تهیه‌کننده «گاندو» جواب واعظی را داد؛ مردم پسندیده‌اند اما شما با حملات زنجیره‌ای رسانه‌هایتان...

گروه فرهنگی الف،   3980425130 ۳۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

مجتبی امینی تهیه‌کننده «گاندو» در واکنش به سخنان رییس دفتر رییس جمهور که این سریال را محصول «تخیل» توصیف کرده بود، تاکید کرد «گاندو» صدای در گلو مانده مردم ایران است.

تهیه‌کننده «گاندو» جواب واعظی را داد؛ مردم پسندیده‌اند اما شما با حملات زنجیره‌ای رسانه‌هایتان...

به گزارش مهر، مجتبی امینی تهیه‌کننده سریال «گاندو» در واکنش به سخنان محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور جوابیه‌ای را منتشر کرد.

رییس دفتر رییس‌جمهور چندی پیش در حاشیه نشست هیأت دولت و در جمع خبرنگاران سریال «گاندو» را محصول «تخیل» توصیف کرده بود که «دروغ و تهمت» مطرح کرده و دولت این حق را دارد که نسبت به آن «شکایت و روشنگری» کند.

پاسخ تهیه‌کننده سریال «گاندو» به این اظهارات را که در قالب نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس دفتر رئیس جمهور است، در زیر می‌خوانید:

به نام حضرت رحمان

جناب آقای واعظی

با سلام و احترام

خدا را شکر که توانستیم اثری را بسازیم و به نمایش بگذاریم که دوست و دشمن انقلاب اسلامی را پای تلویزیون جمهوری اسلامی نشاند و تحسین نمایندگان مردم را برانگیخت.

جناب آقای واعظی؛ سریال «گاندو» توهم و تخیل نیست. سریال «گاندو» صدای در گلو مانده مردم ایران است. چه شد که دشمنان مردم و شبکه‌های معاند از جمله بی‌بی‌سی و سی‌ان‌ان به محتوای سریال «گاندو» حمله کردند و شما هم حمله کردید؟

چه شد که حتی این جماعت هم در کنار موافقان انقلاب اسلامی به پای دیدن سریال «گاندو» نشستند و آن را تا آخر دنبال کردند؟

پاسخ یک گزینه بیشتر نیست؛ «گاندو» حقیقت و اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهان کشاند و کیست که نداند که نمایش حقیقت تلخ است و برخی را به شکایت وامی‌دارد.

سریال «گاندو» پرمخاطب‌ترین سریال در حال پخش سیما شناخته شد و این یعنی اینکه همه مردم با هر تفکر سیاسی و سلیقه «گاندو» را پسندیده‌اند، اما شما با حملات زنجیره‌ای رسانه‌هایتان این شیرینی که محور اصلی آن غرور ملی، اقتدار ایران، وفاداری جوانان ما به آرمان‌های وطن بود را به توهم و خیالبافی متهم کردید. در صورتی که نویسنده سریال بارها و بارها در نشست خبری و غیر از آن این موضوع را شیطنت رسانه‌ای عنوان و آن را تکذیب کرد.

سریال «گاندو» و تمام اطلاعات ارائه شده در آن توسط مراجع ذی‌صلاح کشور تایید شده و داستان «گاندو» مطابق با مستندات واقعی است.

۷۰ بازیگر و ده‌ها نفر پشت صحنه با آرزوی ایجاد حس غرور ملی برای مردم ایران تلاش کردند و این پروژه را به پیش بردند اما شما و همکارانتان با این نگاه از بالا به پایین کام همه هنرمندان این اثر را تلخ کردید، ولی ما با حمایت‌های مردم هوشمند و عزیزمان در مسیرمان استوارتر شدیم.

سریال «گاندو» مثل مظلومیت «محمد» و یارانش در فیلم گمنام و غریب است. سریال «گاندو» بی‌تردید مظلوم است همچون «محمد» ها که ۴۰ سال است با غربت و مظلومیت پای اقتدار نظام، ایستاده‌اند…

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۰۴۵۰۷۱۶:۱۱:۵۱ ۱۳۹۸/۴/۲۵
تمامی عوامل ساخت گاندو خسته نباشید دستمریزاد
خرم۱۰۰۴۶۸۶۱۸:۰۸:۰۸ ۱۳۹۸/۴/۲۵
اینهایی که هماهنگ علیه منفی میدهند چرا مقابل نظر مردم می ایستند؟ مردم از آقازاده ها و خیانتها خسته شدند شما حمایت میکنید؟
ناشناس۱۰۰۴۵۱۹۱۶:۲۰:۲۳ ۱۳۹۸/۴/۲۵
واعظی از اول انقلاب همین بوده ، یک روز درجایگاه مدیرعامل مخابرات ، یک روز درجایگاهی از جایگاههای وزا ت امور خارجه و یک روز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و امروز رئیس دفتر رئیس جمهور به ..روحیه کسانی که برای کشور و انقلاب تلاش میکردند میپرداخت ، ایشان در آمریکا مثلا تحصیل کرده و با همان روحیه آمد و ابتدا به ... ، اکنون وقتشه که برود خانه آنچه... و کشور را بگذارد تا رشد کند .
عزتمند۱۰۰۴۵۲۲۱۶:۲۳:۲۷ ۱۳۹۸/۴/۲۵
از دیدن این سریال بسیار به عزت ملی خود بالیدم و از خفت دولتمردان کشورم به یاد جمله امام در مورد شاه افتادم که گفت: وقتی عکس محمدرضا شاه را در مقابل آن آمریکایی دیدم که مانند بچه ایستاده و امریکایی به او نگاه هم نمی‌کند ناراحت شدم و هنوز هم ذائقه‌ام تلخ است. ما اگر به دولت انتقاد می‌کنیم، دشمن او نیستیم، بلکه می‌خواهیم خفت آنها را نبینیم و از این مسئله ناراحتیم. امام از خفت شاه؛ اگرچه با او مخالف بود، ولی چونکه یک ایرانی بود ناراحت شد. اما متأسفانه دولتمردان و هم مسلکان آنان این نصیحت‌ها را دشمنی و حسادت معنا کردند، شاید خودشان با رقبای سیاسی خود چنین رفتار می‌کنند؛ ولی ما چنین نیستنیم و به دنبال عزت کشور و ملت هستیم
ناشناس۱۰۰۴۵۳۶۱۶:۳۲:۲۴ ۱۳۹۸/۴/۲۵
من به عنوان یک نفر از مردم یک قسمتش دیدم واقعا خوشم نیومد و بنظرم حتی اگر کلیات قصه هم واقعی باشه ولی جزئیات همه با هدف سیاسی بود و به همین دلیل غیر از همون یک قسمت رو ندیدم.
ناشناس۱۰۰۴۷۴۲۱۸:۵۳:۱۲ ۱۳۹۸/۴/۲۵
قطعا از همین مردم نیستی . احتمالا از همون نامردمی
ناشناس۱۰۰۴۸۱۹۲۰:۰۳:۵۹ ۱۳۹۸/۴/۲۵
شما که یک قسمت از اون رو دیدید چطور اینقدر در جزییات ریز شدید که ر مورد راست و دروغش قضاوت می کنید؟ یا اینکه کلا از سایت های معاندنشین هستید و پیام می گذارید.
ناشناس۱۰۰۴۵۳۸۱۶:۳۵:۲۰ ۱۳۹۸/۴/۲۵
آقا اصل موضوع جاسوسی درست هستش آقای فلان که خواهرزاده رییس جمهور بود هم باید از کار برکنار میشد اما این نوع نگاه در سریال که فقط در این کشور یک نهاد کارش رو درست انجام میده و بقیه معطل تشریف دارند خیلی غلط بود.
ناشناس۱۰۰۴۸۲۰۲۰:۰۶:۱۶ ۱۳۹۸/۴/۲۵
به نظرم همچین دیدگاهی نداشت. دولت شد تمام نهاد های کشور؟ اگر اینطور بود که الان کشور رو هوا بود عزیز جان.
ناشناس۱۰۰۴۵۴۲۱۶:۳۷:۰۵ ۱۳۹۸/۴/۲۵
چشم .. اگر چشمه خورشید ندید / عیب بر دیده .. نه بر خورشید است
ناشناس۱۰۰۴۵۴۹۱۶:۴۰:۳۶ ۱۳۹۸/۴/۲۵
همه از طرف مردم حرف میزنند و نظر میدهند ولی هیچ کس نظر مردم براش مهم نیست.
ناشناس۱۰۰۴۵۹۹۱۷:۱۳:۴۱ ۱۳۹۸/۴/۲۵
دقیقا ، غرور و خود حق پنداری تو خون بسیاری از ماهاست
ناشناس۱۰۰۵۰۵۳۰۰:۱۷:۴۳ ۱۳۹۸/۴/۲۶
مردم ماییم ، نه روحانی و واعظی و اسحاق
علی 671۱۰۰۴۵۵۸۱۶:۴۷:۵۱ ۱۳۹۸/۴/۲۵
این سریال جزء نادر سریال هایی است که آیندگان آنرا کراراً خواهند دید و آفرین خواهند گفت .این سریال قدرت و چشم پاسداران مهین را قوی تر و بینا تر کرد و برای کسانی که وهم آنها را برداشته طبل رسوایی بود تا آیندگان بدانند که چه کردند با این ملت مظلوم و آزاده و باعث چه رنج ها و مشقت ها شدند برای این مردم که پای انقلاب خود ایستادند .بله برای پایداری انقلاب باید مایه گذاشت .که گذاشتند ولی خیلی ها به راحتی از خط قرمز ها که خونبهای شهیدان بود به راحتی برای به هدف رسیدن خود و سازش با.. از خون این عزیزان گذشتند .باید کامشان تلخ و تهدید به شکایت کنند .چون دستشان روشده و حنایشان ..
ناشناس۱۰۰۴۶۶۲۱۷:۵۴:۲۰ ۱۳۹۸/۴/۲۵
در این سریال که واقعی هم هست جیسون رضائیان جاسوس آزاد می شود و برادران سپاه تا اینکه از اصل بودن پولها ومقدار آن که۱.۷میلیارد دلار بوده مطمئن نمی شوند اجازه نمی دهند تحویل مقامات دولتی شوند سرنوشت ۱.۷ میلیارد دلار چی شد؟؟؟؟چون در ردیف بودجه جزو درآمدهای دولت نبود این پول
رسول۱۰۰۴۵۷۸۱۷:۰۴:۰۴ ۱۳۹۸/۴/۲۵
زیاد نگران اظهارات دولتیا نباشید!اونا رو با برجام تنها بزارید همین
ناشناس۱۰۰۴۶۱۴۱۷:۲۸:۳۷ ۱۳۹۸/۴/۲۵
انشاا... چند وقت دیگه دولت می افته دست شما .ببینیم چه گلی سر مردم میزنید.....انگار اون وقتی که دولت در اختیار شما بود همه چی گل و بلبل بود...
رمضانی۱۰۰۴۶۳۹۱۷:۳۹:۰۸ ۱۳۹۸/۴/۲۵
تهیه کننده گاندو حق ندارد از طرف مردم اظهار نظر کند. سریال گاندو یک سناریو سفارشی با یک داستان تخیلی برای توجیه اشتباه در دستگیری جیسون رضاییان بود.
ناشناس۱۰۰۴۶۴۲۱۷:۴۰:۰۳ ۱۳۹۸/۴/۲۵
کدام مردم پسندیدند؟ چند درصد هستند؟ هنرپیشه ها بسیار ضعیف بودند داستان هم بسیار بچه گانه نوشته شده بود صد رحمت به فیلمهای هندی 40 سال پیش
ناشناس۱۰۰۴۶۵۳۱۷:۴۶:۲۶ ۱۳۹۸/۴/۲۵
آفرین بر سازندگان سریال گاندو ، به طور کلی لیبرالها غربگرا هستند وحامی عوامل نفوذی هستند ، معلوم است از سریالی که تشت رسوایی این جماعت را بر ملا کند ناراضی هستند.
مهندس جنت شهری۱۰۰۴۷۴۱۱۸:۵۲:۱۶ ۱۳۹۸/۴/۲۵
اینکه مردم یک فیلم را ببینند دلیل حقانیت ان نیست....یک فیلم مستهجن هم اگر در صدا و سیما پخش شود مطمینا مخاطبان ان زیاد خواهد بود ایا این دلیل حقانیت ان میشود...مردم اگر تماشا کردند فیلم را دیدند نه دیدگاه تندروانه شما را...اینکه شما ظریف را ادمی خنثی نشان دهید و انهم ظریفی که همین امروز توسط رهبری بر تلاشهایش صحه گذاشت نشان از زاویه شما دارد....اینکه شما مشغول دوقطبی سازی دروغین هستید و بر ان هم تاکید میکنید.نهادهای نظارتی باید سریعا وارد عمل شوند تا عوامل نفوذی در این سریال را شناسایی کنند...بعد هم میتوانند درباره شما سزیالی به نام نفوذ در نفوذی سازان را تولید کنند....
ناشناس۱۰۰۴۷۴۹۱۸:۵۸:۳۹ ۱۳۹۸/۴/۲۵
دمت گرم
ناشناس۱۰۰۴۷۵۶۱۹:۰۲:۵۶ ۱۳۹۸/۴/۲۵
یک ضرب المثل می گوید چوب را که برداری ......در این دولت هم مشکوکند
ناشناس۱۰۰۴۷۹۰۱۹:۳۴:۱۷ ۱۳۹۸/۴/۲۵
هنرمند واقعی کار سفارشی نمیکنه،
ناشناس۱۰۰۴۸۳۰۲۰:۱۵:۰۱ ۱۳۹۸/۴/۲۵
البته اگه کسی دست من رو هم رو کنه و دروغ هایم رو رو آب بریزه معلومه که به شدت شاکی میشم
ناشناس۱۰۰۴۸۳۱۲۰:۱۵:۲۶ ۱۳۹۸/۴/۲۵
این که عده زیادی تماشا کردند, دلیل بر تایید ان نیست, موضوعی که تا به حال به دلایل مختلف پرداخته نشده بود, عده ای با کسب اجازه پرداختند! همین
ناشناس۱۰۰۴۹۴۰۲۲:۰۳:۱۶ ۱۳۹۸/۴/۲۵
هر کس رو میخواهید نقد کنید خدا و پیغمبر و امام حسین و ...فقط حسن روحانی و برجام رو نقد نکنید
ناشناس۱۰۰۴۹۷۴۲۲:۲۸:۲۹ ۱۳۹۸/۴/۲۵
خب دوتابعیتی ها و ژن های خوب منافعشان به خطر افتاده انصاف داشته باشید نباید از منافعشان دفاع کنند؟ حقوق بشر کجا رفته؟رسانه ها را برای
هاشم۱۰۰۵۰۰۱۲۲:۴۷:۲۴ ۱۳۹۸/۴/۲۵
سازندگان گاندو یک مشت مزدور جیره خوار بیش نیستن به من هم اگه به اندازه اونا پول بدن هر دروغ که بخوان رو تبدیل به سریال میکنم
ندا۱۰۰۵۰۹۶۰۱:۳۶:۰۶ ۱۳۹۸/۴/۲۶
یادتونه می گفتند مخالفان برجام با نتانیاهو هم صدا هستند؟! حالا مخالفان گاندو با آمریکا و انگلیس هم صدا هستند.
عدالت۱۰۰۵۱۰۵۰۱:۵۸:۱۳ ۱۳۹۸/۴/۲۶
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند
ناشناس۱۰۰۵۱۷۲۰۷:۴۰:۵۰ ۱۳۹۸/۴/۲۶
آنوقت واعظی گفته بود تهیه کننده یا نویسنده این فیلم گفته 80 در صد تخیلات بوده . آقای واعظی چرا براحتی دروغ می گویید ؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

آخرین عناوین