سخنگوی ناجا: برخورد پلیس با جرایم مشهود فارغ از جنسیت است

گروه اجتماعی الف،   3980406079 ۶۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگو و معاون اجتماعی نیروی انتظامی در واکنش به ماجرای پارک پلیس گفت: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی تسلیم جوسازی‌های عناصر معاند در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که غالبا به صورت هدفمند و هدایت شده منتشر می‌شود، نخواهد شد.

سخنگوی ناجا: برخورد پلیس با جرایم مشهود فارغ از جنسیت است

به گزارش ایسنا، سردار احمد نوریان در واکنش به  کلیپ منتشره شده از  اتفاق رخ داده در  پارک پلیس تهرانپارس اظهار کرد: عصر روز یک شنبه (یکم تیرماه) طی تماس شهروندان از طریق سامانه ۱۱۰ مبنی بر ایجاد مزاحمت و رفتارهای نامتعارف چند نفر در پارک پلیس تهرانپارس، عوامل  گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد سه پسر و دو دختر جوان با حالتی غیرطبیعی به رفتارهای نابهنجار و آسیب زا، اقدام کردند؛ به گونه‌ای که توجه همگان را جلب کرد و همین عامل موجب نگرانی و تماس شاهدان ماجرا با پلیس شد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس ابتدا به صورت محترمانه، افراد مذکور رابه آرامش و رعایت شئون اخلاقی دعوت کردند اما آن‌ها عکس العمل بسیار نامتعارف توام با فحاشی و تعرض به پلیس داشتند.

سردار نوریان با اشاره به بی توجهی به هنجار و قبح شکنان به تذکرات پلیس ادامه داد: در تداوم رفتارهای نامتعارف، این افراد دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

این مقام عالی انتظامی یادآور شد: در این ماجرا، اولا : پلیس برابر وظایف ذاتی که برقراری نظم، امنیت و مقابله با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و ایجاد آرامش در فضای عمومی است، عمل کرده و ثانیا از بروز اتفاقات غیرقابل پیش بینی جلوگیری کرده است.

سخنگوی ناجا خاطرنشان کرد: طبیعی است که چنانچه پلیس در انجام وظایف ذاتی و قانونی خود در مقابل متخلفان و مجرمان تحت هرشرایطی کوتاهی کند، آحاد جامعه متضرر خواهند شد. همینطور اگر باب شود که هر متخلفی در هرسطحی بتواند به پلیس تعرض  کند و  یا اجازه دهیم مجری قانون توسط هر فردی مورد تعرض و اهانت قرار گیرد، عملا تحقق نظم و امنیت در پناه قانون در جامعه از بین می‌رود.

وی تاکید کرد: همه باید ملتزم به قانون مداری و تمکین قانون باشند، البته اگر به شیوه عمل و یا رفتار پلیس اشکالی وارد باشد توسط ساختارهای رسمی نیروی انتظامی از جمله بازرسی ناجا و دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ رسیدگی می شود.

سردار نوریان تاکید کرد: پلیس فارغ از جناح بندی‌های سیاسی و حزبی، به عنوان حافظ نظم و امنیت جامعه (ناظم اجتماعی) برخود فرض می‌داند با هرگونه عمل خلاف قانون که امنیت عمومی را مخدوش کند، در چارچوب "قانون" برخورد کند و اجازه ندهد عده‌ای هنجارشکن، برخلاف ارزش‌های رسمی، امنیت روانی و سلامت اخلاقی جامعه را برهم زنند.

معاون اجتماعی ناجا خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی تسلیم جوسازی‌های عناصر معاند در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که غالبا به صورت هدفمند و هدایت شده منتشر می شود، نخواهد شد.

این مقام عالی انتظامی به مردم اطمینان داد که پلیس با قاطعیت از امنیت اجتماعی جامعه به صورت همه جانبه صیانت می کند.

سردار نوریان  یادآور شد: پلیس به عنوان ضابط قوه قضائیه در مواجهه با جرایم مشهود می تواند قبل از دستور قضائی، مجرمان را بازداشت کند و برخورد پلیس با متهمان به جرم در جرایم مشهود، فارغ از جنسیت آنهاست.

وی در پاسخ به سوالی درباره عدم حضور پلیس زن در ماجرای پارک پلیس عنوان کرد: استفاده از پلیس زن برای رعایت شئون اخلاقی جامعه است و باتوجه به کمبود پلیس زن در ساختار ناجا، امکان حضور آن ها در همه صحنه‌های جرم وجود ندارد.                                  

معاون اجتماعی نیروی انتظامی در بخش پایانی سخنان خود با اعلام قدردانی از مردم و گروه‌های اجتماعی در حمایت از پلیس در عمل به وظایف ذاتی و قانونی در مقابله با هنجارشکنان، تاکید کرد: ماموران پلیس در چارچوب وظایف عمل کرده و قطعا از حمایت قانونی و قضائی برخوردارند.

سخنگوی ناجا بر تاکید سردار "حسین اشتری"؛  فرمانده ناجا مبنی بر حمایت قاطع از ماموران وظیفه شناس اشاره کرد و گفت: نظم و امنیت مهم ترین سرمایه اجتماعی کشور است و  اگر مجریان قانون تضعیف شوند این مهم برشاکله نظم و امنیت نیز تاثیرگذار خواهد بود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۷۴۶۸۴۱۲:۲۱:۲۹ ۱۳۹۸/۴/۶
در کجایی دنیا آب بازی جرم؟
ناشناس۹۷۵۱۱۸۱۵:۵۹:۵۲ ۱۳۹۸/۴/۶
تو مگه اونجا بودی ؟ اگر به پلیس کشور توهین کرده به نظر من آن پلیس به خوبی رفتار کرده و دمش هم گرم. برخی زنها جدیدا فکر میکنن چون زن هستن میتونن هر کاری بکنن و پلیس هم نمیتونه کاریشون کنه و با اینکار اقتدار پلیس رو لجن مال میکنن.
ناشناس۹۷۵۳۳۷۱۷:۲۰:۴۵ ۱۳۹۸/۴/۶
اون خانم هرکاری میکرد پلیس حق نداشت بغلش کنه
امیر حسین سلطان/تهران۹۷۵۳۵۴۱۷:۳۲:۲۷ ۱۳۹۸/۴/۶
توهین اگر توهین باشد توهین به افکار عمومی جامعه است که سخنگوی محترم ناجا باید پاسخگو باشند. لطفا در پی تغییر صورت مساله نباشید. توهین به پلیس؟! متن بالا بی اعتنایی به شعور مخاطبین است که الف هم بنابر ملاحظاتی تاکنون حاضر نشده است اعتراض مخاطبش به اینگونه اظهارات را درج نماید. البته این حقیر برای پیگیری اینگونه اظهارات(سخنگوی ناجا + توئیت فرماندهی ناجا) ناچار به تماس با نظارت همگانی ناجا(197) و حتی ( و به ضرورت) تماس با دفتر رهبری معزز انقلاب اسلامی در بعداز ظهر امروز پنجشنبه 6 تیر 1398 گردیدم و صراحتا اعتراضم را به اطلاع این دو مرجع رسیدگی رساندم تا بلکه شاید یکبار برای همیشه به جای حل مساله به دنبال پاک کردن و یا تغییر صورت مساله نباشیم! والله اعلم.
ناشناس۹۷۵۴۶۸۱۹:۱۷:۲۰ ۱۳۹۸/۴/۶
مگه شما بودی ؟
ناشناس۹۷۵۱۴۲۱۶:۰۷:۵۴ ۱۳۹۸/۴/۶
در آمریکا کسی که به دستور پلیس تمکین نکنه با یک شلیک کشته در صحنه کشته میشه.
ناشناس۹۷۵۳۳۱۱۷:۱۶:۱۳ ۱۳۹۸/۴/۶
با گلوله کشته میشد بهتر از .. بغل کردن بود
ناشناس۹۷۵۳۳۵۱۷:۲۰:۰۹ ۱۳۹۸/۴/۶
حرف پرت چرا میزنی آخه؟ تو آمریکا کجا به خاطر این چیزا می تونن کسی رو دستگیر کنن؟ فقط اگه طرف با اسلحه پلیس رو تهدید کنه پلیس حق شلیک داره و اگه کارهاش جون بقیه رو به خطر بندازه مثلا فرار از پلیس با خودرو.
ناشناس۹۷۵۳۴۸۱۷:۲۹:۴۹ ۱۳۹۸/۴/۶
از کی تا حالا امریکا شده الگو ؟؟؟
ناشناس۹۷۵۳۵۰۱۷:۳۰:۵۷ ۱۳۹۸/۴/۶
زیاد فیلم نگاه نکن
ناشناس۹۷۵۳۵۲۱۷:۳۱:۵۴ ۱۳۹۸/۴/۶
جوک نگو عزیزم . در امریکا پلیس به آب بازی بچه 15 ساله کار نداره
ناشناس۹۷۵۴۳۹۱۸:۴۷:۲۲ ۱۳۹۸/۴/۶
در آمریکا مردم مسلح هستن در آمریکا آب بازی جرم نیست در آمریکا گشت ارشاد وجود ندارد ..
ناشناس۹۷۵۲۷۷۱۶:۵۷:۰۴ ۱۳۹۸/۴/۶
وزیر کشور باید به خاطر این موضوع استیضاح شود کرامت یک انسان پایمال شده
ناشناس۹۷۵۴۶۰۱۹:۰۷:۰۹ ۱۳۹۸/۴/۶
فوری باید اخراج بشه با این حرفش
ناشناس۹۷۴۶۹۵۱۲:۲۶:۳۶ ۱۳۹۸/۴/۶
انتظار میرود پلیس مقتدرانه با هرنوع تخلفی با هر شخصی برخورد کند . چرا برخی ها با موضع گیری های منظور دار و هدفدار به ارزشهای اسلام و انقلاب ضربه می زنند ؟ حمایت از فساد و حتی بی تفاوتی طبعاتی دارد که گریبانگیر همه خانواده ها میشود . اگر کسی ایران و ایرانی را دوست داشته باشد و وطن پرست واقعی باشد موافق برخورد با هر نوع فسادی است . اما در مورد برخی جوانان متاسفانه بدام افتاده هستند و باید با ریز بینی اقدام شود تا اصلاح صورت گیرد .
ناشناس۹۷۴۷۰۱۱۲:۲۷:۵۸ ۱۳۹۸/۴/۶
به نظر میرسد که ضابط قضایی نمیتواند حکم مسئله را صادر کند. اظهارات سردار احمد نوریان سخنگوی محترم نیروی انتظامی نوعی پیش داوری و خارج از اختیارات ضابط قضائئ به نظر میرسد. در این خصوص مقامات قضایی صلاحیت دارند.
ناشناس۹۷۴۷۲۰۱۲:۳۴:۳۸ ۱۳۹۸/۴/۶
جناب آقای سردار محترم، چرا همیشه دنبال توجیح کردن هستیم، اون مامور محترم در رفتارش اشتباهی داشت، عوض اینکه یکی بیاید آسیب شناسی کند، همش دنبال توجیح هستید. والا مامور حق استفاده از اسلحه را هم دارد با رعایت شرایط. اگه بره دادسرای نظامی معلوم میشه حق با کیه،
ناشناس۹۷۴۷۲۱۱۲:۳۶:۱۱ ۱۳۹۸/۴/۶
اول که حکم به عزل و دستگیری مامور خاطی داده شد الان شدند ماموران وظیفه شناس با برخورداری کامل حمایت قضایی!!!
ناشناس۹۷۴۷۲۲۱۲:۳۶:۱۶ ۱۳۹۸/۴/۶
اینم حمایت از قهرمان ملی کشتی کج !
ناشناس۹۷۵۱۲۱۱۶:۰۰:۴۶ ۱۳۹۸/۴/۶
من از پلیس حمایت میکنم. اگر پلیسه آمریکا بود با یه تیر زنه رو خلاص میکردن.
ناشناس۹۷۵۳۳۰۱۷:۱۵:۰۴ ۱۳۹۸/۴/۶
توی همه چیز ؛ میگید : اینجا ایرانه موقع آب بازی یه دختر بچه میگید : اینجا جرم مشهوده و دخترک باید مثل آمریکا با گلوله کشته میشد
ناشناس۹۷۵۱۶۴۱۶:۱۶:۵۷ ۱۳۹۸/۴/۶
مدعی العموم کجایی دقیقا کجایی ؟!!!
ناشناس۹۷۴۷۳۱۱۲:۳۹:۵۸ ۱۳۹۸/۴/۶
لطفا وضع را از آنچه هست خرابتر نکنید.
ناشناس۹۷۵۱۲۶۱۶:۰۲:۰۳ ۱۳۹۸/۴/۶
باید به پلیسها شوکر بدن تا در اینجور مواقع بر ضد بزهکاران زن استفاده کنن و تا رسیدن پلیس های خانم مجرم رو بیهوش کنن.
ناشناس۹۷۴۷۵۸۱۲:۵۰:۰۳ ۱۳۹۸/۴/۶
یعنی چی ؟ یعنی پلیس مرد ؛ دختر رو بغل کنه و کشتی بگیره ؟!!!!
ناشناس۹۷۵۱۳۱۱۶:۰۳:۴۶ ۱۳۹۸/۴/۶
نخیر یعنی اگه خانومه شروع به رقص و کشف حجاب و اقدامات بدتر کرد همه پلیسها بشینن و نگاهش کنن چون مرد هستن و بقیه هم به ریش پلیس کشور بخندن.
ناشناس۹۷۵۳۱۷۱۷:۰۸:۱۱ ۱۳۹۸/۴/۶
اینجا بحث جرم مشهود است و باید از فرمول * فارغ از جنسیت * بهره جست
ناشناس۹۷۵۴۵۴۱۹:۰۱:۱۵ ۱۳۹۸/۴/۶
احتیاط واجب در ترک آن است
ناشناس۹۷۴۷۹۴۱۳:۰۱:۵۵ ۱۳۹۸/۴/۶
مدعی العموم باید با مامور خاطی نیروی انتظامی در پارک برخورد کند. این امتحانی است برای قوه قضایه.
ناشناس۹۷۵۱۳۷۱۶:۰۵:۴۴ ۱۳۹۸/۴/۶
اتفاقا باید به آن پلیس مدال افتخار بدن. با وجود اینکه میدونست دارن ازش فیلم میگیرن ولی وظیفه اش رو انجام داد. درود بر پلیس های وظیفه شناس و با غیرت.
ناشناس۹۷۴۸۰۲۱۳:۰۴:۳۸ ۱۳۹۸/۴/۶
ایشون پلیس یک کشور اسلامی است ؟
ناشناس۹۷۵۱۳۹۱۶:۰۶:۵۸ ۱۳۹۸/۴/۶
چطوره که شما طرفدار آزادی زنها و برابری زن و مرد هستین ولی وقتی مثل مردها با بزهکاران زن برخورد میشه جیغی میشین؟
ناشناس۹۷۵۱۵۳۱۶:۱۲:۲۷ ۱۳۹۸/۴/۶
آره مثلا !!!!!
ناشناس۹۷۴۸۰۳۱۳:۰۵:۰۸ ۱۳۹۸/۴/۶
چشم مراجع تقلید روشن
ناشناس۹۷۵۱۳۸۱۶:۰۶:۲۹ ۱۳۹۸/۴/۶
مراجع عظام تقلید به قضیه ورود کنند
ناشناس۹۷۵۳۳۳۱۷:۱۷:۵۳ ۱۳۹۸/۴/۶
رقصیدن و مست کردن و تحریک دیگران ربطی به مراجع تقلید نداره نه؟
ناشناس۹۷۴۸۱۱۱۳:۰۸:۵۵ ۱۳۹۸/۴/۶
پلیس مرد در برخورد با زنان بی حجاب . چه شود. هم فال است هم تماشا
ناشناس۹۷۴۸۱۳۱۳:۰۹:۲۵ ۱۳۹۸/۴/۶
بنظر می رسد از دید ناجا، ماموران پلیس از معصومیت برخوردار هستند
امیر حسین سلطان۹۷۴۸۲۵۱۳:۱۶:۵۵ ۱۳۹۸/۴/۶
آیا آقای دکتر عارف و سایر نمایندگان محترم مجلس و همچنین شخصیت های ارشد سیاسی(رئیس جمهور ، وزیر کشور ، ...) که پیگیر این موضوع شده اند هم جزو عناصر معاند در فضای مجازی هستند؟! اینگونه بد دفاع کردن از نیروی انتظامی بدتر از زیر سئوال بردن نیروی انتظامی نیست؟! جناب سخنگوی محترم ناجا احترام به افکار عمومی جامعه اجتناب ناپذیر است و تابع جنسیت هم نیست. گفتن یک اشتباه و خطا کردیم نباید اینقدرها سخت باشد که با پاک کردن و یا تغییر صورت مساله فکر کنیم مساله را حل کرده ایم. و من الله التوفیق
ناشناس۹۷۴۸۳۹۱۳:۲۴:۳۶ ۱۳۹۸/۴/۶
دیگه دارند کم کم طلبکار هم میشوند ..چند روز دیگه به اون جایزه هم میدهند !!!!
ناشناس۹۷۴۸۵۹۱۳:۳۷:۳۰ ۱۳۹۸/۴/۶
توی پارکها جلوی چشم مردم مواد می فروشند ولی به آب بازی و موی سر دختر بچه ها گیر دادین باید باور کنیم فارغ از جنسیته ؟؟
ناشناس۹۷۵۲۹۵۱۷:۰۲:۴۰ ۱۳۹۸/۴/۶
مواد مخدر جزء جرائم نامشهود است لابد
ناشناس۹۷۴۸۹۵۱۳:۵۶:۰۷ ۱۳۹۸/۴/۶
مردان هرزه ای که برای تمام زنان بوق می زنند و پیشنهادهای کثیف می دهند احیانا مجرم نیستند ؟؟ برای این مردان مسن و جوان و چادری و مانتویی و حتی نوجوان فرق نداره ! کی پاسخگوی این حجم از وقاحت مردان هزره است ؟؟
ناشناس۹۷۴۹۲۶۱۴:۲۱:۱۰ ۱۳۹۸/۴/۶
اینکه هر کس انتقاد میکند را عناصر معاند خطاب کنید درست نیست .
ناشناس۹۷۵۱۹۱۱۶:۲۳:۴۰ ۱۳۹۸/۴/۶
روش ساکت کردن صدای مخالف از طرف مواجب بگیرهای کامنت نویس » از آلبانی پیام میدهی ؟ ..
ناشناس۹۷۴۹۵۲۱۴:۳۱:۴۱ ۱۳۹۸/۴/۶
موضع گیری غیرشرعی غیر قانونی غیرکارشناسی یعنی همین
ناشناس۹۷۴۹۷۱۱۴:۴۲:۵۶ ۱۳۹۸/۴/۶
سردار مگه نمیگی به سامانه ۱۱۰ اطلاع دادن مگه اپراتور نپرسید که اونجا دختر و پسر مختلط هستن یا نه پس چرا پلیس زن همراه گشت اعزام نکردید ای کاش جدیت برای خیلی مسائل دیگه داشتید نه برای چند نوجوان که باعث ساختار فکریش از این به بعد کلا تغییر کنه
ناشناس۹۷۴۹۷۳۱۴:۴۳:۴۴ ۱۳۹۸/۴/۶
نیروی انتظامی جوابگوی رفتار زشت خود نیست
ناشناس۹۷۵۰۰۷۱۴:۵۸:۳۲ ۱۳۹۸/۴/۶
با حالتی غیرطبیعی به رفتارهای نابهنجار و آسیب زا، اقدام کردند؛ !!!!!!!!!!! میشه یه توضیحی بدین آب بازی چه آسیبهایی داره؟
ناشناس۹۷۵۰۰۸۱۴:۵۹:۳۲ ۱۳۹۸/۴/۶
فارغ از جنسیت و اخلاق و قانون و ...
ناشناس۹۷۵۰۵۷۱۵:۲۴:۳۳ ۱۳۹۸/۴/۶
آب بازی؟؟؟ خوب همون پسرها را اجازه بدهید بیایند توی خونه هاتون با دختراتون آب بازی کنند یک جای امن و بی درد سرهیچکس هم بهشون نمی تواند اعتراض کند
ناشناس۹۷۵۰۷۵۱۵:۳۸:۱۳ ۱۳۹۸/۴/۶
.. ظاهرا حتی تذکر رئیس جمهور و نمایندگان مجلس هم براش ارزشی نداره.
ناشناس۹۷۵۰۹۴۱۵:۵۰:۵۳ ۱۳۹۸/۴/۶
برای شکایت از ماموران ناجا باید بری پیش خودشون! چه جالب! حتما رسیدگی هم میشه
ناشناس۹۷۵۱۰۷۱۵:۵۶:۱۰ ۱۳۹۸/۴/۶
کار پلیس درست بوده. اینکه اصل بازداشت اون فرد صحیح است یا خیر بحث دیگری است. ولی اگر کسی در مقابل بازداشت (صرف نظر از درستی یا غلطی آن) مقاومت کند همه جا مخصوصا امریکا با شدت عمل و خشونت بازداشت میشه. مردم باید یاد بگیرند وقتی پلیس میاد برای بازداشت قبول کنند ولو اگر فکر میکنند بازداشت بی دلیل است. برای همین در اروپا یا امریکا وقتی کسی رو بازداشت میکنند هیچ توضیحی درمورد دلیل بازداشت نمیدهند و فقط حقوق فرد را یادآوری میکنند.
ناشناس۹۷۵۱۶۷۱۶:۱۷:۵۱ ۱۳۹۸/۴/۶
این آقای سردارِ سخنگو جای شهروند و دوست و دشمن رو..
ناشناس۹۷۵۱۸۰۱۶:۲۰:۵۱ ۱۳۹۸/۴/۶
سردار نوریان کافیه فقط همین کامنتها رو بخونه تا متوجه بشه که چقدر موضعگیری نیروی انتظامی در برخورد مسائل اینچنینی اشتباهه.
ناشناس۹۷۵۲۳۱۱۶:۳۷:۲۱ ۱۳۹۸/۴/۶
اینکه فیلم ضبط شده از رفتار مامور هم داشت، عاقبتش اینطوری شد، وای بحال اون مواردی که هیچ تصویر و شاهدی هم وجود نداره
ناشناس۹۷۵۲۳۵۱۶:۳۸:۴۵ ۱۳۹۸/۴/۶
شروع کننده این داستان خود نیروی انتظامی بوده که ...، آب بازی اصلا جرم نیست که مامور قصد برخورد داشته
ناشناس۹۷۵۴۱۹۱۸:۳۴:۵۴ ۱۳۹۸/۴/۶
پس لا اقل پرسنل خانم پلیس بازخرید و بازنشسته شوند تا صرفه جویی شود در هزینه های بیت المال مسلمین و مسلمات
محمد۹۷۵۴۹۱۱۹:۴۶:۱۳ ۱۳۹۸/۴/۶
سخنگوی محترم ناجا برادر اسلامی من کجای قانون وشرع اجازه داده دختر مردم توسط پلیس مرد در انظار عمومی به بدترین شکل .. بغل شود وکتک هم بخورد؟ به نظر شما مردم نمیگن وقتی در پارک این رفتار انجام می گیرد در بازداشتگاه ممکنه چه بلایی سر آنها بیاد؟
ناشناس۹۷۵۵۵۱۲۱:۵۸:۲۷ ۱۳۹۸/۴/۶
تا حالا كه شرايط روز به روز بدتر شده ونشان ميدهد كه ورود پليس به امر بدحجابي شرايط بدتر وبي حجابي خيلي بيشتر شده واصولا برخورد زوري وپليسي با موضوعات فرهنگي جواب نميدهد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین