نحوه اجرای سازه ال اس اف در ساختمان

گزارش بازرگانی،   3980320173

یکی از سیستم های فولادی پیشرفته که از آلیاژ فولاد درست شده است و دارای استحکام بالا در سازه های ساختمانی از جمله ساختمان های مسکونی ، تجاری و اداری و .. مورد استفاده قرار می گیرد سازه ال اس اف نام دارد .

کاربرد سازه ال اس اف امروزه بیش تر در ساخت ساختمان های بزرگ می باشد و به دلیل استفاده از فناوری های مدرن در طراحی و ساخت آن مورد استقبال بسیاری از معماران و مهندسین ساختمانی قرارگرفته است .

سازه از پیش ساخته ال اس اف در زمینه ساخت و ساز توانسته است محبوبیت  فراوانی را کسب نماید و به تدریج محبوبیت و کاربرد آن در ساخت و ساز نیز افزایش پیدا خواهد کرد . سازه ال اس اف از روش های مدرن اجرای سازه است .

عامل اصلی و مهم در این سیستم مقاطع فولادی جدار نازک می باشد ، این مقاطع فلزی سرد نورد شده اند که به وسیله ورق های فولادی گالوانیزه نازکی ، شکل دهی می شوند. از کاربرد مهم این سازه های از پیش ساخته شده می توان به ساختمان های مسکونی ، ویلا ، هتل ، رستوران و ساختمان های اداری و صنعتی و .. اشاره کرد .

مزایای استفاده از سازه ال اس اف

سازه ال اس اف به دلیل وزن سبکی که دارد به راحتی قابل جا به جایی و نصب در مکان های مختلف می باشد زیرا دارای مقاطع فولادی بسیار سبک و نازک می باشد . وزن سبک سازه باعث می شود که سرعت ساخت و ساز ساختمان افزایش پیدا کند .سازه های از پیش ساخته ال اس اف دارای مقاومت و دوام بسیار بالایی بوده و مقاومت بالایی در برابر خوردگی و تغییرات مختلف دما و آب و هوایی دارند.

مقاطع و جداره سازه به راحتی با اتصالات پیچ و مهر قابل باز و بسته شدن می باشد . طراحی جداره سازه به گونه ای خواهد بود ، که به راحتی انواع مصالح ساختمانی چون سرامیک ، آجر و سنگ نما و .. را برای پوشش خارجی ساختمان استفاده کرد .

اجزای سازه به راحتی از هم جدا می شوند و این سادگی منجر می شود تا جداره ها به راحتی متصل و از هم جدا شوند .دیواره سازه ال اس اف با توجه به وزن سبکی که دارد اما از استحکام بالایی برخوردار بوده و دارای مقاومت بالا در برابر حوادث ناگهانی و طبیعی چون باد و زلزله و طوفان از خود نشان خواهد داد .

وزن سبک سازه سبب می شود که علاوه بر راحتی جا به جایی و نصب و اجرای آن می توان تعداد طبقات بیش تری را با سازه سبک و مقاوم ساخت . مصالحی که در سیستم سازه ال اس اف استفاده می شود را می توان به راحتی بازیافت کرد .

سازه ال اس اف ضایعات و دورریز بسیار کمی دارد به دلیل آن که از قبل در فضای کارگاهی با توجه به اندازه و طراحی اولیه ساختمان ساخته می شوند و به همین دلیل به آن ها سازه پیش ساخته گفته می شود . از قابلیت های دیگر سازه های ال اس اف اشغال فضای کمتر کارگاه و این امر موجب می شود فضای کارگاه کارآمدتر باشد .

سازه های از پیش ساخته شده ال اس اف علاوه بر صرفه جویی در هزینه متریال که مورد استفاده و توجه افراد قرار می گیرد ، کاهش هزینه در زمان اجرا و نصب را نیز به همراه خواهد داشت . در این شرایط می توانیم هزینه های کم شده را صرف خرید مصالح با کیفیت تر در زمان اجرا بکنیم .

سیستم مدرن ال اس اف با صرفه جویی هایی که به همراه دارد می تواند به موازات آن افزایش کیفیت مصالح ساختمانی را به همراه داشته باشد . آلیاژ مورد استفاده در این سازه ها علاوه بر استحکام ، مقاومت سازه را در برابر آتش سوزی و حوادت طبیعی چون زلزله و طوفان و .. افزایش دهد .برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سازه های ساختمانی می توانید با کارشناسان و مشاورین ساختمون در ارتباط باشید .

همانطور که قبلا بیان کردیم، سیستم های مدرن سازه ال اس اف سازگاری خوبی با محیط زیست دارند . زیرا ضایعات کمتری تولید کرده و هم چنین قابلیت بازیافت و استفاده مجدد خواهند داشت اما در مقابل در سازه های چوبی برای ساخت ساختمان نیاز به قطع تعداد فراوانی درخت می باشد و برخی از مصالح ساختمانی مورد استفاده نیز غیرقابل بازیافت هستند .

وب سایت ساختمون مرجع معرفی کالاهای و خدمات ساختمانی از قبیل  پرده زبرا، دوربین مدار بسته، کاغذ دیواری  و پنجره دو جداره، پنجره Upvc، درب اتوماتیک، درب ضد سرقت است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

    5. این صدای اقتدار ایران است ...

    6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    8. وحدت ملی با وعده صادق

    9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

    10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

    11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    15. کمی دیر نیست؟

    16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    آخرین عناوین