شکایت سردبیر روزنامه ایران از انتشاردهندگان نامه «حال بد ایران‌ی‌ها»

گروه فرهنگی الف،   3980411064

به گزارش الف به دنبال انتشار نامه‌ای در فضای مجازی درباره وضعیت موسسه و روزنامه ایران با عنوان "حال بد ایران‌ی‌ها" جواد دلیری سردبیر این  روزنامه با ارسال نامه‌ای به  انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران  ضمن شکایت از نویسندگان نامه خواستار رسیدگی و پیگیری نامه ای که به گفته او سراسر توهین و افترا ست  شد . در نامه سردبیر ایران آمده است : 

با توجه به تاکیدات چندباره هیات مدیره محترم انجمن مبنی بر رسیدگی به شکایات صنفی اعضا،اینجانب،جواد دلیری،روزنامه‌نگار،عضو انجمن و سردبیر فعلی روزنامه ایران از جنابعالی و هیات مدیره انجمن تقاضا می‌کنم به شکایت بنده از انتشاردهندگان نامه سراسر توهین و افترا علیه بنده که به پیوست تقدیم می‌شود رسیدگی و اعاده حیثیت فرمایید.این شکایت نه به خاطر مسایل شخصی بلکه با هدف حمایت از انبوه همکاران شریف خود ارایه می‌شود.همچنین تقاضا می‌شود متن گزارش با هرنتیجه و دریافتی به طور کامل به اطلاع عموم برسد.

 * در بخشی از نامه منتشره در فضای مجازی آمده است :ما معتقدیم آنچه باعث شده روزنامه در تامین درآمدها دچار مشکل باشد و به افت تیراژ بیانجامد، صرفا عدم اقبال مخاطبان به روزنامه‌ها بخاطر حضور پررنگ شبکه‌های اجتماعی نیست بلکه مشکل اصلی مدیریت رسانه  است .....رضایت واقعی وقتی است که مخاطبان اصلی که مردم هستند راضی باشند. وقتی روزنامه‌ای با این سابقه و برند "ایران" در تامین هزینه‌ها، فروش، جذب آگهی و... ناتوان است بخشی از این ناتوانی را باید در نارضایتی مخاطبان جست و قطعا نحوه مدیریت .... فعلی در بوجود آمدن این وضع موثر است.