تعرض به دختران جوان به بهانه تست بازیگری

گروه حوادث الف،   3980321024 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

دو فیلمساز قلابی که به بهانه تست بازیگری به دو دختر جوان تعرض کرده بودند صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

تعرض به دختران جوان به بهانه تست بازیگری

اولین روز اسفند سال گذشته دختر جوانی با مراجعه به پلیس از این دو مرد تبهکار شکایت کرد و گفت: «حدود یک هفته پیش در اینستاگرام با فردی آشنا شدم که از من و تعدادی دیگر از خانم‌های جوان خواسته بود در تست بازیگری و اجرای شوی لباس شرکت کنیم. روزسیزدهم بهمن ماه از طریق پیامک به من اطلاع داده شد که ساعت ۸ شب راننده‌ای به‌دنبال من خواهد آمد تا مرا برای انجام تست بازیگری به دفتر شرکت ببرد. به این بهانه و ترفند بود که نشانی محل سکونتم را گرفتند؛ سر ساعت یک ماشین ۲۰۶ سفید با راننده جوان به خانه ما در محدوده بزرگراه اشرفی اصفهانی آمد و خودش را راننده شرکت معرفی کرد؛ همه چیز عادی به نظر می‌رسید؛ زمانی که سوار خودرو شدم، راننده خودرو متن فیلمنامه‌ای را به من داد و گفت تا زمان رسیدن به دفتر شرکت دیالوگ‌ها را حفظ کنم.

در محدوده بازار مبل یافت آباد بود که راننده خودرو تلفنی با شخصی تماس گرفت و مدعی شد که دفتر شرکت شلوغ است و قرار شده تا تست بازیگری در دفتر شماره ۲ شرکت انجام شود؛ سپس در مقابل یکی از مجتمع‌های فروش مبلمان در بازار یافت آباد توقف کرد و فرد دیگری این بار به‌عنوان فیلمبردار شرکت سوار ماشین شد این شخص از راننده خواست تا به شهرری برود. هنوز مسافت زیادی نرفته بودیم که ناگهان خودرو به داخل جاده‌ای خاکی رفت؛ بسیار ترسیده بودم؛ می‌خواستم از ماشین پیاده شوم اما درهای خودرو از داخل باز نمی‌شد؛ مرد فیلمبردار به سمت من حمله ور شد و بعد هم با توقف خودرو، راننده هم به من حمله کرد. آنها با تهدید و ضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند؛ پس از آن مرا در همان بیابان‌های تاریک از ماشین بیرون انداخته و از محل دور شدند.

پس از طرح شکایت این دختر پرونده مشابه دیگری به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که نشان می‌داد دختر ۱۹ ساله دیگری را با همان شیوه ربوده‌اند وپس از آزارو اذیت رهایش کرده‌اند.

با شکایت این دختران پرونده‌ای با عنوان آزار و اذیت جنسی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران تشکیل و چند روز بعد هر دو متهم دستگیر شدند. سرانجام صبح دیروز این متهمان از زندان به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربان‌زاده انتقال یافتند؛ در جریان دادرسی هردو متهم تعرض را انکار کردند وگفتند با این دختران آشنایی قبلی داشتیم وبه میل خودشان همراه ما به گردش آمدند.

با پایان جلسه قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۴۶۷۰۸۰۹:۰۰:۳۷ ۱۳۹۸/۳/۲۱
قانون آبکی و طولانی مدت رسیدگی به جرم
ناشناس۹۴۶۸۹۴۱۰:۴۴:۴۶ ۱۳۹۸/۳/۲۱
حقشونه.
پیمان۹۴۶۹۳۶۱۰:۵۹:۴۹ ۱۳۹۸/۳/۲۱
این خبر رو ارسال کنید واسه اون دختری که تو مترو اربده میکشید مرد و زن نداره همه خواهر و برادریم! پس ایراد نداره من بی حجاب بیام تو واگن مردها.
...۹۴۷۰۶۸۱۱:۴۹:۲۴ ۱۳۹۸/۳/۲۱
با شخصی که نمی شناسی ارتباط گرفتی، شماره تلفن دادی، آدرس خونه رو دادی، سوار ماشینش شدی.. خــدا باید رحم کنه امــــــا خود افراد به خصوص خانم هــا هم باید بیشتر حواسشون رو جمع کنن.. حداقل با پدر یا برادرت به این به اصطلاح تست بازیگی می رفتی..
ناشناس۹۴۷۳۵۳۱۳:۵۵:۵۸ ۱۳۹۸/۳/۲۱
دختر ۱۹ ساله چه میفهمه بیرون چه خبره پدر و مادر مقصرند و باید مراقب دخترشون باشن و رهاش نکنن قوه قضاییه در اسرع وقت باید این ارازل رو به اشد مجازات برسونه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین