برومند: حسرت می‌خورم چرا به پرسپولیس نرفتم!/ امسال هم می‌بینید استقلال چندم می‌شود

گروه ورزشی الف،   3980326142

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال استقلال گفت:با این رفتارهایی که از طرف مسئولان باشگاه استقلال می‌بینم حسرت می‌خورم که چرا روزی که پرسپولیسی‌ها پیشنهاد دادند به آن تیم نرفتم.

پرویز برومند ضمن انتقاد از تصمیم مدیران استقلال در گفت‌وگو با فارس صحبت‌های زیر را انجام داد:

* مدیران استقلال تعصب ندارند، مربی پرسپولیس را استخدام کرده‌اند

برومند در ابتدای صحبت‌هایش به فارس گفت: همین ابتدا بگویم در استقلال هیچ تعصبی وجود ندارد، متأسف هستم که امروز باید کسانی که در پرسپولیس کار کرده‌اند به استقلال بیایند. برای این اتفاقات متأسفم. هشت سال برای این تیم زحمت کشیدم، محروم شدم و کتفم را از دست دادم، حتی رزومه من هم از خیلی‌ها بالاتر است و در کارنامه‌ام جام جهانی، قهرمانی و فینال آسیا وجود دارد، اما انگار وقتی حرف نزنیم آقایان فکر می‌کنند ما چیزی متوجه نمی‌شویم. از پارسال تا امسال به من گفته‌اند برای حضور در استقلال صبر کن، ولی هنوز منتظر زنگ آقایان هستم، به نظر شما این رفتارها درست است؟ 

*به رحمتی تبریک می‌گویم او بهترین کار را کرد

دروازه‌بان سابق استقلال و تیم ملی در ادامه با اشاره به جدایی رحمتی گفت:‌ به مهدی رحمتی تبریک می گویم و معتقدم او بهترین کار را کرد، او در استقلال می ماند که چه اتفاقی برایش بیفتد؟ به او توهین شود؟ خانواده‌اش حرف بشنوند؟ آیا ارزش دارد بازیکن این همه سال برای تیمش بازی کند و در نهایت هزار حرف و حدیث درباره‌اش درست شود؟ آیا منی که این همه سال در استقلال بازی کردم و محبوب هواداران بودم رفتار مناسبی از طرف باشگاه می‌بینم؟ من تجربه‌ام را می‌گویم که حالا در زندگی‌ام آن را حس می‌کنم. بدون تعارف در باشگاه استقلال تعصبی وجود ندارد.

*کسی که مشتش را به هوادار استقلال نشان داده باید مربی ما شود؟

وی ادامه داد: زمانی پیراهن استقلال به زمین می‌افتاد خودمان را می‌کشتیم، ولی الان مربی که در پرسپولیس کار کرده، مشتش را به سمت هواداران گره کرده و از باخت استقلال لذت برده، در استقلال مربی می‌شود. این را هم بگویم، بهزاد غلامپور دوست صمیمی من است و یک انسان بسیار باشخصیت است، اما باید هوادار استقلال هم واقعیت را بداند. گذشته بازیکنان و مربیان را که نمی‌شود پاک کرد و این دردآور است که منی که عمرم در استقلال بوده، بیرون از گود نشستم.

* روزی که شنیدم نوازی و عنایتی را راه ندادند یخ کردم!

وی تأکید کرد: امثال محمد نوازی، پرویز برومند، رضا عنایتی و خیلی‌ها در این استقلال عمرشان را گذاشتند و تعصب را معنا کردند، اما آیا کسی به فکر آنها هست؟ یادتان رفته که به خاطر آن درگیری محروم شدیم؟ آقایان در باشگاه استقلال تعصبی به تیم ندارند. روزی که شنیدم محمد نوازی و رضا عنایتی را به آکادمی استقلال راه ندادند، یخ کردم! این بازیکنان روزی مردم را در استادیوم نیم‌خیز می‌کردند، اما آنها را به خانه خودشان راه نمی‌دهند. کسی که چنین رفتاری با این آدم‌ها کرده، استقلالی نبوده و فقط به فکر خودش بوده. 

*حسرت می‌خورم چرا به پرسپولیس نرفتم!

برومند در ادامه تأکید کرد: الان حسرت می‌خورم که چرا روزی که پرسپولیسی‌ها پیشنهاد دادند به آن تیم نرفتم. از میلیون‌ها پول گذشتم،‌ولی رگ دستم را نشان می‌دادم و می‌گفتم استقلال هستم، اما الان می‌فهمم که اشتباه بزرگی کردم. این حرف‌های من تماما برای هوادار استقلال درددل است، اصلا دوست ندارم باشگاه بگوید ما پرویز برومندی هم داشتیم. ابتدای فصل وقتی بازی‌ها شروع شود، دیگر کسی نمی‌گوید چه اتفاقاتی رخ داده است. ممکن است هر روز در طول فصل بازیکنان بگویند بی‌غیرت، ولی هوادار بداند در این باشگاه تعصبی وجود ندارد. مردم من را در خیابان می‌بینند و مردم به من می‌گویند شما چرا حرفی نمی‌زنید و در خیابان به من ایراد می‌گیرند، ولی آیا کسی برای ما تره هم خرد می‌کند؟ 

*منزوی می‌گوید زبان بلدی؟ او برای استقلال چه کار کرده است؟

دروازه‌بان سابق استقلال تأکید کرد: این آقایان مدیر که در استقلال تصمیم‌گیرنده هستند، اگر در زندگی‌شان دو روز پشت هم تمرین می‌کردند، امروز قدر امثال ما را که هشت سال دراین باشگاه زحمت کشیدیم می‌دانستند. میرشاد ماجدی در استقلال بازی کرده، اما کامران منزوی چه کاری برای این باشگاه کرده است؟ من همه اعضا را می‌گویم نه فقط یک نفر، کدامشان برای این باشگاه تعصب به خرج داده و صورتشان را جلوی توپ گذاشته‌اند؟ تنها کسی که به این باشگاه تعصب دارد هوادار است. کامران منزوی به من گفته آیا تو انگلیسی بلدی یا نه؟ من هم جواب دادم تا آنجا که کارم را راه بیندازم بلدم، ولی آقایان همین مسائل را بهانه کردند که سراغی از ما نگیرند. من به رحمتی و حسینی حق می‌دهم که به تیم‌های دیگر بروند، چون وقتی منِ پرویز برومند با هشت سال بازی در استقلال اصلا دیده نمی‌شوم، فردا آنها هم همین چیزها را می‌بینند. 

*امسال هم می‌بینید استقلال چندم می‌شود

وی در پایان صحبت‌هایش تأکید کرد: در این سالها یکبار ندیدم مدیرانی که به استقلال می‌آیند به فکر این باشگاه باشند. شما می‌گویید پرسپولیس سه سال قهرمان شده، من به شما می‌گویم امسال را هم ببینید که استقلال چندم می‌شود. آیا فکر می‌کنید با این روش‌ها می‌توانید استقلال را تغییر دهید؟ 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین