برادر میترا استاد: علت قتل افشاگری بود/ قتل کاملا خانوادگی است / خواهرم با نهادهای امنیتی ارتباطی نداشت/ رضایت نمی‌دهیم

گروه حوادث الف،   3980313125 ۱۵۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

برادر همسر دوم محمد علی نجفی درباره قتل خواهرش نکات جدیدی را مطرح کرده است. او مدعی است علت قتل، تهدید میترا استاد به افشاگری در گفتگو با خبرنگاران بوده است.

برادر میترا استاد: علت قتل افشاگری بود/ قتل کاملا خانوادگی است / خواهرم با نهادهای امنیتی ارتباطی نداشت/ رضایت نمی‌دهیم

در ادامه پیگیری‌های خبرنگاران درباره زوایای تاریک قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی (شهردار اسبق تهران) روزنامه شرق به سراغ برادر مقتول رفته است.

مسعود استاد در این گفتگو اشاره‌ای به درخواست خواهرش برای مصاحبه با سایت اصلاح‌طلب انصاف‌نیوز داشته و علت قتل را تلاش میترا استاد برای افشاگری دانسته است.

در بخش‌های از این گفتگو آمده است:

«قتل خواهرم سیاسی نیست و دلایل کاملاً خانوادگی دارد. من مدارکی دارم که نشان می‌دهد آقای نجفی همسر اولش را طلاق داده است؛ اما حالا می‌گویند او را طلاق نداده‌اند. دلیل قتل مصاحبه‌ای بود که قرار بود با خواهرم انجام شود.

خواهرم با نهادهای امنیتی ارتباطی نداشت

این را که گفته شده خواهرم با یک نهاد امنیتی ارتباط داشته، رد می‌کنم. او با هیچ نهادی ارتباط نداشت. آنها اختلافاتی با هم داشتند؛ اما اصلاً صحبت از جدایی نبود و اولین بار است که گفته می‌شود قرار بود میترا از آقای نجفی جدا شود.

روز قبل از قتل تا چهار صبح من با خواهرم در تماس بودم و او از درگیری‌ای که با شوهرش داشت، به من گفت. فردای آن روز قرار بود برای مصاحبه برود که این قتل اتفاق افتاد و علت قتل به مصاحبه برمی‌گردد. قرار بود روز حادثه خواهرم با یک سایت خبری مصاحبه کند و مسائلی را مطرح کند که همین امر باعث شد خواهرم کشته شود.

رضایت نمی‌دهیم

روز جمعه ما در دادسرای جنایی بودیم. آقای نجفی شخصاً با من یک ساعت صحبت کردند تا بتوانند رضایت بگیرند؛ اما ما رضایت نمی‌دهیم. خیلی مسائل هست که می‌دانم؛ اما حالا وقت گفتنش نیست و من بعد از صدور حکم درباره آن صحبت خواهم کرد و واقعیت‌هایی را خواهم گفت.

او در پاسخ به این سوال که چرا پرونده تا این حد سریع رسیدگی شد، گفت: این پرونده از حد ملی خارج شده و جهانی شده و قوه قضائیه هم ویژه به آن رسیدگی کرده است.

حرف پدر و مادر و خواهرزاده‌ام حرف من است و آنچه من تصمیم بگیرم آنها نیر قبول می‌کنند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۳۵۵۲۶۱۳:۴۴:۵۱ ۱۳۹۸/۳/۱۳
چه افشاگری بوده که آقای نجفی ترجیح داده خانمش رو بکشه ؟؟؟؟؟!!!!!!! شایدهم گفته بجای مهریه سنگین دیه بدم بهتره .
ناشناس۹۳۵۶۱۱۱۴:۱۸:۳۰ ۱۳۹۸/۳/۱۳
زن و شوهر حتی اگر کارشون به طلاق هم بکشه، از انصاف و انسانیت به دور هست که اسرار همدیگه رو افشا کنند. اگر مشکل داشت، میتونستن راحت طلاق بگیرن. چرا افشاگری؟
ناشناس۹۳۵۶۷۵۱۴:۴۰:۰۳ ۱۳۹۸/۳/۱۳
چه زندگی های داغونی در عین رفاه و مایه داری پوچ و توخالی زن و شوهر به جای اینکه ستار العیوب باشن میشوند افشاگر اون یکی هم معلوم نیست از افشای چی وحشت داره آدم میکشه یعنی مسوولین ما همه اینجوری زندگی میکنند؟؟
بهرام۹۳۷۱۷۰۱۳:۳۶:۱۸ ۱۳۹۸/۳/۱۴
نه همشون٬ اکثرشون زندگی لاکچری دارند. که هیچی تهش نیست...زندگی رهبر عزبزمون با فرزندانش را ببینید و با زندگی امثال نجفی و ... مقایسه کنید.تفاوت از زمین تا آسمان است.
ناشناس۹۳۵۷۱۶۱۴:۵۰:۲۲ ۱۳۹۸/۳/۱۳
یعنی قتل نفس با انسانیت سازگاری دارد؟
ناشناس۹۳۶۱۸۲۱۷:۴۸:۱۲ ۱۳۹۸/۳/۱۳
سایت هایی که عکس های خصوصی این خانم و نجفی را منتشر میکنند باید مورد پیگرد قرار بگیرند
ناشناس۹۳۷۱۸۳۱۳:۵۳:۰۰ ۱۳۹۸/۳/۱۴
تو این گیرو دار وقت گیر آوردی تو هم.اصل و ول کردی چسبیدی به فرع؟؟!!
ناشناس۹۳۶۳۴۴۱۹:۴۸:۱۵ ۱۳۹۸/۳/۱۳
خیر! آدم در یک لحظه عصبانیت ممکنه بدترین کارها رو انجام بده و سزایش رو هم خواهد دید. آقای نجفی اگه نتونه رضایت اولیای دم رو بگیره قطعا اعدام میشه و در هر صورت زندگیش هم تباه شد. یادمون نره آقای نجفی اینقدر تحت فشار روانی بوده که حتی یکبار به خودکشی هم دست زده. اگر واقعاً افردای در نابود کردن زندگی خانم استاد و آقای نجفی و دو خانواده آنها سهم دارند و این نون رو تو کاسه این دو نفر گذاشتند که پرونده سازی کنند باید به سزای عملشون برسند.
ناشناس۹۳۶۳۶۰۲۰:۰۰:۵۱ ۱۳۹۸/۳/۱۳
کسی نگفته قتل خوب است، گفتند افشاگری بد است. عهد ازدواج حرمتی دارد که برای حفظ آن باید بعضی کارها را هرگز انجام نداد.
ناشناس۹۳۶۴۷۹۲۱:۳۵:۲۱ ۱۳۹۸/۳/۱۳
برادرش به خواهرش نگفت چرا زن کسی میشی که 40 سال از خودت بزرگتره و زن بچه داره
ناشناس۹۳۶۶۳۴۲۳:۵۱:۱۶ ۱۳۹۸/۳/۱۳
برادر میترا اگر غیرت داشت نمی گذاشت خواهرش زن یک مرد زن و بچه دار 40 سال بزرگتر از خودش بشود
ناشناس۹۳۵۷۴۴۱۴:۵۸:۰۹ ۱۳۹۸/۳/۱۳
کدام بند قانون و در کجای جهان هست که اگر کسی افشاگری شوهرش یا هر کس دیگر را کرد باید سر به نیستش کرد
تبریزی۹۳۶۱۶۱۱۷:۴۰:۳۹ ۱۳۹۸/۳/۱۳
تو کدوم بند قانونی گفته شده که تو باید به نیازمندا کمک کنی؟ پس چون قانون نگفته نباید کمک کنی. و اگه اون افشاگری باعث بشه طرف مقابل بخواد خودکشی کنه اون وقت چی؟ در اون صورت قتل تبدیل می شه به دفاع از خود.
ناشناس۹۳۶۲۷۰۱۸:۲۸:۱۰ ۱۳۹۸/۳/۱۳
قانون اصلاح طلبان
ناشناس۹۳۶۴۷۰۲۱:۲۵:۱۰ ۱۳۹۸/۳/۱۳
مقتول اگر قصد افشاگری داشت میتوانست.طلاق بگیرد و از دسترس همسرش دور شود تا با خیال راحت افشاگری کند. اینکه حاضر نشده طلاق بگیرد و قصد افشاگری داشته ،شاید حضورش در زندگی نجفی ضروری بوده است . برادر فرهیخته این خانم نیز میتوانسته در دادن راهنمایی به خواهرش مؤثرتر عمل کند.اصرا در ماندن ،افشاگری،تهدید و طلاق نگرفتن تعجب بر انگیز است .ضمن اینکه موضوع شنود حتی از طرف یک فرد خودسر یک نهاد باید مورد بررسی قرار گیرد چون میتوانسته آتش این دعوا را شعله ورتر کند.
ناشناس۹۳۶۴۸۷۲۱:۴۳:۵۱ ۱۳۹۸/۳/۱۳
اگر اين خانم با نقشه قبلي وارد زندگي اين فرد شده باشد قتل او توسط نجفي توجيه پيدا مي كند
ناشناس۹۳۵۷۵۵۱۵:۰۱:۱۸ ۱۳۹۸/۳/۱۳
شما پس زحمت بکش به قانون بندی اضافه کن در صورت افشاگری زن شوهرش حق دارد آنرا بکشد و آنرا برای خواهرخود هم قابل اعمال بدان برادر
ناشناس۹۳۵۸۵۳۱۵:۲۹:۲۸ ۱۳۹۸/۳/۱۳
بله افشاگری از انصاف به دور است ولی ایا قتل از انصاف به دور نیست؟
شهروند۹۳۵۸۷۲۱۵:۳۴:۴۵ ۱۳۹۸/۳/۱۳
چه زن ریاکاری بوده که میخواسته اسرار همسر رو افشا کنه. دقیقا همین جمله نشون میده اون خانم برای اخاذی اومده بود . چطور برادر این خانم ادعا میکنه خواهرش با نهاد خاص ارتباط نداشته مگه این افراد خودشون رو افشا می کنند
ناشناس۹۳۵۹۹۹۱۶:۳۸:۱۱ ۱۳۹۸/۳/۱۳
نخیر اون آقا از ضعف مالی و احتیاج یک خانم جوان سو استفاده کرده
ناشناس۹۳۵۹۰۰۱۵:۴۵:۵۴ ۱۳۹۸/۳/۱۳
داشته تیغش می زده با این روش . نجفی هم صبرش تموم شده
ناشناس۹۳۶۰۰۵۱۶:۴۰:۴۰ ۱۳۹۸/۳/۱۳
ایشون با این سن و سال باید فکر اخرتش می شد نه فکر خوشگذرانی ...خجالت داره ...
ناشناس۹۳۶۱۹۳۱۷:۵۱:۳۲ ۱۳۹۸/۳/۱۳
رسول اکرم با مشاهده کشته ای که قاتل آن ناشناخته بود، فرمود: اگر اهل آسمان و زمین در قتل یک نفر مسلمان شریک و به آن راضی شوند، خدای سبحان همه آنان را به آتش دوزخ می‌افکند[2] آیاتی که دلالت دارد، کشتن عمدی مؤمن سبب خلود در جهنم و آتش دوزخ است: ﴿وَ مَنْ يَقْتُلْ مُؤْمِناً مُتَعَمِّداً فَجَزاؤُهُ جَهَنَّمُ خالِداً فيها وَ غَضِبَ اللَّـهُ عَلَيْهِ وَ لَعَنَهُ وَ أَعَدَّ لَهُ عَذاباً عَظيماً﴾؛[3] یعنی «اگر کسی مؤمنی را عمداً بکشد، کیفر او جهنم و ماندن همیشه در آن است و خدا بر او خشم گرفته و او را از رحمتش دور نگه داشته و برای او عذاب بزرگی آماده کرده است».
ناشناس۹۳۶۲۰۰۱۷:۵۴:۰۶ ۱۳۹۸/۳/۱۳
اگر به استناد خودت اعتقاد و یقین داری بیا جلوی قاضی به آن استناد کن
ناشناس۹۳۶۱۰۹۱۷:۱۸:۱۵ ۱۳۹۸/۳/۱۳
قصاص قبل جنایت جرمه این قتل توجیه نکنید
ناشناس۹۳۶۶۳۸۲۳:۵۶:۲۲ ۱۳۹۸/۳/۱۳
توضیح سرافراز درباره پرستونمایی با نام اختصاری «م-الف»
ناشناس۹۳۶۷۸۳۰۵:۰۸:۱۱ ۱۳۹۸/۳/۱۴
اگر این اسرار درباره منافع ملی و مربوط به همه مردم باشه چطور؟
ناشناس۹۳۸۶۲۸۰۱:۰۲:۲۰ ۱۳۹۸/۳/۱۶
چه چیزی جز تهدید برای امتیاز گرفتن از شوهر می شه برداشت کرد . البته اینطور انتخابها برای ازدواج انتخاب چرا..
