مدیرروستا: در گذشته با ترس و لرز حمله می‌کردیم/ آزادی عمل در فاز حمله، به خاطر تفکر ویلموتس است

گروه ورزشی الف،   3980322006

مهاجم اسبق تیم ملی ایران گفت:‌ بازیکنان ما در این بازی نشان دادند که از فاز قبلی خارج شده‌اند و این مسئله در ذهنشان وجود داشت.

علی‌اصغر مدیر روستا در گفت‌وگو با فارس، در مورد بازی دوستانه ایران و کره جنوبی گفت: بازی خوبی برگزار شد، تیم ملی ما نسبت به بازی‌های گذشته متفاوت‌ نشان داد که این اتفاق ناشی از تفکرات جدید تیمی و کادر فنی بود. تیم ما در خط دفاعی به غیر از یکی دو مورد ناهماهنگی ایرادی نداشت و در بخش هجومی و حمله‌ای نیز عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت.ایران بازی پایاپایی را مقابل کره جنوبی برگزار کرد و صرفاً دفاعی نبود. بازیکنان ما در تمام نقاط زمین حضور داشتند، البته کمی ناهماهنگی بین آن‌ها دیده می‌شد که این مسئله به خاطر جابجایی کادر فنی و همچنین نفرات داخل زمین طبیعی بود. 

مدیر روستا در مورد عملکرد هجومی تیم  ملی اظهار داشت: میل به حمله و فاز هجومی در تمام بازیکنانمان دیده می‌شد و اینطور نبود که ما صرفا با دو یا نهایتا سه بازیکن حمله کنیم. تیم ما با تعداد نفرات بیشتری نسبت به گذشته در فاز هجومی شرکت می‌کرد واین موضوع بیشترین نمود را داشت. بازیکنان ما در این بازی نشان دادند که از فاز قبلی خارج شده‌اند و این مسئله در ذهنشان وجود داشت، البته آنها برای عملکرد بهتر نیاز به تمرینات و بازی‌های بیشتری دارند تا بتوانند به سطح ایده‌آل برسند. 

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه تیم ایران موقعیت‌های زیادی را ایجاد کرد اما در گلزنی موفقیتی نداشت، گفت: ما مهاجمان خوب و طراز اولی در آسیا داریم. با یک بازی نمی‌توانیم در مورد عملکرد مهاجمان قضاوتی داشته باشیم. کلا سیستم تیم ملی تغییر پیداکرده است، باید در ادامه بازی‌های بیشتری داشته باشیم و همچنین مداومت در تمرینات قطعا آنها را به آمادگی بیشتری خواهد رساند. 

وی در خصوص تعویض‌های انجام شده تیم ملی در این بازی گفت: به اعتقاد من بهتر است کادر فنی تیم ما  به بازیکنان جوان‌تر بیشتر میدان بدهد. به عنوان مثال؛ علی علیپور که عملکرد خوبی در این چند سال داشته است حقش بود که دقایق بیشتری در میدان حاضر شود. من فکر می‌کنم عزت اللهی برای این وارد زمین شد که در شرایط مسابقه قرار بگیرد و مشخص بود که مدت زیادی را دور از میادین بوده است و همچنین تعویض شجاعی بیشتر برای حفظ احترام و جایگاه او بود. در مجموع معتقدم تعویض‌های انجام شده برای شناخت بیشتر کادرفنی از نفرات و ترکیب‌های تیم ملی بود. 

کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توانیم این تیم را ساخته و پرداخته کی‌روش بدانیم یا اصلا ارتباطی با دوره قبلی ندارد، گفت: به هر حال این تیم همان تیمی است که کی‌روش با آن کار کرده است، هر چند ما در گذشته با ترس و لرز به حمله می‌رفتیم، اما امروز دیدیم که این ترس کنار گذاشته شده است. درستش هم همین بود که ویلموتس همان تیم را انتخاب کند و تغییرات موردنظرش را در آن ایجاد کند. به نظرم آزادی عمل در فاز حمله، به عملکرد تیم ما کمک کرده و این موضوع به خاطر طرز تفکر ویلموتس است که فوتبال تهاجمی می‌خواهد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین