در حاشیه انتشار عکس گلزار با پوشش نامناسب

گروه فرهنگی الف،   3980405024 ۷۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

«محمدرضا گلزار» که این روزها با فیلم «ما همه با هم هستیم» روی پرده سینماها دیده می‌شود، در آخرین پست صفحه اینستاگرام شخصی‌اش که کامنت‌هایش را هم بسته، عکسی از خودش منتشر کرده که تی شرتش را بالا زده تا عضلات بدنش دیده شود. عکسی که تا لحظه تنظیم این مطلب، بیش از ۳۰۰هزار لایک هم خورده است.

روزنامه خراسان نوشت: ظاهرا این عکس در یک باشگاه بدنسازی و در مقابل آینه گرفته شده و گلزار در این عکس، تمام تمرکزش را روی عضلات شکم خود جمع کرده و آمادگی فوق‌العاده خودش را به رخ کشیده است.

درست است که این روزها، فراوانی چنین عکس‌هایی در شبکه های اجتماعی، اصلا و ابدا کم نیست و چند دلیل مهم از منظر روان‌شناسی دارد اما درباره «محمدرضا گلزار»، ماجرا کمی متفاوت‌تر به نظر می‌رسد.

می‌دانیم که دنبال خودنمایی نیستید! گذاشتن عکس آن‌هم با این پوشش و ژست توسط «گلزار» چند دلیل می‌تواند داشته باشد؛ اول این‌که گاهی افراد برای خودنمایی و نشان دادن و مطرح کردن خودشان دست به چنین اقدامی می‌زنند که این مسئله درباره این بازیگر صدق نمی‌کند چون او به اندازه کافی مطرح و سرشناس هست. داشتن حدود 6.5 میلیون فالوئر، گواهی بر همین ادعاست. حواست به جوانان و الگوبرداری ‌های شان باشد گاهی افراد برای این‌که آمادگی بدنی خودشان را بسنجند، از خودشان عکس می‌گیرند تا تغییرات را مشاهده کنند و شاهد پیشرفت بدن‌شان باشند. سپس با انتشار آن، دنبال کنندگان‌شان در شبکه‌های اجتماعی را هم از این موضوع مطلع می کنند.

حالا مسئله این جاست که ما از بعضی افراد و چهره‌ها، یک سری انتظارات داریم چون شخصیت و رفتار آن‌ها الگوی بسیاری از جوانان است و نباید تاثیر هر رفتار یا گفتارشان را کم اهمیت تصور کنند. به عقیده بیشتر روان‌شناسان، مهم ترین نوع یادگیری و الگوبرداری از طریق مشاهده است یعنی فرد با نگاه کردن یک رفتار از آن الگوبرداری و آن را اجرا می‌کند. این ماجرا در جوانان، نمود بیشتری دارد چراکه معمولا آن‌ها توجه نمی کنند که آن رفتار زشت و ناپسند است یا خوب و پسندیده و فقط چون از فلان بازیگر سر زده، آن را تکرار می‌کنند.

از لحاظ فرهنگی، باید بپذیریم که بعضی رفتارهای این چنینی، ناشایست است و قابل قبول نیست. متاسفانه فضای مجازی و اعتماد به نفس کاذبی که لایک‌ها و پیام‌ها برای چنین اقداماتی پدید می‌آورند، زمینه شکل‌گیری و تقویت چنین رفتارهایی را فراهم می‌سازد اما با شناختی که ما از شخصیت این بازیگر و سوپراستار داریم، امیدواریم که توجه بیشتری به این مسائل داشته باشد.

دیدگاه کاربران

مختار۹۷۲۵۰۹۰۹:۱۰:۱۱ ۱۳۹۸/۴/۵
آدم نجیب هرگز عکس نیمه برهنه خود را به معرض نمایش نمی گذارد. این حرکت از جانب هر کسی که صورت گرفته باشد پذیرفتنی نیست و مطابق اصول اخلاقی نمی باشد.
ناشناس۹۷۲۵۷۵۰۹:۴۷:۳۱ ۱۳۹۸/۴/۵
مطابق اصول اخلاقی چه کسی نیست ؟؟ شما اینطور دوسن نداری انجام نده ! ولی حق نداری عقیده ی خودت را تحمیل کنی و یا به دیگران به این دلیل که شبیه شما فکر نمی کنند انگ بزنی
ناشناس۹۷۳۰۷۸۱۳:۰۴:۰۳ ۱۳۹۸/۴/۵
هرکی‌دلش بخواد میتونه بی‌حیایی کنه حتی میتونه بی‌ناموسی کنه _______________________ اما نباید اینگونه افراد در صداوسیما و جامعه‌ای که نام مقدس جمهوری اسلامی رو به یدک میکشن یلّری‌تلّری کنن امنیت روانی و اخلاقی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی جامعه رو اینجماعت به خطر انداختن
ناشناس۹۷۳۰۹۰۱۳:۰۸:۲۰ ۱۳۹۸/۴/۵
شما هم الان به دیگران داری همین امر رو میکنی باهوش! پس تو هم حق نداری بگی؟ حق داری؟
پیمان۹۷۳۵۴۶۱۶:۰۳:۴۷ ۱۳۹۸/۴/۵
..خودت همین الان داری عقیده.. لیبرالت رو به صورت آتیشی و با عصبانیت به دیگران گوش زد میکنی بعد به بقیه میگی حق ندارن تو چیزی دخالت کنن! واقعا که مسخره است
ناشناس۹۷۳۹۱۳۱۹:۴۶:۱۸ ۱۳۹۸/۴/۵
برهنگی عقیده ی شخصی نیست جناب
ناشناس۹۷۲۵۷۷۰۹:۴۸:۱۸ ۱۳۹۸/۴/۵
اولا نیمه برهنه یعنی چی؟ در اسلام مرد فقط باید عورت خودش را بپوشونه و در عرف هم همینطور. مثلا شناگران که عکس 90 درصد برهنشون همه جا هست نا نجیب هستن؟ یا اینکه کشتیگیران چند درصد برهنه هستند یا فوتبالیستها؟ کار این آدم ممکنه کار جالبی نباشه و حاوی خودشیفتگی باشه ولی کاملا به خود اون شخص مربوط میشه. قرار نیست هر آدم معروفی الگوی همه جانبه برای جوانان باشه. این آدم 90 درصد کارش با تیپ و هیکلش بوده نه اخلاق و منشش یکی هم مثل عزت الله انتظامی یا شجریان نقاط قوت متفاوتی داره. مشکل اینه که همه چیز را سیاه و سفید میبینیم و انسانها هم یا کلا مزخرفن یا معصومن. خلاصه گاهی مشکل از گیرنده هست و نه فرستنده!
ناشناس۹۷۲۶۵۷۱۰:۲۵:۱۴ ۱۳۹۸/۴/۵
ادم ها نجیب در زندگی شخصی دیگران دخالت نمیکنند
ناشناس۹۷۲۷۲۰۱۰:۴۹:۱۹ ۱۳۹۸/۴/۵
این توهم از کجا اومده که میتونی هر چیزی را در فضای مجازی منتشر کنی ولی قضاوت نشی
سید حسام۹۷۲۷۳۸۱۰:۵۸:۰۸ ۱۳۹۸/۴/۵
من خودم به گلزار علاقه مندم و سطح فهمش رو بالاتر از عموم سلبریتی ها میدونم. اما کسی که عکسش رو در فضای عمومی منتشر میکنه دیگه معنای زندگی خصوصی نداره. این کارش هم در شأن گلزار نبود
ناشناس۹۷۲۸۷۲۱۱:۵۲:۳۸ ۱۳۹۸/۴/۵
زندگی شخصی در فضای مجازی چکار می کند که آدمهای نجیب و نانجیب آن را ببینند و قضاوت کنند و دخالت کنند؟
ناشناس۹۷۳۹۳۳۲۰:۰۹:۱۴ ۱۳۹۸/۴/۵
کی شما رو مجبور کرده بری صفحه اینستاگرام ایشون رو ببینی؟ واقعا کی مجبورت کرده؟
مهران۹۷۲۸۷۴۱۱:۵۳:۲۶ ۱۳۹۸/۴/۵
بعضی ها خود با آوردن مسایل شخصی شان در حوزه عمومی .زندگی شخصی شان را عمومی می کنند.برخی حرکات در حوزه شخصی مشکلی ندارد .ولی پخش آن برای همه حرکتی است نامناسب و قابل نقد.
ناشناس۹۷۲۸۸۵۱۱:۵۸:۵۷ ۱۳۹۸/۴/۵
بنظرم باید محیط خصوصی وعمومی را از هم تشخیص بدی
مختار۹۷۲۹۱۰۱۲:۰۶:۰۵ ۱۳۹۸/۴/۵
این دخالت نیست. اگر طرف لخت بیاد بیرون و جلوی خانواده تو بایستد شما چیزی بهش نمیگی چون دخالت است؟ سفسطه نکنید. حقوق و اخلاق، جمع انسانها را در نظر می گیرد. قرار نیست هر کسی هر طور خواست رفتار کند. انسانها باید رفتارشان را طوری تنظیم کنند که آسیبی به دیگران نزند وگرنه این خودش آزادی و حق دیگران را پایمال می کند.
مصطفی۹۷۳۵۵۰۱۶:۰۵:۰۷ ۱۳۹۸/۴/۵
6 میلیون فالو که اکثرا دخترها هستن موضوع شخصی نیست یه بحث فرهنگیه که اگه مدیریت نشه شرایط افتضاحی به وجود میاره.
LL۹۷۴۴۰۰۰۹:۰۲:۲۵ ۱۳۹۸/۴/۶
خوب شد معنی زندگی شخصی رو هم فهمیدیم
ناشناس۹۷۲۶۹۵۱۰:۳۹:۱۱ ۱۳۹۸/۴/۵
شاید همه دوست نداشته باشند مطابق تعریف شما از نجابت زندگی کنند
پیمان۹۷۳۵۵۶۱۶:۰۷:۱۸ ۱۳۹۸/۴/۵
دزدها و قاتلین هم دوست ندارن مطابق تعریف کسی محاکمه بشن اما به هرحال پدیده زشت و فساد زا باید برطرف بشه چه طرف دوست داشته باشه چه نداشته باشه.
ناشناس۹۷۴۰۲۹۲۱:۵۹:۲۱ ۱۳۹۸/۴/۵
پس باید صابون انتقادش رو هم به تنشون بمالن. شما که توی هر چیزی انتقاد می کنید این جا هم نوبت انتقاد طرف مقابل است!
جاوید۹۷۲۷۰۹۱۰:۴۵:۰۷ ۱۳۹۸/۴/۵
یعنی ایشان نانحیب هستند؟ به همین راحتی توهین‌ کردی؟
ناشناس۹۷۲۷۴۲۱۰:۵۹:۴۳ ۱۳۹۸/۴/۵
دیگه خیلی دارید به مسائل پیش و ما افتاده و جزئی از زندگی افراد می پردازید اینها چه فایده دارد . اینها همه هجو و ملال اور شده است و خیلی هم لوس و بی مزه
ناشناس۹۷۲۸۸۹۱۱:۵۹:۲۴ ۱۳۹۸/۴/۵
پس نا نجیبه/؟
ناشناس۹۷۲۹۰۵۱۲:۰۳:۴۸ ۱۳۹۸/۴/۵
اخلاق هم یه چیزیه که مرزاش قابل تغییره
ناشناس۹۷۲۹۱۵۱۲:۰۷:۳۳ ۱۳۹۸/۴/۵
این عکس یک دهن کجی بوده به تمامی افراد نالایقی که با عدم شایستگی و خانواده سالاری بر صدا و سیما و شبکه سوم سیما گمارده شدند و نتوانستد از حیثیت برنامه برنده باش دفاع کنند ،و شخص آقای گلزار با این تصویر اعلام کرده که می تواند به گونه دیگر هم رفتار کند،با شش میلیون دنبال کننده ای که او را پیگیری می کنند و از ایشان تاثیر پذیری فرهنگی دارند و نه از ..
ناشناس۹۷۳۱۱۴۱۳:۲۱:۴۱ ۱۳۹۸/۴/۵
دوستان نجيب دوست ندارن نيان فضاي مجازي نون شب نيست كه
ناشناس۹۷۳۶۷۷۱۷:۱۸:۵۸ ۱۳۹۸/۴/۵
او کار حرامی را مرتکب نشده، بنابراین قابل ملامت نیست.
ناشناس۹۷۳۸۳۲۱۸:۵۶:۱۸ ۱۳۹۸/۴/۵
خیلی بیکارین . الان تو خیابونای تهران دخترخانما آنقدر بد لباس میپوشن که دیگه نگم . از این عکس گلزارم بدتر . هرکیم بهشون حرف بزنه سریع توهینای ناجور وفیلم وفرستادن برای اون دختر مصیع .بدشما گیردادین به لباس یه مرد تو باشگاه .چه خلافی کرده ؟.ازنظر شرعی خلاف نکرده .ازنظرعرفیم خلاف نکرده . عکس تو باشگاهشه !
ناشناس۹۷۴۸۸۲۱۳:۵۰:۲۷ ۱۳۹۸/۴/۶
ول کن بابا، این ها هم آدمند مثل بقیه میخوان یه نفسی بکشند.
ناشناس۹۷۲۵۳۶۰۹:۲۱:۱۳ ۱۳۹۸/۴/۵
وقتی قوانین در ایران به خوبی اجرا نمی شود هر ....برای خودش یک حاشیه امنی درست می کند
ناشناس۹۷۲۵۴۴۰۹:۲۴:۰۶ ۱۳۹۸/۴/۵
حجاب فقط مال خانم هاست. خانم ها درست بپوشن، درست رفتار کنند.... تا یک وقت مردان هوس باز دچار دردسر نشن. آقایون هم هر طور خواستند بپوشند و رفتار کنند. آخه برتر هستند!
حسام۹۷۲۵۴۶۰۹:۲۶:۰۶ ۱۳۹۸/۴/۵
خوشم میاد به همه چیز کار دارید
سعید۹۷۲۵۵۲۰۹:۳۰:۱۲ ۱۳۹۸/۴/۵
بله حجاب رو ایشون هم باید رعایت کنند. چطور دو تار موی زن ها مشکل اساسی هست و منجر به واکنش پلیس می شود ولی عرض اندام تمام قد ایشان نه؟؟
ناشناس۹۷۲۵۷۲۰۹:۴۴:۱۴ ۱۳۹۸/۴/۵
آمادگی فوق العاده؟! شما هم شش ماه کار و زندگی رو ول کن فقط ورزش کن و پودر بخور و غذای خوب اینجوری میشی.....
ناشناس۹۷۳۳۳۹۱۴:۳۳:۵۵ ۱۳۹۸/۴/۵
اصلا به این راحتی نیست! اتفاقا باید قید بسیاری از خوراکی ها رو بزنی، ساعت خواب بسیار منظمی داشته باشی و خیلی در ترکیب خوراکی که می خوری دیسیپلین داشت باشی! زمانی که برای ورزش صرف می کنی نیازی نیست بیش از 1 ساعت در روز باشد ولی تمامی خوراکی های شکر دار و روغن دار ، به همراه بخش زیادی از لبنیات و میوه ها باید از غذایت حذف شود، در واقع اندام حرفه ای از کنترل غذایی شدید و خواب مناسب تامین می شود، قطعا ورزش نیاز است ولی هرگز با روزی چند ساعت ورزش و بدون موارد ذکر شده شما به اندامی حرفه ای نخواهید رسید، این موارد برای خانم ها به دلیل پایین بودن هورمون تستسترون سخت تر هم هست.
ناشناس۹۷۴۱۷۸۰۰:۱۳:۱۶ ۱۳۹۸/۴/۶
طرف مرتب یا بازی میکنه یا مجری گری یا ساز میزنه یا میخونه ورزش هم میکنه پیدا کنید آدم بیکار را
علی۹۷۲۶۲۸۱۰:۰۷:۳۳ ۱۳۹۸/۴/۵
کاسه داغ تر از آش!! اندک معلومات دینی داشته باشید متوجه می شید که این مساله شرعا اشکالی نداره. می مونه جنبه عرفی مساله که اون هم شما ملاک و معیار عرف نیستید و باید از جامعه استمزاج کرد.. اگر می خواهید نگاه انتقادی به این مساله داشته باشید از این زاویه تخصصی وارد شوید که رسیدن به این اندام از راه سالم و درستش چه هزینه بالایی داره و هر کسی از عهده این هزینه بر نمی آید. با توجه به مرجعیت اجتماعی ایشان برای جوانان و بضاعت مالی محدود آنها برای رسیدن به این اندام، ممکنه این عزیزان به سمت استفاده از داروهای غیر مجاز و خطرناک بروند و کبد و کلیه و ... از دست بدهند.
اكبر۹۷۲۶۳۸۱۰:۱۲:۲۰ ۱۳۹۸/۴/۵
.... اینستاگرام شخصی‌اش!!!خخخخ ادم نجيب....نيمه برهنه... سوپراستار!! خخخخ الف جان: يادت بخير. اينقدر زرد نبودي.
ناشناس۹۷۲۶۴۴۱۰:۱۵:۳۳ ۱۳۹۸/۴/۵
شباهت دارد اما اطمینان دارید که خودش است؟دوم این که عکس را خودش نگرفته و شاید کسی مخفیانه گرفته و توزیع کرده!سوم اینکه شما هم کار بدی کردید که اینو درج کردین.
صمصام۹۷۲۶۶۱۱۰:۲۶:۴۸ ۱۳۹۸/۴/۵
بس کنید بابا به جای گیر دادن به این عکس محمد رضا گلزار کمی اخلاق تمرین کنید رسانه های کشور ما واقعا بیکارند !متاسفم رسانه ای که ..به اخبار و تصاویر زندگی افراد مشهور یا همان سلبریتی است باید به جای سرک کشیدن و قضاوت در خصوص زندگی آدمها، اصول حرفه ای کار رسانه رو یاد بگیره افرادی مانند گلزار این عکس رو بخاطر مخاطبان و یا دنبال کنندگان خود گذاشته اند نه برای قضاوت و اقناع توقعات رسانه های بیکار رسانه ای که از داخل صفحه این بازیگر یا دنبال کنندگانش این عکس رو میگیره و به خودش اجازه میده در باره اش اظهار نظر کنه قطعا بیکار است ای کاش یاد بگیریم در هر بعضی امور قناعت بکنیم حتی قضاوت کردن دیگران !
ناشناس۹۷۲۶۶۴۱۰:۲۷:۴۸ ۱۳۹۸/۴/۵
سلام بعضی ها هر چه به سمت پیری پیش می روند عوض اینکه عاقلانه تر رفتار کنند متاسفانه از دوران جوانی خویش هم ناپخته تر عمل می کنند. متاسفم
ناشناس۹۷۲۶۶۵۱۰:۲۷:۴۹ ۱۳۹۸/۴/۵
جالب است که اندر عیب اخلاقی انتشار این نوع عکسها مقاله اخلاقی نوشته اید و خودتان هم برای جذب کلیک و مخاطب، همان عکس را منتشر کرده اید!
ناشناس۹۷۲۷۰۲۱۰:۴۲:۳۸ ۱۳۹۸/۴/۵
كجاي اين عكس غير اخلاقيه!!
حسن۹۷۲۷۱۴۱۰:۴۷:۲۵ ۱۳۹۸/۴/۵
شما هم با این خبرا کلیک خورتون زیاد میشه.
ناشناس۹۷۲۷۳۳۱۰:۵۶:۰۹ ۱۳۹۸/۴/۵
دقیقا شخصیت او را نمیدانم ولی این عکس بسیار عکس تبلیغاتی خوبی برای جوانان میباشد که به جای افتادن در دام گل و سنبل و شیشه به ورزش و باشگاه تمایل پیدا کنند . بهر حال واقعیت این است که جوانان او را سنبل میدانند .
ناشناس۹۷۲۷۶۷۱۱:۱۳:۴۴ ۱۳۹۸/۴/۵
اگر عکس اشکال دارد شما چرا نشر دادید؟؟؟؟
ناشناس۹۷۲۷۷۶۱۱:۲۰:۴۳ ۱۳۹۸/۴/۵
معنی نجابت و معنی این از لحاظ فرهنگی چنین وچنان است ظاهرا از دید شما با بقیه فرق دارد . اتفاقا چقدر خوب است که گلزار چنین عکسی از خود به نمایش گذاشته . چه تبلیغ خوبی برای ورزش وزندگی سالم در اوج شهرت و محبوبیت . ..نباید انتقاد کرد بلکه باید الگو برداری کرد . من شخصا خیلی با گلزار موافق نیستم شاید من هم حسودی میکنم . این همه شهرت ومحبوبیت حس حسادت هرکسی را ممکن است برانگیزد وشاید من هم از حسادت ایشان را تعقیب نمیکنم ولی تحسین میکنم . هنرمند توانا که در بازیگری موسیقی و ورزش استعداد خود را نشان داده . ..؟؟؟ جالب اینجاست که وقتی تیتر را خواندم فکر کردم سوتی وحشتناکی داده ولی تو سالن ورزشی لباس ورزشکارها همین جوری است شاید شلوارک کوتاه تری هم پا کنند . بازهم تحسین میکنم گلزار را که در اوج شهرت ومحبوبیت چنین سالم وسرپا خود را حفظ میکند برایش آرزوی موفقیت دارم .
فریبا۹۷۲۷۷۸۱۱:۲۰:۴۸ ۱۳۹۸/۴/۵
برای ایشون احترام قائلم اما از اینکه یک آدم بی اندازه بی استعداد بی خود و بی جهت بزرگ بشه اصلا حس خوبی ندارم ..
صمصام۹۷۲۸۱۴۱۱:۳۳:۵۵ ۱۳۹۸/۴/۵
چطور است همه سلبریتی ها را ضمن احضار ،تفهیم بکنیم که چون تو چشم هستید و قضاوت میشوید حق انجام هر رفتاری در زندگی تان ندارید !!!!
حسن۹۷۲۸۵۲۱۱:۴۴:۳۹ ۱۳۹۸/۴/۵
بابا یه طوری نوشتید فکر کردم خدای نکرده برهنه است.بخشی از این حمله به سلبریتی ها انتقام انتخابات ۹۲ است.
ناشناس۹۷۲۸۹۹۱۲:۰۲:۲۴ ۱۳۹۸/۴/۵
بد نیست مردها هم کمی حیا داشته باشند ....
ناشناس۹۷۲۹۵۳۱۲:۲۱:۱۶ ۱۳۹۸/۴/۵
وقتی ادم های کوچک یهویی بزرگ بشن همینه
ناشناس۹۷۳۲۹۸۱۴:۱۹:۰۸ ۱۳۹۸/۴/۵
تو خودت چی هستی ؟
ناشناس۹۷۲۹۹۰۱۲:۳۷:۰۸ ۱۳۹۸/۴/۵
این که تو باشگاه بدنسازیه ، اشکالش چیه ؟
ناشناس۹۷۳۰۵۹۱۲:۵۷:۴۵ ۱۳۹۸/۴/۵
اگه یه عکس از مصرف مواد گذاشته بود خوب بود? به عنوان یک ستاره میتونه الگو باشه برای میلیونها جوان که به جای آلودگی برن سراغ ورزش و سلامتی. دست بردارین آقا!!!!
ناشناس۹۷۳۱۲۵۱۳:۲۷:۳۷ ۱۳۹۸/۴/۵
اتفاقا اگر از باب الگو و الگو برداری نگاه کنیم کار ایشون خیلی درست هست و امیدوارم که جوانها این عکس رو الگو قرار بدن و تشویق بشن برن سراغ ورزش نه بعضی بازیگرها مثل ه.س و امثالهم افتخارشون تو فیلمهاشون سیگار گوشه لب گرفتن است جوان از گلزار و رزش کردنش الگو بگیره بهتره یا از امثال ه.س.. ها؟
ناشناس۹۷۳۱۷۵۱۳:۳۹:۲۹ ۱۳۹۸/۴/۵
اشکال شرعیش چیه؟
ناشناس۹۷۳۲۹۵۱۴:۱۸:۳۷ ۱۳۹۸/۴/۵
مسابقات قهرمانی پرورش اندام را تا حالا دیدی ؟؟؟
ناشناس۹۷۳۳۰۵۱۴:۲۰:۵۲ ۱۳۹۸/۴/۵
بعد هر خبر ۱۰ /۲۰ نفر که همیشه آماده هستند میان نظر میدن که چی ؟ فکر نمیکنید خیلی بیکار بودند این چند نفر .بقیه پس کجان. بقیه ۸۰ میلیون نفر پس کجان کار عبث و بیهوده ای است دست بردارید
ف.خ۹۷۳۳۹۳۱۴:۵۵:۵۱ ۱۳۹۸/۴/۵
در ایران بخاطر رعایت برخی مسایل عرفی، ورزشکاران پرورش اندام ایرانی که در سطح بین المللی مطرح و مقام و مدال آور هستند هم در سایه قرار دارند.
ناشناس۹۷۳۴۲۰۱۵:۰۶:۳۱ ۱۳۹۸/۴/۵
خیلی تنگ نظرید
مصطفی۹۷۳۵۳۹۱۵:۵۹:۳۸ ۱۳۹۸/۴/۵
وقتی دختر خودت به راه انحراف کشیده شد میفهمی خیلی هم نباید .. نظر بود.
ناشناس۹۷۳۶۵۲۱۷:۰۴:۵۹ ۱۳۹۸/۴/۵
چشام تنگه بادومیه
حرف حق۹۷۳۴۴۳۱۵:۱۸:۵۱ ۱۳۹۸/۴/۵
يادم باشه از اين به بعد با كت و شلوار باشگاه برم
ناشناس۹۷۴۴۲۹۰۹:۳۵:۰۵ ۱۳۹۸/۴/۶
بعدم احتمالا با مایو میرین اداره
ناشناس۹۷۳۴۴۴۱۵:۱۹:۴۰ ۱۳۹۸/۴/۵
یکی از عوامل پیشرفت ما که مورد غضب و حسد جهان است همین نگاه جامعه شناسانه ما به پیش پا افتاده ترین رفتار آدم هاست
ناشناس۹۷۳۵۰۶۱۵:۴۰:۳۰ ۱۳۹۸/۴/۵
من با عکس گرفتنش کاری ندارم ولی ایشون هیچ وقت نمیتونه یک الگو برای من باشه.صرفا یک مجری و بازیگر در سطح معمولی
پیمان۹۷۳۵۳۸۱۵:۵۸:۵۸ ۱۳۹۸/۴/۵
باید ممنوع تصویر بشه. کسی که 6 میلیون فالو داره نباید همچین عکسی از خودش بزاره.
م۹۷۳۵۷۶۱۶:۲۳:۱۸ ۱۳۹۸/۴/۵
شما چرا عکس را گذاشتید الف جان ..
ناشناس۹۷۳۶۱۴۱۶:۵۱:۳۹ ۱۳۹۸/۴/۵
با اين گذاشتن اين عكس در شبكه، بدون توجه به فرهنگ جامعه ، معلوم شد كه آقاى گلزار ناآگاهی بيش نيست. داشتن ٦ مليون فالور هم دليلى بر خوبى ايشان نيست. خيلى از فو.. هم فالور هاى يك صد مليوني دارند.
ناشناس۹۷۳۶۲۱۱۶:۵۴:۱۱ ۱۳۹۸/۴/۵
خب خواسته هیکلش رو بندازه بیرون چند تا طرفدارش بیشتر شوند و برخی هم بیهوش شوند.هر کسی از راهی جذب مخاطب می کند. اینم از این راه دیده نتیجه میده.
ناشناس۹۷۳۶۲۳۱۶:۵۴:۳۵ ۱۳۹۸/۴/۵
اگر کار نپسندیست شما چرا آن را نشر میدید؟
ناشناس۹۷۳۷۵۱۱۷:۵۴:۵۹ ۱۳۹۸/۴/۵
ایشان هیچ کار خلاف شرع نکرد خدا اجازه داد مرد اندامش غیر از عورت میتونه نشان بده شنا، لباس احرام مردان در خانه خدا بهترین دلیل بر حرفم
ناشناس۹۷۳۷۷۰۱۸:۱۶:۳۴ ۱۳۹۸/۴/۵
این هم از هنرمند صدا و سیمایی محبوب! چند وقت دیگه حتما با مایو عکس می ندازه! مبارک صدا و سیما باشد
ناشناس۹۷۳۸۱۲۱۸:۴۹:۱۴ ۱۳۹۸/۴/۵
گلزار مورد تایید صدا وسیماست در نتیجه رفتارش نامناسب نیست
یگانه۹۷۳۹۱۴۱۹:۴۷:۲۱ ۱۳۹۸/۴/۵
پست های اینستاگرام شخصیه اگه آدما دنبال سرک کشیدن تو زندگی این وآن نباشن عکسای شخصی را هم نمیبینن گر چه فکر کنم آقای گلزار بزرگتر از اینه که بخواد با این عکسا خودش را نشون بده میشه مثبت هم فکر کرد که جوانان را به ورزش تشویق میکنه
ناشناس۹۷۳۹۴۴۲۰:۱۶:۲۷ ۱۳۹۸/۴/۵
حد حجاب برای مردان عورتین است والسلام
ناشناس۹۷۴۰۲۲۲۱:۴۴:۰۲ ۱۳۹۸/۴/۵
.. این چیزها اصلا مهم نیست, مال حرام خوردن و وامهای کلان گرفتن و دلار دولتی گرفتن و فروختن نجس و ناپاک است.
شهروند۹۷۴۱۱۱۲۳:۱۸:۲۱ ۱۳۹۸/۴/۵
وااا، شما چرا اون عکس رو منتشر کردید خوب؟؟؟ شما هم الان در انتشار این عکس شریک هستید، خیلی ها ممکنه شبکه های اجتماعی رو دنبال نکنند اما سایت اینترنتی کاملا عمومی هست. اصلا قسمتی از ماجرا همین شما اصحاب رسانه هستید که این قبیل خبرها را بزرگنمایی میکنید. و ذهنها رو از اخبار مهمتر منحرف میکنید.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  5. این صدای اقتدار ایران است ...

  6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  8. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  9. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  10. وحدت ملی با وعده صادق

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  13. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  16. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  17. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  20. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  22. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  23. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  24. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین