راز قتل مرد ثروتمند توسط همسر و باجناقش برملا شد

گروه حوادث الف،   3980401116 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

همزمان با درخواست خواهران مرد ثروتمندی که ۶ سال قبل با توطئه همسر و باجناقش به قتل رسیده بود بازپرس پرونده برای روشن شدن ابهامات این پرونده دستور نبش قبر مقتول را صادر کرد.

راز قتل مرد ثروتمند توسط همسر و باجناقش برملا شد

۲۱ اردیبهشت سال ۹۱ زن جوانی در تماس با پلیس از قتل همسرش خبر داد. زن جوان مدعی بود به همراه دو فرزندش به مهمانی رفته و هنگام بازگشت به خانه با جسد همسرش مواجه شده است. تماس زن جوان، تیم تحقیق را به محل جنایت کشاند. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که پدر خانواده با شلیک گلوله به قتل رسیده است. جسد به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد. در بازرسی از محل به نظر می‌رسید که عامل این جنایت یک مهمان آشنا بوده است، چرا که در‌های ورودی سالم بودند و مقتول در خواب کشته شده بود.

۶ سال بعد

در حالی که ۶ سال از قتل مرد ثروتمند گذشته و راز این جنایت همچنان سر به مهر مانده بود، کارآگاهان جنایی سرانجام ردپای مرد جوانی را شناسایی کردند.

وی بلافاصله بازداشت، اما در تحقیقات منکر قتل شد. او گفت: من از دوستان باجناق هوشنگ - مقتول- هستم. چند وقت قبل باجناق هوشنگ به‌نام خشایار در حالت مستی برایم تعریف کرد که با همدستی همسر مقتول، او را به قتل رسانده است. با سرنخی که مرد جوان در اختیار تیم تحقیق قرار داد، همسر مقتول به‌نام فرانک و خشایار بازداشت شدند. فرانک در تحقیقات به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: هوشنگ قبل از من با زنی ازدواج کرده بود، اما به خاطر اینکه از همسر اولش صاحب فرزند نمی‌شد از او جدا شد. بعد از آن به اصرار خانواده‌ام با هوشنگ که ۲۰ سال از من بزرگتر بود ازدواج کردم. همسرم مشکل اخلاقی داشت و با من بدررفتاری می‌کرد. در نهایت تصمیم به قتل او گرفتم. موضوع را که با خواهر و شوهر خواهرم در میان گذاشتم، راضی به همکاری شدند. روز حادثه تعدادی قرص خواب آور داخل آبمیوه ریختم و به شوهرم دادم. بعد از اینکه همسرم بی‌هوش شد طبق نقشه من و بچه هایم از خانه خارج شدیم. در ورودی را باز گذاشتم و شوهر خواهرم پس از رفتن ما وارد خانه شد و با شلیک گلوله او را به قتل رساند.

با اعتراف زن جوان، شوهر خواهر او نیز به قتل اعتراف کرد. به‌دنبال اعتراف متهمان این پرونده، دو فرزند مقتول که تنها اولیای دم پرونده محسوب می‌شدند به دادسرای امور جنایی تهران رفته و از مادرشان که در این پرونده اتهام معاونت در قتل داشت و از شوهر خاله‌شان به اتهام مشارکت در قتل عمدی پدرشان اعلام گذشت کردند و آن‌ها را بخشیدند.

شکایت خواهران مقتول

در حالی که دختر و پسر مقتول از خون پدرشان گذشت کرده بودند، خواهران مقتول به دادسرای جنایی پایتخت رفته و ادعایی را مطرح کردند که مسیر تحقیقات را تغییر داد.

یکی از آن‌ها گفت: برادرم اصلاً بچه دار نمی‌شد. سال‌ها تحت درمان قرار داشت، اما بی‌فایده بود. به خاطر همین مسأله هم از همسر اولش جدا شد. مدتی بعد از عروسی اش با فرانک، آن‌ها دو تا بچه به ما نشان دادند و گفتند که این‌ها فرزندانشان هستند. در صورتی که طبق مدارک پزشکی برادرم بچه دار نمی‌شد، اما چون نمی‌خواستیم در زندگی‌شان دخالت کنیم حرفی نزدیم.

بدین ترتیب با توجه به اظهارات خواهران مقتول چنانچه ادعای آن‌ها درست باشد اعلام رضایت فرزندان مقتول در پرونده بی‌اثر خواهد شد و خواهران مقتول به عنوان اولیای دم در پرونده شناسایی خواهند شد. این درحالی است که خواهران مقتول خواهان قصاص و مجازات همسر و با جناق برادرشان بودند.

درخواست نبش قبر

باتوجه به اظهارات خواهران مقتول، تنها راه برای افشای راز این موضوع نبش قبر و گرفتن دی انی‌ای مقتول و تطبیق آن با دختر و پسری است که مدعی بودند فرزندان مقتول هستند. بدین ترتیب با استفتاء از دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی مبنی بر مجوز نبش قبر، چند روز قبل این اقدام انجام شد و آزمایش دی ان‌ای از جسد و فرزندانش گرفته شد تا راز هویت واقعی اولیای دم پرونده برملا شود. باتوجه به انجام آزمایشات، نظریه نهایی در این خصوص حدود ۵۰ روز بعد مشخص خواهد شد.

منبع: روزنامه ایران

دیدگاه کاربران

کیان۹۶۴۷۱۵۱۴:۱۰:۰۶ ۱۳۹۸/۴/۱
در واقع مرحوم نقش مترسک و عابربانک را در خانه ایفا میکرد...واقعاً بعضی زندگی ها جهنم است افرادی در خانه یه جورایی فقط نقش زحمت کشیدن و تحمل سختی سایر اعضا را به عهده دارند...مُردن برای این افراد یک عافیته
ناشناس۹۶۵۳۴۰۲۰:۴۸:۵۸ ۱۳۹۸/۴/۱
.. دقیقا
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین