید مردم و ارکان نظام را در کنار خود احساس کند.  جلیلی عصر سه‌شنبه در حاشیه نشست با دبیران کارگروه‌های تخصصی دولت سایه اظهار کرد: باید از مواضع ضد فساد در وزارت بهداشت پشتیبانی کنیم، همچنانکه آحاد جامعه وظیفه دارند به تایید، تصحیح و تکمیل روندها کمک کنند، ما نیز موظفیم رویکردهای صحیح پشتیبانی و رفتارهای درست را تایید کنیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۰۶۶۲۰۲۰:۵۰:۴۴ ۱۳۹۸/۴/۲۶
چرا در دادگاهی رسمی، قاضی دادگاه باید با متهم مزاح نماید تا جاییکه متهم و حضار در مقابل فرزند و خانواده سوگوار مقتوله با صدای بلند بخندند.
ناشناس۱۰۰۶۶۲۴۲۰:۵۴:۲۶ ۱۳۹۸/۴/۲۶
چرا آقای سعید جلیلی تا به حال به موارد فساد در جامعه اعتراض نکرده اند؟ و چرا فقط پشتیبانی خود را از مبارزه با فساد در وزارت بهداشت اعلام کرده اند؟
ناشناس۱۰۰۷۳۲۲۱۰:۰۵:۲۲ ۱۳۹۸/۴/۲۷
احتمالاً شما نشنیده اید و یا قصد شنیدنش را نداشتید
ناشناس۱۰۰۶۶۲۶۲۰:۵۵:۰۶ ۱۳۹۸/۴/۲۶
تو رو خدا یکی جواب بده شغل عباس عبدی چیست؟
ناشناس۱۰۰۶۶۶۸۲۱:۳۶:۲۷ ۱۳۹۸/۴/۲۶
عباس عبدی رو ولش کن توره خدا یکی بگه اکبر طبری چی کاره بوده توی این 20 سال ؟!!!!!
شهروند....۱۰۰۶۶۹۸۲۲:۰۰:۰۵ ۱۳۹۸/۴/۲۶
با سلام دانستن حق مردم بود چرا بودجه سیما را قطع کردی ریاست محترم سیما نباید کوتاه بی آید و حمایت قاطع خود را از اطلاع رسانی به مردم که حق مردم است را دفاع کند و از دست اندکار سریال گاندوم نیز تقدیر کند دولت باید به مردم و بیندگان سیما احترام بگذارد
کمال۱۰۰۶۷۲۷۲۲:۲۳:۳۱ ۱۳۹۸/۴/۲۶
اگر روحانی دنبال نمایش نیست باید دستور بدهد بودجه هزاران شرکت دولتی زیان ده که فقط کارشان دادن حقوق نجومی است هم قطع شود
ناشناس۱۰۰۶۸۳۲۲۳:۵۹:۰۷ ۱۳۹۸/۴/۲۶
تحلیلگر و نویسنده مطبوعات.
ناشناس۱۰۰۶۹۳۱۰۱:۰۹:۱۱ ۱۳۹۸/۴/۲۷
بله. من جوابت میدم. روزنامه نگار و تحلیل گر سیاسی. اتفاقا تحلیلهای خوب و منصفانه ای دارند
ناشناس۱۰۰۶۶۲۷۲۰:۵۵:۳۱ ۱۳۹۸/۴/۲۶
چرا آقای آملی لاریجانی از آقای طبری پشتیبانی کرده اند؟
ناشناس۱۰۰۶۶۷۳۲۱:۴۰:۰۷ ۱۳۹۸/۴/۲۶
آملی از پیشگاه ملت عذرخواهی کند
ناشناس۱۰۰۷۷۳۹۱۳:۰۳:۳۶ ۱۳۹۸/۴/۲۷
خیر باید پاسخگو باشند
ناشناس۱۰۰۶۶۷۵۲۱:۴۱:۰۶ ۱۳۹۸/۴/۲۶
خدا شاهده من جای این بودم استعفا میدادم
ناشناس۱۰۰۷۳۳۱۱۰:۰۹:۴۶ ۱۳۹۸/۴/۲۷
قدرت ؛ شیرین است و جذاب
ناشناس۱۰۰۶۶۳۷۲۱:۱۱:۳۸ ۱۳۹۸/۴/۲۶
پس از قطع کامل بودجه میبایست از طریق واگذاری به بخش خصوصی به پارکینگ طبقاتی تبدیل شود .
حسام۱۰۰۶۶۳۸۲۱:۱۱:۵۰ ۱۳۹۸/۴/۲۶
عمده مشکلات کشور ناشی از تحریم ها است.
ناشناس۱۰۰۶۶۷۰۲۱:۳۸:۱۴ ۱۳۹۸/۴/۲۶
عمده مشکلات کشور از دله دزدی ها و حقوقای نجومی آقایون است و بعدش هم تحریم ها
ناشناس۱۰۰۶۶۷۷۲۱:۴۴:۱۳ ۱۳۹۸/۴/۲۶
فقط دو تا از صدها سوال : توزیع 18 میلیارد دلار ذخیره ارزی کشور بین خواص دولتیها چه ربطی به تحریمها دارد؟ چرا رانتخواران دلار 4200 تومانی برای تبرئه خودشان از آسیب زدن به اقتصاد کشور همه اش تبلیغ میکنند که مقصر مشکلات اقتصادی کشور تحریمها هستند؟
ناشناس۱۰۰۶۶۸۶۲۱:۵۲:۵۶ ۱۳۹۸/۴/۲۶
عمده مشکلات کشور ناشی از طبری ها ست .
ناشناس۱۰۰۶۶۴۵۲۱:۱۶:۱۵ ۱۳۹۸/۴/۲۶
بودجه صدا و سیما به صورت کامل قطع و این بودجه صرف کودکان کار گردد
ناشناس۱۰۰۶۶۶۹۲۱:۳۷:۰۹ ۱۳۹۸/۴/۲۶
رانتخواران دلار 4200 تومانی کودکان کار نیستند. امثال دختر مظلوم وزیر هم کودکان کار نیستند.
ناشناس۱۰۰۶۶۸۸۲۱:۵۳:۲۹ ۱۳۹۸/۴/۲۶
ما جماعت مردم مثل شما پول لازم برای انواع و اقسام تفریحات را نداریم . با خوب و بدش خودمان را با برنامه های تلویزیون و قدم زدن در پارک محل مشغول میکنیم . میخواهید آن هم از ما دریغ شود.
ناشناس۱۰۰۶۷۱۳۲۲:۱۴:۴۹ ۱۳۹۸/۴/۲۶
رسانه ای که 7 % هم مخاطب نداره باید بودجه اش قطع شه
ناشناس۱۰۰۶۷۱۵۲۲:۱۵:۱۱ ۱۳۹۸/۴/۲۶
شما برای کودکان کار چه کرده اید؟ چون رسمه هرکی تو هرچی میلنگه برای دیگران نسخه میپیچه
ناشناس۱۰۰۶۷۵۱۲۲:۴۴:۳۷ ۱۳۹۸/۴/۲۶
ایضا بودجه ی نهاد ریاست جمهوری وزارت ارشاد
ناشناس۱۰۰۶۷۹۵۲۳:۳۴:۱۲ ۱۳۹۸/۴/۲۶
سریال گاندو 2و3و4 بسازن و وعده های انتخاباتی روحانی رو پخش کنن برنامه های زنده ورزشی قطع و به مردم اعلام در هربرنامه بشه روحانی بودجه نمیده اینکه دست احمدی نژاد رو از پشت بسته
ناشناس۱۰۰۶۸۸۱۰۰:۲۹:۳۳ ۱۳۹۸/۴/۲۷
گاندو بدجوری میسوزونه آمریکاییها رو
پویا۱۰۰۷۲۱۵۰۹:۰۲:۳۶ ۱۳۹۸/۴/۲۷
صد در صد موافقم در کنارش بودجه مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری (به ریاست آشنا) خبرگزاری ایرنا موسسه آموزش عالی ریاست جمهوری و ده‌ها سازمان و رسانه و سازمان وابسته به دولت نیز قطع شود.
ناشناس۱۰۰۷۲۲۴۰۹:۱۰:۳۸ ۱۳۹۸/۴/۲۷
ما نه صدا میخواهیم نه سیما چشم و گوشمون پره از اینا
ناشناس۱۰۰۶۶۴۹۲۱:۱۹:۰۹ ۱۳۹۸/۴/۲۶
باید اموال طبری مصادره شود نه اینکه پست جدید بگیره در جای جدید
ناشناس۱۰۰۶۶۵۰۲۱:۲۰:۰۴ ۱۳۹۸/۴/۲۶
ایکاش همه دادگاه ها مانند دادگاه آقای نجفی علنی برگزار شود تا حقایق هر چه هستند، آشکار شوند.
ناشناس۱۰۰۶۶۵۲۲۱:۲۱:۱۲ ۱۳۹۸/۴/۲۶
زنده باد احمدی نژاد که افشاگری میکرد
ناشناس۱۰۰۸۴۵۴۲۰:۳۴:۴۳ ۱۳۹۸/۴/۲۷
افشاگری های ناقص ایشون مملکتو به این روز در آورد که همه گستاخ شدند.
ناشناس۱۰۰۶۶۶۰۲۱:۳۱:۲۷ ۱۳۹۸/۴/۲۶
این دولت تحمل هیچ منتقدی را ندارد ، نه فقط بودجه صدا و سیما را قطع کردند بلکه عوامل رانتخواران دلار 4200 را بسج کردند که در فضای مجازی در حمایت از قطع کردن بوجه صدا و سیما طوفان به پا بکنند.
ناشناس۱۰۰۷۷۴۴۱۳:۰۴:۳۹ ۱۳۹۸/۴/۲۷
در جواب قطع بودجه صدا و سیما ،فیلمی مستند در خصوص مهدی جهانگیری و حسن فریدون ساخته و از صدا و سیما پخش شود
ناشناس۱۰۰۶۷۰۰۲۲:۰۲:۰۳ ۱۳۹۸/۴/۲۶
متاسفانه توی این مملکت طبری های زیادی داریم که پست های بالای مدیریتی رو به ناحق غصب کرده اند .
ناشناس۱۰۰۶۷۶۴۲۲:۵۳:۵۵ ۱۳۹۸/۴/۲۶
تنها دلیلم برای تشکر از روحانی ، قطع بودجه سدا و صیماست !! بسیار بجا بود !؟
ناشناس۱۰۰۶۷۷۹۲۳:۰۵:۳۱ ۱۳۹۸/۴/۲۶
جای نگرانی نیست روحانی این کاره نیست که تا ته خط برود .
عبدالله۱۰۰۶۷۹۳۲۳:۲۵:۵۶ ۱۳۹۸/۴/۲۶
این که سایت الف نگران بودجه‌ی صدا وسیماست جای تقدیر و تشکر داره. اما اگر ای کاش آقای دکتر توکلی (که بنده از ارادتمندان ایشان هستم) در دیده‌بان شفافیت و عدالت یک بررسی می‌کردند که درآمد صداوسیما از تبلیغات چقدر است و چگونه هزینه می‌شود؟ بودجه‌ی صداوسیما از بیت‌المال حدود ۱۸۰۰ میلیارد تومان است. و طبق گفته‌ها این پولی است که صدا وسیما در یک ماه (دقت کنید یک ماه!) از تبلیغ محصولات عالیس (دقت کنید فقط عالیس!) به‌دست می‌آورد. دیگر به سایر تبلیغات و ستاره و مربع‌ها کاری نداریم. چرا با وجود این درآمد شگفت‌انگیز که حتی شمردن صفرهای آن برای بنده نامقدور است، صداوسیما هنوز دنبال آن ۱۸۰۰ میلیارد از بیت‌المال است که ظاهرا‌ خرج یکی دو هفته صداوسیما است؟
ناشناس۱۰۰۶۸۶۸۰۰:۲۴:۴۱ ۱۳۹۸/۴/۲۷
واقعا برایم اثبات شد معنای این جمله طلایی شیخ اعتدال " بخدا پنا می برم از دشکستن قلمها و بستن دهانها"
ناشناس۱۰۰۶۹۶۳۰۱:۵۲:۰۹ ۱۳۹۸/۴/۲۷
برق صدا و سیما رو قطع کنید بیت المال
ناشناس۱۰۰۷۳۱۵۱۰:۰۱:۱۶ ۱۳۹۸/۴/۲۷
عرصه و اعیان صدا و سیما از طریق مزایده به فروش برسد و عواید حاصل از آن خرج توسعه روستا گردد .
ناشناسnashenas۱۰۰۷۰۴۱۰۵:۵۷:۵۸ ۱۳۹۸/۴/۲۷
خارج فشار تحریمی را اگاهانه افزایش می دهند واز داخل نیز نااگاهانه صدا وسیما وطبقات ضعیف وتوده مردم را مابه التفاوت ارز نیمایی ورسمی برای سهمیه بندی چه شد
ناشناس۱۰۰۷۰۸۸۰۷:۳۰:۲۷ ۱۳۹۸/۴/۲۷
اگر دولت فقط همین یک کار را انجام دهد ( قطع بودجه صدا و سیما ) از نظر من بهترین دولت تاریخ ایران خواهد بود . این همه شبکه استانی و غیر استانی و .... و سیصد ملیون مجری ، آخه برای چه ؟ برای کدام دستاورد ؟
رضا۱۰۰۷۳۸۴۱۰:۴۳:۲۸ ۱۳۹۸/۴/۲۷
تنهاکاردرست اقای روحانی این بودکه بودجه صداوسیماروقطع کرد.ا
ناشناس۱۰۰۷۶۰۴۱۲:۱۷:۵۰ ۱۳۹۸/۴/۲۷
صدوسیما را تعطیل کنید ما نمی خواهیم پولمون صرفش بشه
ناشناسnashenas۱۰۰۷۶۶۷۱۲:۳۹:۴۳ ۱۳۹۸/۴/۲۷
ریاکارانه مباد وناگفته نماند که میگویند برای اصلاح ساختار اقتصادی ابتدا باید دولت ها از اصلاح ساختار بودجه ریزی شروع کنند
ممقانی۱۰۰۷۷۵۸۱۳:۱۰:۳۷ ۱۳۹۸/۴/۲۷
آیینه گر عیب تو بنمود راست خود شکن آیینه شکستن خطاست روحانی
ناشناس۱۰۰۷۹۰۰۱۴:۲۱:۲۵ ۱۳۹۸/۴/۲۷
صدا سیما را تعطیل کنند بهتره
ناشناس۱۰۰۸۱۵۱۱۶:۵۶:۲۳ ۱۳۹۸/۴/۲۷
یکی از معدود برنامه های مفید صدا و سیما گاندو بود که ظاهرا خورده وسط هدف ضمناآن 93 درصدی که صدا و سیما نگاه نمی کنند نگران چی هستند؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    15. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    16. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    17. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    18. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    19. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    20. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    21. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    22. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    23. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    24. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    25. اظهارات پزشکیان درباره رئیس احتمالی مجلس آینده

    آخرین عناوین