هوندا آکورد هیبریدی خودروی اقتصادی

گروه اقتصادی الف،   3980420100

هوندا آکورد نخستین بار در سال ۱۹۷۶ توسط شرکت خودروسازی ژاپنی هوندا تولید شد.

هوندا آکورد هیبریدی خودروی اقتصادی

 آکورد در مدل‌های مختلف سدان، کوپه، استیشن واگن، هاچ بک و کراس اوور در ۱۰ نسل مختلف تولید و روانه بازار شد. در سال ۲۰۰۵ نسل هفتم این خودرو و مدل هیبرید آکورد معرفی شد. در ادامه به بررسی هوندا آکورد هیبریدی 2017 می‌پردازیم.

 طراحی ظاهری

 در نمای جلو هوندا آکورد هیبریدی، جلوپنجره خوش سبک و کرومی که هوندا با یک نوار سرتاسری به همراه نشان هوندا در وسط از سادگی آن جلوگیری کرده به چشم می‌خورد. چراغ‌های کشیده و بزرگ LED و چراغ‌های روشنایی در روز LED که به صورت یک نوار ساده در بخش بالایی چراغ‌های اصلی تعبیه شده‌اند. چراغ‌های جلو و جلوپنجره کرومی چهره‌ای قدرتمند و شیک را جلوه می‌دهند. سپر این خودرو طراحی ساده‌ای دارد که در دو طرف آن چراغ‌های LED ساده‌ای به صورت نوار باریک کار شده است.

در نمای جانبی، رینگ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی که شبیه توربین هستند نظر بیننده را به سوی خود جلب می‌کند و این رینگ‌ها صاف هستند که باعث می‌شود شستن آن‎ها خیلی راحت باشد. خط شانه از بالای گلگیر جلو شروع شده و تا چراغ عقب ادامه دارد و حالت پف کرده‌ای در این قسمت ایجاد نموده است. دستگیره درها و قاب دور پنجره‌ها کرومی بوده و ظاهری شیک پدید آورده‌اند.

در نمای عقب، چراغ‌های کشیده و بزرگ LED که در هماهنگی با چراغ‌های جلو هستند مشاهده می‌شود. خروجی‌های اگزوز زیر سپر عقب قرار گرفته‌اند و روی در صندوق عقب فضای مناسبی برای پلاک با سایزهای مختلف تعبیه شده است.

موتور خودرو

 هوندا آکورد یک موتور ۴ سیلندر خطی تنفس طبیعی با حجم ۲۳۵۶ سی سی دارد که در ۶۴۰۰ دور بر دقیقه حداکثر ۱۸۵ اسب بخار قدرت و در ۳۹۰۰ دور بر دقیقه حداکثر ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور با گیربکس CVT با حالت اسپرت نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‎کند. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر این خودرو در ۹.۸ ثانیه به دست می‎آید و حداکثر سرعت آن ۲۰۸ کیلومتر بر ساعت است. حجم باک این خودرو ۶۵ لیتر بوده و مصرف سوخت شهری آن در هر ۱۰۰ کیلومتر ۸.۷ لیتر، مصرف سوخت در بزرگراه‌ها در هر ۱۰۰ کیلومتر ۶.۵ لیتر و مصرف سوخت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر ۷.۸ لیتر است. ابعاد این خودرو شامل: ۴۹۳۵ میلی‎متر طول، ۱۸۵۰ میلی‎متر عرض، ۱۴۶۵ میلی‎متر ارتفاع و ۲۷۷۵ میلی‎متر فاصله محوری می‎شود. حجم صندوق عقب این خودرو شامل ۴۴۰ لیتر است و با این که باتری موتور الکتریکی در عقب قرار گرفته اما فضای بسیار کمی را اشغال کرده است.

 هوندا آکورد در کلاس سدان‌های با اندازه متوسط، رقبایی چون: تویوتا‌کمری، فورد فیوژن، شورلت مالیبو، مزدا ۶، کیا اپتیما، هیوندای سوناتا و فولکس واگن پاسات دارد. نکات مثبت این خودرو شامل فضای جادار، کیفیت ساخت بالا، سواری راحت و نرم، امکانات و تجهیزات خوب و مصرف سوخت کم، هوندا آکورد را به گزینه مناسبی برای خرید تبدیل می‌کنند.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شما می‌رود برای خرید و فروش خودرو هوندا آکورد هیبریدی ۲۰۱۷ به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

منبع : ویرلن

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین