مجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راست

گروه عکس الف،   3980328259 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

مجمع عمومی سالیانه تشکل مردم نهاد "مجمع وزیران ادوار" با حضور تعدادی از وزرای دولت‌های پیشین و کنونی در سازمان مدیریت صنعتی تشکیل شد.

مجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راست
مجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راستمجمع وزیران ادوار؛ اجتماع وزرا و معاونین چپ و راست

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۵۹۳۰۵۲۳:۵۱:۵۸ ۱۳۹۸/۳/۲۸
وضعیت مملکت نتیجه عملکرد دولتمردان فعلی قبلی است دولتمردان ما نه در برابر خدا پاسخگو هستند نه در برابر مردم . ایکاش دولتمرد نیز از چین وارد میکردیم .
ناشناس۹۵۹۳۲۳۰۰:۲۰:۳۷ ۱۳۹۸/۳/۲۹
به همشون جايزه نوبل بدن.حيف هستند
ناشناس۹۵۹۳۳۸۰۰:۴۰:۱۴ ۱۳۹۸/۳/۲۹
امان از اینها و ژنهاشون
ناشناس۹۵۹۴۷۳۰۸:۱۵:۵۹ ۱۳۹۸/۳/۲۹
خواهشا یه آمار بگیرید وبه مردم گزارش بدید وضع مالیشوم بچه هاشون کجان بچه هاشون چهکاره هستند
ناشناس۹۵۹۴۸۵۰۸:۲۹:۵۱ ۱۳۹۸/۳/۲۹
《 وضعیت امروز مملکت و ملت ایران 》تنها یکی از نتایج احساس تکلیف اغلب این آقایان است ، پس بی دلیل خوشحال و خندان و سرحال نیستند .
ناشناس۹۵۹۶۳۹۱۰:۴۲:۵۷ ۱۳۹۸/۳/۲۹
توی یه تابلو نوشته مردم نهاد!؟ یعنی اینها بر اساس حمایت مردمی جمع شدند!؟ مردم نهاد یعنی چی؟
ناشناس۹۵۹۶۴۹۱۰:۴۶:۵۱ ۱۳۹۸/۳/۲۹
آقایان وزرا با یک آینه به چهره هاتون نگاه کنید. همه پدران ما هستید و آرزوی مرگ برایتان نمی کنیم. خداوند برای همه حق حیات قرار داده هست. ولی شما را به خدا داوطلبانه از مناصبتان به نفع جوان های این مملکت کنار برید بگذارید بدون آشوب و بهره گیری معاندین این خاک..کشور در ریل دیگری قرار گرفته و به سمت پیشرفت حرکت نماید. سالها فرمان اداره کشور دست شما بوده، سپاس از هر گلی که به سر این مملکت زدید. بیایید مسالمت آمیز فرمان اداره کشور را به جوانهای بدهید. البته نه آقازاده های خودتان.
ناشناس۹۵۹۹۴۹۱۳:۱۵:۴۳ ۱۳۹۸/۳/۲۹
بعضا مدیرانی که اکثرشون به خاطر عملکردهای اشتباه و دردسرسازشون باید محاکمه بشوند !!!
ناشناس۹۵۹۹۸۶۱۳:۳۷:۵۴ ۱۳۹۸/۳/۲۹
تا میتونید بخندید, روز حساب و کتاب..نزدیک است. روز رسیدگی به اموال و داریی های...
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین