پشت پرده اشتغال در آمریکا

گروه ویدئو الف،   3980322115 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

آمارها نشان می‌دهد مشکل بیکاری در آمریکا به بحرانی بزرگ در این کشور بدل شده است.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۴۹۶۲۶۱۷:۲۳:۳۹ ۱۳۹۸/۳/۲۲
.. ۳/۸ درصد که یکی از پایین ترین نرخ های بیکاری در دنیاست! همه از خداشونه به یه همچنین نرخ پایین بیکاری برسند.
ناشناس۹۴۹۸۸۶۲۰:۱۳:۱۴ ۱۳۹۸/۳/۲۲
در سال ۲۰۱۰ در اوج بحران اقتصادی آمریکا ۱۰ درصد بیکاری داشت و الان رسیده به ۳.۶ این از نظر کدام اقتصاد دان یعنی بحران ! خوب یه سرچ کنید قبل از درست کردن این کلیپها .ما نگران بیکاری در ایران باشیم که جوانها بتوانند ازدواج کنند.
علی۹۴۹۸۸۷۲۰:۱۴:۱۷ ۱۳۹۸/۳/۲۲
خدا رو شکر که ما در ایران زندگی میکنیم و کار زیاده. بهتره آمریکاییها بیان ایران.
ناشناس۹۵۰۳۹۲۰۹:۰۹:۲۷ ۱۳۹۸/۳/۲۳
3.8 درصد؟! واقعا چقدر بدبختن.
ناشناس۹۵۰۵۰۴۱۰:۴۲:۲۰ ۱۳۹۸/۳/۲۳
شنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۹ دسته‌بندی: اقتصاد کلان کد خبر: 98021407164 خبرنگار : 71600 به گزارش ایسنا به نقل از سی آن آن، وزارت کار آمریکا در گزارشی اعلام کرد با ثبت یکصد و نهمین ماه متوالی از روند مثبت اشتغال‌زایی، برای ۲۶۳ هزار نفر اشتغال‌زایی صورت گرفته است و نرخ بیکاری در بزرگ‌ترین اقتصاد جهان با رسیدن به ۳.۶ درصد در پایین‌ترین سطح خود از دسامبر سال ۱۹۶۹ تاکنون قرار گرفته است. در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، متوسط دستمزد ساعتی پرداختی به کارکنان آمریکایی ۳.۲ درصد افزایش یافته است که با توجه به نرخ تورم ۱.۹ درصدی این کشور در بازه زمانی مذکور، قدرت خرید آمریکایی‌ها افزایش یافته است.
ناشناس۹۵۰۵۰۶۱۰:۴۴:۰۵ ۱۳۹۸/۳/۲۳
نرخ بیکاری در آمریکا به پایین‌ترین حد خود در ۵۰ سال اخیر رسید گروه اقتصادی الف، ۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۲۳:۲۸ 3970714217 نرخ بیکاری در ماه سپتامبر امسال در آمریکا به ۳.۷ درصد کاهش یافته که کم‌ترین میزان از دسامبر ۱۹۶۹ به این سو است.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین