حرم مطهر رضوی توسط دختران مشهدی گلباران می شود

گروه اجتماعی الف،   3980411226

همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر حرم مطهر رضوی گلباران می شود.

به گزارش مهر، همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، پنجشنبه هفته جاری در مراسمی باشکوه با حضور بانوان مشهدی بارگاه منور علی ابن موسی الرضا (ع) گلباران خواهد شد.

این مراسم از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح روز پنجشنبه از میدان شهدا آغاز شده و دختران و بانوان مشهدی با شاخه های گل مسیر خیابان شیرازی را پیموده و حرم امام هشتم (ع) را در اولین روز دهه کرامت گلباران می کنند.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در همین رابطه اظهار کرد: این مراسم باشکوه همچون سال‌های گذشته در سالروز میلاد خواهر بزرگوار امام رضا (ع) و روز دختر با حضور خیل عظیمی از بانوان و ارادتمندان به ساحت مقدس اهل‌بیت (ع) برگزار می‌شود.

سید خلیل منبتی گفت: در این مراسم که از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز می‌شود، بانوان مشهدی و خدمه همراه با شاخه‌های گل مسیر میدان شهدا را به سمت حرم مطهر رضوی طی خواهند کرد و در طول مسیر گروهی از خادمان حرم رضوی نیز برای استقبال از زائران با دود کردن عود و اسپند حضور خواهند داشت.

و: خاطرنشان کرد: این کاروان بعد از ورود به بارگاه منور رضوی و اجتماع در رواق امام خمینی (ره) از ویژه برنامه‌های فرهنگی- مذهبی، اجرای گروه تواشیح و مداحی ذاکران خاندان عصمت و طهارت (ع) حرم مطهر بهره‌مند می‌شوند.