واکنش فردوسی پور به یک شایعه/ علت معرفی سه حقوقدان جدید برای شورای نگهبان/ اکبر طبری چند روز پیش بازداشت شده است

گروه سیاسی الف،   3980423169 ۱۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

واکنش فردوسی پور به یک شایعه/ علت معرفی سه حقوقدان جدید برای شورای نگهبان/ اکبر طبری چند روز پیش بازداشت شده است

بهزاد نبوی: اکنون زمان مذاکره با آمریکا نیست

بهزاد نبوی، چهره باسابقه اصلاح‌طلب درباره مشارکت مردم در انتخابات امسال به جماران گفت: «به نظر من قدرت واقعی کشورهایی مثل ما در اتکای حاکمیتشان به مردم است. قدرت ما در گروی مردمی بودن نظام ماست و نظام ما هرچه مردمی‌تر باشد، قدرت بیشتری پیدا می‌کند.

لذا امروز یک انتخابات پرشور در کشور ما نه به آن معنا که کسانی که من می‌پسندم انتخاب شوند، بلکه بدان معنا که ۸۰ درصد واجدین شرایط در آن شرکت کنند، می‌تواند قدرت ما را بسیار بالا ببرد. نظام جمهوری اسلامی باید توجه کند که تنها یک انتخابات پرشور می‌تواند تمام ترفندها و توطئه ها علیه نظام را خنثی کند.

امروز دولت کنونی آمریکا و بسیاری از مخالفان نظام، امید به حوادثی نظیر دی‌ماه 96 بسته‌اند و انتخابات پرشور می‌تواند پاتک چنین اقداماتی باشد. بازتر کردن فضای سیاسی کشور نیز می‌تواند زمینه ساز یک انتخابات پرشور و رقابتی باشد.»

نبوی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با رد ایده مذاکره با آمریکا در شرایط کنونی گفت: «نظر من هم این است که باید مقاومت کنیم و طرفدار این نیستم که مانند کره شمالی به ترامپ متوسل شویم و او هر روز برایمان گربه رقصانی کند. من ضمن اینکه اصل مذاکره را قبول دارم و آن را چیز بدی نمی‌دانم، معتقدم که امروز و با دولتی نظیر دولت کنونی آمریکا وقت مذاکره نیست و باید مقاومت کرد، ولی مقاومتی خردمندانه و عاقلانه. مقاومت با سیاست های ماجراجویانه همراه نیست بلکه با سیاست خارجی معقول و مدبرانه همراه و با ایجاد فضای باز سیاسی و برگزاری انتخابات پرشور در سیاست داخلی و با تأمین حداقل نیاز مردم در حیطه اقتصاد توأم است.»

***

حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی اشتباه بود؟

اصلاح‌طلبان در دو انتخابات ۹۲ و ۹۶ حمایتی تمام‌قد از حسن روحانی داشتند. اما عملکرد ضعیف روحانی باعث شده است سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان هم از بین برود. اکنون و با فراگیرشدن مشکلات اقتصادی، برخی اصلاح‌طلبان مدعی شده‌اند حمایت از روحانی اشتباه بود.

جلال جلالی زاده، نماینده مجلس ششم و فعال سیاسی اصلاح‌طلب به اعتمادآنلاین گفت: «بزرگ‌ترین اشتباه اصلاح‌طلبان این بود که بعد از احمدی‌نژاد با همه توان تلاش کردند که از آقای روحانی حمایت کنند. چون با توجه به سوءمدیریت و مشکلات فراوانی که احمدی‌نژاد برای کشور پیش آورده بود اگر اصلاح‌طلبان وارد انتخابات نمی‌شدند و جریان رقیب چه تندرو یا ... به قدرت می‌رسیدند، قطعا واکنش مردم بدتر می‌شد و مردم بیشتر از آنها دور می‌شدند.چرا که با وجود مشکلات فراوان اقتصادی، سیاسی، اجتماعی ناشی از دوره احمدی‌نژاد، قطعا مشکلات متراکم و موجب یک انفجار اجتماعی می‌شد. اصلاح‌طلبان با حمایت از آقای روحانی و ناتوانی او در برآورده کردن مطالبات بدنه جریان اصلاحات و خود اصلاح‌طلبان موجب شدند بیشتر از چشم مردم بیفتند.»

جلالیزاده افزود: «من خودم یکی از افراد ستاد روحانی بودم و از او حمایت کردم، اما معتقدم اگر اصلاح‌طلبان آن زمان حمایت نمی‌کردند قطعا جریان اصلاحات ضربه نمی‌خورد و آقای خاتمی هم هزینه نمی‌شد. به عقیده من متاسفانه آن نفوذ اجتماعی و سیاسی آقای خاتمی که همیشه مورد احترام مردم بود،  مورد خدشه قرار گرفته و این آثار منفی را در پی داشت.»

اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی هم نظر مشابهی دارد.گرامی‌مقدم به مهر گفت: «روحانی فقط تا پای رفتن به پاستور با اصلاح‌طلبان ماند و بعد از آن رفتار دیگری از خود نشان داد و خسارت سنگین و ضربه‌های شدیدی از سوی وی به اصلاح طلبان وارد شد. اصلاح‌طلبان از این رفتار روحانی حتماً درس‌هایی را آموخته‌اند، نه تنها اصلاح‌طلبان بلکه اصولگرایان نیز درس‌های زیادی از این رفتارها آموختند که ممکن است یک رئیس جمهور با چهره‌ای مسالمت‌آمیز شعار مطلوب یک جریان را بدهد و وارد عرصه انتخابات بشود و سپس به همه آنها پشت کند. این رفتار روحانی در تاریخ ماندگار خواهد شد و تا ابد بعنوان یک نقطه تیره در پرونده وی خواهد ماند.»

در مقابل، برخی از اصلاح‌طلبان دیدگاه دیگری دارند و معتقدند حمایت از روحانی اقدام درستی بوده است. بهزاد نبوی، فعال باسابقه اصلاح‌طلب در این دسته است. نبوی در بخشی از گفت‌وگو با جماران درباره بی‌اعتمادی مردم به جریان اصلاح‌طلب در پی عملکرد ضعیف دولت و مجلس گفت: «اگر بی اعتمادی ای که می فرمایید به وجود آمده باشد، طبیعی است. چرا که اصلاح‌طلبان در سال‌های ۹۲ و ۹۶ از آقای روحانی حمایت کردند، ولی به زعم عده ای، روحانی در انجام وعده هایش موفق نبوده است و طبعا بی‌اعتمادی نسبت به اصلاح‌طلبان در میان این عده به وجود می‌آید.

اولاً من معتقدم تصمیم اصلاح‌طلبان و در واقع آقای خاتمی در نامزد کردن آقای روحانی بهترین تصمیم ممکن بوده است.«تکرار می‌کنم» آقای خاتمی هم صحیح‌ترین کار ممکن در انتخابات دوره دهم مجلس بود. گرچه من در هیچ یک از این تصمیمات نقش نداشته‌ام، مع‌الوصف اتخاذ آنها را قویاً تایید می‌کنم و معتقدم اصلاح‌طلبان در این موارد احساس پشیمانی نمی‌کنند.

ثانیا، من دولت آقای روحانی را دولتی قدرتمند و بی‌نقص نمی‌دانم، ولی معتقدم که قدرتمندترین دولت‌ها نیز نمی‌توانند در شرایط فعلی مشکلات را به سادگی حل کنند. چنانکه در پاسخ‌های قبلی نیز توضیح داده‌ام، بسیاری از این مشکلات هم نه مربوط به انتخاب اصلاح‌طلبان و نه ناشی از عملکرد دولت روحانی به عنوان منتخب اصلاح‌طلبان بوده است.»

در اینکه عملکرد دولت روحانی و مجلس دهم ضعیف بوده است هیچ شکی نیست و به نظر می‌رسد اکنون اصلاح‌طلبان یا پشیمان شده‌اند یا مانند نبوی سعی دارند برای این عملکرد ضعیف توجیهاتی بتراشند و خویشتن را مبرا کنند.

***

نظر منفی آیت‌الله جنتی علت حذف سه حقوقدان از شورای نگهبان

با پایان مأموریت شش‌ساله نجات‌الله ابراهیمیان، سام سوادکوهی و محسن اسماعیلی به‌عنوان حقوقدان در شورای نگهبان، سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه، پنج گزینه جدید به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده تا از بین آنان سه نفر جایگزین حقوقدانان قبلی شوند. در این لیست پنج نفره، هیچ نامی حقوقدانان قبلی نیست.

سام سوادکوهی یکی از حقوقدانان کنونی شورای نگهبان که در دوره جدید به مجلس معرفی نشده در پاسخ به این سوال که آیا  رئیس قوه قضاییه قبل از معرفی حقوقدانان با دبیر شورای نگهبان مشورت می‌کند به ایرنا گفت: «قاعدتاً غیر از این مطلوب نیست. رئیس قوه قضاییه با اشخاص مختلفی مشورت و بعد تصمیم‌گیری می‌کند. از این افراد که مورد مشورت قرار می‌گیرند، اعضای شورای نگهبان هستند و حتماً ایشان با دبیر شورا صحبت کردند و بعد به این نتیجه رسیدند.»

سوادکوهی درباره نظر منفی آیت‌الله جنتی درباره این سه حقوقدان کنونی گفت: «ایشان با ما آشنایی نداشتند و با ما هم کار نکرده بودند. طبیعتاً فردی تا بخواهید با کسی انس بگیرد و آشنا شود، طول می‌کشد. شاید علت (عدم موافقت) این بوده و رویکرد ما با میل، سلیقه و موازینی که ایشان به آن اعتقاد داشتند مطابقت نداشته.»

***

نگاه دولت روحانی به برجام از روز اول اشتباه بود

ناصر ایمانی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با فرارو با اشاره به اینکه آن چیزی که در چهار سال اول ریاست جمهوری روحانی، طرفداران وی را راضی کرد، مسئله برجام بود، اظهار داشت: اگر برجام را از دور اول روحانی فاکتور بگیرید، به اذعان متخصصان وی در دو حوزه سیاسی داخلی و اقتصادی نتوانست عملکردی خوبی از خود برجای بگذارد.

این فعال سیاسی اصولگرا در مورد دوسال پایانی دولت دوازدهم و اینکه رئیس جمهوری چه راهکاری را می‌تواند با توجه به شرایط موجود پیگیری کند، گفت: تصور بنده این است که خیلی راهکار خاصی برای آقای روحانی باقی نمانده، که در این دو سال بخواهد آن را انجام دهد.

ایمانی اضافه کرد: اساسا آن راهی که رئیس جمهور در ابتدای امضای برجام پیش گرفت و حیات خود را به اجرای برجام گره زد، از اساس غلط بود، به بیان دیگر اگر آمریکا از برجام خارج نمی‌شد، نیز گزینه‌های زیادی پیش روی دولت وجود نداشت.

این کارشناس سیاسی خاطر نشان ساخت: چاره‌ای جزء مقاومت و تکیه بر اقتصاد داخلی برای رونق تولید و شکوفایی اقتصادی در شرایط فعلی وجود ندارد و راهی به غیر از این باقی نمانده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا استعفای رئیس جمهور در شرایط فعلی تغییری در اوضاع می‌دهد نیز گفت: استعفای روحانی از لحاظ سیاسی برای او بشدت پر هزینه خواهد بود و این اقدام برای وجه وی به هیچ عنوان خوب نخواهد بود.

وی با با اشاره به اینکه برجام هیچ گونه دستاورد ملموس اقتصادی برای کشور به همراه نداشت، تاکید کرد: نوع نگاه دولت روحانی به مسئله برجام و تبعات ناشی از آن از روز اول اشتباه بود، تنها راهکار موجود این است که بر روی اقتصاد داخلی کار کنیم تا نیار خود به خارج را روز به روز کاهش دهیم.

***

ادعای روسای جمهور مبنی به نداشتن اختیار باعث ناامیدی مردم می‌شود

عباس عبدی در گفتگو با نامه نیوز درباره جمله مشترک آقایان خاتمی، احمدی نژاد و روحانی در سال های پایانی دوره ریاست جمهوری و میزان پذیرش مردمی این جمله تکراری که «رئیس جمهور اختیار کافی ندارد» گفت: مردم این سخن را می پذیرند ولی نتیجه ای که از پذیرش این جمله گرفته خواهد شد این است که طبیعتا در انتخاباتی که بی‌اثر است و فرد فاقد قدرت را تعیین می‌کند شرکت نکنند.

وی افزود: البته وقتی می گویم این جمله پذیرش مردمی می شود، منظورم ۱۰۰ درصد مردم نیست یعنی بخش قابل توجهی از مردم که رأی دادند، این موضوع را می پذیرند و براساس همین پذیرش می گویند «وقتی کسی اختیارات ندارد بنابراین لزومی به رأی دادن به او و انتخابش نیست».

***

اکبر طبری چند روز پیش بازداشت شده است

ایرنا نوشت: «عضو کمیسیون حقوقی‌ و قضایی مجلس شورای اسلامی اعلام می‌کند که معاون اجرایی حوزه ریاستِ رئیس پیشین قوه قضاییه بازداشت شده است.

حسن نوروزی، نماینده بهارستان و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر به ایرناپلاس گفت: چند روز پیش آقای طبری بازداشت شده است. او از بیان علت بازداشت خودداری کرد.

اکبر طبری در زمان ریاست آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی بر دستگاه قضا، معاونت اجرایی حوزه ریاست قوه قضاییه را بر عهده داشت.

پاسخ عادل فردوسی‌پور به شایعه پیشنهاد ایران اینترنشنال

درست یک روز پس از انتخاب عادل فردوسی پور به عنوان چهره مردمی جشن حافظ، شایعه ای راه افتاد درباره پیشنهاد شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال به او. 

شایعه‌ای که مشخص بود نمی تواند واقعیت داشته باشد. عادل فردوسی پور با ارسال پیامکی کوتاه به خبرآنلاین، این شایعه را تکذیب کرده و نوشته است:«این خبر صحت ندارد.  هیچ گونه تماسی از این شبکه با من گرفته نشده و اگر هم چنین پیشنهادی مطرح می شد واضح است که آن را نمی پذیرفتم و پاسخم منفی بود.»

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۰۱۲۱۳۲۰:۴۴:۴۶ ۱۳۹۸/۴/۲۳
دستگاه قضایی و ناجا با تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان و مروجین مانتوهای جلو باز که فاقد حتی یک دکمه‌اند چه برخوردی می‌کنند؟! چرا با چنین فروشگاه‌ها و تولیدکنندگانی برخورد نمی‌شود؟
ناشناس۱۰۰۱۲۸۲۲۱:۴۳:۵۵ ۱۳۹۸/۴/۲۳
با بستن تولیدی ها کار درست نمی شود باید مشکل ریشه ای و تز طریق فرهنگ حل شود.
ناشناس۱۰۰۱۲۱۴۲۰:۴۵:۲۷ ۱۳۹۸/۴/۲۳
یک بلبرینگ چرخ جلوی پراید که سال قبل 33 هزار تومان بود به 165 هزار تومان (5 برابر) رسیده است در حالی که به حقوق من بازنشسته فقط 18 درصد افزوده شده است؟! خدا رحم کند به من و امثال من بازنشسته با حقوق زیر سه میلیون؟!
ناشناس۱۰۰۱۲۷۳۲۱:۳۴:۴۳ ۱۳۹۸/۴/۲۳
تورم لجام گسیخته کمر مردم را شکسته است رئیس جمهوری که توان اداره کشورش را ندارد باید استعفاء بدهد.
ناشناس۱۰۰۱۴۳۰۲۳:۵۶:۱۹ ۱۳۹۸/۴/۲۳
امروز ملت آگاه ما سختی‌ها را تحمل می‌کنند؛ چرا که هیچ فضیلتی جز با سختی بدست نمی‌آید، بشارت بر ملتی است که سختی را تحمل کرده تا به عزت برسد چرا که پایان شب شب سیاه، فجر پیروزی است.
ناشناس۱۰۰۱۲۱۵۲۰:۴۵:۴۵ ۱۳۹۸/۴/۲۳
اگر در جامعه نسبت به امر حجاب و عفاف آن‌گونه که باید و شاید توجه لازم صورت نمی‌گیرد مقصر خود مسئولان هستند. مسئول هر دستگاه و وزارتخانه نباید اجازه بدهد در مجموعه مدیریتی او نسبت به این فریضه دینی و عقلی کوتاهی بشود.
ناشناس۱۰۰۱۲۱۶۲۰:۴۶:۲۲ ۱۳۹۸/۴/۲۳
اگر گفتیم انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست بدین خاطر بود که انرژی هسته‌ای نیاز قطعی امروز و فردای ماست نه یک موضوع تفننی.
ناشناس۱۰۰۱۲۱۹۲۰:۴۷:۲۲ ۱۳۹۸/۴/۲۳
دختران انقلاب در تهران در سالگرد حادثه گوهرشاد مشهد مقدس برای زنده نگه داشتن حجاب و عفاف در جامعه سنگ‌تمام گذاشتند. باید نشان می‌دادیم که ایران جای لهو و لعب و جاهلیت مدرن نیست.
ناشناس۱۰۰۱۲۲۲۲۰:۴۹:۳۰ ۱۳۹۸/۴/۲۳
امیدواریم که عادل فردوسی پور به سرنوشت سید محمد حسینی دچار نشود ! علی برکت الله .
ناشناس۱۰۰۱۳۱۹۲۲:۲۱:۵۰ ۱۳۹۸/۴/۲۳
این 2 آدم 2 شخصیت متفاوت دارند.
ناشناس۱۰۰۱۲۲۵۲۰:۵۰:۴۱ ۱۳۹۸/۴/۲۳
گره زدن چرخ سانتریفیوژ به چرخ اقتصاد توسط روحانی اشتباه استراتژیک بود.
ناشناس۱۰۰۱۲۲۶۲۰:۵۳:۵۰ ۱۳۹۸/۴/۲۳
خاتمی و اصلاح طلبانی که از روحانی در انتخابات حمایت کردند باید پاسخگوی تورم 400 درصدی و کوچک شدن سفره های مردم و افزایش شاخص فلاکت باشند و فرار به جلو نکنند.
ناشناس۱۰۰۱۴۲۰۲۳:۴۹:۱۱ ۱۳۹۸/۴/۲۳
وقتی ملت ایران صبر کند و در برابر افزایش قیمت‌ها نجابت به خرج داده و سختی‌ها را تحمل کند، دشمنان‌ نا امید می شوند.
ناشناس۱۰۰۱۲۸۱۲۱:۴۲:۱۲ ۱۳۹۸/۴/۲۳
اکبر که پول می گرفتی همه عمر دیدی که چگونه پول، اکبر گرفت
ناشناس۱۰۰۱۳۰۰۲۲:۰۴:۰۴ ۱۳۹۸/۴/۲۳
تا جائی که میدانیم شورای نگهبان باید فارغ از میل، سلیقه وموازین شخصی باشد فرقی هم نمیکند کدام عضو شورا باشد
ناشناس۱۰۰۱۳۸۷۲۳:۳۲:۰۲ ۱۳۹۸/۴/۲۳
عادل خان شما دعوت اینتر نشنال آل سعود را قبول کنید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  13. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  16. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  19. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  20. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  21. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  22. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  23. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

  24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

پربحث‌های هفته

  1. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  3. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  9. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  12. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  13. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  14. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  15. اولین واکنش قوه قضائیه به ماجرای صدیقی و باغ ازگل/ انتقاد روزنامه اصولگرا از فرزین/ ارزیابی وزیر ارشاد از فضای گفت‌وگو در کشور

  16. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  17. تورم نقطه‌به‌نقطه به ۳۵ درصد کاهش پیدا کرد

  18. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  19. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  20. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  21. احتمال تشکیل استان تهران غربی

  22.   واکنش فراجا به اقدام تروریستی در سیب و سوران/فطر خونین شهدای راه امنیت در سیستان وبلوچستان

  23. رهبر انقلاب: رژیم خبیث صهیونیستی تنبیه خواهد شد

  24. واکنش روزنامه اصولگرا به حضور صدیقی در نمازجمعه/ بیان دلایل استعفای وزیر بعد از ۴ سال

  25. زلنسکی از پاسخ ایران به اسرائیل عصبانی شد

آخرین عناوین