نظرات برگزیده الف: اقتدار پلیس نباید مخدوش شود اما پلیس هم نباید رفتارش خارج از ضوابط باشد/ ترامپ از ابتدا هم قصد حمله به ایران را نداشت/آقای جهانگیری دوصد گفته چون نیم کردار نیست

محمدعلی توکلی، گروه سیاسی الف،   3980406098 ۱۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

در هفته گذشته اتفاقات زیادی رخ داد و با توجه به وظیفه‌مان آن‌ها را پوشش دادیم؛ از آنجا بینندگان محترم الف با ارائه نظرات خود در ذیل اخبار و گزارشات منتشر شده، در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت کردند که در ادامه برخی از نظرات برتر را انتخاب کرده و در ادامه مشاهده‌ می‌کنید.

نظرات برگزیده الف: اقتدار پلیس نباید مخدوش شود اما پلیس هم نباید رفتارش خارج از ضوابط باشد/ ترامپ از ابتدا هم قصد حمله به ایران را نداشت/آقای جهانگیری دوصد گفته چون نیم کردار نیست

ماجرای برخورد دو مامور نیروی انتظامی با چند جوان هنجارشکن در پارک پلیس تهرانپارس با واکنش‌های زیادی روبه‌رو شد. دو خبر زیر با نظرات متعدد مخاطبین الف همراه شد:

برخورد با ماموری که با دختر جوان در تهرانپارس درگیر شد

بازداشت و عزل دو مامور متخلف در ماجرای درگیری با دختری در تهرانپارس + جزئیات ماجرا

تعدادی از این نظرات را می‌خوانیم:

*ماموران ما آموزش درست و حسابی ندیده اند که چگونه افراد را دستگیر کنند. ریشه مشکل اینجاست که سربازان وظیفه نتوانسته اند سریع اقدام کنند مردم کنجکاو هم دوره می کنند و فشار رسانه ای هست مامور کادر هم برای اینکه از ازدحام و ضایع شدن پلیس مملکت ممانعت کند،‌ مجبور می شود ناشیانه وارد عمل شود. به نظرم، یا باید ضایع شدن پلیس و بازگشت از صحنه را تحمل کنید یا به ماموران آموزش دهید که چگونه ایکی ثانیه، مجرمان را دستگیر کنند حتی قبل از اینکه بقیه مردم متوجه ناامنی شوند.

*تناقضات زیادی هست. ۱. اونهایی که اعتقادی به حجاب ندارند میگن چرا مامور به زن دست زده.اگر اعتقاد به حجاب نیست پس مثل همه دنیا پلیس برای بازداشت جنس مخالف محدودیت نداره. ۲. مقاومت در برابر بازداشت در همه جای دنیا با شدت سرکوب میشه. اکثرا سر طرف رو میچسبونند به اسفالت. اینها که طرفدار غرب هستند باید قاطعیت و بی رحمی پلیس در غرب مخصوصا امریکه رو هم ببینند. البته الان تو ایران هم باید جا بیفته وقتی پلیس کسی رو به هر دلیل خواست بازداشت کنه مقاومتی نکنه تا با ارامش به کلانتری فرستاده بشه و اونجا بررسی بشه. حتی اگر اشتباه باشه هم نباید مقاومت کنه. ۳. اگر یک زن به پلیس مرد حمله کرد آیا پلیس مرد میتونه متوسل به خشونت بشه؟ به نظرم حتما باید بتونه. وگرنه سنگ رو سنگ بند نمیشه. کلام آخر حجاب قانون کشور هست و پلیس هم مجری قانون. پس اون خانم میشه متخلف. حالا اینکه این قانون درست هست یا نه بحثش جدا است. بنظر من حجاب اجباری مشکل داره و جوابگو نیست.

*هرچند باید ماموران نیروی انتظامی هم تحت کنترل باشند تا رفتارشان خارج از ضوابط نشود، اما از سوی مقابل هم باید حواسمان باشد کاری نکنیم که مامور دست و دلش بلرزد وقتی می خواهد با یک خلافکار برخورد کند. متاسفانه کار به جایی رسیده که هنجار شکنان با گستاخی تمام حتی با مامور دولت هم برخورد می کنند، کجای دنیا چنین وضعیتی داریم؟ در همان آمریکا فیلم هایی که منتشر می شود را ببینید، هیچ کس جرات نمی کند به پلیس چپ نگاه کند چه برسد به اینکه با پلیس درگیر بشود.

*جدای از این مباحث متاسفانه محیط عمومی کشورمون در اکثر جاها متاسفانه حریم خصوصی اشخاص زیر پا گذاشته میشه و عفت کلام توسط خیلی از جوانها و نوجوانها رعایت نمیشه طوری شده شما همراه خانواده نمیتونی تو پارک قدم بزنی بس که حرفهای رکیک و حرکات ناشایست توسط جوانها زده میشه و ادب و نزاکت رعایت نمیشه من طرفدار یا مخالف حجاب یا بی حجابی نیستم و موضوع حرفم اینه که عفت کلام متاسفانه یک حلقه مفقود در جامعه شده .

*چرا با مامور برخورد میکنید؟ او به وظیفه خودش عمل کرده. حرمت و اقتدار پلیس تحت هیچ شرایطی نباید مخدوش بشه اگر کسی بخواد با پلیس درگیر بشه و فحاشی کنه باید توی دهنش زد حالا چه جرمش دزدی باشه چه مواد مخدر چه کشف حجاب. اگر چنین رفتاری توی آمریکا با پلیس میشد احتمالا پلیس به این دختر شلیک میکرد. چرا اجازه میدید اینطور به نماد امنیت کشور بی حرمتی بشه؟

*پارکها جزء امکان عمومی هستند که همه مردم حق دارند با خیال آسوده به همراه خانواده از محیط آن لذت ببرند.متاسفانه جدیدا محلی برای مصرف مواد مخدر و بی بند و باری اخلاقی شده است.از نیروی انتظامی انتظار می رود به صورت مستمر در این امکان حضور داشته و نظم و امنیت آن را برقرار کنند و به این افراد فاسد اجازه تعرض به حریم خانواده ها ندهند.البته پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی به منظور انجام وظیفه و مصون ماندن از ایراد اتهام توسط افراد فرصت طلب می بایست آموزشهای لازم را دیده و از امکانات مناسب برخوردار گردند به طوری که در اعمال قانون و انجام وظیفه تردید به خود راه ندهند.

***

 

 سرنگونی پهپاد جاسوسی «گلوبال هاوک» آمریکا در هرمزگان باعث شد دونالد ترامپ در واکنشی مدعی شود: «حمله به ۳ سایت ایران در دستورکار بود/ ۱۰ دقیقه پیش از حمله آن را متوقف کردم». نظرات کاربران الف درباره این دو خبر خواندنی است:

*اگر حواسمون رو جمع میکردیم به جای رای دادن به جماعت عاشق غرب که میگفتن توان ما تولید آبگوشت بزباشه و باید مدیر وارد کنیم و آمریکا با یه بمب میتونه کل سیستم دفاعی ما رو از کار بندازه و ... به آدمای انقلابی رای می دادیم که از صفر، موشک نقطه زن ساختن و این سیستم پدافندی و امثال این رو ساختن و منطقه خاور میانه رو دست گرفتن به طوری که کابوس آمریکا و اسراییل شده تو سیب زمینی و پیاز هم به مشکل نمی خوردیم. البته یه مسئله ای هم هست که بعضی ها فقط دنبال سیاه نمایی و منفی بافی اند. بعضی مسایل هم روند طبیعی داره. به هر حال الان فصلیه که در بسیاری از مناطق ایران مثلا گوجه داره بدست می آد پس قیمتش میاد پایین تو فصلای دیگه که کمه میره بالا

*ترامپ باهوشه. تصميم درستي گرفت. قطعا از همون اول هم قصد حمله نداشته و صحنه سازي كرده كه آماده حمله ايم. بعد هم با اين ادعا كه نگران كشته شدن آدم هاست خواسته از خودش چهره انساني به نمايش بگذاره. سياست يعني همين. او از اول هم قصد و جرات حمله رو نداشت صرفا يك نمايشه كارهاش

*آمریکا منتظر هست تا نیروهای بیشتری مستقر شوند و در این مدت کشورهای اروپایی را هم دنبال خودش بکشاند و با هزینه کشورهای عربی ، آن زمان به ایران حمله کند فعلا در حال پرونده سازی برای ایران هست ترامپ اگر با ایران مذاکره نکند به ایران حمله می کند او دنبال رای برای ریاست جمهوری دوره دوم هست او میداند که با یکی از این دو مورد رای می آورد یا مذاکره یا حمله اگر جنگ واقعی صورت گیرد متاسفانه به ایران ضربه سختی به زیرساختارهای آن وارد خواهد شد با صدها میلیارد دلار خسارت که بعد همان شرکتهای خارجی صف خواهند بست برای ساخت این خرابه ها و پولدار شدن خود و به زیر قرض رفتن شدید ایران

*اگر امریکا برای مذاکره با ایران شرط می گذارد ایران هم برای مذاکره با امریکا باید چند شرط بگذارد ۱- امریکا دیگر نباید از حکومت های اسراییل و عربستان حمایت کند ۲- آمریکا باید مشارکت در انتخابات داخلی خود را به بالای ۶۰ درصد برساند چون در این شرایط حکومتی غیر دموکراتیک هست ۳- امریکا باید قانون حمل سلاح در داخل کشورش را لغو کند چون انسانهای زیادی در امریکا به وسیله سلاح گرم کشته می شوند و این ضد بشریت هست ۴- آمریکا نباید بین مرز خود و مکزیک دیوار بکشد و باید از پناه جویان آمریکای لاتین حمایت کند و کودکان جدا شده از والدینشان را به آنها برگرداند. ۵_ آمریکا باید حق پایمال شده سیاهپوستان آمریکا را کمال و تمام پرداخت کند . ۶ - آمریکا باید طی یک بیانیه رسمی از کاربرد سلاح اتمی در جنگ جهانی دوم علیه مردم ژاپن عذرخواهی کند و شخص رییس جمهور هم باید نامه را بخواند . ۷- آمریکا باید خلع سلاح اتمی شود و تمام سلاح های کشتار جمعی خود را نابود کند . ۸ - امریکا باید جزایر گوانتانامو را به کوبا باز پس بدهد . ۹ - امریکا باید تمام پایگاه های خود را در خارج آمریکا تعطیل کند ‌و تمام نیروها و تجهیزات خود را به کشورش ببرد .

*دوستان ماله کش امریکایی ها که مفت و مسلم سنگ این قلدر ها را به سینه می زنند ناراحت باشند و از این ناراحتی شب خوابشان نبرد چون این میدان جنگ واقعی است که سرنوشت هر جنگ را مشخص می کند نه لاف زنی های هالیوودی راستی رامبو و دلتا فورس و این خزعبلات و سیستم جاسوس امریکایی ها کجا بودند که این بلا را سرشون آوردند عقب نشینی های بیشتری از امریکایی های ترسو انتظار می رود

***

یادداشتی با عنوان «جهانگیری و فریب مردم؛ چرا معاون رئیس‌جمهور جامعه را سرکار می‌گذارد؟» در الف منتشر شد. برخی از نظرات مخاطبین الف درباره این مطلب را می‌خوانیم:

*ما ایرانی ها ضرب المثل های بسیار خوبی داریم، دوصد گفته چون نیم کردار نیست. همه مردم به مشکلات ناشی از تحریم ها و ناکارآمدی مزمن اقتصاد دولتی ، چه این دولت چه دولت های قبلی اگاهند. دیگر وعده و وعید لازم نیست، یک برنامه مدون درست کنید به مردم اعلام کنید و هر ماه یک طرح درست و حسابی افتتاح کنید و تکمیل کنید نه نیمه کاره. مردم هم راضی هستند به پیشرفت گام به گام. باور کنید وعده آفتاب تابان برجام و حل همه مشکلات کشور و چرخ صنعت با برجام می چرخد هم دیگر لازم نیست. واقعا چند کار اساسی انجام دهید بهتر است تا بخواهید همه مشکلات را یکدفعه حل کنید.

*دولت در ساختار سیاسی ایران مصداق چاقوی بدون تیغه (تعبیر بازرگان) یا تدارکاتچی (تعبیر خاتمی و تأیید احمدی نژاد و روحانی) یا پهپاد یا هزاران مثال دیگر از این قبیل است. تا این موضوع شفاف و آزادانه و فراگیر بررسی نشود پاسخ دولت ها به ملت همین نداشتن اختیار کافی است. ولی این پاسخ با این که واقعیت غیر قابل انکار ی است ولی موجب رسوایی بیشتر می شود که چرا به ملت زمان تبلیغات نگفتید من تدارکاتچی هستم؟ هی روزگار

*چرا معاون رئیس‌ جمهور جامعه را سرکار می‌گذارد!؟ چون مردم هم مقصرند و فریب حرفهای این جماعت رو میخورند وقتی معیار رای دادن مردم میشه سلبریتی، بزن و برقص، کنسرت، دیوار کشیدن تو خیابانها، ترس از جنگ و... اوضاع مملکت از این بهتر نمیشه ناسلامتی ۲۳ میلیون به همین آقای روحانی رای دادند به نظر من این مشکلات فعلی برای مردم لازم است تا فراموش نکنند که انتخابات محل عقده گشایی و تخلیه روحی و روانی نیست هرچند که حافظه تاریخی مردم ضعیف است

*شنونده باید عاقل باشه که نیست و میره تو انتخابات فاجعه رقم میزنه. این وضعیت چیز جدید و تازه ای نیست.باید روی افزایش آگاهی مردم کار کرد.البته شاید یک عده از آگه کردن مردم بترسند و نونشون تو نا آگاهی مردم باشه.به هر حال حفظ و ادامه این انقلاب و به نتیجه رسیدن این انقلاب منوط به افزایش فهم و درک توده مردم و عوامه که متاسفانه کوتاهی میشه.

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۷۶۱۳۶۱۵:۱۰:۳۴ ۱۳۹۸/۴/۷
نظرهایی که هم راستا با دیدگاه های شما هستند، برگزیده هستند!!
ناشناس۹۷۶۴۴۱۲۱:۳۴:۱۷ ۱۳۹۸/۴/۷
طرح لزوم اخذ مجوز ترامپ از کنگره قبل از حمله به ایران در سنای آمریکا رای نیاورد!!
ناشناس۹۷۶۱۳۸۱۵:۱۲:۵۶ ۱۳۹۸/۴/۷
مامور پلیس در پارک کار بسیار زشت انجام داد.
پیمان۹۷۶۴۸۴۲۲:۵۳:۴۵ ۱۳۹۸/۴/۷
دختر بچه 15 ساله به پلیس کشور فحش بده و سیلی بزنه زشت نیست؟ کجای دنیا یه بچه 15 ساله انقدر پرو و قیح هست که همچین کاری انجام بده؟
ناشناس۹۷۶۱۳۹۱۵:۱۵:۳۴ ۱۳۹۸/۴/۷
چرا مامور پلیس زورش به معتادان و موادفروشان در پارک نمیرسد که در همه جا جولان میدهند؟
ناشناس۹۷۶۲۳۹۱۷:۳۵:۳۸ ۱۳۹۸/۴/۷
خوب داداش جان اینها هم موارد مصرف کرده بودند
ناشناس۹۷۶۲۵۴۱۷:۵۱:۰۱ ۱۳۹۸/۴/۷
احسنت خیلی جواب قشنگی بود
مصطفی۹۷۶۴۸۵۲۲:۵۵:۰۸ ۱۳۹۸/۴/۷
وقتی به دختر بچه به پلیس فحش میده و اونجوری با پلیس رفتار میکنه و کسی مجازاتش نمیکنه توقع دارید پلیس زورش به معتاد و زورگیر و قاتل برسه؟
ناشناس۹۷۶۱۴۵۱۵:۲۵:۲۴ ۱۳۹۸/۴/۷
همسر خانم سلحشوری ، از معاونان وزیر صمته ، یعنی همون جایی که ۱۸ میلیارد دلار رانت ارزی ۴۲۰۰ ، حیف و میل شد..حالا این خانم با ژست حقوق شهروندی و حقوق بانوان ، مردم رو به ورزشگاه رفتن زنان و کلیپ برخورد پلیس مشغول می کنه .. با دادن مشوق جنسیتی به بخشی از جامعه ، برای خود حاشیه امن و حمایت ایجاد می کنند‌.
ناشناس۹۷۶۲۵۳۱۷:۴۹:۴۲ ۱۳۹۸/۴/۷
پلیس باید در دفاع از امنیت مردم اقتدار داشته باشه نه در مبارزه با آب بازی چند نوجوان!
ناشناس۹۷۶۳۱۹۱۸:۵۱:۰۰ ۱۳۹۸/۴/۷
بعضی‌ها که ازغرب متنفرند چرا در اینگونه موارد به برخورد پلیس آمریکا متمایل می شوند . پس محرم و نامحرم چه شد؟
ناشناس۹۷۶۳۵۶۱۹:۳۰:۰۹ ۱۳۹۸/۴/۷
برخورد با هر جرمی باید متناسب با اون جرم باشه. اولا که آب بازی جرم نیست و خلاف عرف هم نیست حتی اگر هم باشه چنین برخوردی باهاش تناسب نداره. لابد اگر این نوجوانان فرار میکردن پلیس حق داشت شلیک کنه و اونها رو بکشه؟
ناشناس۹۷۶۳۹۴۲۰:۲۲:۳۴ ۱۳۹۸/۴/۷
اقتدار پلیس همیشه باید برقرار باشد ، امام نکته مهم این است که متخلفان و متجاوزان به مردم باید ترس از پلیس داشته باشند و نه چند نوجوان با فرض عدم رعایت شئونات اجتماعی. اقتدار پلیس به برخورد با مجرمان واقعی است که متاسفانه این قشر به دلایل مختلف مانند آزادی سریع و با ضمانت اندک توسط قوه قضاییه ؛ آن ترس و واهمه را ندارند!
ناشناس۹۷۶۳۹۵۲۰:۲۳:۳۵ ۱۳۹۸/۴/۷
اونکه گفت چه مواد مخدر چه حجاب واقعا برگزیده بود یا انقلابی /: مجبور بودین بذارین
ناشناس۹۷۶۴۷۵۲۲:۳۹:۳۰ ۱۳۹۸/۴/۷
مسئول محترم الف ذکر چند نکته ضروری است حتی اگر منتشر نفرمایید : اعتقاد به خدا و مسلمان بودن صداقت و صراحت و عدالت را ضروری می سازد و اگر از این مسیر خواسته یا ناخواسته منحرف شدیم نمی توانیم در برابرش بایستیم و بگوییم تنها تو را می پرستیم و تنها از تو یاری می خواهیم ٬ حقیقت و واقعیت به میل و خواسته ما تغییر نمی کند حتی اگر پنهانش کنیم یا وارونه جلوه اش دهیم و یا به میل خود تعبیر و تفسیر و توجیهش نماییم ٬ مفهوم ملت با همدلی معنا پیدا می کند و ایجاد قطب های مختلف و متضاد فقط ماهیت ملت را نابود می کند و در نهایت به نابودی یک کشور می انجامد ٬ رفتار زشت و اشتباه از هر فردی سر بزند در ماهیت زشتی آن تفاوتی بوجود نمی آید و البته گاهی به زشتی مضاعف آن عمل می انجامد ٬ مدت هاست درفضای مجازی تصاویر رفتار زشت و خشونت آمیز ماموران پلیس و شهرداری را می بینیم بدحال می شویم و در نهایت با روشی قضیه را جمع می کنید اما آیا حس نفرت ایجاد شده در بینندگان و شاهدان را هم می توانید پاک کنید ٬ متاسفانه حرف و عمل مسئولان با آنچه از دین و مذهب تشیع و اخلاق پیامبر رحمت و مهربانی و رفتارش با فرد یهودی که شکمبه گوسفند بر سرش می ریخت و آکنده از گذشت است نمی خواند ٬ با آنچه در قرآن کریم آمده که اگر تو رفتار نیکو نداشتی مردم گردت جمع نمی شدند یا انک لعلی خلق عظیما جور در نمی آید ٬ شما اصحاب رسانه بهتر از هر فرد دیگری می دانید آسیب رفتار دور از انسانیت بعضی از ماموران و حمایت و توجیه عجیب مسئولان رده بالا آنان رفع شدنی نیست و با اینکه می دانید هر که باد بکارد طوفان درو می کند اما به شکلی عجیب و مصرانه و آگاهانه باد می کارید ٬ حضرات بزرگوار این دختر و امثال آن خوب یا بد فرزندان من و شما و پرورش یافته آموزش و پرورش همین نظام هستند اما به گونه ای برخورد می شود و به شکلی نوشته می شود و به نوعی دفاع می شود که انگار یک موجود درنده وحشی به دام سلحشوری شجاع افتاده است ٬ کاش در رفتار و گفتار و کردار خود تجدید نظر کنیم ومهربانی و همدلی را جایگزین
ناشناس۹۷۶۴۹۴۲۳:۱۴:۳۶ ۱۳۹۸/۴/۷
اگر از برخورد با نوجوانان دختر فارغ شدید اراذل و اوباش قرچک که جاده را بستند و شما را حساب نکردند دستکیر کنید!
ناشناس۹۷۶۶۰۶۰۲:۰۰:۱۳ ۱۳۹۸/۴/۸
مامور خائن باید محاکمه شود
ناشناس۹۷۶۷۲۹۱۰:۰۰:۱۴ ۱۳۹۸/۴/۸
مامور است و معذور.
ناشناس۹۷۶۹۶۷۱۳:۲۵:۰۲ ۱۳۹۸/۴/۸
یعنی واقعا از نظر شما اقتدار پلیس در برخورد اینچنین با چند تا نوجوانی که داشتن آب بازی میکردن، مشخص میشه؟!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    2. این صدای اقتدار ایران است ...

    3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    4. وحدت ملی با وعده صادق

    5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    14. اسراییل چه باید بکند؟ 

    15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

    17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

    18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

    19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

    20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

    21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

    22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

    23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

    24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

    25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    آخرین عناوین