تهیه کننده «احضار» از تولید در شبکه خانگی محروم شد

گروه فرهنگی الف،   3980322134

سرپرست نمایش خانگی گفت: ما از این به بعد در شبکه نمایش خانگی به هیچ عنوان به رامین عباسی زاده (تهیه کننده سریال احضار) اجازه ساختن کاری در این شبکه را نمی‌دهیم.

«مصطفی سماوات» سرپرست شبکه نمایش خانگی در گفت‌وگو با فارس،‌ درباره تکلیف پخش و توزیع سریال «احضار» به کارگردانی رامین عباسی زاده که از سال گذشته توزیع آن در این شبکه آغاز شده است، گفت: تاکنون ۸ قسمت از این سریال ۱۱ قسمتی به بازار آمده است و ما تا قسمت ۱۱ به آن مجوز دادیم. به مسئولین پخش تذکرهای لازم را دادیم، اما گفتند تهیه کننده راش‌های فینال و پایانی سریال را در اختیار پخش کننده قرار نداده و در حال پیگیری هستند که بتوانیم سریال را تا قسمت ۱۱ پخش و به سرانجام برسانیم.

وی دلیل اختلاف بوجود آمده بین تهیه کننده و پخش کننده را مسائل مالی دانست و افزود: سریال احضار در بازار و بخش فروش و از لحاظ اقتصادی نتیجه مطلوبی دریافت نکرده و این دوستان بخشی از هزینه‌ها و طلب‌هایشان را از پخش کننده نگرفته‌اند و کشمکش هایی بین این دو نفر وجود دارد. البته ما به هر دو طرف گوشزد کرده و گفتیم که اگر از فرصتی که به شما دادیم، استفاده نکنید و سریال پخش نشود، جزو لیست سیاه ما قرار می‌گیرید و دیگر مجوزی در شبکه خانگی به شما نمی‌دهیم. 

سماوات ادامه داد: ما از این به بعد در شبکه نمایش خانگی به هیچ عنوان به رامین عباسی زاده (تهیه کننده سریال احضار) اجازه ساختن کاری در این شبکه نمی‌دهیم. 

وی با اشاره به تضمین‌های لازم و ارائه محتوای قابل قبول نیز گفت: ما حتی به مرکز پخش گفتیم وقتی شما کاری را خریداری کردید چرا تضمین‌های لازم از نظر محتوا را رعایت نکردید؟ و تهیه کننده و پخش کننده اولین خسارت را می‌بینند.

سرپرست شبکه نمایش خانگی درباره محتوای این سریال و تدوین به دور از منطق روایی آن در ادامه داستان، نیز گفت: تا جایی که در جریان هستم، قرار است تا قسمت ۱۱ مشخص شود که اتفاق‌های قصه این سریال بر چه اساسی می افتند و در آنجا گره ها باز می شود. وی درباره عدم رضایت برخی مخاطبان از این سریال نیز بیان داشت: این که سریال برخی از مخاطبان را راضی نکرده یک طرف و اینکه سازندگان با برنامه ریزی آنهم در ژانر جدیدی مثل ژانر وحشت سریالی را می‌سازند و نمی‌گیرد از یک طرف مورد بحث است.

سماوات در پاسخ به این سوال که اساسا حضور اجنه در این سریال آنقدر مبهم و بی پایه و اساس به تصویر کشیده شده است که نمی‌توان نام سریال ترسناک را برای آن در نظر گرفت، گفت: بهتر است نقد کارشناسی درباره محتوای سریال را به فرصت دیگری موکول کنیم. زمانیکه بخش‌های خصوصی وارد عرصه سریال‌سازی می‌شوند ممکن است اشتباه‌هایی نیز در تولید و نقاط ضعفی نیز داشته باشند و ما نیز دفاعی از برخی کارها نمی‌کنیم. 

وی ادامه داد: به طور حتم تهیه کننده و کارگردان احضار می خواسته بهترین سریال را در ژانر وحشت بسازد و فکر می‌کرده سریالش پرمخاطب می‌شود، اما وقتی جلو آمده دیده که این اتفاق نیفتاده است.

سماوات در پاسخ به این سوال که فیلم نامه این سریال پتانسیل‌های لازم را برای ارائه اثری جذاب داشت، گفت: من جزییات فیلم‌نامه را به خاطر ندارم، اما این را می دانم که در جهان ۱۱ هزار فیلم تولید می‌شود و همه نمی‌توانند مخاطبانشان را راضی کنند. نباید الزام کنیم همه کارهایی که می‌سازیم به نتیجه مطلوب برسد. 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین