آزمون جكسونی ترامپ

ميرزاسعدين داورپناه، گروه تعاملی الف،   3980401007 ۴۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار
آزمون جكسونی ترامپ

ساقط كردن پهباد امريكايي ناشي از يك تصميم بود و نبايد آن را به حادثه تقليل داد. ايران هر وقت سودمند بداند و اراده كند، يكي از جنگ افزارهاي پر شمار و خطاكار امريكايي را در تيررس دارد. فرمانده هوافضاي سپاه پاسداران نيز توضيح داد كه همزمان يك هواپيماي امريكايي با ٣٥ خدمه، همان خطاي پهباد جاسوسي را مرتكب شده بود، اما ساقط نشد. اين كه چرا در شطرنج سياست، ايران چنين تصميمي را بجا ديد و اقدام كرد، تامل مستقلي مي طلبد اما عجالتا اين كه ترامپ چه واكنشي نشان دهد و چگونه بي عملي خود را توجيه كند، عيار شخصيت سياسي او را آشكارتر خواهد كرد. 

دونالد ترامپ علاقه ويژه خود به اندرو جكسون را پنهان نمي كند. جكسون هفتمين رئيس جمهور امريكا بود و نماد قهرماني و ملي گرايي است. او هم در شيوه مديريتي خود، به تغييرات زياد در دولت اتكا داشت. ترامپ بارها تلاش كرده است تا رفتارش را مشابه اقدامات جكسون نشان دهد. 

در سياست خارجه امريكا هم وقتي صحبت از رفتار جكسوني در ميان باشد، توسل به ابزار اقتصادي، دور شدن از درگيري و پاسخ بسيار شديد و كوبنده به هر ضربه دشمن، موضعگيري جكسوني محسوب مي شود. واكنش بي ملاحظه امريكا به ١١ سپتامبر، يك نمونه بارز از واكنش جكسوني بود؛ واكنشي احساساتي و پر هزينه كه آستانه تحريك ضربه جكسوني را هم بسيار بالا برد.

البته علي رغم گنده گويي هاي ترامپ، كسي از او توقع ندارد كه يك جكسون ديگر را در قرن ٢١ تكرار كند. اما ترامپ رقباي سياسي بي رحمي دارد و به زودي اين اقدام حسابگرانه ايران به يك محك ديگر براي سنجش ادعاهاي ترامپ بدل مي شود و تهديدي عليه اعتبار ترامپ نزد هواخواهانش خواهد بود.  

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۶۳۹۷۸۰۷:۱۲:۴۵ ۱۳۹۸/۴/۱
نباید هیچوقت قدرت دشمن را دست کم گرفت.
ناشناس۹۶۴۱۶۰۰۹:۱۵:۳۵ ۱۳۹۸/۴/۱
اگر حمله کنه ، رسما درگیر جنگ میشه . اگر حمله نکنه ، ترسو فرض میشه . در هر دو حالت بازنده ست .
ناشناس۹۶۴۳۵۵۱۱:۱۷:۳۴ ۱۳۹۸/۴/۱
فکر میکنید اگر درگیر جنگ بشیم با آمریکا، تعداد کشته های ما بیشتر میشه یا کشته های اونا؟
ناشناس۹۶۴۷۷۶۱۴:۳۸:۳۴ ۱۳۹۸/۴/۱
قطعا اونا
ناشناس۹۶۴۹۱۲۱۵:۴۷:۳۶ ۱۳۹۸/۴/۱
امریکایی عزیز شما دیگه از اونا سخن نگو شما خود اونا هستید
ناشناس۹۶۴۹۲۶۱۵:۵۴:۲۱ ۱۳۹۸/۴/۱
فکر میکنی اگر در زمین فوتبال ، برزیل به ما سه گل بزنه و ما یک گل بزنیم بهش ، خوردن اون سه گل برای ما سنگین تره یا اون یگ گل خورده برای برزیل ؟ مفهوم هژمونی قدرت رو در ذهنت تکرار کن تا معنی حرفم رو بفهمی !
ناشناس۹۶۵۲۹۶۲۰:۰۱:۴۳ ۱۳۹۸/۴/۱
هیچ می‌دونی آمریکا در ویتنام چند تا کشته داد؟
ناشناس۹۶۴۹۰۸۱۵:۴۶:۱۶ ۱۳۹۸/۴/۱
دوست عزیز آمریکا نیازی نداره درگیر جنگ نظامی بشه. حالا ما بهش بگیم ترسو یا نگیم. اول و آخر بحث اقتصاد و پول و دلار هست، بخصوص برای ترامپ که یک تاجره. شما حساب کن هر روز چند بشکه نفت می فروختیم و هر بشکه چند دلار برای مملکت ثروت تولید می کرد. الان ترامپ بدون اینکه یک آمریکایی را به کشتن داده باشه و حساسیت مردمش رو برانگیخته باشه، با تحریم فروش نفت ما، چند میلیارد دلار به ما ضرر زده؟ اونها نیازی به جنگ نظامی ندارند چون همینطوری از نظر اقتصادی دارن به ما ضربات سنگین می زنند. لطفا بدون تعصب به این مساله فکر کن.
ناشناس۹۶۴۹۱۰۱۵:۴۶:۵۴ ۱۳۹۸/۴/۱
این رو به اربابانت بگو که فکر می کردند ایران را یک ساعت بی دفاع می کنند
ناشناس۹۶۵۳۳۷۲۰:۴۶:۱۵ ۱۳۹۸/۴/۱
ترسوها دست هاشان بالا! هیچکس نبود؟ پس این کامنت از کجا بود؟ آهان .از.. عذر می خواهم .دیر فهمیدم. : )
ناشناس۹۶۳۹۸۶۰۷:۲۴:۱۹ ۱۳۹۸/۴/۱
شايد همين ضربه ايران به ترامپ باعث شود رقباي انتخاباتي اش در انتخابات پيروز شوند وترامپ در دور دوم از رياست جمهوري حذف شود
ناشناس۹۶۴۹۱۳۱۵:۴۷:۳۹ ۱۳۹۸/۴/۱
کدام ضربه عزیز دل؟؟!! تا وقتی سرباز آمریکایی کشته نشه و تلفات انسانی نداشته باشند، مردم آمریکا اصلا متوجه هیچ چیز نمی شن و تو رأی شون اثری نداره. اینقدر که سرشون به زندگی و تفریحشون گرمه.
ناشناس۹۶۴۰۴۵۰۸:۱۱:۲۱ ۱۳۹۸/۴/۱
وقتی آمریکا بطور یکجانبه از بر جام خارج شد اجماع جهانی نداشت و اینکه ترامپ هی می گوید مذاکره مذاکره بخاطر اجماع جهانی است حالا دارد به آن اجماع جهانی می رسد.کسی که در غرب سرمایه دار می شود خیلی خیلی باید مدیر وباهوش باشد نه مثل ایران پس همچنین کسی را نباید دست کم گرفت.
ابوالفضل۹۶۴۲۷۴۱۰:۲۱:۲۵ ۱۳۹۸/۴/۱
یعنی چی که کسی که در غرب سرمایه دار می شه خیلی باهوشه؟ تو ایران هم هر دزدی هم سرمایه داره ووو البته باهوشه؟
ناشناس۹۶۴۹۱۹۱۵:۴۹:۲۲ ۱۳۹۸/۴/۱
نه دوست عزیز. تو ایران، طرف با آیکیوی جلبک، کافیه آقا زاده باشه و از رانت به سرمایه برسه. تو آمریکا، اگر کسی شم اقتصادی نداشته باشه و از نظری مدیریتی نمونه و قدرتمند نباشه و smart نباشه، هیچگاه به جایگاه ترامپ نمیرسه.
ناشناس۹۶۴۰۵۴۰۸:۱۹:۱۷ ۱۳۹۸/۴/۱
لطفاً می توانید دستاوردهای جنگ عراق با ایران توضیح دهید که نتیجه‌ی هشت سال جنگ چه بود.نکته دوم سرنگونی صدام بدست آمریکا چه دست آوردی برای مردم عراق داشت.آیا صدام آن موقع بلحاظ نظامی قویتر بود یا ایران کنونی نکته سوم کره شمالی دارای بمب اتمی آیا در حال مذاکره با آمریکا هست یا نه..
ناشناس۹۶۴۹۵۳۱۵:۵۹:۲۹ ۱۳۹۸/۴/۱
اولا جنگ رو صدام شروع کرد و ایران مجبور بود دفاع کنه وگرنه امروز چیزی به اسم ایران وجود نداشت . ثانیا صدام در زمان جنگ با امریکا تقریبا هیچی نداشت . بخش زیادی از حزب بعث عملا جاسوس امریکا بودن و مردم هم در حال جنگ خیابانی با دولت صدام . دولتهای عربی هم برخلاف زمان جنگ با ایران دیگه ازش حمایت نمیکردن . ثالثا کره شمالی در حال مذاکره هست ولی آزمایشهای اتمی خودش رو هم تعطیل نکرده و هر لحظه آماده جنگ با امریکاست . ضمنا چند هفته ست این مذاکرات کلا برگزار نشده چون طرف امریکایی عادت داره بزنه زیر میز مذاکره و کره ایها اشتباه ایران رو در برجام تکرار نمیکنن .
ناشناس۹۶۴۹۷۰۱۶:۰۲:۵۳ ۱۳۹۸/۴/۱
خودکفایی نظامی امنیت ایران و ایرانی فقط یکی از صدها فایده 8 سال دفاع مقدس
ناشناس۹۶۵۳۴۸۲۰:۵۵:۴۱ ۱۳۹۸/۴/۱
حالا یه جوری میگی انگار ما جنگ با عراق رو شروع کردیم!!! ضمنا اگر جنگ ایران و عراق نبود ما هیچوقت به ضعفهای نظامی کشور پی نمیبردیم و اینقدر از لحاظ نظامی پیشرفت نمیکردیم. و یک سوال اینکه برجام حاصل مذاکره بود یا جنگ و نتیجه اون چی بود!؟ باز هم باید همون راه بی فرجام روبریم!؟
ناشناس۹۶۵۵۴۰۰۰:۱۴:۳۸ ۱۳۹۸/۴/۲
قسم می خورم که در دوران جنگ حتی یک روز در شهری که عراق بمباران می کرد زندگی نکرده ای. اگر حتی یک شب از ترس سرت رو رو بالش گذاشته بودی با این ترس که مبادا شب موشک بزنه و کل خانواده ات زیر آوار بمونن، هیچگاه اینقدر شیک و قشنگ درباره جنگ صحبت نمیکردی. اگر خانواده ات بر اثر جنگ، آواره و پراکنده و نابود شده بودن، هیچگاه اینطوری از جنگ استقبال نمی کردی. جنگ خوب بود چون باعث شد نقاط ضعفمون را بشناسیم؟؟؟! عجب استدلالی. پس جنگ چیز خوبیه. هیچ طور دیگه نمی شه نقاط ضعفمون رو بشناسیم؟
ناشناس۹۶۴۰۷۱۰۸:۲۷:۵۴ ۱۳۹۸/۴/۱
ترامپ محصول یک تصمیم در آمریکاست پس باید دید الان چه تصمیمی به او دیکته میکنند البته خیلی بعید است تصمیمی نظامی باشد
م۹۶۴۰۷۷۰۸:۳۱:۱۲ ۱۳۹۸/۴/۱
آمریکا هیچ غلطی نمیتوان بکند جنگ نخواهد شد مذاکره سم است به آمریکایی ها هیچ اعتمادی نداریم
ناشناس۹۶۴۱۶۹۰۹:۲۱:۲۳ ۱۳۹۸/۴/۱
منم بهشون اعتماد ندارم
ناشناس۹۶۴۹۲۰۱۵:۵۰:۴۹ ۱۳۹۸/۴/۱
چرا مذاکره سم است؟ وقتی ما در موضع قدرت هستیم و آمریکا رو به افول و در موضع ضعف، چرا نباید مذاکره کنیم و در مذاکره، از کسی که در موضع ضعف است امتیاز بگیریم؟؟؟
ناشناس۹۶۴۱۰۴۰۸:۴۳:۱۵ ۱۳۹۸/۴/۱
کاری که اقدامات ترامپ با اقتصاد ما کرد بمب اتم با هیروشیما و ناکازاکی نکرد.فرق ما با اونا اینه که اونا اتاقهای فکرشون تصمیم میگیرن کی وکجا و چه وقتی چه کاری انجام بدن ولی ما یه ..پراتور موشک ..یهو بدون هماهنگی پهباد میزنه قایق تندرو میگیره ملوانهای انگلیسی رو بازداشت میکنه و...کارهایی که عواقب هرکدام مثل پتکی بر سر این ملت فرود میاد.
زنده رود۹۶۴۲۹۸۱۰:۳۶:۳۳ ۱۳۹۸/۴/۱
آقای خیلی توهمی!!! یک اپراتور اشتباهی زده؟؟!! بنده خدا چنان حساب شده و با سند و مدرک زدند که حالا باید ترامپ پاسخگوی تجاوز نیروهاش به آسمان ایران باشه. اون آنتن بی بی سی را از رو کله ات بردار بلکه مغزت کار کنه.
ناشناس۹۶۴۹۲۳۱۵:۵۲:۲۹ ۱۳۹۸/۴/۱
داداش مثل اینکه شما بی.بی.سی نگاه نمی کنی؟ یک هفته بی.بی.سی نگاه کن می بینی از اخبار بیست و سی خودمون، بیشتر با سیاستها و دیدگاه های مسئولین ما منطبق هست.
ناشناس۹۶۴۹۵۶۱۶:۰۰:۱۹ ۱۳۹۸/۴/۱
کدوم مغز ؟ کسی که تو توهمه کلا اهل فکر کردن نیست !
ناشناس۹۶۵۲۶۵۱۹:۴۵:۱۴ ۱۳۹۸/۴/۱
بی بی سی نه ۲۰:۳۰
رضا۹۶۴۵۲۲۱۲:۳۵:۰۶ ۱۳۹۸/۴/۱
برادر ، ترامپ و امریکا هیچ کاری با اقتصاد ما نکردند بلکه یک قدرت اقتصادی فاسدو ناکارآمد دولتی این بلا را به سر کشور آورده است.اشتباه هم نکن این وضع اقتصادی برای همه اقشار مردم بد هم نیست و درصد کمی سود های کلانی می برند که در ساختار سالم اقتصادی تحقق آن محال است.
ناشناس۹۶۴۵۲۳۱۲:۳۵:۱۷ ۱۳۹۸/۴/۱
فرمودید: "فرق ما با اونا اینه که اونا اتاقهای فکرشون تصمیم میگیرن کی وکجا و چه وقتی چه کاری انجام بدن". شما این حرف خودتان را باور دارید؟ ژاپن در سیاست خارجی خود هیچ تصمیمی بدون خواست آمریکا نمیتواند بگیرد لطفا اطلاعات غلط ندهید.
ناشناس۹۶۴۱۲۹۰۸:۵۷:۵۸ ۱۳۹۸/۴/۱
این اتفاق کمک بزرگی به دموکرات های امریکا بود ، آنها خواهدن گفت ، اگر نمی توانی اقدام نظامی کنی ، چرا دیپلماسی را به هم زدی ، البته تصمیم گیری با تکیه صد در صدی به واکنش احتمالی حریف هم خالی از ریسک نیست ، چون ممکن است اقدامی بکند که پیشبینی نکرده ایم
ناشناس۹۶۴۹۲۹۱۵:۵۴:۵۱ ۱۳۹۸/۴/۱
دوست عزیز اشتباه می کنی. ترامپ بدون اینکه یک قطره خون از دماغ یک آمریکایی بریزه یا یک خانواده آمریکایی دچار ترس و وحشت ناشی از جنگ بشن، داره پی در پی به ما ضربات اقتصادی میزنه. خواهشا یک دو دو تا چهارتا بکن ببین چقدر به ما صدمه زده بدون اینکه مردم آمریکا چیزی حس کنن. از دید اونها، براشون شغل ایجاد کرده و بیکاری رو کم کرده. معلومه که تو دور دوم هم دموکرات ها به ترامپ می بازن.
رضا۹۶۴۱۳۱۰۸:۵۹:۵۵ ۱۳۹۸/۴/۱
تحریک دشمن و کشاندن آن به نبرد ، کار عاقلانه ای نیست. قطعا نه آمریکا تنها ، که جهان از یک نبرد در خلیج فارس یا منطقه خاورمیانه آسیب می بیند و بدون شک ما بیشترین آسیب را خواهیم دید، چون اینجا خانه ی ماست.
ناشناس۹۶۴۳۵۰۱۱:۱۴:۱۸ ۱۳۹۸/۴/۱
دقیقاً چون صدام بعد از فتح کویت و داشتن قویترین ارتش خاورمیانه و پشتیبانی صد درصد شوروی در دام آمریکا گرفتار شد و مردم عراق بحران زده وعراق هزار تکه شده نتیجه غرور تاکید می کنم غرور شد .درست همان سناریو در مورد ایران دارد صورت می گیرد اول نفت در برابر غذا دوم حمله نظامی ووضعیت کنونی عراق.
ناشناس۹۶۴۹۶۳۱۶:۰۱:۴۰ ۱۳۹۸/۴/۱
تو نه عراق بیست سال پیش رو میشناسی نه ایران امروز رو . ایران ، عراق نیست . اگر بود تا حالا هزار بار امریکا به ما حمله کرده بود
ناشناس۹۶۴۲۲۷۰۹:۵۷:۴۶ ۱۳۹۸/۴/۱
مسئولین سپاه تصریح کردند که چند بار به متجاوزین داخل مرزهای ایران که در حال جاسوسی بودند تذکر دادند و آنها بی اهمیتی کردند و با زدن پهپاد بدون سرنشین به هواپیمانی امريكايي با ٣٥ خدمه، هشدار دادند و آنها نیز فرار کردند. شایسته است نویسنده محترم، ابتدا به این موارد توجه می نمودند
ناشناس۹۶۴۳۰۴۱۰:۴۰:۱۹ ۱۳۹۸/۴/۱
جدا از ديدگاههاي متفاوت اين منطقه احتياج شديدي به ارامش و رهبراني عاقل دارد در صورت جنگ بزر گترين ضرر براي كشورهاي واقع در اين منطقه خواهد بود
ناشناس۹۶۴۳۴۳۱۱:۰۹:۳۲ ۱۳۹۸/۴/۱
ترامپ طرفداران کله خرابی دارد. در ضمن 99% مردم امریکا فقط به اخبار فیس بوکی گوش می دهند و هر آنچه مدیای خودشان بگوید قبول می کنند. البته ضرب شست خوبی زدیم ولی کلا مردم امریکا عادت به شکست ندارند و احتمالا در صدد جبران هستند. دیروز نظرسنجیها نشان داد اکثر مردم امریکا معتقد با تلافی حمله ایران در سرنگون کردن پهپاد امریکا هستند. اینها مردم بسیار بی سوادی هستند و شدیدا عرق ناسیونالیستی یانکی دارند.
مهدی۹۶۴۳۴۴۱۱:۱۰:۰۱ ۱۳۹۸/۴/۱
اطمینان داشته باشید در صورت درگیری خسارات و تلفات اون ها خیلی سنگین خواهد بود. اونها از این موضوع خبر دارن و می دونن دیگر نخواهند توانست سلاح به کشورهای منطقه بفروشند چون خودشون شکست خورده اند. درگیری با ایران به این راحتی ها نیست. خیلی آماده ایم و میتونیم از خودمون دفاع کنیم بذار یک بار برای همیشه همه بفهمند کی به کیه
ناشناس۹۶۴۸۵۵۱۵:۱۷:۰۴ ۱۳۹۸/۴/۱
مثل طوطی اخباری که هی در ایران تکرار میشود و قسمتی از حقیقت است نه همه آن را تکرار نکن. در صورت جنگ ایران و آمریکا حداکثر چند صد یا چند هزار نیروی نظامی آمریکایی دور و بر ایران صدمه می بینند یا اصلا کشته می شوند و چند ده یا چند صد یا اصلا فرض کن چند هزار میلیارد دلار خرج روی دست آمریکا می ماند و قسمت کوچکی از ماشین جنگی اش مصرف میشود یا صدمه می بیند ولی کشور خودشان سالم می ماند و اقتصادش که چند ده برابر ایران است در زمان کمی این هزینه را جبران می کند تازه کلی از خرج جنگ را هم از کشورهای عربی میگیرد . ولی در عوض ایران درو میشود . اقتصاد و زیرساختهای ما صدمه شدید میبیند و به چندین دهه اگر نگوییم سده قبل بازمی گردد و رسیدن به همین الان ایران که تازه وضعیت پیشرفته ای نیست چندین دهه زمان می برد غیر از تلفات چندین برابری انسانی برای ما . یادت نرود که مناطق جنگی ما مثل خرمشهر هنوز هم بعد ۳۰ سال وضعیت مطلوبی ندارند.
ناشناس۹۶۴۹۴۵۱۵:۵۸:۰۶ ۱۳۹۸/۴/۱
دوست عزیز لطفا هر زمان توانستی هیجانات و تعصبت رو کنترل کنی، منطقی بشین فکر کن. تعداد ادوات نظامی دو طرف را مقایسه کن. میزان آمادگی نظامی و استعداد اقتصادی دو طرف را مقایسه کن و بعد نظرت رو بگو. ما با عراق 8 سال درگیر بودیم و آخر..
رضا۹۶۴۴۶۷۱۲:۱۲:۰۳ ۱۳۹۸/۴/۱
ترامپ كار عاقلانه اي كرد. الان ترامپ در انفعال و ما در اقتدار هستيم. ولي بايد درگير جنگ نشويم . بايد با اقتدار خودمان را بر آنها تحميل كنيم و حداكثر امتيازات را در اوج قدرت بگيريم. انشاا.. خوي سلطه گري غرب بر عليه مردم ايران را براي هميشه مهار كنيم . وروزي برسد كه با آرامش و احترام متقابل با كل كشورهاي جهان در تعامل باشيم حتي مردم آمريكا.
ناشناس۹۶۴۹۵۵۱۶:۰۰:۰۷ ۱۳۹۸/۴/۱
دوست عزیز چرا ترامپ در انفعاله. فرض کن از فردا، ترامپ هیچ توییتی درباره ایران نزنه و دیگه هم هیچ پهپادی نیاد سمت ایران که ما شکارش کنیم. خوب بعد چی میشه؟ ما هستیم که هر روز داریم ده ها میلیون دلار پول نفت رو از دست می دیم. برای ترامپ چه مشکلی پیش میاد؟ ما هستیم که باید یک کاری بکنیم تا بتونیم نفتمون رو دوباره بفروشیم. لطفا شعار نده. شما میدونی اگر یک ماه دولت نتونه حقوق کارمندانش را بپردازه چی میشه؟ لطفا بدون تعصب و احساسات نظر بدید.
ناشناس۹۶۴۶۶۲۱۳:۴۹:۵۸ ۱۳۹۸/۴/۱
چقدر دیده گاههای عجیبی درباره قدرت ایران گفته می شه ولی باید دید وقتی جنگ واقعی دربگیرد این طرفداران جنگ کجا هستند و آیا آماده جانفشانی و شهادت هستند و یا صدتا سوراخ موش پیدا می کنند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین