تازه‌ترین آمار گیشه‌ سینماها در روزهای داغ تابستان

گروه فرهنگی الف،   3980426108

آمار فروش فیلم‌های سینمایی در آخرین هفته تیرماه نشان می‌دهد که در اولین ماه از فصل تابستان بیش از ۲۴ میلیارد تومان به چرخه سینما وارد شده است.

تازه‌ترین آمار گیشه‌ سینماها در روزهای داغ تابستان

به گزارش ایسنا بر اساس آمار و اطلاعاتی که در سامانه فروش سینمای ایران قرار گرفته است، فیلم«کار کثیف» ساخته خسرو معصومی که از ۱۲ تیرماه روی پرده سینماها رفته است با نمایش در ۳۷ سینما و با محدودیت سنی ۱۵+ سال، ۱۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروش داشته و بیش از ۹هزار مخاطب پای تماشای این اثر نشستند.

«ایکس لارج» محسن توکلی که از هفته اول تیرماه نمایشش در سینماها آغاز شده، با در اختیار داشتن ۱۴۲ سینمایک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش داشته و ۱۶۴ هزار نفر این اثر کمدی را در سینماها تماشا کرده‌اند.

فیلم «زهرمار» به کارگردانی سید جواد رضویان پس از سه هفته نمایش بیش از سه میلیارد تومان فروش داشته و ۲۹۰ هزار مخاطب این اثر را در ۱۶۰ سینما دیده‌اند. این فیلم سینمایی به تفکیک در تهران یک میلیارد و ۷۴۴ میلیون تومان فروش داشته است.

«سرخپوست» نیما جاویدی پس از پنج هفته نمایش در ۱۷۲ سینما در تهران و شهرستان، ۱۰ میلیارد و ۳۸۶ میلیون تومان فروش داشته که از این مقدار هفت میلیارد سهم تهران بوده و ۸۲۷ هزار نفر آن را در سینماها تماشا کرده‌اند.

فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار که تا امروز جزو چهارمین فیلم پر فروش سال بوده، ۱۳ میلیارد و ۱۱۱ میلیون تومان فروش داشته و با محدویت سنی ۱۲+ سال بیش از یک میلیون مخاطب را به سینما جذب کرده است. از مجموع فروش این فیلم هفت میلیارد تومان حاصل نمایش این اثر در تهران بوده.

فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» ساخته کمال تبریزی که از نیمه خردادماه نمایشش آغاز شد، حدود ۹ و نیم میلیارد تومان فروش داشته و ۸۷۰ هزار نفر آن را روی پرده سینماها تماشا کرده اند. این فیلم سینمایی ۱۶۹ سالن در تهران و شهرستان‌ها در اختیار داشته و از مجموع فروشش، پنج میلیارد تومان سهم فروشش در تهران بوده است.

فیلم سینمایی «دختر شیطان» ساخته قربان محمدپور پس از پنج هفته نمایش در ۱۲۹ سینما، با داشتن ۸۲ هزار مخاطب، ۸۴۶ میلیون تومان فروش داشته است.

«سامورایی در برلین» مهدی نادری که اکرانش از ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز شده و همچنان نمایشش در برخی سینماها در تهران و شهرستان ادامه دارد، نزدیک به ۶ میلیارد تومان فروش و نیم میلیون نفر مخاطب داشته است.

فیلم سینمایی «تگزاس ۲» به کارگردانی مسعود اطیابی نیز که حدود ۱۲ هفته از آغاز اکرانش می‌گذرد و همچنان نمایشش در سینماهای تهران و شهرستان ادامه دارد، با قرار گرفتن در جایگاه سومین فیلم پرفروش سال، بیش از ۲۰ میلیارد تومان فروش داشته و دو میلیون نفر مخاطب را به سینما آورده است.

فیلم سینمایی «نیوکاسل» به کارگردانی محسن قصابیان که در ژانر کمدی ساخته شده، از امروز ۲۶ تیرماه روی پرده سینماهای تهران و شهرستان‌ها نمایش خود را آغاز کرده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین