جملات عجیب و غریب در بیانیه کاخ سفید

گروه جهان الف،   3980411021 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

واشنگتن پست در مطلبی نوشت در بیانیه جدید کاخ سفید در مورد ایران جملات عجیب و غریبی دیده می‌شود: «تردید ناچیزی وجود دارد مبنی بر اینکه حتی پیش از موجودیت این توافقنامه (برجام)، ایران مفاد آن را نقض می‌کرد»؟!

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جان هادسون، خبرنگار واشنگتن پست در مطلبی نوشت در بیانیه جدید کاخ سفید در مورد ایران جملات عجیب و غریبی دیده می‌شود: «تردید ناچیزی وجود دارد مبنی بر اینکه حتی پیش از موجودیت این توافقنامه (برجام)، ایران مفاد آن را نقض می‌کرد»؟!

این در حالی است که سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید در واکنش به تصمیمات هسته‌ای جدید ایران و اجرای آن، بیانیه‌ای در پایگاه اینترنتی رسمی کاخ سفید منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است حکومت ایران امروز برای افزایش غنی سازی اورانیوم خود اقدام کرد. اجازه دادن به ایران برای غنی سازی اورانیوم، اشتباهی است که براساس توافق هسته‌ای (برجام) رخ داد.

تردید ناچیزی وجود دارد مبنی بر اینکه حتی پیش از موجودیت این توافقنامه، ایران مفاد آن را نقض می‌کرد! ما باید استاندارد دیرینه منع اشاعه را با تاکید بر ممنوعیت هرگونه غنی سازی برای ایران احیاء کنیم. ایالات متحده و متحدانش هرگز به ایران اجازه نخواهند داد تا تسلیحات هسته‌ای بسازد. فشار حداکثری بر ایران ادامه خواهد داشت تا اینکه مقامات آن، مسیر اقدامات خود را تغییر دهند. حکومت ایران باید به جاه طلبی‌های هسته‌ای و رفتار خود پایان بدهد!