وعده برخورد قاطع با متخلفان سد پر حاشیه مازندران!

گروه اجتماعی الف،   3980318042 ۱۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

مازندران همیشه در ایام تعطیلات شاهد حجم زیادی از گردشگران و مسافران بوده که به نوعی حیاط خلوت مسافران از استان‌های دیگر است و متأسفانه به محض ورود به این استان، مازندران را با مکان‌های دیگر اشتباه می‌گیرند و نمونه آن نابهنجاری که در سد لفور سواد کوه مشاهده کردیم.

به گزارش ایسنا، مازندران همیشه در ایام تعطیلات شاهد حجم زیادی از گردشگران و مسافران بوده که به نوعی حیاط خلوت مسافران از استان‌های دیگر است و متأسفانه به محض ورود به این استان، مازندران را با مکان‌های دیگر اشتباه می‌گیرند و نمونه آن نابهنجاری که در سد لفور سواد کوه مشاهده کردیم.

دادستان عمومی و انقلاب مازندران روز گذشته در مصاحبه با یکی از رسانه‌های مازندران درباره بی حجابی صورت گرفته و هنجارشکنی در سد لفور و به دنبال آن انتشار تصاویر در شبکه‌های اجتماعی، اظهار کرد: پیرو دستور رئیس کل دادگستری استان به صورت ویژه به دادستان این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه با بازید به عمل آمده از این منطقه با خاطیان این مسأله به صورت جدی برخورد می‌شود، تصریح کرد: حضور عده‌ای از افراد به صورت مختلط و نداشتن هیچ پوشش و انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی جرم محسوب می‌شود و قطعاً با خاطیان این مسأله برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با تاکید بر اینکه برای آب منطقه‌ای نیز تکالیفی در نظر گرفته می‌شود، جهت محصور کردن فضا درباره اینکه مسأله که آب منطقه‌ای استان اعلام کرده فضا در اختیار بخش خصوصی بوده و به آنها ارتباطی ندارد، گفت: نظارت بر عهده آب منطقه‌ای است و ممکن است واگذاری مقطعی در اختیار بخش خصوصی باشد اما تکلیف اینکه به چه کسانی واگذار و مراقبت‌های نظارتی بر عهده آب منطقه‌ای بوده است.

حسینی‌عالمی از ورود قاطعانه نیروی انتظامی استان در این زمینه خبر داد و بیان کرد: تا زمانی که مسئولان به وظایف خود به درستی عمل نکنند این تخلفات صورت می‌گیرد و مسؤولیت این بخش برعهده آب منطقه‌ای مازندران است.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان باید در حوزه مسؤولیتی خود به درستی عمل کرده و نباید به بهانه اینکه به بخش خصوصی واگذار شده سلب مسؤولیت کنند.

همچنین معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به حجم بالای حضور مسافران در جای جای نقاط استان ولایتمدار، اظهار کرد: به منظور تسهیل و تسریع رفاه گردشگران همراه با رعایت کامل شئونات اسلامی و حفظ فضای فرهنگی ناب ایرانی- اسلامی بویژه فرهنگ متعالی مردم مؤمن مازندران در مناطق گردشگری بویژه سواحل در قالب کمیته‌های مختلف تمهیدات لازم اتخاذ شده و مجموعه گسترده‌ای از نیروها و فعالان این حوزه همه تلاش خود را برای یک سفر ایمن توأم با عزت برای مسافران و میزبانان در نظر دارند.

حسن نژاد تصریح کرد: علیرغم همه تمهیدات اندیشیده شده به دلیل حجم بالای حضور گردشگران و گستردگی استان عده‌ای معدود در نقاطی دور از منظر عمومی به اقدام ضد فرهنگی و اخلاقی مبادرت کرده که این مساله با انجام بررسی‌های لازم از سوی دستگاه‌های مسئول مورد رسیدگی قانونی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه به دنبال اطلاع از این موضوع و اقدام ضد اخلاقی که با شئونات اسلامی و دینی مردم نظیر بی حجابی در تعارض کامل قرار دارد و هرگز مردم و مدیران استان چنین اقداماتی را در هیچ نقطه‌ای از مازندران برنمی تابند، افزود: مساله به صورت تلفنی و در پی دستور صریح و جدی استاندار مازندران به شکل مکتوب به فرماندار شهرستان اعلام شد تا بررسی و شناسایی عوامل این اقدام ناشایست برای معرفی به مراجع ذی ربط و انجام اقدامات قانونی به طور مجدانه در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های لازم و در حال اجرا با کسانی که بخواهند زمینه انجام امور غیراخلاقی را در استان پرمهر و پاک مازندران رقم بزنند به طور جدی در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

همچنین به گزارش خبرنگار ایسنا از سوادکوه، در پی انتشار تصاویری در فضای مجاز از عده‌ای گردشگران با پوشش نامناسب در سد لفور سواد کوه با دستور دادستان عمومی و انقلاب و با حضور نیروهای انتظامی قایق‌های شخصی جمع آوری و برخورد با نابهنجاری‌ها در حریم این سد آغاز شده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۴۰۶۰۹۱۱:۴۶:۲۰ ۱۳۹۸/۳/۱۸
دور از منظر عمومی؟
ناشناس۹۴۰۶۳۷۱۲:۰۲:۰۲ ۱۳۹۸/۳/۱۸
الان چی شده مگه به کسی آسیب رساندن؟ چرا با دزدها و اختلاس گران برخورد قاطع نمی شود؟!؟ مردم برای دقایقی شاد بودن. آیا جرمی مرتکب شدن؟
مهران۹۴۰۷۶۲۱۳:۴۹:۳۰ ۱۳۹۸/۳/۱۸
یکی هم دوست داره برای دقایقی مست کنه و شاد باشه
ناشناس۹۴۰۸۰۷۱۴:۲۶:۳۰ ۱۳۹۸/۳/۱۸
واقعا از خودتان خجالت بکشید برهنگی آنهم به این شکل را سبک میشماریدد
رسول۹۴۰۹۵۴۱۵:۳۰:۵۰ ۱۳۹۸/۳/۱۸
شادبودن!!!
پیمان۹۴۱۶۸۴۲۳:۱۷:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۱۸
اگه هدف شادیه پس هیچ شادی بالاتر از اختلاس کردن نیست. به اونم نباید ایراد گرفت . بهتر بدونی جنس جفت این فسادها یک چیزه و اونم بی حیایی.
ناشناس۹۴۰۶۶۲۱۲:۲۵:۰۷ ۱۳۹۸/۳/۱۸
اینکه برخی مسافران چنین کاری کردند چه ربطی به پیمانکار داره ؟ طرف که از دم ساحل لخت نشده ؟! وسط آب روی قایق این کار را کرده یه فرد دیگه هم روی قایق دیگه عکس گرفته !
ناشناس۹۴۰۶۶۹۱۲:۳۲:۴۸ ۱۳۹۸/۳/۱۸
لطفا برخورد کنید تا درس عبرت شود.
ناشناس۹۴۰۶۷۷۱۲:۴۴:۴۶ ۱۳۹۸/۳/۱۸
.تومازندران تو شهرکهای ساحلی تقزیبا اصلا حجابی نیست وخانمها با شلوار کوتاه تو مجتمعها تردد می کنند .تو خزر شهر که انگار حاکمیت دیگری هست وشما هرچی بخوای هست .انواع مشروبات و کلی مهمانی واستخر مختلط والبته که زور آقایان دیگه به اونجا نمیرسه.
ناشناس۹۴۰۷۱۴۱۳:۱۶:۵۶ ۱۳۹۸/۳/۱۸
تمام کشور را هم دوربین و مامور بگذارید، در برابر تحول و گذار فرهنگی جامعه شکست خواهید خورد
ناشناس۹۴۰۹۷۳۱۵:۴۰:۰۵ ۱۳۹۸/۳/۱۸
طنز ماجرا این است که آن مامورین نیز اکثریتشان از خود مردم هستند!
پیمان۹۴۱۶۸۸۲۳:۱۸:۴۶ ۱۳۹۸/۳/۱۸
در اینکه آمریکا گند زده به فرهنگ انسانیت در جهان شکی نیست. اما خوابش رو ببینید اون روزی بیاد که فساد تو ایران همه گیر بشه. شما جمعیت همیشه تو حاشیه خواهید موند.
ناشناس۹۴۰۸۱۳۱۴:۲۸:۱۰ ۱۳۹۸/۳/۱۸
دنبال ای باشید که سیاست ها و تحریک ها و فشارهای شما باعث این اتفاقات شده.
ناشناس۹۴۰۹۴۵۱۵:۲۶:۳۹ ۱۳۹۸/۳/۱۸
برید اونایی که حق الناس رو خوردن سریع بگیرید
ناشناس۹۴۱۱۵۶۱۷:۳۳:۳۴ ۱۳۹۸/۳/۱۸
اینم به نوعی حق الناس است که تفریح و اوقات دیگران را با این ولنگاری و بی حجابی خراب میکنند
ناشناس۹۴۱۰۳۵۱۶:۱۵:۲۷ ۱۳۹۸/۳/۱۸
بله برید اونهایی که حق الناس کرده اند و ثروت مملکت را حیف و میل میکنند بگیرید.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین