ایران در انتخابات آینده آمریکا تاثیرگذار است

گروه جهان الف،   3980325204

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: ترامپ فشارها علیه ایران اسلامی را برای انتخابات ۲۰۲۰ می‌خواهد و ایران در انتخابات آینده آمریکا تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش مهر، جمال عرف بعدازظهر شنبه در جلسه شورای اداری و آئین معارفه استاندار گلستان، اظهار کرد: ترامپ اردیبهشت سال گذشته از برجام خارج شد و اقدامات غیرقانونی و ظالمانه و تحریم را در دستور کار قرار داد و حقوق بین الملل را زیرپا له کرد.

وی با بیان اینکه ترامپ ما را دعوت به مذاکره می کند اما بازهم نقض عهد می کند، افزود: عده ای در مقابل این ظلم بزرگ بر علیه ملت ایران سکوت کرده اند و ترامپ همه دنیا را برای ظلم به ملت ایران بسیج کرده است.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: در شرایط فشار تحریم ها کشور درگیر سیل شد و ظرفیت های ما هم برای مقابله با آن آماده نبود و ۲۵ استان درگیر سیل شدند.

وی با یادآوری اینکه گلستان اولین استانی بود که درگیر سیل شد، سیل را امتحان الهی دانست و گفت: جمهوری اسلامی در مورد برجام سناریوهای مختلف را تجربه کرده و ۶۰ روز مهلت داده به دشمن که جبران کند و این کف اقدامات ماست.

عرف تصریح کرد: اگر امصاء کنندگان برجام به تعهدات عمل نکنند بعد ۶۰ روز سناریو دوم را اجرا می کنیم و سطح دیگری از تعهدات را کنار میگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه با مردم ایران عادلانه رفتار شود، بیان کرد: آنها نمی توانند ما را متهم کند که ایران اهل مذاکره نیست ما خواهان مذاکره در شرایط عادلانه هستیم.

وی گفت: هرجا ما ایستادگی کردیم دشمن عقب نشینی می کرده ما مدیران باید از مردم جامعه عقب نیفتیم و جامعه را توجیه کنیم این مقاومت ارزشش را دارد و ما با صلابت بیشتر کار را دنبال می کنیم.

وی اضافه کرد: آقای ترامپ همه این فشارها را برای انتخابات ۲۰۲۰ می خواهد جمهوری اسلامی می توان نقش بسزایی در انتخابات آینده آمریکا داشته باشد.

وی افزود: اگر ترامپ نتواند بهره برداری خود را بکند و تحریم ها بر علیه ایران در مقابل استقامت مردم شکست بخورد موضوع روی دیگر خود را نشان خواهد داد.

عرف به موضوع انتخاب استاندار جدید گلستان اشاره کرد و گفت: افرادی به وزارت کشور معرفی شده بودند که شاخص های مد نظر دولت را نداشتن به همین دلیل انها از گردونه انتخاب خارج شدند.

وی با بیان اینکه بومی بودن و چهره ملی بودن از ملاک ها بود، ادامه داد: در نهایت پس از ارایه برنامه از سوی ی گزینه بومی و آقای حق شناس در نهایت پس از دو نوبت صحبت کردن و پرس و جو از آیت الله نورمفیدی در نهایت با حضور آقای حق شناس در دولت موافقت شد.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه حق شناس سه ویژگی برجسته دارند و چهره ای علمی است تجارب ملی و متعهد به اجرای برنامه ها و سیاست های دولت دارد، گفت: استاندار جدید گلستان رویکرد توسعه ای استان را دنبال کند و برای ما به یقین رسید می تواند برنامه های توسعه را در این استان اجرا کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین