سلطانی‌فر:اراده‌ای برای حق پخش نمی‌بینم/نیروی انتظامی حاکم مطلق نظم و امنیت است نه وزارت و فدراسیون

گروه ورزشی الف،   3980328204

وزیر ورزش و جوانان تاکید دارد پیگیر واگذاری سرخابی‌هاست و این موضوع باید در سال 98 اتفاق بیفتد.

به گزارش الف و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در کمیسیون اصل ۴۴ مجلس با موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس اعلام کرد: برای صدمین بار می گویم و روزانه هم پیگیر واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هستم و این موضوع باید در سال ۹۸ اتفاق بیفتد.

سلطانی فر افزود: مرتبا در جلسات کارشناسی و تصمیم گیری برای نحوه اجرای قانون واگذاری دو باشگاه حضور دارم و با کمک آقای دژپسند وزیر اقتصاد این موضوع بزودی باید عملی شود.

مسعود سلطانی فر در نشست با اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، برگزاری سالانه ۵۵۰۰ مسابقه فوتبال را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در دو تا سه مسابقه هم مشکل پیش آمده که با درایت و هماهنگی به خیر گذشته و در همه جای دنیا نیز این حوادث بوجود می آید.

سلطانی فر با بیان اینکه در برگزاری مسابقات فوتبال عوامل مختلفی موثر و دست اندرکار است، گفت: استادیوم های فوتبال از ده تا دوازده ساعت قبل از برگزاری در اختیار نیرو انتظامی قرار دارد و آنها هستند که حاکم مطلق نظم و امنیت هستند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: قرار بوده در ورزشگاه اهواز جایگاه تماشاگران تیم داماش گیلان به ظرفیت سیصد تا چهارصد نفر حفظ شود ولی این اتفاق نیفتاده و عوامل انتظامی نتوانستند این جایگاه را حفظ کنند و این مهم بر خلاف مصوبات شورای تامین بوده، بنابراین نباید به وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برای این اشکال ایراد گرفت؛ اگر جایگاه تماشاگران داماش حفظ نشده و تماشاگران بصورت غیرقانونی وارد شدند و بیشتر از ظرفیت ورزشگاه اجازه ورود یافتند، باید بررسی شود چه کسی کوتاهی کرده و چرا افراد زیادی بدون بلیت وارد شدند.

سلطانی فر در ادامه همین بحث توضیح داد: آنچه مسلم است بلیت فروشی الکترونیکی هم حلال مشکلات نیست و تا کنترل دقیقی صورت نگیرد مشکلی حل نمی شود چرا که بطور نمونه در همین رقابت های لیگ ملت های والیبال ٦ هزار نفر داخل سالن در ارومیه بودند و یک هزار نفر هم با بلیت در بیرون سالن حضور داشتند پس همه باید دست به دست هم دهند تا هر ارگانی وظیفه خودش را انجام دهد.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش حق پخش تلویزیونی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: از یک سال و نیم پیش جلسات مختلفی را با رییس سازمان صدا و سیما و معاونین رسانه ملی داشتیم اما اراده ای در صدا و سیما برای حل مشکل حق پخش تلویزیونی نمی بینیم.

سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال را مورد تاکید قرار داد و ان را عزم جدی دولت دانست و خاطرنشان کرد: در واگذاری این دو باشگاه در صدد رفع موانع هستیم تا این واگذاری با کمک نمایندگان مجلس در سال ٩٨ انجام شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در اجرای مصوبه مجلس موانعی وجود دارد که در طی جلسه ای که با دکتر لاریجانی هم داشتیم مقرر شد پیشنهادات را ارائه دهیم و در این راستا اقدامات موثری هم انجام شده است.

سلطانی فر در بخش پایانی سخنانش، با اشاره به موضوعات فرهنگی اظهار داشت: مسائل فرهنگی داخل استادیوم ها جدا از شرایط فرهنگی بیرون از استادیوم نیست و فوتبال توام با هیجان است و بسیاری برای تخلیه هیجانات می آیند و به امید خدا تلاش می کنیم با کمک رسانه ها و دستگاه های فرهنگی این مشکلات را برطرف کنیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین