سقف حقوق مدیران چقدر افزایش یافت؟+ جدول

گروه اقتصادی الف،   3980316049 ۷۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

بررسی مصوبه دولت درباره افزایش حقوق‌ها در سال ۹۸ نشان می‌دهد، در حالی که برخی مدیران با افزایش ۳میلیون تومانی حقوق رو به رو‌ شده‌اند، سقف جدید حداکثر پرداختی از ۲۰ به ۲۳ میلون تومان افزایش خواهد یافت.

سقف حقوق مدیران چقدر افزایش یافت؟+ جدول

بر اساس جدول زیر که جزییات افزایش حقوق برای تمامی حقوق بگیران بر مبنای مصوبه هیئت دولت ( رشد ۱۸درصدی) را نشان می‌دهد، حداکثرحقوق از ۲۰ میلیون تومان در سال ۹۷ به ۲۳ میلیون و ۶۰۰هزار تومان در سال ۹۸ افزایش خواهد یافت؛ البته این میزان پرداختی بعد از کسر مالیات ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به ۱۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تبدیل می‌شود.

بر مبنای مصوبه دولت، حداکثر بگیران در سال ۹۸ از افزایش ۱۶ درصدی بهره‌مند شده‌اند، این در حالی است که با مصوبه مجلس این افزایش حدود ۱۱ درصد بوده است.

بر اساس جدول منتشر شده از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس، نکته جالب توجه این است که با مصوبه دولت عملا برخی مدیران دولتی توانسته‌اند از افزایش ۳ میلیون تومانی حقوق در سال ۹۸ بهره‌مند شوند.

این مرکز معتقد است، دولت در مصوبه ۳۱ فروردین ماه خود عملا به مصوبه مجلس در خصوص افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق بی توجهی کرده است. تبدیل رقم ثابت به ضریب علاوه بر اینکه موجب نقض آشکار مصوبه مجلس شده، براساس محاسبه‌های ارائه شده، باعث از بین رفتن هدف قانونگذار و تکرار چگونگی افزایش حقوق‌ در سنوات پیشین شده است. به عبارت دیگر افزایش سنواتی حقوق کارکنان در سال ۱۳۹۸ همانند سال‌های قبل تعیین و به رویکرد جدید مجلس بی‌توجهی شده است.

حاجی بابایی عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس در این باره گفت: متاسفانه اقدامات دولت در زمینه مصوبه مجلس بر پایه چه معجزه‌ای صورت گرفته است که هم افزایش حقوق ۲.۵ میلیون تومان و حقوق ۲۰ میلیون تومان ۱۸ درصد شده است؟ این ۱۸ درصد از کجا آمده است؟ علیرغم تصریح قانون با این تغییر و اجرای نادرست مصوبه ظلم بزرگی به حقوق‌های ۲.۵  تا ۵ میلیون تومان شده است؟

وی افزود: چرا باید علیرغم تصریح قانون به حقوق یک جهادگر بازنشسته ۴۴۰ هزار تومان اضافه شود و به حقوق فرد دیگری ۵ میلیون تومان افزوده شود؟!

بعد از مصوبه ۳۱ فرودین ماه هیئت دولت و تبدیل افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق به ضریبِ افزایشی؛ انتقادهای جدی از سوی نمایندگان در خصوص عدم اجرای کامل مصوبه مجلس در قانون بودجه مطرح شده است.

 

منبع: تسنیم

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۳۸۸۴۱۱۰:۵۴:۵۰ ۱۳۹۸/۳/۱۶
چرا اینقدر گیر میدین به مدیران . درسته که زیاد میگیرن و مدیریت هم بلد نیستن ولی زیر گوش این مدیران پزشکان دارن ده برابر میگیرن و کسی هم نمیبینشون. یک پزشک عمومی الا دارد 30 میلیون در ماه میگیرد و پزشک متخصص هم بالای 300 میلیون میگیرد.
ناشناس۹۳۹۶۲۰۱۰:۰۲:۴۲ ۱۳۹۸/۳/۱۷
3 نون اقتصادی کشور نوبخت نیلی نهاوندیان را باید ممنوع الخروج بازداشت و محاکمه کرد
ناشناس۹۳۸۸۴۳۱۰:۵۵:۳۹ ۱۳۹۸/۳/۱۶
آیا میدانید یک پزشک عمومی متولد 1374 که معادل یک فوق لیسانس (بدون دادن دو کنکور اضافه) می باشد (و بدون دادن آزمون استخدامی استخدام میشود) در تامین اجتماعی درامد 21 میلیون تومانی دارد؟
ناشناس۹۳۹۰۰۶۱۳:۳۵:۰۷ ۱۳۹۸/۳/۱۶
اها یعنی ارزش مدرک پزشکی با ارزش فوق مدرک فوق ایسانس علمی کاربردی شماها برابره؟
ناشناس۹۳۹۰۱۴۱۳:۴۱:۰۴ ۱۳۹۸/۳/۱۶
زحمتی که یک پزشک عمومی برای مدرکش میکشه هزار برابر زحممتیه که شما فوق لیسانسه های پیام نوری و علمی کاربردی میکشین.۶ سال میرین دانشگاه کیف میکنین بعد ارزش مدرکتون رو معادل پزشک عمومی با اون همه درس و کشیک استرس میدونین؟
الف ر۹۳۹۷۴۶۱۳:۳۴:۱۳ ۱۳۹۸/۳/۱۷
اخه تو این کشور کسی برای گرفتن مدرک انچنان زحمت نمیکشه بنگاه های مدرک پراکنی مثل نقل ونبات مدرک میدن یا اینکه سهیمه ای که بد تر
ناشناس۹۳۹۰۱۷۱۳:۴۳:۲۰ ۱۳۹۸/۳/۱۶
رفتی دانشگاه سر کوچتون یه مدرک فوق لیسناس گرفتی اونوقت توهم گرفتی که مدرک معادل پزشک عمومیه؟
ناشناس۹۳۹۶۰۷۰۹:۴۱:۴۷ ۱۳۹۸/۳/۱۷
همون مدرک دانشگاه سر کوچه از پزشکی دانشجوهای ایرانی بالاتره چون دو تا جمله انگلیسی میتونن حرف بزنن. خخخخخ
ناشناس۹۳۹۰۲۶۱۳:۵۲:۲۸ ۱۳۹۸/۳/۱۶
آیا میدانید طبق مجله فوربز درامد پزشک عمومی در امریکا ۲۵۰هزار دلار در سال و معادل ۲ برابر با یک استاد تمام دانشگاه است؟
ناشناس۹۳۹۶۵۲۱۰:۳۷:۱۵ ۱۳۹۸/۳/۱۷
کنکور علوم تجربی را بردارید تا آیا می دانید ثابت بشه
ناشناس۹۳۹۰۲۷۱۳:۵۳:۴۱ ۱۳۹۸/۳/۱۶
آیا میدانید حقوق یک پزشک عمومی در امریکا از حقوق یک دانشمند ناسا بیشتر است؟ منبع:سایت مد اسکیپ
ناشناس۹۳۹۴۶۰۲۳:۳۴:۲۵ ۱۳۹۸/۳/۱۶
این منبع تجویز و درمان است نه اقتصاد بهداشت
ناشناس۹۳۹۵۶۲۰۷:۳۸:۵۳ ۱۳۹۸/۳/۱۷
برخی دانشمندان ناسا چک های سفید میگیرن تا نیازی به انتقال اطلاعات نداشته باشند عزیز برادر
ناشناس۹۳۹۰۳۴۱۳:۵۷:۲۴ ۱۳۹۸/۳/۱۶
ایا میدانید به لطف دانشگاه های پولی و علمی کاربردی نصف مردم مدرک فوق لیسنانس دارند؟
ناشناس۹۳۹۰۵۵۱۴:۲۶:۱۳ ۱۳۹۸/۳/۱۶
جناب نگذار شما را در مقابل سایر اقشار قرار دهند حق شما وخانواده شما زندگی با کرامت انسانی است حداقل حقوق باید معادل خط فقر یعنی ۵ میلیون تومان درماه باشد حق شما را ان پزشکی که ۲۱ میلیون تومان یعنی ۱۵۰۰ دلار می گیرد نخورده است ببین حق تورا چه کسانی واقعا خورده اند نمایندگان هم برای انتخابات دنبال شو ونمایش خودشان هستند
ناشناس۹۳۹۰۹۰۱۵:۰۴:۳۲ ۱۳۹۸/۳/۱۶
با حقوق 23 میلیونی حتما میشه در برابر فشار آمریکا مقاومت کرد .
ناشناس۹۳۹۱۱۴۱۵:۱۸:۲۰ ۱۳۹۸/۳/۱۶
من یه پزشک عمومی هستم و با زدن مرکز ترک اعتیاد چند برابر این مبلغی که گفتین در میارم تا چشمتون در بیاد.
ناشناس۹۳۹۴۲۸۲۲:۲۹:۳۷ ۱۳۹۸/۳/۱۶
مراقب باش خودت معتاد نشی کوچولو
ناشناس۹۳۹۴۴۳۲۲:۵۷:۰۰ ۱۳۹۸/۳/۱۶
نان اعتیاد معتادان و خانواده های مستاصلشان را خورده ای که با مردم کشورت این گونه سخن می گویی.
رضا۹۳۹۲۱۳۱۶:۲۵:۴۸ ۱۳۹۸/۳/۱۶
برادر من فکر کنم اخرش این پزشک تو را دق می دهد چون از ۳ ماه قبل هر جا می رسی این پیام را می گزاری ‌اگر می گیرد عرضه اش را داشته من هم یک مهندس تاجر کارخانه دارم و در ماه بالای ۱ میلیارد تومان درامد دارم که هیچ پزشکی به خواب هم نمی بیند با حقوق بگیری هیچ کس به هیچ جا نخواهد رسید.
ناشناس۹۳۹۴۳۱۲۲:۳۱:۲۴ ۱۳۹۸/۳/۱۶
من هم پزشکم و هرگز به حقوق یک مهندس با عرضه و با سواد اعتراض نمیکنم ولو اگر ۱۰ برابر من درامد داشته باشد.
ناشناس۹۳۹۲۴۹۱۷:۱۷:۰۳ ۱۳۹۸/۳/۱۶
من خودم توی تامین اجتماعی کار می کنم و 7 میلیون تومان در ماه دریافتی دارم. شما مدرک گفته هاتو بیار قسم میخورم استعفا میدم. دندانپزشکا و پزشکای متخصص 50 میلیون تومان در ماه و بیشتر هم درامد دارن. اما پزشک عمومی در حد یه استاد دانشگاه حقوق میگیره. که نسبت به سایر اقشار جامعه کم نیست اما با گفته شما خیلی فاصله داره
ناشناس۹۳۹۲۵۴۱۷:۲۴:۵۷ ۱۳۹۸/۳/۱۶
آری می دانیم در ایران بین کارمندان ادارات مختلف تفاوت حقوق فاحش وجود دارد چه برسد به پزشک. و کارمند!
ناشناس۹۳۹۲۸۵۱۸:۱۴:۱۱ ۱۳۹۸/۳/۱۶
دوست عزیز انگار شما در حسرت پزشکی هستید.ولی قبل از هر چیزی به خیل جمعیت پزشکان بیکار و بی سواد توجه بفرمایید.آیا تاسیس دانشکده پفکی پزشکی کافی نیست؟آزاد.بین الملل(بین الالکی)
ناشناس۹۳۸۸۴۴۱۰:۵۶:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۱۶
آیا می دانید در حالیکه یک پزشک عمومی (معادل فوق لیسانس) درآمدی بین 20 تا 30 میلیون دارد و یک خانم پزشک متخصص زنان (متولد 1365) درآمدی در حدود 300 میلیون تومان دارد؛ یک استاد تمام (فول پروفسور) رشته مهندسی مکانیک یا برق یا عمران که مدرک خود را از دانشگاه MIT (دانشگاه صنعتی رنک اول جهان) گرفته و در دانشگاه صنعتی شریف تدریس میکند در حدود 15 میلیون حقوق می گیرد؟
ناشناس۹۳۸۸۴۵۱۰:۵۶:۲۳ ۱۳۹۸/۳/۱۶
آیا میدانید میزان تولید پزشک در ایران آنقدر پایین نگه داشته شده است (توسط مافیای پزشکی) که رتبه نسبت پزشک به جمعیت در ایران 18 ام در خاورمیانه است؟ بله 18 ام در خاورمیانه. لطفا وزارت پزشکان پاسخ دهد.
ناشناس۹۳۹۰۱۰۱۳:۳۷:۱۹ ۱۳۹۸/۳/۱۶
والا درامن من پزشک عمومی از سبزی فروش سر کوچه کمتره.نصف دوستام رفتن ما هم داریم میریم.شماها با سوادین با این مدرک هاب فله ای تون
ناشناس۹۳۹۶۱۱۰۹:۴۵:۵۵ ۱۳۹۸/۳/۱۷
اره تو که راست میگی. شماره حساب بده گلریزون برات بگیریم.
ناشناس۹۳۹۰۱۸۱۳:۴۵:۱۹ ۱۳۹۸/۳/۱۶
مطمئنی؟همین الانشم نصف پزشکای عمومی بیکارن و زدن تو کار ازاد.یه دروغ رو انقدر تکرار کردین خودتون هم باورتون شده
ناشناس۹۳۹۰۲۹۱۳:۵۵:۱۱ ۱۳۹۸/۳/۱۶
ایا میدانید ویزیت پزشک عمومب در افعانستان ۵۰ دلار و در عراق ۸۰ دلار و در ترکیه ۱۲۰ دلار است و در ایران ۲ دلار؟
ناشناس۹۳۹۸۱۴۱۴:۳۹:۴۱ ۱۳۹۸/۳/۱۷
حرفات رو قبول دارم ولی مگه خاورمیانه کلا چند تا کشور هست که ایرات شده 18 ام!!
ناشناس۹۳۸۸۴۸۱۰:۵۷:۳۸ ۱۳۹۸/۳/۱۶
پس قانون 400 هزار تومان بعلاوه 10 درصد مجلس چه شد؟ دولت که کار خودش رو کرد. پس قانون گذاری چه فایده ای داره وقتی هر کس کاره خودشو میکنه؟
ناشناس۹۳۹۰۶۱۱۴:۳۲:۵۶ ۱۳۹۸/۳/۱۶
اون قانون فقر را تقسیم می کند
ناشناس۹۳۹۱۶۳۱۵:۴۷:۰۶ ۱۳۹۸/۳/۱۶
عزيز من بعلاوه ده درصد نه ، بعلاوه تا ده درصد. يعنی صفر درصد يا يک درصد با دو درصد يا ... يا ده درصد. البته جامل بين اين اعدا مثلا يک و نيم درصد هم ميشود! شما چرا گول مبخوريد؟
ناشناس۹۳۸۸۵۰۱۰:۵۹:۰۰ ۱۳۹۸/۳/۱۶
آقای لاریجانی که تو 20 دقیقه برجام رو تصویب کردن تو مجلسشون بیان توضیح بدن که چطور قانون افزایش حقوق امسال توسط دولت دور زده شد و ایشون هم ساکت است.
ناشناس۹۳۸۸۵۱۱۰:۵۹:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۱۶
معنای پلکان رو هم فهمیدیم تا ٨ میلیون تومن ۱۳ درصد افزایش تا ۲۰ میلیون تومن ۱۶ درصد افزایش میابد. مدیران گرامی قشنگ سهم خودشون رو از سفره انقلاب بر میدارن.
امیر۹۳۸۸۶۳۱۱:۰۶:۲۶ ۱۳۹۸/۳/۱۶
این نوبخت کار خودشو کرد بالاخره
ناشناس۹۳۸۸۹۰۱۱:۳۲:۳۴ ۱۳۹۸/۳/۱۶
مجلس تعطیل بشه بهتره چون هر ده سال یک قانون خوب وضع میکنه و همون یه قانون هم اجرا نمیشه. پس تعطیلش کنن و بودجه اشو بدن به سیل زدگان حداقل یه ثوابی برده بشه.
ناشناس۹۳۸۸۹۳۱۱:۳۴:۰۰ ۱۳۹۸/۳/۱۶
مدیران از هزار سوراخ سنبه درآمد دارند. البته اینکه نوشتم در مورد معدود مدیران پاکدست بود وگرنه حساب آنها که دنبال زیر میزی و انواع درآمدهای غیرمجاز دیگر هستند بماند.
ناشناس۹۳۸۸۹۴۱۱:۳۵:۰۲ ۱۳۹۸/۳/۱۶
اگر یکبار و برای همیشه با اعضای هیئت دولت به دلیل وضع قانون (18 درصد افزایش حقوق امسال) که برخلافه قانون مجلسه برخورد جدی قضایی صورت بگیره دیگه کسی جرات نمیکنه قانونو اجرا نکنه.
ناشناس۹۳۸۸۹۶۱۱:۳۵:۴۶ ۱۳۹۸/۳/۱۶
بابا الان یه پزشک متخصص معمولی ماهی 200 میلیون در میاره شما گیر میدین به مدیران بدبخت.
ناشناس۹۳۹۰۱۲۱۳:۳۸:۲۲ ۱۳۹۸/۳/۱۶
این درامد رو ۱ درصد پزشکان هم ندارن.متاسفم
ناشناس۹۳۹۰۲۰۱۳:۴۷:۵۱ ۱۳۹۸/۳/۱۶
عزیز جان اون مدیر بابت پشت میز نشستن و خوابیدن ماهی ۲۰ تومن میگیره ولی من پزشک در ازای ۱۵ سال تحصیل و ۱۲ ساعت کار در بیمارستان نصف ۱۰ تومن میگیرم.
ناشناس۹۳۹۰۲۵۱۳:۵۰:۳۷ ۱۳۹۸/۳/۱۶
بنده متخصص قلب هستم. کل حقوق و کارانه من بعد از کسر ۷۰ درصد مالیات و سهم بیمارستان حدود ۱۷ تومنه.این ۲۰۰ تومن کجاست ما هم بریم؟
حسین۹۳۹۰۴۲۱۴:۰۹:۵۲ ۱۳۹۸/۳/۱۶
اگر مسئولین به اندازه یه پزشک عمومی کار میکردن که وضعیت مملکت این نبود.
ناشناس۹۳۹۳۰۸۱۹:۰۲:۳۸ ۱۳۹۸/۳/۱۶
میشه محاسبه بفرمایید چطور؟
ناشناس۹۴۰۳۷۱۰۸:۰۵:۲۴ ۱۳۹۸/۳/۱۸
چه ربطی داره؟ الان بحث پزشکان نیست که ؟ با این حرفتون موضوع رو لوث نکنید. الان بحث بازنشسته بدبخت و کارمند های بدون پست و سمت هست
ناشناس۹۳۸۹۰۱۱۱:۳۹:۰۳ ۱۳۹۸/۳/۱۶
ڴروهی البته به تعداد کم لیاقت حقوقهای خیلی بیشتری دارند و فراموش نکنید که سال گذشته هم فقط شش در صد اضافه دریافت کردند وگروه بسیار زیادی حقوق بگیر نجومی بی لیاقت وجود دارند . پس باید آنها را شناخت و معیار گذاشت نه هر کسی را مستحق افزایش افزایش ندانست. تنگ نظرانه قضاوت نکنید.
ناشناس۹۳۸۹۱۸۱۱:۵۰:۲۳ ۱۳۹۸/۳/۱۶
مدیران با این مقدار حقوق قانع نباشند
ناشناس۹۳۸۹۱۹۱۱:۵۰:۴۸ ۱۳۹۸/۳/۱۶
دولت باید سامانه حقوق و مزایای مدیران رو راه اندازی نماید و دسترس همگان قرار بدهد شفافیت مانع فساد می شود.
ناشناس۹۳۸۹۲۱۱۱:۵۲:۰۰ ۱۳۹۸/۳/۱۶
بنا بود که افزایش ۴۰۰ هزارتومانی بلافاصله انجام شود و مابقی موکول به آماده شدن حکم باشد. هنوز خبری از همان ۴۰۰ هزارتومان هم نیست
کارمند۹۳۸۹۳۱۱۲:۰۳:۲۲ ۱۳۹۸/۳/۱۶
وقتی قانون توسط دولت زیر پا گذاشته می شود چطور انتظار دارند دیگران به قانون پایبند باشند
ناشناس۹۳۹۱۴۸۱۵:۴۱:۲۲ ۱۳۹۸/۳/۱۶
درستترش اينه که وقتی قانون تويط دولت و مجلس زير پا گذاشته ميشه ....
حسرت به دل۹۳۹۳۷۴۲۰:۵۹:۰۹ ۱۳۹۸/۳/۱۶
حالا نه اينكه تابع قانون و قانونمند هستيم
علی۹۳۸۹۵۱۱۲:۲۶:۱۳ ۱۳۹۸/۳/۱۶
طرف ۲۵ سالشه دندانپزشکه ماهی ۵۰ م درمیاره (:
ناشناس۹۳۸۹۶۲۱۲:۴۲:۰۶ ۱۳۹۸/۳/۱۶
من حقوقم بعنوان بازنشسته دو میلیون و هفتصد هزار تومان بوده و دقیقا 18 درصد اضافه شده یعنی دو درصد هم کمتر از افزایش پیشنهادی دولت برای چی بسرعت به این موضوع رسیدگی نمی شود؟ مثلا هدف شما حمایت از حقوقهای پایین بوده است اما عملا به ضرر ما تمام شده است پس کی احکام ما بازنشستگان صندوق بازنشستگی اصلاح می شود؟
هموطن۹۳۸۹۹۳۱۳:۰۸:۲۱ ۱۳۹۸/۳/۱۶
سال گذشته پلکان افزایش حقوق را طوری چیده بودند که همه کارمندان فقط 200هزار تومان افزایش حقوق داشته باشند. امسال هم نه ان 20% دولت اجرا شده و نه این 400+10% مجلس باز هم قشر متوسط و ضعیف بازنده از تصمیمات و قوی ترها برنده
ناشناس۹۳۹۰۰۴۱۳:۳۲:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۱۶
نصف کامنتا راجع به پزشکاس.متاسفم برای این مردم. پزشکی تنها شغلیه که تحصیلات در اون هنوز ارزش داره ولی مردم دوست دارن این شعل هم به سرنوشت مهندسین و سایر رشته ها دچار بشه.نمیدونم مردم چرا به درامد بنگاهی و بازاری و ارایشگران زن کاری ندارن.شاید دلیلش حسادت و حسرتیه که از موقعیت اجتماعی پزشکان دارند.بس کنید خداییش کلافه شدیم از این همه دروغ و حسادت.امیدوارم الف چاپ کنه
انارکی۹۳۹۰۱۵۱۳:۴۱:۳۰ ۱۳۹۸/۳/۱۶
سلام متأسفانه مجلس و نهادهای نظارتی اصلا به وظیفه قانونی خود عمل نمی کنند اگر این نهادها با سرعت جسارت عمل می کردند قوه مجریه بهتر از این کار کرده‌است یاتشکر
ناشناس۹۳۹۰۸۱۱۴:۵۰:۵۸ ۱۳۹۸/۳/۱۶
بخور بخوری است عجیب
ناشناس۹۳۹۰۹۸۱۵:۰۹:۵۶ ۱۳۹۸/۳/۱۶
اغلب شرکت نفتی ها حقوقهای بالای ده میلیون دارند چرا ؟؟ اونها که در مناطق بد آب و هوا کار می کنند حقشونه ولی اونهایی که در تهران زیر کولر کار می کنند چرا با شرایط مساوی اقلا 4 برابر بقیه حقوق می گیرند و کلی مزایای دیگر هم دارند
ناشناس۹۳۹۳۹۲۲۱:۲۷:۰۷ ۱۳۹۸/۳/۱۶
بعد بازنشستگی هم پاداشهای میلیاردی از سفره ی نفت برمی دارند مقایسه کنید با من معلم !
ناشناس۹۳۹۱۴۳۱۵:۳۹:۳۱ ۱۳۹۸/۳/۱۶
چرا از زمان دولتهای احمدی نژاد تاکنون بغير از يکی دو سال ، برخلاف تصريح قانون افزايش حقوقها کمتر از تورم است؟ اگر راست ميگيد اينرا جبران کنيد. وگرنه جنگ زرگری که مدتی است به راه انداخته ايد چه دردی را دوا خواهد کرد؟
ناشناس۹۳۹۱۷۱۱۵:۵۲:۴۷ ۱۳۹۸/۳/۱۶
چرا نمايندگان محترم قانون مصوب خود را درست اعلام نميکنند؟ و در مصاحبه ها با حذف "تا"از ابتدای "تا ده درصد" اقدام به عوامفريبی ميکنند؟
ناشناس۹۳۹۱۷۲۱۵:۵۳:۳۵ ۱۳۹۸/۳/۱۶
یکی هست بررسی کنه این مدیران از کجا آمدن که شدن مدیر ؟؟ مثلا مدرک تحصیلی و سوابق کاری اونها بدو استخدام چی بوده ؟؟ الان که همه دکترا دارن و بابت همون دکترا که حین خدمت از دانشگاه آزاد گرفتن کلی هم افزایش حقوق و پست و مقام گرفتن در بدو استخدام غیر از پارتی چی بودن و چی داشتند ؟؟ یکی بیاد بررسی کنه خیلی چیزها مشخص می شه از جمله دلایل بدبختی مردم ما
ناشناس۹۳۹۲۳۲۱۷:۰۱:۳۵ ۱۳۹۸/۳/۱۶
نهایت بی مسولیتی و بازی با روح روان حقوق بگیران 3 ماه از سال گذشته قیمت ها روز به روز بالا میره و برخلاف نص قانون که افزایش حقوق ها باید متناسب با تورم باشد ( 300 درصد ) همین شنذرغاز افزایش هم هنوز دست کارمند رو نگرفته به این می گن مملکت داری !!!!!!!!!!!!!!
سوال۹۳۹۲۹۹۱۸:۴۲:۱۱ ۱۳۹۸/۳/۱۶
ايا كسي كه سالها درس خوانده و مدرك دكترا دارد بعد از سي سال خدمت در زمان بازنشستگي بايد از افزايش كمتري برخوردار باشه ؟
صف۹۳۹۳۰۶۱۹:۰۰:۲۲ ۱۳۹۸/۳/۱۶
مجلسی که نماینده اش برای سلفی گرفتن با خانم موگیرینی سرو دست میشکند معلومه که دولت هم برای مصوبه چنین مجلسی تره هم خورد نمیکند
قهرودی۹۳۹۳۲۱۱۹:۴۲:۵۷ ۱۳۹۸/۳/۱۶
دولت ناکارامد و مجلس خفته و چشم بسته به روی کارهای دولتیان بی غم ............
ناشناس۹۳۹۳۴۰۲۰:۲۱:۴۹ ۱۳۹۸/۳/۱۶
خداوکیلی اینهایی که 23 میلیون تومن حقوق می گیرند چه دردی از مردم این کشور را حل می کنند که استحقاق دریافت این مبلغ را کسب می کنند آخه چه جوری آدم خودشو قانع کنه که این مملکت اسلامی است
ناشناس۹۳۹۶۴۴۱۰:۲۹:۲۲ ۱۳۹۸/۳/۱۷
23 ميليون تومان پول است
ناشناس۹۴۰۲۵۱۰۰:۱۰:۴۲ ۱۳۹۸/۳/۱۸
نمایندگان چند می گیرند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۹۳۹۴۵۷۲۳:۱۹:۴۹ ۱۳۹۸/۳/۱۶
کمتر از همه تو مملکت قضات با این هجم کاری تو محاکم دریافت می کنند
ناشناس۹۳۹۴۶۷۲۳:۴۲:۱۳ ۱۳۹۸/۳/۱۶
نونشون حتما حلاله ژن خوب از این نونها میزنه بالا
سعید۹۴۰۴۰۵۰۸:۵۷:۱۳ ۱۳۹۸/۳/۱۸
فوق لیسانس شریف هم 3 میلیون میگره در زوارت کار!! در همین وزارت کار لیسانس ابیات فارسی پیام نور قزوین رئیس هلدینگ بازنشستگی ماهی خدا میدونه چقدر حقوق میگیره. نوبخت کارمندا رو بیچاره کرد.
کارمندیان۹۴۰۵۱۸۱۰:۳۳:۴۶ ۱۳۹۸/۳/۱۸
ای کاش نوبخت هم , استعفآء می داد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین