محسن رضایی : آمریکایی ها کوچک‌ترین اقدامی بکنند تمام منطقه آتش خواهد گرفت

گروه سیاسی الف،   3980318203 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

دبیر مجمع تشخیص با بیان اینکه اقدام نظامی در ظاهر یک حمله است، گفت: آمریکایی ها می‌دانند که توانایی نظامی ایران به حدی رسیده است که اگر کوچک‌ترین اقدامی بکنند تمام منطقه آتش خواهد گرفت.

محسن رضایی : آمریکایی ها کوچک‌ترین اقدامی بکنند تمام منطقه آتش خواهد گرفت

به گزارش مهر، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در برنامه تلویزیونی «نگاه یک» به سوالات مجری این برنامه پاسخ داد.

رضایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در سال‌های گذشته دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی و آرمانهای امام تغییر نکرده است و همچنان این آرمانها مورد توجه مردم است و شما دلیل آن را چه می‌دانید، گفت: این دو موضوع با هم مرتبط هستند. علت ارتباط آنها هم این است که انقلاب ما یک انقلاب بسیار عظیمی بوده است. اگر انقلاب ما در حد یک اصلاح یا یک ترمیم مختصر در گذشته بود امروز نه نامی از امام بود و نه این دشمنی‌ها با ما ادامه پیدا می‌کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران با پشتوانه رهبری امام خیز بلندی برداشته است، گفت: این جهش برای رسیدن به آرمانهایبزرگ در پیش گرفته شده است. انقلاب یک رویداد نبود و یک راه است. راهی که ما را به آرمانهای بزرگ مان برساند و عظمت‌های گذشته را برای ما تکرار کند تا ما به مجد و تمدن بزرگ برسیم و بسیاری از عقب ماندگی‌ها و تحقیرها پاسخ دهیم.
دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام ادامه داد: این راه را امام در مقابل ما گذاشته است و چون این راه ادامه دارد امام زنده است. کسانی که مخالف این راه هستند قاعدتاً صف بندی خود را مقابل ما داشته و خواهند داشت.
رضایی با تاکید بر اینکه این آمریکا است که با ما درگیر است، گفت: ما راهی را انتخاب کرده ایم و آمریکا مخالف این راه است. لذا با ما درگیر است و ما وادار می‌شویم که مقاومت کنیم؛ بنابراین راه ما راه مقاومت است. برای عبور کردن و جلو رفتن باید به مقاومت ادامه دهیم آمریکایی‌ها این پیشرفت و جلو رفتن را به ضرر خود می‌دانند زیرا شکل گیری یک قدرت بزرگ و مستقل در شمال خلیج فارس و کانون انرژی جهان برای آمریکا غیر قابل تحمل است.

وی با بیان اینکه آمریکایی یک دوران شیرین اما بسیار سیاه را برای ایران داشته اند و می‌خواهند دوباره به آن دوران بازگردند تصریح کرد: دوران پهلوی جزو سیاه‌ترین دوران‌های تاریخ ایران بوده است و مبارزه ما بسیار مبارزه تعیین کننده ای است و تا رسیدن به اهداف و آرمانهای بزرگ خود، این مبارزه را در پیش داریم.

کوچک‌ترین اقدام علیه ایران باعث آتش گرفتن منطقه خواهد شد

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رهبر انقلاب در مراسم سی امین سالگرد رحلت حضرت امام یکی از خصوصیت‌های امام را بحث مقاومت مطرح کردند و در ذهن برخی از جوانان ما این سوال پیش می‌آید که مقاومت چیست؟ لطفاً مقاومت را تبیین بفرمائید، گفت: یک دشمنی جدی از ابتدای انقلاب با ما ایجاد شده است و تاکنون دو نوع فشار آمریکایی به ما آورده اند؛ یکی فشارهای سخت مثل جنگ، کودتا، شورش، ترور، انفجار و حتی حمله نظامی در طبس که در دهه اول انقلاب با آن مواجه بودیم و ما با مقاومت توانستیم کلیه فشارها را به یک توانایی بسیار بزرگ و عظیم دفاعی- سیاسی تبدیل کنیم که امروز سپر دفاع ملت ایران است. حتی اخیراً می‌بینیم که آقای ترامپ و تیمش می‌گویند ما بدنبال جنگ اقتصادی سخت علیه ایران هستیم اما به هیچ وجه قصد حمله نظامی نداریم؛ چون نمی‌توانند. اگر می‌توانستند این کار را می‌کردند.

رضایی با بیان اینکه کار نظامی در ظاهر یک حمله است، خاطرنشان کرد: آنها می‌دانند که توانایی نظامی ایران به حدی رسیده است که اگر کوچک‌ترین اقدامی بخواهند بکنند تمام منطقه آتش خواهد گرفت و چیزی برای دوستان آمریکا و اسرائیل و منافع آنها در منطقه باقی نخواهد ماند.

دیدگاه کاربران

رسول مشهدي۹۴۱۹۴۲۰۸:۳۰:۰۰ ۱۳۹۸/۳/۱۹
جناب سردار همه منطقه آتش بگيرد چه ضرري براي امريكا دارد؟ بازهم دودش به چشم خودمان ميرود.
ناشناس۹۴۲۰۵۵۰۹:۳۸:۳۳ ۱۳۹۸/۳/۱۹
زمان تهدید گذشته است . می شود با تکیه بر توسعه اقتصادی و تعامل با همه دنیا یک کشور مقتدر بود.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین