ماینرها برق تبریز را به هم زدند/ ارز دیجیتال از شورای شهر تا مدیریت بحران

گروه اقتصادی الف،   3980326185

مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز گفت: در مورد ماینرها ( ارز دیجیتال) کشفیات قابل توجهی داشته‌ایم، با مدیرکل بحران استانداری برای مقابله منطقی و ‌مناسب صحبت‌هایی شده است.

به گزارش فارس، صد و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز با موضوع گزارش مدیر عامل شرکت توزیع برق تبریز درباره مدیریت بهینه انرژی برگزار شد.

افشین روشن میلانی مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز در جلسه این هفته شورای اسلامی کلانشهر تبریز  در خصوص مدیریت مصرف بهینه انرژی در فصل تابستان و پیش بینی تمهیدات لازم برای کاهش قطعی برق، به ارائه گزارش پرداخت.

عادل کاظمی با بیان اینکه بیشترین مصرف برق شمال غرب در تبریز اتفاق می‌افتد، گفت: بیش از یک میلیون مشترک برق در شهرستان های تبریز اسکو و آذرشهر وجود دارد، همچنین مصارف انرژی در بخش معدن ۳۲درصد مصارف خانگی ۳۷ درصد و مصرف برق تجاری ۱۰ درصد است.
وی با بیان اینکه تولید ارز دیجیتال در تبریز افزایش یافته است، یادآور شد: تولید ارز دیجیتال در تبریز افزایش یافته و برخی واحدها با استفاده از برق غیرمجاز ارز دیجیتال استخراج می کنند.

 عبدالله تقی‌پور، عضو شورای اسلامی شهر تبریز  نیز در این باره گفت: تاثیرات خاموشی‌ها در یک نگاه بحث ایمنی و امنیت است ولی در اقتصاد شهری تاثیر می‌گذارد.

غلامحسین مسعودی‌ریحان، دیگر عضو شورا نیز  یادآور شد: خاموشی‌ها خساراتی برای خانواده‌ها و صنعت وارد می‌کند که متاسفانه اینها دردشان را به کسی نمی‌تواند بگویند و کسی پاسخگوی این نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره توزیع ارز دیجیتال گفت:  گاهی بعضی از نیروهای برق با دارندگان ماینر همکاری می کنند، ضروری است به مصرف برق این دستگاه های رسیدگی شود.

مسعودی‌ریحان با طرح این سئوال که در جایی که مصرف برق بالاست مشخص نیست که چه کاری دارد انجام می‌شود، گفت: دستگاه‌های ماینر سرو صدای زیادی هم دارند، از این طریق هم می‌توان آنها را شناسایی کرد.

صادق‌زاده، دیگر عضو شورا نیز گفت: از تلاش‌های اداره برق در تامین روشنایی کوی کوثر ارم که بیش از بیست سال در خاموشی بودند و نصب لامپ های روشنایی در منطقه کوجووار تشکر می کنم.

وی ادامه داد: طی بازدید روز گذشته در منطقه ارم در بلواری از ۱۰۰ چراغ فقط ۱۰ چراغ روشن بود که انتظار داریم این مشکل حل شود. طی تحقیقات انجام شده بیش از ۱۵۰۰ تیر چراغ برق در وسط معابر و کوچه‌ها مانده‌اند که باید جابه‌جا شوند.

تیرهای چوبی برق در تبریز

 بابایی‌اقدم، عضو شورا نیز گفت: بهتر است معاون عمرانی شهرداری نیز مشکلات فی مابین اداره برق و شهرداری را توضیح دهند.

وی با اشاره به فرسودگی شبکه برق  گفت: متاسفانه هنوز هم در برخی محلات تیرهای چوبی وجود دارد.

بابا اقدم خاطرنشان کرد: همانطور که ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرداری باعث افزایش تراکم شده است، عدم توجه به ظرفیت برق در محلات نیز باعث کاهش ولتاژ در این مناطق شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در ۱۴ سال گذشته در جاده‌های ایران روزانه ۶۱ نفر فوتی داشته ایم که یکی از عوامل عدم روشنایی جاده ها است.

کاظمی، مدیرعامل توزیع برق تبریز یادآور شد: در مورد شهرک مبل و خودرو نیاز به احداث فوق توزیع هست که شهرداری زمین مورد نیاز را تامین کرده است و برای تامین نیاز میان مدت خط فشار متوسط دو مداره به طول ۴ کیلومتر باید احداث شود که جزو تعهدات سرمایه گذار است.

وی یادآور شد: در مورد ماینرها کشفیات قابل توجهی داشته‌ایم، با مدیرکل بحران استانداری برای مقابله منطقی و ‌مناسب صحبت‌هایی شده است.

کاظمی خاطرنشان کرد: متاسفانه تاکنون تفاهم نامه جابه‌جایی تیرهای مزاحم امضا نشده است که امیدواریم در اسرع وقت بعد از امضا تفاهم نامه نسبت به جابجایی تیر ها اقدام کنیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین