عقب نشینی مطهری در ماجرای نجفی/ توافق عجیب بر سر ریاست کمیسیون امنیت/ تشدید اختلافات درباره حقوق کارمندان

گروه سیاسی الف،   3980320186 ۴۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

عقب نشینی مطهری در ماجرای نجفی/ توافق عجیب بر سر ریاست کمیسیون امنیت/ تشدید اختلافات درباره حقوق کارمندان

عقب‌نشینی علی مطهری درباره ماجرای نجفی

علی مطهری، چند روز پس از قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی یادداشتی در اینستاگرام منتشر کرد. مطهری در این یادداشت، متوجه دو نکته درباره این ماجرا شده بود: نکته اول انتقاد از عملکرد صدا و سیما در این اطلاع‌رسانی این ماجرا بود.

اما نکته دومی که مطهری به آن اشاره کرده بود به ماجرای پرستو برمی‌گشت. مطهری نوشته بود: «از اخبار رسیده و خصوصا سخنان خود آقای نجفی معلوم شد که افرادی در کشور پرستوهایی دارند که گاهی بر گرد سیاسیونی که منتقد یا مخالف به شمار می‌روند به پرواز درمی‌آورند و آنگاه فیلم و عکس تهیه می‌کنند برای بستن دهان او و حذف وی از صحنه سیاست، غافل از این که اگر این روشها در دنیا مرسوم و رایج است و مجاز شمرده می‌شود، برای یک مسلمان مجاز نیست بلکه حرام است. تجسس در امور داخلی زندگی مردم از نظر اسلام مجاز نیست حتی برای یک هدف مقدس. در اسلام برای رسیدن به یک هدف مقدس نمی‌توان از یک وسیله نامقدس استفاده کرد. نمی‌توان برای حفظ نظام از هر وسیله‌ای استفاده کرد و با آبروی مردم بازی کرد. امیدوارم ماجرای آقای نجفی نقطه شروعی برای ترک این روشها باشد.»

مطهری در این یادداشت هیچ اشاره‌ای به جنایتی که توسط نجفی انجام شد نکرده بود و مهمتر از آن اینکه تلویحا مرحوم میترا استاد را به پرستو بودن متهم کرده بود.

این اتهام با واکنش شدید مسعود استاد، برادر مرحوم همراه شد. مسعود استاد خطاب به علی مطهری نوشت: «شما که پرستوشناس بودید چرا قبل از واقعه قتل به آن افرادی که اشاره کردید در قامت نماینده شجاع مجلس با ابزاری که در اختیارتان بود مانند طرح سوال یا استیضاح، اقدام ننمودید و دختران این مرز و بوم را آگاه نکردید تا در دام شکارچیان چیره دست قرار نگیرند و برای شما نیز این ظن به وجود نیاید که مقتول پرستو بوده است؟»

بیشتر بخوانید: واکنش برادر میترا استاد به یادداشت علی مطهری

مسعود استاد در پایان متنش مطهری را به شکایت تهدید کرد:‌ «فرصتی سه روزه به احترام رای همشهریهای عزیز، که شما را به واسطه تبار والایتان به مجلس فرستادند، خواهم داد، تا نسبت به موضع گیری اخیرتان از موکلین داغدارتان عذرخواهی بفرمایید. در غیر اینصورت به وکالت از اولیاء دم، به جرم افتراء از شما شکایت خواهم کرد.»

ظاهرا تهدید، جواب داد و علی مطهری در عرض چند ساعت یادداشت دیگری منتشر کرد و در آن تلویحا از اتهاماتی که مطرح کرده بود، عقب‌نشینی کرد. مطهری نوشت: «درباره آن مرحومه به عنوان یک فعال سیاسی دورادور مطالبی شنیده بودم و هیچ گاه تصور منفی از قبیل پرستو بودن در خصوص ایشان نداشتم. آنچه من گفتم یک موضوع کلی بود نه صرفاً درباره شخص ایشان. به دو چیز استناد کردم، یکی تاریخچه‌ای از پرستوها در جمهوری اسلامی که در آن ایام در رسانه‌ها منتشر شد و دوم سخن خود آقای نجفی که در مصاحبه با خبرنگاران گفتند مکالمات تلفنی من شنود می‌شد و برای آن مرحومه ارسال می‌گردید. از این دو مطلب یک مطلب کلی را نتیجه گرفتم که متأسفانه در کشور ما چنین پدیده‌ای وجود دارد و البته با اسلام که استفاده از وسیله نامقدس را حتی برای هدف مقدس ممنوع می‌شمارد سازگار نیست.»

بیشتر بخوانید: پاسخ علی مطهری به برادر میترا استاد

متاسفانه باید گفت علی مطهری در اظهار نظر درباره این ماجرا -مانند اتفاقات دیگر- شتاب‌زده عمل کرده بود و همین باعث شده است از تهدید به شکایت بترسد و سرعا حرفش را پس بگیرد. یک بار استنادات مطهری را مرور کنیم: ۱- تاریخچه‌ای از پرستوها در جمهوری اسلامی ۲- اظهرات نجفی.

ناگفته پیداست صحت هیچ‌کدام از این دو ادعا بررسی نشده و هر دو می‌توانند کذب باشند. به‌خصوص ادعای نجفی که ممکن است آن را به‌عنوان توجیهی برای قتلی که مرتکب شده بیان کرده باشد. هیچ‌کس حق ندارد بر مبنای ادعاهای اثبات‌نشده قضاوتی را در رسانه‌ها مطرح کند؛ به‌خصوص آنکه آن فرد نماینده مجلس باشد.

اینچنین است که خامدستی یک سیاستمدار، کار دستش می‌دهد و باعث می‌شود سرعا از موضعش عقب‌نشینی کند؛ آن هم فقط با یک تهدید ساده.

***

دو اتفاق جالب در انتخابات کمیسیون‌های مجلس

هیئت‌رئیسه کمیسیون‌های مجلس مانند هیئت‌رئیسه مجلس هر سال تجدید می‌شود. در انتخابات امسال هیئت‌رئیسه کمیسیون‌ها دو اتفاق جالب رقم خورده است. اتفاق اول به انتخابات هیئت‌رئیسه کمیسیون فرهنگی برمی‌گردد. در انتخابات کمیسیون فرهنگی علی مطهری که از نایب‌رئیسی مجلس بازمانده بود برای ریاست کمیسیون، داوطلب شد و با جمشید جعفرپور به رقابت پرداخت اما باز هم به مقصود نرسید و رای نیاورد.

طیبه سیاوشی، عضو کمیسیون فرهنگی درباره این انتخابات به ایسنا گفت: روز گذشته در جریان انتخابات هیات رییسه کمیسیون فرهنگی آقایان مطهری و جعفرپور برای ریاست کمیسیون کاندیدا شدند و رقابت کردند که در نتیجه آقای جعفرپور با ۹ رای در مقابل ۸ رای آقای مطهری رییس کمیسیون فرهنگی شد.

وی افزود: با توجه به ترکیب ۱۷ نفره کمیسیون فرهنگی که یک نفر از فراکسیون مستقلین، ۸ نفر از فراکسیون ولایی و ۸نفر از فراکسیون امید هستند طبیعتا رای یک نماینده مستقل یعنی آقای کاتب در انتخابات کمیسیون تعیین کننده است. طبق اعلام هیات رییسه فراکسیون مستقلین ایشان قول داده بود که برای ریاست کمیسیون فرهنگی به آقای مطهری رای بدهد اما این کار را نکرد.

غلامرضا کاتب نیز در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: من هیچ توافقی در این باره نه با فراکسیون امید نه با فراکسیون ولایی داشتم و بر اساس اعتقاد خودم رای دادم. کاتب همچنین گفت که برای ریاست کمیسیون فرهنگی به جمشید جعفرپور رای داده است.

البته غلاﻣﺮﺿﺎ ﻛﺎﺗﺐ در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به مصاحبه اخیر طیبه سیاوشی  نماینده تهران درباره نتیجه انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی گفت: مصاحبه خانم سیاوشی درباره انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی دون شأن نمایندگی و یک انسان با اخلاق است و مطالبی که بیان شد بر اساس ذهنیات شخصی ایشان است.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: من برای رأی به کاندیدای مد نظر فراکسیون امید برای تصدی ریاست کمیسیون فرهنگی هیچ توافقی با آنها نداشتم و این موضوع که قرار بوده آنها در کمیسیون تدوین آیین نامه به من رأی بدهند و در کمیسیون فرهنگی من به کاندیدای مورد حمایت آنها یعنی آقای مطهری رأی بدهم صحت ندارد.

کاتب گفت: آقای مطهری فردی ارزشمند و با لیاقت در مجلس است و رأی ندادن به ایشان به خاطر تفاوت جریان سیاسی نیست بلکه به خاطر اعتقادی است که اینجانب به آقای جمشید جعفرپور و روحیه تعاملی و اعتدالی ایشان دارم که به ایجاد وحدت و انسجام در مجلس کمک می کند.

اتفاق دوم مربوط به کمیسیون امنیت ملی است. انتخابات کمیسیون امنیت ملی بنا بود دیروز انجام شود اما یک هفته به تعویق افتاد. مجتبی ذوالنوری نماینده اصولگرای قم در این زمینه به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «آقایان فراکسیون امید سال گذشته در بحث ریاست کمیسیون امنیت ملی بین فلاحت پیشه و کواکبیان به صورت مکتوب قول، قرار گذاشته و توافق کردند که فلاحت پیشه رئیس کمیسیون در سال گذشته شود و امسال هم کواکبیان این سمت را بر عهده بگیرد؛ اما حال نمی‌دانم که آیا این دو نفر در انتخابات هفته آینده این کمیسیون شرکت می‌کنند یا خیر.»

ذوالنوری درباره نامزدی خودش و بروجردی برای ریاست این کمیسیون گفت: « اگر قرار باشد من و بروجردی برای ریاست کمیسیون کاندیدا شویم، طبیعتا عقل و اخلاق اقتضاء می‌کند که یک کدام از ما حضور یابد، اما تا کنون حرف و حدیث‌های پراکنده بوده، ولی هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.»

***

انتقاد از اظهارات وزیر نیرو

رضا اردکانیان، وزیر نیرو در اظهاراتی مدعی شد چینی‌ها با یک وعده غذا هم سیرند؛ ما زیاد می‌خوریم و می‌پوشیم. سایت انتخاب با انتقاد از اردکانیان نوشت: «اینکه وزیر نیرو اصرار دارد که با وجود این «بیشتر مصرف کردن و خوردن» میزان رضایتمندی و احساس خوشبختی در ایران ‏یک صدم کشور‌های صنعتی است نیز جمله‌ای دقیق نیست. احساس رضایتمندی به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از ‏مهمترین آن‌ها وضعیت اقتصادی کشور است. کافی است به آمار‌های سازمان پزشکی قانونی نگاهی بیندازیم که مشخص می‌کند در ‏دولت روحانی و همزمان با کنترل تورم و ایجاد آرامش نسبی اقتصادی، میزان خشونت‌ها و درگیری‌ها به طور معناداری کاهش ‏یافته و البته همین ارقام با به هم ریختن اوضاع اقتصادی از سال ۹۶ و ۹۷ دوباره صعودی شده است...

فرض کنیم صحبت وزیر نیرو در مورد مصرف گرایی محقق شود و به طور مثال جامعه ایران به مواد مصرفی وارداتی ‏احساس نیاز نکند؛ آیا مشکل تحریم حل می‌شود؟ آیا آمریکا با توجه به آنچه گفته شد از تحریم ایران دست می‌کشد؟ و آیا تحریم ‏نمی تواند حتی تولید داخلی ما را با مشکل مواجه کند؟»

دولت مصوبه افزایش حقوق را وارونه اجرا می‌کند
۱۵۲ نفر از نمایندگان در خصوص افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان نامه ای به رئیس جمهور نوشته اند که به شرح ذیل است:

جناب دکتر روحانی ریاست محترم جمهور اسلامی ایران سلام و علیکم

همان طوری که استحضار دارید مجلس شورای اسلامی در تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۹۸ دولت را مکلف کرد که کلیه کارکنان کشوری و لشکری شاغل و بازنشسته به میزان ۴۰۰ هزار تومان و تا ۱۰ درصد حقوق آن‌ها افزایش پیدا کنند که قانونی این بود که به هر میزان حقوق بیشتر باشد افزایش پایین‌تر اعمال شود. متأسفانه در اجرای این مصوبه منویات مجلس که بر مبنای عدالت در پرداخت بود کاملاً وارونه اجرا شده است؛ به شکلی که کمترین حقوق ۱۲.۵ درصد و حقوق ۲۰ میلیونی ۱۶ درصد در نظر گرفته شده است.

خواهشمند است دستور فرمایید با توجه به اعتراضات عمومی، اقدام مقتضی در رابطه با اجرای دقیق قانون اعمال گردد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۴۶۱۶۲۲۰:۵۰:۴۹ ۱۳۹۸/۳/۲۰
اقای مطهری! چرا جناح سیاسی شما ، این قدر پرستو خیزِه؟!!
ناشناس۹۴۶۱۸۹۲۱:۱۵:۴۶ ۱۳۹۸/۳/۲۰
یه نگاهی به خبرهای حدود 20 سال قبل بنداز و پرستو پرورها را پیدا میکنی.البته چون مربوط به اون جناحه صداشو در نمیارن
ناشناس۹۴۶۳۵۱۲۳:۲۵:۵۲ ۱۳۹۸/۳/۲۰
بعد از قتل های زنجیره ای دولت اصلاحات بار دیگر نام اصلاحات به قتل مزین شد !
ناشناس۹۴۶۳۶۳۲۳:۳۹:۱۵ ۱۳۹۸/۳/۲۰
آقایان فلاحت پیشه و کواکبیان اصلاح طلب! پست مهمی چون ریاست کمیسیون امنیت ملی گوشت قربانی نیست که به نوبت بین هم تقسیم کنید
امیر حسین سلطان/تهران۹۴۶۶۸۸۰۸:۴۸:۱۵ ۱۳۹۸/۳/۲۱
بد نیست لااقل سری به آرشیو روزنامه کیهان بزنید تا از تمام و کمال وقابع مربوطه مطلع گردید و آنگاه به قضاوت بنشینید! اینقدر حافظه ها را دست کم نگیرید لطفا!
محمد۹۴۶۷۳۱۰۹:۱۲:۳۴ ۱۳۹۸/۳/۲۱
در زمان اصلاحات قاتلین زنجیره ای دستگیر و مجازات شدند
ناشناس۹۴۶۱۹۰۲۱:۱۵:۵۴ ۱۳۹۸/۳/۲۰
این جناب آقازاده جدیدا زیادی سوتی داره
ناشناس۹۴۶۶۳۴۰۸:۰۱:۰۲ ۱۳۹۸/۳/۲۱
تحت فشاره شدیده اینروزها هم از نایب رئیسی افتاده و هم از ریاست کمیسیون فرهنگی
ناشناس۹۴۶۲۱۸۲۱:۴۳:۰۶ ۱۳۹۸/۳/۲۰
ایشان اصلاح طلب است و پرستوسازی در دولت اصلاحات حربه کثیفی بود که آنگونه دیگر تکرار نشد
ناشناس۹۴۶۳۱۸۲۲:۵۹:۰۲ ۱۳۹۸/۳/۲۰
تلاش اصلاح طلبان برای تبرئه قاتل واقعا"شرم آور است .
ناشناس۹۴۶۱۷۶۲۱:۰۵:۳۶ ۱۳۹۸/۳/۲۰
حق داره عقب نشینی کنه افشاگریهایی که برادر مقتول کرد
ناشناس۹۴۶۱۸۴۲۱:۱۲:۱۶ ۱۳۹۸/۳/۲۰
مطهری عین حرف قبلیش را تکرار کرده و هیچ ادعایی هم در باره پرستو بودن وی نکرده، فقط کلی گفته وجود پرستو حرام است
ناشناس۹۴۶۳۱۷۲۲:۵۷:۵۹ ۱۳۹۸/۳/۲۰
بر فرض پرستو بود سزایش قتل نبود بلکه باید بدست قانون سپرده می شد.
ناشناس۹۴۶۳۲۲۲۳:۰۰:۳۴ ۱۳۹۸/۳/۲۰
اگر قاتل اصلاح طلب باشه مقتول میشه خائن !!!
ناشناس۹۴۶۱۸۷۲۱:۱۳:۴۹ ۱۳۹۸/۳/۲۰
متولیان دستگاه دیپلماسی کشورمان آن دو دیپلمات انگلیسی و هلندی را که گستاخانه در پارتی مختلط و فسادآلود ولنجک تهران شرکت داشتند به عنوان عنصر نامطلوب از کشورمان اخراج کند تا بفهمند اینجا مثل کشورهای مرتجع بدبخت منطقه نیست که هر غلطی خواستند بتوانند انجام دهند.
محمد۹۴۶۷۴۵۰۹:۱۵:۴۳ ۱۳۹۸/۳/۲۱
مردم تو خونشون پارتی می گیرن به کسی چه ربطی داره
ناشناس۹۴۷۱۸۶۱۲:۳۰:۳۶ ۱۳۹۸/۳/۲۱
مردم؟! اگه داشته باشیم گوشت میخریم ! پول پارتیمون کجا بود؟
بازنشسته۹۴۶۲۶۲۲۲:۱۷:۲۵ ۱۳۹۸/۳/۲۰
من يك دبير بازنشسته با مدرك كأرشناسي هستم حقوق من هرچند از خط فقر پايين تر است اما جهت اطلاع نمايندگاني كه اطلاعات كافي ندارند عرض مي كنم كه ٣٦ در صد افزايش حقوق داشتم دوم اينكه من تمام مدت جنگ تحميلي در منطقه ي جنگي خدمت كردم ولي همين نمايندگان اگاه مصوبه اي را داشتند بنام افزايش حقوق منطقه جنگي كه شامل من و امثال من نشد و افرادي را در بر گرفت كه بعد از جنگ استخدام شده بودند اين مطلب را عرض كردم تا همه از درايت نمايندگاني كه تا اين زمان هم متوجه دستپخت خود نشدند باشند
کیان۹۴۶۳۰۱۲۲:۴۵:۴۱ ۱۳۹۸/۳/۲۰
از سایت محترم الف خواهش میکنم امکان دانلود فیلمها و صوتها رو فراهم کنه من میخوام صوتی که تحت عنوان "اصلا مرگ بر این جامعه" رو دانلود کنم ولی ممکن نیست خواهش میکنم رسیدگی کنید
ناشناس۹۴۷۱۹۲۱۲:۳۳:۱۹ ۱۳۹۸/۳/۲۱
برای دانلود ویدیو باید اول ویدیو رو اجرا کنین بعد که پخش شد کلیک راست بزنین آیکن سیو ویدیو باز میشه رو اون بزنید دانلود میشه
ناشناس۹۴۶۳۲۰۲۲:۵۹:۵۴ ۱۳۹۸/۳/۲۰
مطهری نماینده شجاع مردم
ناشناس۹۴۶۴۰۳۰۰:۱۰:۲۱ ۱۳۹۸/۳/۲۱
اگر شجاع بود که حرف خود را پس نمی گرفت ! خخ
ناشناس۹۴۶۸۴۵۱۰:۲۳:۴۶ ۱۳۹۸/۳/۲۱
سخنش را پس نگرفت بلکه تایید کرد. او گفت که براساس سخنان نجفی و...
ناشناس۹۴۷۱۴۰۱۲:۱۴:۰۶ ۱۳۹۸/۳/۲۱
نجفی این زن جوان را اغفال کرده بود و مقصر است .
ناشناس۹۴۶۴۵۳۰۰:۵۲:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۲۱
خودتو مسخره کن. ضمنا از مردم مایه نذار. کار پاکان را قیاس از خود مگیر.
ناشناس۹۴۶۵۵۱۰۵:۲۹:۳۹ ۱۳۹۸/۳/۲۱
چرت و پرت گفتن شجاعت نیست بلکه ... . ایشان بسیار پر نوسان است .
ناشناس۹۴۶۸۳۱۱۰:۱۵:۳۵ ۱۳۹۸/۳/۲۱
شجاعت یعنی قدرت عذر خواهی داشته باشی نه اینکه همه چیز رو ماستمالی کنی درود بر نماینده شجاع و ازاده
ناشناس۹۴۶۳۸۲۲۳:۵۴:۵۲ ۱۳۹۸/۳/۲۰
اصلاحات :بدون فساد نجفی: بهترین وزیر مطهری: رک گو و نترس و انتقاد پذیر
ناشناس۹۴۶۴۵۶۰۰:۵۴:۳۰ ۱۳۹۸/۳/۲۱
حضرت امیر می فرماید: منافق هر روز خطا می کند و هر دم عذرخواهی (قابل توجه آقازاده نسبتا محترم).
ناشناس۹۴۶۴۷۱۰۱:۱۱:۵۵ ۱۳۹۸/۳/۲۱
جای خالی یک مدعی العموم قاطع در تهران، جهت خواستن توضیح از علی مطهری
س.علی۹۴۶۴۸۶۰۱:۳۲:۳۰ ۱۳۹۸/۳/۲۱
یکنفر هم که پیدا میشه بخاطر اشتباهش عذر خواهی میکنه بهش میگیم ترسو.
ناشناس۹۴۶۴۹۶۰۱:۴۲:۲۶ ۱۳۹۸/۳/۲۱
درود بر علی مطهری صدای رسای مردم
ناشناس۹۴۶۶۴۳۰۸:۱۰:۴۳ ۱۳۹۸/۳/۲۱
درود بر مطهری و مردان و زنان حق گو و آزاد اندیش
ناشناس۹۴۷۱۵۶۱۲:۱۸:۲۴ ۱۳۹۸/۳/۲۱
مردان و زنان حق گو و آزاداندیش هرگز به یک مقتول که دستش از دنیا کوتاه است تهمت نمی زنند.
ناشناس۹۴۶۶۷۲۰۸:۲۹:۱۸ ۱۳۹۸/۳/۲۱
چرا خواهان توجیه قتل یک انسان می شوند ؟
علی۹۴۶۷۳۷۰۹:۱۴:۰۶ ۱۳۹۸/۳/۲۱
والله ما عقب نشینی در حرف های آقای مطهری ندیدیم ، همان حرف های قبلی رو زدن ، انگار آقای مسعود استاد اشتباه برداشت کرده اند !!!!!
ناشناس۹۴۷۱۵۸۱۲:۱۹:۲۵ ۱۳۹۸/۳/۲۱
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی ؟!
اعتمادی۹۴۶۷۸۷۰۹:۴۹:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۲۱
علی آقا مطهری , جواب آقای استاد را محترمانه و مناسب داده اند , این به معنای عقب نشینی نمی باشد.
ناشناس۹۴۷۱۶۲۱۲:۲۰:۳۵ ۱۳۹۸/۳/۲۱
آقای استاد باید بخاطر این تهمت که به خواهر مقتولش زدند از علی مطهری شکایت نماید.
ناشناس۹۴۶۸۴۱۱۰:۲۱:۳۶ ۱۳۹۸/۳/۲۱
چرا شکایت نکردن تهمتی بررگتر لزین اون هم روز نامه سراسری
ناشناس۹۴۷۴۷۲۱۵:۰۳:۳۴ ۱۳۹۸/۳/۲۱
چقدر دنیای کثیفی‎ست این دنیای سیاست! از هر چه سیاستمداره بدم میاد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. وحدت ملی با وعده صادق

  12. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  15. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  16. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  17. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  18. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  19. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  20. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  23. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  24. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  25. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

پربحث‌های هفته

  1. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  3. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  10. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  11. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  12. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  16. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  17. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  18. اولین واکنش قوه قضائیه به ماجرای صدیقی و باغ ازگل/ انتقاد روزنامه اصولگرا از فرزین/ ارزیابی وزیر ارشاد از فضای گفت‌وگو در کشور

  19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  20. اسراییل چه باید بکند؟ 

  21. تورم نقطه‌به‌نقطه به ۳۵ درصد کاهش پیدا کرد

  22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  24. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  25. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

آخرین عناوین