قالیباف: مسائل اقتصادی کشور نباید قربانی مسائل سیاسی شود

گروه سیاسی الف،   3980408088 ۸۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آمریکایی‌ها حرف از مذاکره با ایران می‌زنند اما هر روز فشار بر روی مردم ما را افزایش می‌دهند، گفت: مسائل اقتصادی کشور نباید به هیچ عنوان قربانی مسائل سیاسی شود.

قالیباف: مسائل اقتصادی کشور نباید قربانی مسائل سیاسی شود

به گزارش فارس از سبزوار، محمدباقر قالیباف ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهیدان غلامرضا پروانه و مصطفی بهرآبادی در محل مسجد جامع اظهار کرد: در روز شهادت امام صادق (ع) در این مکان مقدس و در شهر شهیدپرور، ولایت‌مدار و سربدار جمع شده‌ایم تا شاهد تشییع پیکر دو شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: شهیدان پروانه و بهرآبادی از شهدای مجاهد، دلیر و شجاع در دوران دفاع مقدس هستند که امروز پس از گذشت سال‌ها انتظار به زادگاه خود بازگشته‌اند، مردم انقلابی دیار سربداران یک بار دیگر جمع شده‌اند تا با شهدا، امام شهدا و ارزش‌های انقلابی تجدید بیعت کنند.

وی ادامه داد: پیام شهدای جنگ 8 سال دفاع مقدس برای ما این است که امروز در ابعاد مختلف زندگی شامل مادی و معنوی مدیون شهدای گرانقدر هستیم.

قالیباف بیان کرد: شک نکنیم احیای مجدد اسلام ناب محمدی (ص) در این زمان و عزت ایران اسلامی را مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان هستیم، چراکه آن‌ها تا آخرین قطره خون ایستادگی کرده و جان خود را تقدیم ایران اسلامی کرده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما امنیت و اقتدار ایران را مدیون خانواده معظم شهدا هستیم و مدیون کسانی هستیم که چند سال بیشتر از عمر خودشان نگذشته بود، اما از آغوش گرم پدر خود تا امروز محروم بودند، تصریح کرد: ملت ایران هرگز نباید فراموش کنند که شهدا برای همیشه در تاریخ کشور افتخارآفرینی کرده‌اند، بنابراین، ما باید در باورها و اعتقادات خودمان پافشاری کنیم.

وی مقاومت و تسلیم نشدن را از مهم‌ترین درس‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس به ملت ایران دانست و گفت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با رمز مقاومت و تسلیم نشدن به پیروزی رسیده‌اند و امروز ما پس از گذشت ۳۰ سال می‌فهمیم که اگر عزت را برای اسلام و مسلمانان می‌خواهیم باید در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

قالیباف افزود: شهدا و جانبازان با مجاهدت و جوانمردی به هویت اسلامی و ایرانی ما کمک کردند و شهدا به کسانی که در گذشته دور و نزدیک ادعای دفاع از ایران اسلامی را داشته‌اند، خاتمه دادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: شهدای ما به فرماندهی امام خمینی (ره) نشان دادند که رزمندگان ما به عنوان مجاهدان خالص خداوند متعال برای دفاع از فرهنگ اسلام و ایران صادقانه به میدان نبرد با دشمن رفته‌اند.

وی با بیان اینکه مستکرین جهان و آمریکا ظالم فهمیده‌اند که ملت ما مبارز و مقاوم است، بیان کرد: هزینه مقاومت در مقابل دشمن کمتر از هزینه تسلیم شدن است، با تسلیم شدن در مقابل دشمن عزت و اقتدار خودمان را از دست داده و در هنگام مقاومت عزت ما ماندگار می‌شود و هزینه کمتری در مقابل دشمن می‌دهیم.

قالیباف تاکید کرد: ملت ایران اسلامی در نبرد با دشمن جان و مال خود را می‌دهند اما هرگز در مقابل زیاده خواهی‌های دشمن تسلیم نمی‌شوند و ما در مقابل شهدا و جانبازان سر تسلیم فرو می‌آوریم چراکه آن‌ها مقاومت و ایستادگی را به ما آموختند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در روز شهادت امام صادق(ع) خاطرات دوران دفاع مقدس در حضور رزمندگان برای ما مرور شد، تاکید کرد: ما بر عهد خودمان با شهدا، جانبازان و ایثارگران بوده و برای همیشه شرمنده امام و شهدا هستیم.

وی با تاکید بر اینکه طی ماه‌های اخیر دیده‌ایم آمریکای جنایتکار و ظالم برای ملت ایران چنگ و دندان تیز کرده و هر روز به دنبال رجزخوانی است، گفت: اگر با توجه به سنت‌های الهی در مقابل دشمن ایستادگی کنیم، آن‌ها فرو می‌ریزند و می‌دانند که جوانان ایران اسلامی چگونه در دوران دفاع مقدس ایستادگی کرده‌اند.

قالیباف با اشاره به پیشرفت‌های ایران در حوزه دفاعی و تجهیزاتی، افزود: در زمان انهدام پهپاد جاسوسی متجاوز آمریکا، چشم‌های قدرت‌های جهان در مقابل موشک‌های زمین به هوا ساخته شده از سوی جوانان خیره ماند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: آمریکا با وجود اهداف شوم هیچ غلطی در مقابل ملت ایران نمی‌کند چراکه کشور ما در دست پرورنده مکتب قرآن و اهل بیت(ع) است و شهادت طلبی از افتخار جوانان انقلابی ما محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت‌های ایران اسلامی فقط در حوزه تسلیحاتی و دفاع نیست تصریح کرد: در حوزه اقتصاد ظرفیت‌های خوبی داریم ولی از آن استفاده نمی‌شود و اگر امروز در شرایط سخت اقتصادی قرار گرفته‌ایم به دلیل نبود سیستم مدیریت کارآمدی در کشور و عدم‌اعتماد به جوانان است.

قالیباف با بیان اینکه متاسفانه به دلیل شرایط سخت اقتصادی مادران و پدران این مرز و بوم شرمنده فرزندان خود هستند و نمی‌توانند نیازهای اعضای خانواده را تامین کنند، یادآور شد: در دوران دفاع مقدس تحریم‌های دشمن کمر مردم را نشکست اما امروزه مشکلات اقتصادی و کاهش درآمد مردم مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت افزود: ایران اسلامی در حوزه نفت و گاز با ۱۹.۵ درصد رتبه نخست جهان را دارد و دارای جوان‌ترین و با استعدادترین نیروی انسانی هستیم اما در حوزه اقتصاد موفق نبوده‌ایم.

قالیباف با بیان اینکه در حال حاضر دو عامل سبب شده که با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم کنیم، بیان کرد: مدیریت و ناکارآمدی سبب شده که وضعیت اقتصادی کشور بدتر از سال‌های گذشته شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ضعف دیگر سیستم‌مدیریت کشور بی‌اعتمادی به جوانان توانمند و نخبه است و نتوانسته‌ایم مردم را باور داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی مسؤولان ظرفیت‌های اقتصادی بی‌نظیر کشور را باور ندارند و به جای توجه به این ظرفیت‌ها و اینکه دل در گرو جوانان داشته باشند به دشمن تمنا دارند.

قالیباف افزود: در عرصه جنگ‌اقتصادی به جای امید به غرب باید امید به خداوند متعال داشته باشیم و در دوران دفاع مقدس با امید به خداوند متعال به پیروزی رسیدیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه اگر با برنامه پنج ساله در کشور این راه را آغاز کنیم با اطمینان اعلام می‌کنم که اقتصاد کشور به آرامش می‌رسد و مشکلات اقتصادی حل‌وفصل شده کشور آماده جهش اقتصادی می‌شود، بیان کرد: مردم و مسؤولان باید دست در دست یکدیگر قرار دهند و با وحدت و همدلی در مسیر شکست دشمن حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: دشمن طی چند سال اخیر ضعف ما را شناسایی کرده و آن‌ها به هیچ عنوان به دنبال نبرد با ملت ایران نیستند چراکه فرهنگ جهاد، شهادت و حوادث ضدتروریستی ما را دیده‌اند و می‌دانند ملت ایران در این حوزه‌ها آسیب‌پذیر نیستند.

قالیباف با اشاره به آشنایی آمریکا با برخی نقاط ضعف ایران در حوزه اقتصاد، تصریح کرد: آمریکایی‌ها حرف از مذاکره با ایران می‌زنند اما هر روز فشار بر روی مردم ما را افزایش می‌دهند، مسائل اقتصادی کشور نباید به هیچ عنوان قربانی مسائل سیاسی شود.

وی بیان کرد: دشمن در فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی جنگ روانی به راه انداخته تا از طریق فضای مجازی و شبکه‌های فارسی زبان ضدانقلاب باورهای جوانان را نسبت به انقلاب تضعیف کند و موج ناامیدی را در جامعه ترویج دهد پس به دروغ‌های بی‌اساس و تهدیدهای دشمن نباید توجه شود و دشمن می‌داند که از در این حوزه ضعف داریم.

قالیباف با تاکید بر مقابله با مفاسد اقتصادی، افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی نباید سبب تضعیف روحیه مردم شود و مسؤولان باید بیشتر از گذشته به مقابله با فساد در کشور بپردازند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۷۷۱۷۱۱۶:۰۷:۰۰ ۱۳۹۸/۴/۸
قالیباف: سرنگونی پهپاد نشان ‌داد‌ آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند ‌بکند از قیمت دلار و تورم مشخصه
ناشناس۹۷۷۳۳۷۱۸:۴۴:۱۸ ۱۳۹۸/۴/۸
این پل صدر شما با آن بودجه هنگفت چه تاثیری در ترافیک گذاشت آقای اقتصاد دان
ناشناس۹۷۷۳۶۳۱۹:۰۱:۴۵ ۱۳۹۸/۴/۸
آی‌کیو ؛ قیمت دلار ربطی به انهدام پهپاد نداره قیمت دلار به اسحاق و حسن برمیگرده هرچی بدبختی دارین زیر سر حسن و اسحاق و ذخایر دروغین و ژنرال‌های سوداگرشون هست
ناشناس۹۷۷۵۶۰۲۲:۰۹:۲۳ ۱۳۹۸/۴/۸
ای کیو قیمت دلار برای تحریم نفت
ناشناس۹۷۸۳۳۳۱۲:۴۰:۰۸ ۱۳۹۸/۴/۹
افزایش قیمت دلار به تحریم مربوط نیست زیرا در دولت هاشمی رفسنجانی هم که تحریم بانکی و نفتی نبودیم قیمت دلار و مسکن و غیره چندین برابر شد.
ناشناس۹۷۷۶۳۱۲۳:۰۲:۰۲ ۱۳۹۸/۴/۸
صادرات نفت 1/4 شده شما شعار نده
ناشناس۹۷۸۵۳۳۱۴:۱۵:۱۷ ۱۳۹۸/۴/۹
به قول خود ظریف قبل از برجام از الآن بیشتر نفت صادر می کردیم .
ناشناس۹۷۷۷۴۰۰۰:۴۶:۲۲ ۱۳۹۸/۴/۹
شما که هنوز رابطه تحریم و قیمت دلار رو نمیدونی
ناشناس۹۷۷۹۷۳۰۹:۱۳:۱۴ ۱۳۹۸/۴/۹
تحریم ساخته و پرداخته‌ی فتنه گران و نکبت‌زاده‌های ۲ تابعیتی و تاجران برجام و وطنفروشان ۲۰۳۰ و ف.ا.ت.ف است همانگونه که مردانگی احمدی‌نژاد در تاریخ ثبت و ضبط شده ، خیانت و جنایت وطنفروشان هم در تاریخ ماندگاره چه بخواهید چه نخواهید
ناشناس۹۷۷۹۱۱۰۸:۱۸:۰۱ ۱۳۹۸/۴/۹
وقتی محصولاتتو نمی تونی بفروشی ارز از کجا باید بیاد؟ وقتی می گویند نفت در برابر غذا و دارو یعنی هر چیزی صادر کنی می تونی کالای ضروری وارد کنی خب وقتی ارزی وارد نمی شود چگونه می شود قیمت آن را کنترل کرد؟
ناشناس۹۷۸۵۰۳۱۴:۰۶:۱۳ ۱۳۹۸/۴/۹
صنعت هسته ای 30 میلیارد دلاری رو بتن ریزی و تخریب کردند و در نهایت به نفت در برابر غذا رسیدیم ! خخ
ناشناس۹۷۷۴۱۷۱۹:۴۹:۵۹ ۱۳۹۸/۴/۸
قالیباف: مسائل اقتصادی کشور نباید قربانی مسائل سیاسی شود یعنی این دوتا اصلا به هم ربطی ندارد !
ناشناس۹۷۷۶۰۹۲۲:۴۵:۳۳ ۱۳۹۸/۴/۸
هر کس میگه اقتصاد به سیاست ربط نداره هیچ چیز از اقتصاد نمی داند
ناشناس۹۷۸۳۸۷۱۳:۱۰:۱۶ ۱۳۹۸/۴/۹
عمده مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت دولته و به تحریم ها و عوامل خارجی مربوط نیست .
ناشناس۹۷۷۴۴۲۲۰:۱۳:۰۲ ۱۳۹۸/۴/۸
قالیباف و احمدی‌نژاد مرد کار و جهاد هستن این بزرگوارها رو فقط در میدان تلاش و خدمت و جهاد و غیرت و شرف میتونید پیدا کنید هرچی وطنفروش و خائنه ، کینه‌ی این بزرگواران رو به دل داره
ناشناس۹۷۷۷۳۰۰۰:۳۳:۲۹ ۱۳۹۸/۴/۹
احمدی نژاد بنزین 100 تومنی رو کرد 700 واقعا کار جهادی بزرگی بود !
ناشناس۹۷۷۹۸۹۰۹:۱۹:۵۵ ۱۳۹۸/۴/۹
قیمت سکه و دلار و تن ماهی و مرغ و . . . را هم بهش اضافه کن. گندی که احمدی نژاد با ندانم کاریهاش به اقتصاد کشور زد تا دهها سال ایران را در فلج اقتصادی نگه خواهد داشت.
ناشناس۹۷۸۱۴۵۱۰:۵۷:۰۰ ۱۳۹۸/۴/۹
از اسم دکترمحمود هم وحشت دارن
ناشناس۹۷۸۳۶۵۱۲:۵۵:۵۷ ۱۳۹۸/۴/۹
وحشت نداریم حالمون بد می شود.
بصیرت۹۷۸۱۵۹۱۱:۰۴:۳۷ ۱۳۹۸/۴/۹
دکترای محمود عزیز سرقتی و قلابی نیست بیش از ۹۰% از مردم تهران و ۹۵% از مردم دیگر شهرها و ۹۹/۵% از مردم روستاها دوست دارن احمدی‌نژاد دوباره رئیس‌جمهور بشه
ناشناس۹۷۸۳۳۷۱۲:۴۲:۰۹ ۱۳۹۸/۴/۹
در دولت احمدی نژاد دلار فقط 2 هزار تومان گران شد اما حالا 11 هزار تومان گران شده و این از نتایج تدبیر است !
ناشناس۹۷۸۳۹۶۱۳:۱۴:۵۳ ۱۳۹۸/۴/۹
قیمت دلار و مسکن و موبایل و خودرو و گوشت و مرغ و تن ماهی و برنج و غیره در دولت روحانی نجومی شد در دولت قبل اینقدر گران نبود.
ناشناس۹۷۸۵۱۰۱۴:۰۷:۴۶ ۱۳۹۸/۴/۹
سکه 5 میلیونی و دلار 19 هزار تومانی دستاورد دولت فعلی است آدرس غلط ندهید.
مهران۹۷۸۱۹۶۱۱:۲۵:۰۱ ۱۳۹۸/۴/۹
دروغ گویی شما دقیقا مثل رئیس جمهور محبوبتان حسن روحانی است احمدی نژاد بنزین صد تومنی رو کرد چهار صد (غیر سهمیه ای هفتصد بود)و یارانه افزایش بنزین رو هم داد حسن روحانی جون شما اول بنزین چهار صد تومنی رو کلا حذف کرد و همه رو کرد هفتصد بعدش هم بنزین هفتصد تومنی رو کرد هزار بدون یه هزارتومنی افزایش یارانه
ناشناس۹۷۸۳۹۱۱۳:۱۲:۵۹ ۱۳۹۸/۴/۹
احمدی نژاد 2 میلیون مسکن مهر ساخت و صنایع هسته ای و فضایی و موشکی و بیو و نانو تکنولوژی و پتروشیمی و فولاد و سیمان را توسعه داد و رتبه علمی کشور را در منطقه و جهان ارتقاء داد که کار جهادی و بزرگی بود.
ناشناس۹۷۷۷۴۹۰۰:۵۵:۳۳ ۱۳۹۸/۴/۹
این آقای قالی باف لطف کنند لیست اموالشان را شفاف برای مردم مشخص کنند.
ناشناس۹۷۸۳۴۰۱۲:۴۳:۵۷ ۱۳۹۸/۴/۹
آقای قالیباف در انتخابات سال 96 لیست اموال شون ارائه کردند اما روحانی و جهانگیری لیست اموال ارائه نکردند.
ناشناس۹۷۷۵۳۶۲۱:۴۳:۲۳ ۱۳۹۸/۴/۸
مردم یعنی مردم کره جنوبی که با اعتراض مسالمت آمیز اعتراضی به فساد ،رییس جمهور کشور را که برای یکی از دوستانش فقط سفارش رانتی کرده بود به مدت ۲۴ سال به زندان انداختند ...مردم ما مردن ...والفاتحه مع الصلوات ....
ناشناس۹۷۷۸۲۷۰۵:۴۳:۴۴ ۱۳۹۸/۴/۹
در زمان شما کلی باغات تهران تخریب و به برجهای عظیم آنهم ساخته شده روی گسل و در اطراف خیابانهای باریک ساخته شد ،اگر زلزله بیاید چطور جواب این کشته ها را که نتیجه مجوزهای شماست خواهید داد
ناشناس۹۷۷۱۷۳۱۶:۰۷:۳۳ ۱۳۹۸/۴/۸
داداش شما رکورد رضایی رو در انتخابات زدی بسه دیگه
ناشناس۹۷۷۳۶۷۱۹:۰۷:۲۹ ۱۳۹۸/۴/۸
روحانی و جهانگیری و همراهان و ذینفعانشان حتی از اسم دکترقالیباف و دکتراحمدی نژاد هم وحشت دارند بنازم به قدرت خداباوران و پرهیزکاران و پاکدستان
ناشناس۹۷۷۳۸۴۱۹:۲۵:۱۱ ۱۳۹۸/۴/۸
رکورد دلار و‌ سکه و افتضاح اقتصادی رو هم جناب پرزیدنت روحانی شکستن
ناشناس۹۷۸۵۱۵۱۴:۰۹:۵۸ ۱۳۹۸/۴/۹
رکورد افزایش قیمت مسکن هم در دولت روحانی شکسته شد مسکن اکنون 180 درصد گران شده است .
ناشناس۹۷۸۲۶۱۱۲:۰۱:۵۳ ۱۳۹۸/۴/۹
چرا بعضی‌ها می‌ترسند قالیباف کاندیدای ریاست جمهوری بشه؟ رأی آوردن یا نیاوردنش هم به مردم برمی‌گردد. شما برای چی گارد می‌گیرید؟
ناشناس۹۷۷۱۸۴۱۶:۱۷:۵۲ ۱۳۹۸/۴/۸
جناب اندیشمند !!!دکتر قالیباف !!!که می فرمایید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند !!!میشه بفرمایید که حالا صادرات نفت ما از ۳میلیون بشکه به ۵۰۰هزار رسیده وملکت ومردم از درآمد میلیاردها دلار محروم شده اند !!غلط کدام کشور است؟؟؟
ناشناس۹۷۷۳۷۲۱۹:۱۱:۱۵ ۱۳۹۸/۴/۸
غلط اصلاح طلبان و طرفدارانشئن هست که وا دادند
ناشناس۹۷۷۹۸۱۰۹:۱۶:۳۶ ۱۳۹۸/۴/۹
یعنی اگه الان آقای رئیسی یا قالیباف رئیس جمهور بودند، الان ما می تونستیم نفت رو به زور بریزیم تو حلق خریداران و سقف فروش کم نمی شد؟ ! واقعا تعجب می کنم که بعضی ها چه طوری اوضاع مملکت رو تحلیل و قضاوت می کنند.
ناشناس۹۷۸۳۴۴۱۲:۴۵:۱۶ ۱۳۹۸/۴/۹
به قول خود جان کری اگر برجام نبود دیوار تحریم های ضد ایرانی فرو ریخته بود.
ناشناس۹۷۸۵۲۲۱۴:۱۱:۴۶ ۱۳۹۸/۴/۹
به قول خود اصلاح طلبان اگر دکتر رئیسی رئیس جمهور شده بودند نرخ دلار حالا 5 هزار تومان بود.
ناشناس۹۷۷۵۲۱۲۱:۲۶:۴۲ ۱۳۹۸/۴/۸
مردم نه برخی نظیر ح.ف ها و م.ج ها هم و بستگانشان بیشتر از درآمد نفتی محروم شده اند
ناشناس۹۷۷۱۸۵۱۶:۱۸:۱۱ ۱۳۹۸/۴/۸
امريكا هر غلطي بكند براي شما وامثال شما هيچ مشكلي پيش نمي ايد هروقت مانند مردم عادي زندگي كرديد حق داريد براي مردم تصميم بگيريد وژست امريكا ستيزي بخود بگيريد
ناشناس۹۷۷۳۷۴۱۹:۱۷:۲۲ ۱۳۹۸/۴/۸
حقوق اینها باید بشه 2 میلیون
ناشناس۹۷۷۱۹۹۱۶:۴۳:۰۳ ۱۳۹۸/۴/۸
معاونت که ۵هزار بلند کرد
ناشناس۹۷۷۲۰۴۱۶:۵۱:۱۹ ۱۳۹۸/۴/۸
هر غلطی که در این کشور شده توسط مفسدان مالی خودی نظیر ح.ف ها و م.ج ها و رحیمی ها و بقایی ها و ...زاده ها بوده ...یا بهتر بگوییم غلطی نبوده که این ها نکرده باشند ....
ناشناس۹۷۷۲۱۰۱۶:۵۶:۱۳ ۱۳۹۸/۴/۸
وقتی توانستیم مفسدان رانت خور داخلی را که نظیر بهپادها روی اموال کشور مانور رانت و فساد میدهند و اموال کشور از دست آنها به ته دیگ خورده را شناسایی و با اعمال قانون از مال و هستی ساقط کنیم میتوانیم بگوییم قدرت داریم ...فعلا هر غلطی است از دست مفسدان داخلی است و دشمن خارجی گر چه وجود دارد ولی عمدتا سنگری برای فرافکنی مفسدان شده
ناشناس۹۷۷۲۲۸۱۷:۱۰:۱۵ ۱۳۹۸/۴/۸
سردار در انتخابات مجلس شرکت کنید، تحول را مجلس آغاز می کنیم.
ناشناس۹۷۷۲۳۵۱۷:۱۲:۴۸ ۱۳۹۸/۴/۸
نجفی رو بد جوری از دور خارج کردی.
ناشناس۹۷۷۵۲۵۲۱:۳۱:۳۱ ۱۳۹۸/۴/۸
در اصطلاح کشتی میگن خاکش کردی!
ناشناس۹۷۷۸۰۰۰۲:۳۱:۳۹ ۱۳۹۸/۴/۹
اشتباه نکن اون چوب خدا بود واسه تهمت زدن به آدمها عبرت بگیرین لطفا
ناشناس۹۷۸۳۴۸۱۲:۴۷:۰۴ ۱۳۹۸/۴/۹
در قضیه ارتکاب قتل نجفی ماهیت پلید اصلاح طلبان آشکار شد.
رضا۹۷۷۲۳۷۱۷:۱۴:۲۰ ۱۳۹۸/۴/۸
در جنگ احتمالی از قالیباف و آقا زاده ها استفاده کنید.
ناشناس۹۷۷۳۳۵۱۸:۴۳:۲۴ ۱۳۹۸/۴/۸
البته مهر ویزای ایران تو پاسپورت آمریکایی ...زاده ها بخوره ،نمیتونن برگردم آمریکا بنابراین نمیان ....تو سواحل لاس‌وگاس از شما حمایت میکنند
ناشناس۹۷۷۶۲۹۲۲:۵۸:۳۲ ۱۳۹۸/۴/۸
لاس وگاس ساحلش کجا بود؟
ناشناس۹۷۸۱۹۳۱۱:۲۳:۱۸ ۱۳۹۸/۴/۹
نکته انحرافی بود می خواست افراد لاس وگاس رفته را شناسایی کنه که شما خودت یکیشون هستی
ناشناس۹۷۷۳۵۳۱۸:۵۶:۵۹ ۱۳۹۸/۴/۸
احسنت قربون دهنت...دامادهاهم وقتشه دین شون رو به سفره انقلاب اداکنن
ناشناس۹۷۷۸۲۹۰۵:۵۰:۱۵ ۱۳۹۸/۴/۹
...زاده ها ،دامادها ،نوه ها ی سه ساله ،پدر دامادها ،ووفقط از سفره انقلاب دنگ شأن را نه دینشان را میخواهند،اگر تحریمها ادامه یابد احتمالا خود سفره را هم خواهند خورد
ناشناس۹۷۷۲۶۰۱۷:۳۵:۲۲ ۱۳۹۸/۴/۸
دمت گرم
ناشناس۹۷۷۲۹۶۱۸:۱۵:۳۰ ۱۳۹۸/۴/۸
با دیدن 2خردادی به تو ایمان آوردم
ناشناس۹۷۷۳۰۴۱۸:۲۰:۱۳ ۱۳۹۸/۴/۸
از زمین های نجومی چه خبر ؟
ناشناس۹۷۷۳۲۰۱۸:۳۱:۵۵ ۱۳۹۸/۴/۸
هیچ تفاوتی نمی کنه حتی اگه قالیباف رییس جمهور بشه بازم دلار 4برابر میشه.چرا؟چون روند همینه
پیمان۹۷۷۳۵۵۱۸:۵۷:۳۷ ۱۳۹۸/۴/۸
املاک نجومی ...
رضا۹۷۷۳۸۳۱۹:۲۴:۲۱ ۱۳۹۸/۴/۸
رئیس چمهور بعدی سردار قالیبافه. نشون داده که مرد عمل هستش نه حرف
ناشناس۹۷۷۳۹۶۱۹:۳۶:۰۸ ۱۳۹۸/۴/۸
راستی با این تورم آیا در حساب بانکی شما همان ۵ میلیون تومان است.درود بر شما که اینقدر ساده زیست هستی .
ناشناس۹۷۷۳۹۸۱۹:۳۷:۱۳ ۱۳۹۸/۴/۸
متاسفانه در این کشور همه انتقاد می کنند بدون اینکه خودشون عامل به حرفهاشون باشند.
ناشناس۹۷۷۴۱۱۱۹:۴۶:۵۶ ۱۳۹۸/۴/۸
خوب نیست که از مراسم شهدا برای اغراض سیاسی استفاده شود.
ناشناس۹۷۷۴۱۸۱۹:۵۱:۱۰ ۱۳۹۸/۴/۸
آقای دکتر در خصوص این موارد هم توضیح بدهید.: 1. اختلاس معاون شما در دوره شهرداری 2. خانه ها و زمین هایی که در زمان شما در اختیار افراد خاصی قرار گرفت. 3. هزینه های انتخاباتی شما از محل شهرداری
ناشناس۹۷۷۴۲۲۱۹:۵۴:۱۴ ۱۳۹۸/۴/۸
مسایل اقتصادی قربانی مسایل سیاسی شده بخشی از این مسولیت به عهده شما و دوستان شماست. نگویید نمی دونید که باورمون نمی شه.
ناشناس۹۷۷۴۳۷۲۰:۰۹:۱۱ ۱۳۹۸/۴/۸
اقای قالیباف تو ایران همه چیزتحت تاثیرسیاسته . مثل اینکه خودتونو بخواب زدید
ناشناس۹۷۷۴۸۲۲۰:۴۳:۴۷ ۱۳۹۸/۴/۸
هر وقت مسئولین مثل بقیه مردم 2 میلیون حقوق گرفتن و بچه بیکار در خانه داشتن دم از مقاومت برنند
ناشناس۹۷۷۴۹۳۲۰:۵۳:۰۷ ۱۳۹۸/۴/۸
سردار سه میلیون موجودی شما الان ارزشش شده هفتصد هزار تومان چطوری واقعا گذران میکنی ؟ حق داری
ناشناس۹۷۷۶۶۶۲۳:۳۰:۴۸ ۱۳۹۸/۴/۸
واقعا آدمی که حداقل ماهی 12 میلیون حقوق میگرفته باید باور کنیم 3 میلیون تو حسابش بوده ؟
ناشناس۹۷۸۵۲۹۱۴:۱۳:۴۴ ۱۳۹۸/۴/۹
12 میلیون تومان در مقابل حقوق های نجومی 30 و 40 میلیونی برخی دولتی ها رقمی نیست .
ناشناس۹۷۷۴۹۴۲۰:۵۳:۰۸ ۱۳۹۸/۴/۸
شما اول ابهامات مالی در زمان شهرداری و همجنین دزدی های معاون محترم را روشن نمایید
ناشناس۹۷۷۵۱۰۲۱:۱۰:۰۵ ۱۳۹۸/۴/۸
قالیباف مدیر توانمندی است که هر کجا پاگذاشت انجا را تقویت کرد. متاسفانه مردم بنا بر لجبازی و ملاحظات سیاسی خود را از این مدیر محروم کردند. انشاءالله این دفعه مردم فراجناحی و با عقل خود یک مدیر را انتخاب کنند نه یک حقوقدان‌
ناشناس۹۷۷۵۱۷۲۱:۲۱:۳۱ ۱۳۹۸/۴/۸
من فقط موندم با داشتن اینهمه نخبه و دانشمند و سخنور و سیاستمدار چرا اوضاع اقتصادمان و وضع مردم روز به روز بدتر میشه ؟!
ناشناس۹۷۸۳۵۶۱۲:۵۱:۲۵ ۱۳۹۸/۴/۹
مردم چوب انتخاب غلط شون در انتخابات سال 92 و 96 را می خورند خود کرده را تدبیر نیست .
ناشناس۹۷۷۵۹۴۲۲:۳۵:۰۹ ۱۳۹۸/۴/۸
کسی که میگه اقتصاد از سیاست جداست هیچ چیز ار اقتصاد نمی داند
ناشناس۹۷۸۳۵۸۱۲:۵۲:۴۹ ۱۳۹۸/۴/۹
حالا ثابت شد آنهایی که چرخ اقتصاد را به سیاست و چرخ سانتریفیوژ گره زدند اشتباه می کردند.
ناشناس۹۷۷۶۰۵۲۲:۴۴:۴۲ ۱۳۹۸/۴/۸
اقای قالیباف در امریکا وام مسکن 30 ساله با بهره 4% پرداخت میشه و اکثر کشورهای اروپایی بهداشت و اموزش رایگان هست شما کجای کار هستید ؟
علی۹۷۷۶۶۵۲۳:۲۸:۵۶ ۱۳۹۸/۴/۸
فقط ایشان بفرمایند چطور توانسته همزمان هم دکتر بشوند و هم خلبان و هم شهردار !؟
ناشناس۹۷۷۷۳۹۰۰:۴۵:۳۵ ۱۳۹۸/۴/۹
سردار با این وضعیت درآمد و پس انداز حتماًبه شما یارانه تعلق میگیره
ناشناس۹۷۷۷۵۸۰۱:۰۱:۳۳ ۱۳۹۸/۴/۹
سردار باز موقع انتخابات شد و شما ظهور کردید دست از سر مردم بردار ید ؟؟؟
ناشناس۹۷۸۳۵۱۱۲:۴۹:۳۵ ۱۳۹۸/۴/۹
اصلاح طلبان و کارگزارانی ها باید دست از سر مردم بردارند چاره مشکلات کشور مدیریت جهادی است .
ناشناس۹۷۷۸۰۳۰۲:۳۸:۱۴ ۱۳۹۸/۴/۹
دکتر جان وجدانا واسه ریاست جمهوری کاندید نشو ببینم اینا میخوام کی رو بیارن که کار بلد باشه
ناشناس۹۷۷۸۰۵۰۳:۰۳:۲۷ ۱۳۹۸/۴/۹
مشکل این است که هر آدم بی تخصصی خودش را متخصص می داند. مشکلات اقتصادی بیشتر ش ریشه سیاسی دارد و تا این حل نشود چیزی درست نمی شود.
حمید۹۷۷۹۶۵۰۹:۱۰:۰۲ ۱۳۹۸/۴/۹
دقیقا اقتصاد از سیاست پیروی میکنه .
سعید۹۷۸۰۹۲۱۰:۳۳:۰۸ ۱۳۹۸/۴/۹
دکتر اول شما بیا بحث مالی ریخته گران رو مشخص کن بعد حرف از اقتصاد بزن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین