دو تور ارزان و دوست‌داشتنی تابستانی برای ایرانی‌ها

گزارش بازرگانی،   3980426059

در هر سنی که باشید فرقی نمی‌کند چون بیشتر مردم از رفتن به شهر‌های جدید لذت می‌برند، سفر کردن به شما امکان دیدن مردمی با فرهنگی متفاوت و سبک زندگی متفاوتی را می‌دهد. در شهر‌های گردشگری دیدنی‌های فراوانی همچون باغ وحش، ورزش‌های آبی، موقعیت‌های خرید، و امکانات سرگرم‌کننده دیگری نیز برای شما فراهم است. در این روز‌های تعطیلات تابستانی نیر ماه دوستان و خانواده را با خود همراه سازید و به بهترین تور‌های گردشگری در آژانس آویسا سفر کنید.

سفر به سرزمین زیبا و پر‌هیجان مردم گرجی با تور گرجستان

تور گرجستان یک انتخاب بی‌نظیر است که به شما فرصت می‌دهد از سرزمین رویایی مردم گرجی بازدید کنید. سرزمینی که با حفظ محیط زیست و منابع طبیعی‌اش، در حال تجربه مدرنیته است و به همین خاطر هم گردشگران تلفیق مدرنیته و زندگی سالم در طبیعت را با هم تجربه می‌کنند.

در سفر تابستان به گرجستان برای همه لحظه‌های‌ خود برنامه‌ریزی کنید. اگر از دیدن بناهای قدیمی تاریخی و سازه های باستانی لذت می‌برید، بازهم نباید زمان را از دست بدهید. تنوع این سازه‌ها در شهر‌های گردشگری تفلیس و باتومی زیاد است.
تور‌های گردشگری از حدود سه شب تا یک هفته برنامه‌ریزی می‌شوند بهتر است تور‌های ترکیبی تفلیس و باتومی را انتخاب کنید و هر دو شهر زیبای گرجی را ببینید.
در گرجستان هتل چهار ستاره یا پنج ستاره رزرو کنید که اقامتی راحت و آسوده خاطر داشته باشید، هتل‌های وب‌سایت آویسا را بررسی کنید تمام هتل‌ها با صبحانه برای گردشگران رزرو می‌شوند.
سفر‌های تابستانی گرجستان با پرواز‌های چارتر قشم ایر برنامه‌ریزی می‌شوند که شما با نرخ به صرفه بتوانید سفر خوبی را تجربه کنید همه گردشگران پس از رسیدن به فرودگاه با ترنسفر‌های مخصوص آژانس به هتل می‌روند.
در کوچه‌ پس کوچه‌‌های سنگ فرش زیبای تفلیس در خیابان روستا ولی قدم بزنید و در کافه‌هایش نوشیدنی‌های خوش طعم گرجی را نوش جان کنید. دیدنی‌های تاریخی شهر مانند قلعه ناریکلا را ببینید، این قلعه یکی از بناهای ارزشمند قرن چهارم میلادی است که از فراز آن منظره زیبایی از تفلیس را مشاهده می‌کنید.
شهر زیبای ساحلی باتومی در حاشیه دریای سیاه قرار گرفته و این روزها به عنوان مقصد ایده‌آل و مقرون به صرفه گردشگران مخصوصا اروپایی‌ها شناخته می‌شود. زیرساخت‌ها و هتل های بسیار خوبی دارد و برای گذراندن اوقات در سفر تابستانه بسیار مناسب است.
برای لذت بردن از ساحل دریای سیاه تور گرجستان تابستان ۹۸ را رزرو کنید و به این کشور زیبا سفر کنید.  

لذت تابستانه در سواحل اروپا با تور استانبول

 

در تور استانبول تابستان ۹۸ سوار یکی از کروزهای بسفور شوید. شما می‌توانید با عبور از بین دو قاره آسیا و اروپا از تماشای مردم و شلوغی خط ساحلی لذت ببرید. اغلب این کشتی‌ها از نزدیکی خط ساحل عبور می‌کنند تا شما به قدر کافی موقعیت تماشای استانبول را داشته باشید و بتوانید عکس‌های زیبایی بگیرید.
استانبول این روزها پر از گردشگرانی است که از اروپا و روسیه به استانبول سفر کرده‌اند. در خیابان استقلال قدم بزنید به کافه های اطراف گالاتا بروید و از نوشیدن قهوه ترک و چای لذت ببرید.
همین آخر هفته می‌توانید با یکی از تور‌های لحظه آخری استانبول سفری بسیار مقرون به صرفه داشته باشید.
سفر‌های استانبول با پرواز‌های قشم ایر، اطلس‌جت و ماهان به همراه ترنسفر‌های فرودگاهی برنامه ریزی شده اند. با توجه به بودجه و سلیقه شخصی خود هتل‌های تور‌های گردشگری را در وب‌سایت آویسا بررسی کنید. از هتل‌های سه ستاره استقلال گرفته تا چهار و پنج ستاره‌های دور میدان تقسیم یا نزدیک بسفور را می‌توانید انتخاب کنید. استاندارد هتل‌داری در استانبول بالاست و با هر بودجه‌ای هتل مناسب پیدا می‌کنید.
یکی از تفریح‌های جذاب تابستانه در استانبول تفریحات ساحلی و پارک‌های آبی و مجهز این شهر هستند. ویالند استانبول بهترین پارک تفریحی این شهر است. یک شهر بازی معروف با انواع بازی‌ها و وسیله‌های مختلف که روز هیجان انگیزی برای شما می‌سازد.
اگر به دنبال کارهای رمانتیک‌تر و آرامش بخش هستید قایق سواری در بسفور و رفتن به جزیره‌های بیوک‌ آدا و پرنس بسیار برایتان جذاب است.
چمدان ببندید و برای تفریح و خرید کردن به استانبول سفر کنید. لباس‌های خنک و تابستانه را از برند‌ها و مراکز خرید معروف استانبول بخرید. با کارشناسان آژانس آویسا برای رزرو تور استانبول تماس بگیرید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  21. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  22. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  23. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین