ضارب جوان ۲۵ساله‌ی ایلامی دستگیر شد

گروه حوادث الف،   3980417083

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام از دستگیری ضارب جوان ۲۵ساله ایلامی که با اسلحه‌ی شکاری اقدام به شلیک کرده بود، خبر داد.

به گزارش فارس، در صبح چهارشنبه تیرماه سال جاری در یکی از خیابان‌های شهر ایلام فردی مسلح با اسلحه‌ی ساچمه زنی به جوان 25 ساله ایلامی حمله کرد و از فاصله‌ی نزدیک پای او را هدف قرار داد.

در این راستا سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: بلافاصله پس از تماس مردمی با فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر زخمی شدن یک نفر در داخل خود یک دستگاه خودروی پراید بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران مشخص شد یک نفر با اسلحه شکاری راننده یک دستگاه خودرو پراید را که در یکی از خیابان های شهر ایلام پارک شده بود و راننده در آن حضور داشت را مورد اصابت گلوله قرار داده است.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی، ضارب را کمتر از ۲ ساعت دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی دادند.

سرهنگ یاسمی گفت: پلیس با تمام توان در تلاش است امنیت و احساس آن را در جامعه نهادینه کند و در این راه نیازمند همراهی مردم و رسانه‌ها هستند و می طلبد که اصحاب مطبوعات قبل از انتشار خبرهای حوزه امنیتی و انتظامی، صحت و سقم آن را از پلیس جویا شوند تا اینگونه مردم با دیدن کلیپ های خشن آزرده خاطر نشوند.