پویا۹۳۵۷۱۸۱۴:۵۰:۵۷ ۱۳۹۸/۳/۱۳
لطفا کامنت من رو منتشر کنید دستتان می رسد به اطلاع برادرش برسانید که اصلاً رضایت نده. هر چقدر هم که مجبورت کردند، رضایت نده
ناشناس۹۳۶۰۰۹۱۶:۴۱:۱۶ ۱۳۹۸/۳/۱۳
موافقم
ناشناس۹۳۶۲۱۲۱۷:۵۶:۴۷ ۱۳۹۸/۳/۱۳
﴿وَ لا تَقْتُلُوا النَّفْسَ الَّتي‏ حَرَّمَ اللَّـهُ إِلاَّ بِالْحَقِّ وَ مَنْ قُتِلَ مَظْلُوماً فَقَدْ جَعَلْنا لِوَلِيِّهِ سُلْطاناً فَلا يُسْرِفْ فِي الْقَتْلِ إِنَّهُ كانَ مَنْصُوراً﴾؛[4] «کسی را که خدا نفس او را محترم داشته است جز به حق نکشید و کسی که با ظلم و تجاوز کشته شود ما برای ولی او قدرت و حق قصاص قرار داده ایم.
ناشناس۹۳۶۲۹۲۱۸:۴۳:۰۷ ۱۳۹۸/۳/۱۳
فکر کنم برادرشون به واسطه آقای نجفی،شهرداری استخدام شدن
مهدی۹۳۶۵۲۶۲۲:۰۹:۱۲ ۱۳۹۸/۳/۱۳
به شرط اين که برادرش هم کلاغ نباشه.
ناشناس۹۳۶۶۹۸۰۱:۱۵:۲۳ ۱۳۹۸/۳/۱۴
وقتی تحت فشارت بذارند وبخوان از کار بی کارت کنند یا وعدههای چشم گیر ومال وثروت بهت بدند پدر ومادر هرفردی راضی میشن چه برسه برادر هرشخصی
ناشناس۹۳۵۷۴۲۱۴:۵۷:۲۳ ۱۳۹۸/۳/۱۳
باعث تاسفه که یک (همسر) قصد داشته باشه علیه شوهرش افشاگری و مصاحبه کنه! واقعا که از آدمهای تحصیلکرده و با فرهنگ این رفتارها بعیده.. هزاران نقطه ضعف از همسر سابقم داشتم اما حتی مادرم نه از علت جدایی مطلع شد و نه از مسائل شخصی ما... همه اطرافیان من هنوز هم به ایشون احترام می گذارند!
ناشناس۹۳۶۰۱۷۱۶:۴۳:۰۰ ۱۳۹۸/۳/۱۳
قتل باعث شرم و خجالته ...نه افشاگری ...اگر غیر واقعی بوده که نباید ترس می‌داشت و اگر واقعی بود ،این وعده الهی است که مفسدان افشا خواهند شد ،ایشانذفقط ابزار بودند
ناشناس۹۳۶۰۶۲۱۶:۵۸:۵۸ ۱۳۹۸/۳/۱۳
هزاران!!!؟؟؟ شما میدانید هزارتا چند تاست؟ لطفا در به کار بردن کلمات دقت بفرمایید.
ناشناس۹۳۶۶۶۰۰۰:۲۶:۴۷ ۱۳۹۸/۳/۱۴
شما شوهر بیچاره خودت را با نجفی که روی کندوی عسل بیت المال نشسته بوده مقایسه می کنی؟؟؟
ناشناس۹۳۶۷۸۷۰۵:۱۲:۰۵ ۱۳۹۸/۳/۱۴
اگر همسر شما کاری کرده بود که به منافع ملی کشور مربوط بود باز هم سکوت میکردی؟ و اگر همسر شما یکی از پرنفوذترین شخصیتهای یک جناح سیاسی بود که رفتارهایش برای کشور مهم بود باز هم کارهای او را صرفا شخصی میپنداشتی؟ شما مسائل خصوصی را با مصالح ملی اشتباه کردی
ناشناس۹۳۷۵۰۵۲۰:۰۳:۳۲ ۱۳۹۸/۳/۱۴
باسلام آخه برادر ایشون مدعی شده که این قتل سیاسی نبوده و صرفا یک اختلاف خانوادگی است. اینجاست که مشکل پیش میاید. آیا هرکس یک اختلاف خانوادگی داشت آیا باید برود با سایت و روزنامه و مجله در باره آن صحبت کند و بقولی افشاگری کند. بالاخره همه ما انسانیم و در زندگی خطائی داشته ایم. به نظر شما چه دلیلی برای اینکار وجود دارد؟ یا باید بنشینیم و اختلافاتمان را حل کنیم یا اگر راهی نداشت محترمانه از هم جداشویم و هرکدام مسیر زندگی خود را طی کنیم.بنظرم این نهایت ناجوانمردی است که طرف را در تنگنا قرار داده و تهدید به افشاگری کنیم. حتی اگر به مسایل ملی و کشور هم مربوط میشود نیاز به تهدید و مصاحبه نیست .اول که لازم نیست با چنین فردی زندگی کرد ودر اولین زمان ممکن باید جدا شدو موارد را همراه با مستندات به مراجع ذیصلاح تحویل داد تا رسیدگی و طرف به مجازات برسد. که تهدید به افشاگری بیشتر بوی باج خواهی میدهد. همه مطالب بالا را بدون غرض نوشتم و البته نمیخواهم قتل را توجیه کنم که قابل توجیه نیست. ولی ازیک طرف یک لحظه هم خوتون را جای آقای نجفی بگذارید ببینید چه بر او گذشته؟ کسی که حدود ده سال برسنگین ترین وزارت خانه کشور(آموزش و پرورش) با هزاران پرسنل و حدود 20 میلیون دانش آموز مدیریت میکرده و از دید اکثر فرهنگیان بهترین وزیر بعد از انقلاب بوده واز نظراخلاقی به باور همه آنها که او را از نزدیک میشناختند فردی متین، سنگین ،باهوش بوده از مدیریت یک زن در خانه عاجز میماند که حتی اجازه استفاده از تلفن همراه خودش را نداشته (خانم استاد تلفن همره آقای نجفی را با خود به حمام میبرد تا باکسی تماس نگیرد) و در نهایت باهمه صبر و متانت دست به این جنایت میزند.
حسین علیاری۹۳۵۹۱۳۱۵:۵۲:۰۳ ۱۳۹۸/۳/۱۳
در پاسخ باید گفت من با اصلاح و اصول گرا کاری ندارم اما میتونم بگم رذیلانه ترین کار اینه که بخوای اسرار زندگی همسرت رو که به تو اعتماد کرده به عنوان همسر بخوای افشا کنی،اینجوری فرق همسر با غریبه چیه؟اینجوری باشه اصلا دلیل ازدواج چیه این اتفاق رو نباید سیاسی دید بلکه باید از منظر جامعه شناسی و روانشناسی دید که چرا دختران ما انقدر خواهان پبشرفت سریع و همه جانبه بدون زحمت کشیدن و از طریق ازدواج هستند من تا حالا حتی تو طلاقهای کشورهای خارجی ندیدم یه همسر حتی بعد طلاق اسرار همسر قبلیشو افشا کنه چه برسه به همسر فعلی البته اینها دلیلی برای قتل نفس نیست اصولا فمنیستهایی که الان داد و بیداد میکنند و درخواست اعدام دارند !!! درحالیکه در موارد دیگه مخالف اعدامند باید به این سوال هم پاسخ بدند،که معنی ازدواج چیست؟چرا حرفی درمورد تلاش برای افشاگری این زن از همسر خود در رسانه نمیزنند‌؟در کجای مکتب های اخلاقی غربی چنین چیزی هست ؟ خداوند همسر رو به عنوان سکینه یعنی آرام بخش دل تعبیر میکنه در قرآن یعنی اوج اعتماد ، بنده به عنوان یک پسر مجرد با تحصیلات عالیه متاسفانه با این رویه ای که در دختران وجود داره خودم رو از این سنت حسنه ازدواج محروم میکنم دختران فمنیست ما از طرفی خواهان آزادی کامل در کار و درس و ... وروابط اجتماعی آزاد و حضور در اینستاگرام و صحبت با نامحرم هستندو داشتن حق طلاق هم هستند و بردن جهیزیه را هم اصلا قبول ندارند ولی!!!! از طرفی داشتن مهریه که سنتی اسلامی و نه غربی هست رو هم حق مسلم میدونند که کاملا در تضاد هست با موارد قبلی ،که شاهد این مطلب تعداد زیاد شکایت مهریه میباشد واقعا دلیلی برای ازدواج با این افراد رو نمیبینم و از تنهایی خود بیشتر لذت میبرم تا اینکه فردی من را به حد جنون برساند PHD ژنتیک
ناشناس۹۳۶۱۸۸۱۷:۴۹:۴۶ ۱۳۹۸/۳/۱۳
رسول اکرم با مشاهده مقتولی فرمود: اگر اهل آسمان و زمین در قتل یک نفر مسلمان شریک و به آن راضی شوند، خدای سبحان همه آنان را به آتش دوزخ می‌افکند[2] آیاتی که دلالت دارد، کشتن عمدی مؤمن سبب خلود در جهنم و آتش دوزخ است: ﴿وَ مَنْ يَقْتُلْ مُؤْمِناً مُتَعَمِّداً فَجَزاؤُهُ جَهَنَّمُ خالِداً فيها وَ غَضِبَ اللَّـهُ عَلَيْهِ وَ لَعَنَهُ وَ أَعَدَّ لَهُ عَذاباً عَظيماً﴾؛[3] یعنی «اگر کسی مؤمنی را عمداً بکشد، کیفر او جهنم و ماندن همیشه در آن است و خدا بر او خشم گرفته و او را از رحمتش دور نگه داشته و برای او عذاب بزرگی آماده کرده است».
بنده خدا۹۳۵۵۴۲۱۳:۵۲:۴۰ ۱۳۹۸/۳/۱۳
آقا مسعود استاد , افشاگری را با صداقت از خودتان شروع کنید , که بواسطه چه شخصی در شهرداری تهران مشغول بکار شده اید؟
ناشناس۹۳۵۷۴۱۱۴:۵۶:۴۱ ۱۳۹۸/۳/۱۳
چه ربطی داره هر موضوع جای خودش اگر اینطور باشد بایستی تمام ..زاده ها را از مدیریت ها بریزین بیرون ...قتل را با چی مقایسه میکنید
ناشناس۹۳۵۹۷۸۱۶:۳۰:۳۸ ۱۳۹۸/۳/۱۳
اصولا دکتری هوا و فضا چه ربطی به شهرداری داره ؟ کی استخدام کرده ؟
ناشناس۹۳۵۵۴۳۱۳:۵۳:۰۸ ۱۳۹۸/۳/۱۳
هو الستار العیوب به چه حقی قصد داشته اسرار همسرشو افشا کنه؟
ناشناس۹۳۵۷۱۲۱۴:۵۰:۰۷ ۱۳۹۸/۳/۱۳
حالا به اصلاح طلبا رسید هوالستار
ناشناس۹۳۵۷۵۰۱۴:۵۹:۳۶ ۱۳۹۸/۳/۱۳
یعنی کلیه افرادی که در اینجا به این کامنت مثبت زدند موافقند اگر خانمی خواست افشاگری همسرش را کند باید کشته شود ،...اگر اینطور است حتما خودتان را به قانون معرفی کنید
ناشناس۹۳۵۷۹۱۱۵:۱۲:۰۶ ۱۳۹۸/۳/۱۳
نجفی مچکریم
ناشناس۹۳۵۸۰۲۱۵:۱۴:۰۸ ۱۳۹۸/۳/۱۳
ان شاالله که نه اون مرحومه جاسوس بوده و نه قتل به این خاطر.. امیدوارم خدا به خانواده ایشون صبر بده و اگر براشون مقدور از این پیرمرد که قسمتی از عمرش هم به هم وطنانش خدمت کرده بگذرند و گذشت کنند
ناشناس۹۳۵۸۷۵۱۵:۳۵:۳۳ ۱۳۹۸/۳/۱۳
به دلیل همان اعمالی که یکیش رو که قتل باشه شما مشاهده کردی فرض کن مشکلی امنیتی مربوط به کشور بوده و میخواسته اطلاع دهد، یعنی هر کسی در خانواده راز نگهدار نباشد باید او را به قتل رساند؟
ناشناس۹۳۶۰۳۷۱۶:۴۸:۵۱ ۱۳۹۸/۳/۱۳
گرچه خداوند ستار است اما در مقابل قاتلان مظلومان هوالجبار است ....وَلَكُمْ فِي الْقِصَاصِ حَيَاةٌ يَاْ أُولِيْ الأَلْبَابِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ و براى شما اى صاحبان خرد در پياده كردن حكم قصاص زندگى جامعه است شايد از خونريزى به ناحق پرهيز كنيد سوره : البقرة آیه : 179
ناشناس۹۳۶۴۲۲۲۰:۴۸:۳۱ ۱۳۹۸/۳/۱۳
آخرش بگو ببینم جناب اصلاح طلب، شفاف سازی کنیم یا ستار العیوب باشیم؟
ناشناس۹۳۵۵۴۶۱۳:۵۵:۱۱ ۱۳۹۸/۳/۱۳
این خانم عاشق چه چیز نجفی شده است؟ مردی زن و بچه دار که جای پدرش بوده.
ناشناس۹۳۵۶۹۴۱۴:۴۷:۰۸ ۱۳۹۸/۳/۱۳
پرستو بوده بیچاره
ناشناس۹۳۵۸۹۴۱۵:۴۴:۲۰ ۱۳۹۸/۳/۱۳
چه راحت اسیر بازی های سیاسی میشوی و راحت ..هر تهمتی را بدون اینکه کوچکترین سندی از آن دیده باشی میزنی، تو که آنقدر به این اصلاح طلبان ایمان داری و بدون سند حرفشان را قبول میکنی اگر به تو بگویند ...پرستو است چشم بسته او را میکشی؟
ناشناس۹۳۵۹۸۵۱۶:۳۳:۴۶ ۱۳۹۸/۳/۱۳
خجالت بکش ، یکی به خواهر خودت بگه پرستو خوشت میاد !
ناشناس۹۳۶۰۰۰۱۶:۳۸:۳۶ ۱۳۹۸/۳/۱۳
حواست به اون دنیا باشه عزیزم مطمئن باش به خاطر این تهمت نابجا پوست سرت را اون دنیا میکنن. از من گفتن بود.
ناشناس۹۳۵۷۰۵۱۴:۴۸:۴۰ ۱۳۹۸/۳/۱۳
به همان علت که برخی مدیران به صندلی مدیریتی چسبیده‌اند
ناشناس۹۳۵۷۴۷۱۴:۵۸:۳۱ ۱۳۹۸/۳/۱۳
اسم و رسم، تحصیلات، جایگاه اجتماعی، .. باز هم بگم؟
ناشناس۹۳۶۲۲۶۱۸:۰۱:۳۷ ۱۳۹۸/۳/۱۳
اون یک قاتله قاتل، اسم و رسم رو بنداز سطل اشغال ...تحصیلاتی که فهم و شعور میاره بندازش تو سطل اشغال ...تعفن روح همه‌چیز را از بین میبرد لعنت بر قتل و جنایت
ناشناس۹۳۵۸۵۶۱۵:۳۰:۰۹ ۱۳۹۸/۳/۱۳
عاشق پول و قدرتش !
ناشناس۹۳۶۲۴۶۱۸:۰۸:۰۲ ۱۳۹۸/۳/۱۳
نخیر نجفی اون را بخاطر نفس در دام خود انداخته ...در سن بالا مردم دنبال آخرت میروند نه دنیا ......
ناشناس۹۳۶۱۱۰۱۷:۲۰:۲۳ ۱۳۹۸/۳/۱۳
نجفی چرا اونو گرفته؟
ناشناس۹۳۵۵۵۳۱۳:۵۷:۱۳ ۱۳۹۸/۳/۱۳
این حرف ها غبار را از چهره زنی که وارد زندگی زنی دیگر شده و زندگی او را ویران کرده و شوهرش را هم از دیدن او و فرزندش منع کرده پاک نخواهد کرد. او هرگز یک زن معمولی و نمونه یک زن ایرانی بزرگ نبود.
ناشناس۹۳۶۲۳۳۱۸:۰۲:۵۷ ۱۳۹۸/۳/۱۳
نه اینکه اون مرد شهوت ران سالمند نمونه مرد ایرانی است ..اگه اون مرد بود
ناشناس۹۳۶۴۱۳۲۰:۳۹:۲۹ ۱۳۹۸/۳/۱۳
هر زنی که نمونه یک زن ایرانی بزرگ نبود می توان کشت! جل الخالق! خدا رحم کند به ما از دست توجیه المسائل اصلاحات
ناشناس۹۳۵۵۵۷۱۳:۵۸:۲۹ ۱۳۹۸/۳/۱۳
اگر اینها با هم اینقدر اختلاف داشته اند چطور صحبتی از طلاق نبوده؟ مرحوم به بیماری خودازاری مبتلا بوده؟!
ناشناس۹۳۶۲۳۷۱۸:۰۴:۳۵ ۱۳۹۸/۳/۱۳
کسی که برای صحبت کردن آدم میکشد قطعا برای طلاق او را تهدید به قتل می‌کرده ..
علی۹۳۵۵۶۶۱۴:۰۱:۵۸ ۱۳۹۸/۳/۱۳
من جای شما بودم به جای حرف زدن اصلا از خونه دیگه بیرون نمی اومدم.
ناشناس۹۳۵۷۳۲۱۴:۵۴:۰۹ ۱۳۹۸/۳/۱۳
قاتلان و بستگان آنها باید رویشان نشود بیرون بیایند نه فردی که بستگانش با ناجوانمردی و قساوت به قتل رسیده
ناشناس۹۳۵۸۱۵۱۵:۱۹:۰۴ ۱۳۹۸/۳/۱۳
به خیال خودش اون خواهرش الان یک قهرمانه!
ناشناس۹۳۵۵۷۰۱۴:۰۳:۳۴ ۱۳۹۸/۳/۱۳
این بنده خدا می خواد بازار گرمی کنه
ناشناس۹۳۵۷۲۴۱۴:۵۲:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۱۳
لابد خواهر خودت بود می‌زدی و میرقصیدی نه
ناشناس۹۳۶۳۸۴۲۰:۱۳:۳۸ ۱۳۹۸/۳/۱۳
درسته دلمون برای نجفی میسوزه ولی این خانواده هم عزادار است و تقصیری هم ندارند.
ناشناس۹۳۵۵۷۸۱۴:۰۵:۵۵ ۱۳۹۸/۳/۱۳
نجفی اگر عقل درست و حسابی داشت همچنین زنی نمی گرفت.
ناشناس۹۳۵۷۱۹۱۴:۵۱:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۱۳
اگر وجدان داشت و انسانیت حالیش نیست همچنین کاری نمیکرد
ناشناس۹۳۶۹۰۳۱۰:۰۱:۵۱ ۱۳۹۸/۳/۱۴
بنظرمن هردمقصربودن ، هم اون مرحومه هم اقای نجفی
ناشناس۹۳۵۵۸۲۱۴:۰۷:۱۶ ۱۳۹۸/۳/۱۳
بنده ی خدا رو با برنامه ریزی قبلی کشتن و به دروغ قتلش رو به جنایت خانوادگی ربط دادن، بعدم دست از سر جنازه خونینش برنداشتن و بخاطر ماله کشی روی بی آبرویی جناح سیاسیشون، با انواع و اقسام تهمت ها تیر خلاص رو به آبروی خانواده ش شلیک کردن.. خدا ازشون نگذره
ناشناس۹۳۵۵۹۰۱۴:۱۰:۱۸ ۱۳۹۸/۳/۱۳
تهمت زدن برا اصلاحاتیا مث آب خوردنه؟ تهمت دیوارکشی هنوز تو ذهنمون هست. اگه اینجوری باشه از حالا هر زنی توسط شوهرش کشته شد میگن جاسوس بوده.
ناشناس۹۳۵۵۹۹۱۴:۱۵:۴۱ ۱۳۹۸/۳/۱۳
نجفی همیشه در قلب ماست.
ناشناس۹۳۵۷۱۰۱۴:۴۹:۳۴ ۱۳۹۸/۳/۱۳
لابد شما هم یک همسر کشی
رسول۹۳۵۸۰۴۱۵:۱۵:۱۸ ۱۳۹۸/۳/۱۳
کلا قاتل درقلب شما اصلاحطلبا هستن نجفی ثلاث و غیره!!
ناشناس۹۳۵۸۳۲۱۵:۲۳:۰۸ ۱۳۹۸/۳/۱۳
مواظب قلبتون باشید با گلوله سوراخ نشه.
ن۹۳۶۵۰۴۲۱:۵۵:۲۹ ۱۳۹۸/۳/۱۳
با این جمله شما هرکس طرفدار اصلاح طلبان است قلبشان را سوراخ می کنند
ناشناس۹۳۵۸۸۱۱۵:۳۸:۲۰ ۱۳۹۸/۳/۱۳
چه قلب پاک و بی الایشی داری که قاتلین رو در ان جا میدهی
انسان۹۳۵۹۳۶۱۶:۰۴:۳۷ ۱۳۹۸/۳/۱۳
نجفی عاشق سوراغ کردن قلب کسانی هست که دوستش دارن پس مواظب قلبت باش.
ناشناس۹۳۵۹۸۶۱۶:۳۴:۲۳ ۱۳۹۸/۳/۱۳
واضحه که این خانم نجفی رو دوست نداشته. چون اگر دوستش داشت، وقتی دید نجفی اونی که میخواد نیست، به جای افشاگری، خیلی ساده طلاق می‌گرفت. چرا به جای راه حل معقول طلاق، راه حل افشاگری رو انتخاب کرده؟‌ مگه دنبال عشق و زندگی راحت نبوده؟ چرا افشاگری؟
ناشناس۹۳۷۳۵۲۱۶:۴۹:۲۲ ۱۳۹۸/۳/۱۴
خدا شما رو با ایشون محشور کنه
ناشناس۹۳۵۶۰۲۱۴:۱۶:۱۵ ۱۳۹۸/۳/۱۳
قصاص در اینجا موضوعیت ندارد ، به خدا آقای استاد
ناشناس۹۳۵۷۱۳۱۴:۵۰:۰۸ ۱۳۹۸/۳/۱۳
اینجا اعدام یک قاتل موضوعیت دارد
ناشناس۹۳۶۰۵۵۱۶:۵۵:۲۶ ۱۳۹۸/۳/۱۳
وَلَكُمْ فِي الْقِصَاصِ حَيَاةٌ يَاْ أُولِيْ الأَلْبَابِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ و براى شما اى صاحبان خرد در پياده كردن حكم قصاص زندگى جامعه است شايد از خونريزى به ناحق پرهيز كنيد سوره : البقرة آیه : 179
ناشناس۹۳۶۳۹۸۲۰:۲۰:۳۰ ۱۳۹۸/۳/۱۳
نه دادش موضوعیت ندارد !!! یعنی اساساً هیچ قانونی برای اصلاح طلب جماعت موضوعیت ندارد!!!
ناشناس۹۳۵۶۰۷۱۴:۱۷:۳۴ ۱۳۹۸/۳/۱۳
توی این مملکته دهها میلیون نفر زن و شوهر هستن و اختلاف نظر هم باهم دارن و طبیعی هم هست. ممکنه کار به دعوا و قهر و حتی طلاق هم بکشه. اما وقتی کسی صحبت از ««افشاگری»» می‌کنه، یعنی مساله فقط از جنس زناشویی نیست. واضحه که خانم استاد قصد سوء استفاده از جایگاه خاص نجفی رو داشته. وگرنه در چارچوب ساده زناشویی، زن و شوهر چی هم رو میخوان افشا کنن؟
علیرضا۹۳۵۶۵۸۱۴:۳۲:۵۳ ۱۳۹۸/۳/۱۳
خدا رحمتش کنه ولی کسی که بخاد اسرار همسرش رو افشا کنه کارش یجور خیانته نه افشاکری
ناشناس۹۳۵۹۰۸۱۵:۵۰:۱۰ ۱۳۹۸/۳/۱۳
اسرار همسرش؟ مگر همسر جاسوس کشورهای عربی یا غربی بوده؟ چرا انقدر بزرگش میکنید! اگر واقعا انقدر اسرار مهمی مثلا ور مورد پرونده های خیانت به ملت بوده باید افشا میشده و اگر هم چیز کم اهمیت تری بوده که دیگه بحثی نیست
ناشناس۹۳۵۹۴۰۱۶:۰۵:۳۸ ۱۳۹۸/۳/۱۳
اگر افشاگري مربوط به بيت المال يا مسائل كاري و دوران مسئوليت نجفي بوده و نه شخصي، حق افشاگري داشته و بلكه موظف بوده اون وقت شماها به راحتي گناه قاتل را ميشوريد؟؟!
ناشناس۹۳۶۰۶۳۱۶:۵۹:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۱۳
اگر افشاگری بناحق بوده که می‌توانسته ادعای حیثیت کنه و اگر بحق بوده وعده الهی است که خداوند فاسقان و مفسدان را رسوا میکند
ناشناس۹۳۶۰۷۰۱۷:۰۱:۳۶ ۱۳۹۸/۳/۱۳
اگر شما هم با این قاتل هم نظری که افشا گری مجازاتش قتل است شما را هم باید محاکمه کنند و خطر بالقوه برای جامعه هستی ،خداوند پاسخ قضاوت کنندگان به غیر عدالت را خود بدهد که او جبار و قهار در مقابل ظالمان است
ناشناس۹۳۵۷۰۴۱۴:۴۸:۴۰ ۱۳۹۸/۳/۱۳
زنی که تهدید به خیانت کنه حکمش چی ؟ مراجع پاسخ دهند
ناشناس۹۳۶۲۶۵۱۸:۲۴:۳۸ ۱۳۹۸/۳/۱۳
مردی که خیانت کنه حکمش چیه؟!...... می‌دانیم نیازی نیست مراجع پاسخ دهند.....
ناشناس۹۳۶۵۶۴۲۲:۴۳:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۱۳
حکمش هرچی باشه 5 تا گلوله داغ نیست.
ناشناس۹۳۵۷۳۶۱۴:۵۴:۳۷ ۱۳۹۸/۳/۱۳
آقای استاد واقعا به این فکر نمی کنی که خواهرتون چطور به آقای نجفی نزدیک شد؟یهویی؟
ناشناس۹۳۵۹۵۲۱۶:۱۱:۱۶ ۱۳۹۸/۳/۱۳
مگر قرار هست هر کس به آدم نزدیک شد سریع با او ازدواج کنیم اگر شخصی با این جایگاه انقدر سست عنصر باشد که با هر نگاهی به دام بیوفتد که دیگر بدرد مناصب حساس نمیخورد
محمد۹۳۶۷۵۷۰۳:۴۶:۴۵ ۱۳۹۸/۳/۱۴
زن،زن است. حالا به هر صورتی که اینها به هم رسیدند در این زمان بحثش نیست. الان موضوع اینه که یک زن بی گناه توسط همسرش مظلومانه به قتل رسیده.زنی که تازه آرزوها داشته.و خیری از این دنیا ندیده بوده.
ناشناس۹۳۶۷۸۸۰۵:۱۶:۵۹ ۱۳۹۸/۳/۱۴
آقای نجفی هم بی‌اختیار ایستاده بود یکی بهش نزدیک شد؟!! خخخ شما ها چرا برای تبرئه نجفی او را یک انسان پپه و بی‌عرضه نشان میدهید؟
ناشناس۹۳۵۷۶۴۱۵:۰۳:۳۷ ۱۳۹۸/۳/۱۳
جالبه که اصلاح طلبا عمریه که جریان مقابل رو به توهم توطئه متهم میکنن!
ناشناس۹۳۵۷۸۹۱۵:۱۱:۲۳ ۱۳۹۸/۳/۱۳
همون های که نجفی رو وادار به استعفاء کردن پشت این ماجرا هستن قوه قضاییه چرا به مسئله شنودها رسیدگی نمیکنه ؟
ناشناس۹۳۵۸۰۷۱۵:۱۷:۰۹ ۱۳۹۸/۳/۱۳
سر بی گناه تا دم چوبه دار میره ولی بالای دار نمیره
ناشناس۹۳۵۸۲۹۱۵:۲۲:۱۵ ۱۳۹۸/۳/۱۳
اگر مطالبی هست که می خواهید بعد از صدور حکم بگویید، مواظب جان خودتان و دیگر اعضای خانواده تان که از آن مطالب آگاهند باشید. مبادا به شما پیش از صدور حکم آسیبی بزنند.
ناشناس۹۳۶۱۷۸۱۷:۴۵:۵۱ ۱۳۹۸/۳/۱۳
از نظر امنیتی موافقم اطلاعات را نزد خود متمرکز نگاه ندارید
ناشناس۹۳۶۶۵۵۰۰:۲۴:۱۸ ۱۳۹۸/۳/۱۴
این بنوعی تهدید هم هست
ناشناس۹۳۵۸۶۷۱۵:۳۳:۳۱ ۱۳۹۸/۳/۱۳
چرا زن باید بر ضد همسرش افشاگری کنه؟ چرا باید اون رو تهدید به افشای رازهاش بکنه؟؟ یک زن معمولی این کار رو می‌کنه؟
ناشناس۹۳۵۹۴۲۱۶:۰۶:۴۸ ۱۳۹۸/۳/۱۳
اینها توهماتی است که جریان‌های خاص سیاسی در مغز شما فرو کردند وگرنه خود نجفی اتو کشیده و در حال خوردن چای به راحتی به قتل همسرش اعتراف میکنه و دلیل اون رو هم بگو مگو های خانوادگی میدونن ولی شما کاسه داغ تر از آش هستید و دائم در توهم توطئه به سر می برید شاید شما یکی از همان لشکر سایبری اصلاح طلبان هستید
ناشناس۹۳۵۹۷۴۱۶:۲۸:۲۲ ۱۳۹۸/۳/۱۳
يعني شما هنوز فكر كردي اين زن معمولي بود؟ خانه سعادت آباد نجفي را به نام خودش كرد، لكسوس دختر نجفي را گرفت انداخت زير پاش. فقط به چشم اسكناس به پيرمرد نگاه ميكرد. امان از زن بد.
ناشناس۹۳۶۱۷۳۱۷:۴۴:۴۶ ۱۳۹۸/۳/۱۳
اولا از کجا میدانید که اون می‌خواسته افشا گری کنه ،ثانیا اگر افشا گری بناحق بود قطعا می‌توانست ادعای حیثیت کند و اگر بحق بود ،این وظیفه ملی مذهبی و انسانی افشا گری علیه مفسدین است و وعده الهی است که مفسدین بالاخره رسوا خواهند شد خداوند متعال می فرماید:«وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ لاَ تُفْسِدُواْ فِی الأَرْضِ قَالُواْ إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ؛ أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَکن لاَّ یشْعُرُونَ»[بقره/11 و12] هنگامی که بدیشان گفته شود: در زمین فساد و تباهی نکنید. گویند: ما اصلاحگرانی بیش نیستیم. هان! ایشان بی گمان فسادکنندگان و تباهی پیشگانند ولیکن(به سبب غرور و فریب خوردگی خود به فسادشان) پی نمی برند
ناشناس۹۳۶۲۶۹۱۸:۲۷:۳۶ ۱۳۹۸/۳/۱۳
یه سری به دادگاههای خانواده بزن ببین چه خبره
ناشناس۹۳۶۷۵۶۰۳:۴۴:۴۶ ۱۳۹۸/۳/۱۴
اماخداییش نمیخواست اونوبکشه مگه ماچندباربه دنیامیاییم همه چی قانون داره
حرف حق زن۹۳۵۸۹۶۱۵:۴۴:۴۵ ۱۳۹۸/۳/۱۳
پول می گیری رضایت می دی دادش . فعلا بزار نرخ بره بالا . نجفی واسه این خانم خونه چند میلیاردی خریده و ..... در ضمن دختر نجفی هم لگسوز سواره. تو هم پول می گیری رضایت می دی .....
ناشناس۹۳۵۹۰۱۱۵:۴۶:۲۵ ۱۳۹۸/۳/۱۳
خوشابحال پرستو که زیر سقف گلی به دور از صداهای نا هنجار به دور از فریب نیرنگ آدمها برای خلوت خود آشیانه ای دارد وصبح هنوز سپیده سر نزده گفتگو با خدا دارد خوشا بحال پرستو که در پروار میان ابر بهاری چه لذتی دارد خوشا بحال پرستو چه مادر خوبی برای عشق به فرزند چه زحمتی دارد خوشا بحال پرستو میان سینه خود رنگ قرمزی دارد
ناشناس۹۳۵۹۱۵۱۵:۵۲:۵۹ ۱۳۹۸/۳/۱۳
باید گروه مقابل هم بگویند نجفی مهره جاسوسی سرویس های بیگانه بوده و یا قرار بوده پرونده های فساد و خیانتش در شهرداری افشا شود بنابراین قتل را بر افشای انها ترجیح داده تا اقایان بفهمند به دیگران انگ پرستو نزنند
ناشناس۹۳۵۹۶۷۱۶:۲۲:۳۶ ۱۳۹۸/۳/۱۳
چون نمی خواستند از مسیر درست یک اشتباه خودشان را ( باور و اقرار و اصلاح ) کنند به انجام اشتباهات دیگری روی آوردن و ............... !!!
ناشناس۹۳۵۹۶۸۱۶:۲۵:۱۰ ۱۳۹۸/۳/۱۳
پرستوی افشاگر !
ناشناس۹۳۷۲۸۲۱۵:۲۰:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۱۴
بنده خدا مواظب حرفات باش فکر کنم یه روزی باید جواب پس بدی
ناشناس۹۳۵۹۷۱۱۶:۲۶:۲۹ ۱۳۹۸/۳/۱۳
زن گفته ماشینو بفروش بده من تا افشاگری نکنم !! والا
ناشناس۹۳۵۹۸۳۱۶:۳۳:۳۸ ۱۳۹۸/۳/۱۳
تا چهار صبح حرف زدى از چى ساعت شروع كردى و چى گفت بابت خرجى يا خيانت يا بد اخلاقى يا معتاد بودن شوهرش شاكى بود و چرا نصيحتش نكردى بجاى مصاحبه بره دادگاه عليه همچين ادم شكايت كند
ناشناس۹۳۵۹۹۳۱۶:۳۶:۰۵ ۱۳۹۸/۳/۱۳
فرض کنید نجفی یک انسان بدبد است و این خانم به امید یک زندگی آرام و بدون دردسر وارد زندگی نجفی می‌شه. اما بعد از یک مدت پی میبره که نجفی اون انسانی که فکر میکرده نیست. به نظر شما یک آدم سالم بین این دو راه کدوم رو انتخاب می‌کنه؟ (الف) اینکه انتخاب اشتباهش رو با طلاق (که نجفی هم موافقش بوده) ادامه نده. (ب) اینکه تهدید به افشاگری کنه؟
رضا۹۳۶۰۵۰۱۶:۵۴:۰۵ ۱۳۹۸/۳/۱۳
کسی حرف برادرایشون باورمیکنه عمرا.کل ملت اونهایی که زن دارن اگه زنشون رازشون روافشاکنه حاضریدباهاش ادامه بدید.ممکن نکشیدش ولی مطمئنن ازش جدامیشید.
ناشناس۹۳۶۰۵۶۱۶:۵۵:۳۴ ۱۳۹۸/۳/۱۳
خانواده محترم استاد لطفا رضایت ندید تا درس عبرتی باشه برای سایر اصلاح طلب ها وگرنه از فردا شاید چنی قتل هایی خواهیم بود مانند اختلاس اگر جلوی اولین اختلاس گرفته می شد دیگر شاهد چنین اختلاس هایی نبودیم که خون مردم رو تو شیشه کردند
ناشناس۹۳۶۰۶۶۱۶:۵۹:۵۴ ۱۳۹۸/۳/۱۳
دکتر نجفی انسانی آرام و مودب و دانشمندی بود ، آن خانم چکار کرد که دکتر تصمیم به کشتن آن کرد ، ایشان استاد من بود ، فکر می کنم تو خواب هستم ، هر روز چهره آرام ایشان را تجسم می کنم.
ناشناس۹۳۶۰۹۵۱۷:۱۳:۴۲ ۱۳۹۸/۳/۱۳
با كارهايى كه نمى دانيم خواهر شما انجام داده يا ميخواسته انجام بده كارى ندارم ولى اينو به خوبى ميدونم كه خواهر شما انسان خوبى نبوده با يك دليل مستند و آن هم وارد شدن در زندگى مردى است كه همسر داشته وهمسن پدرش بوده
ناشناس۹۳۶۱۲۹۱۷:۳۱:۲۱ ۱۳۹۸/۳/۱۳
خط آخر صحبتهاش که گفته همه خانواده آنچه من تصمیم بگیرم اجرا می کنند معلوم میکنه کاسبه !
محمد۹۳۶۱۹۸۱۷:۵۳:۲۷ ۱۳۹۸/۳/۱۳
حرف پدر و مادر و خواهرزاده‌ام حرف من است و آنچه من تصمیم بگیرم آنها نیر قبول می‌کنند. این یعنی خواهرت هم مثل خودت خودخواه بود
ناشناس۹۳۶۲۱۶۱۷:۵۷:۲۸ ۱۳۹۸/۳/۱۳
خوب عفو و بخشش برای این جور موقع ها است اگر چه قصاص یک حق است اما بخشش بخشش بخشش ما همدیگر رو ببخشیم تا خدا هم ما رو ببخشه بالاخره آدم شیر خام خورده است یه وقتایی یه کارایی می کنه که شیطون هم متعجب می شه ولی همین انسان لیاقت بخشش رو داره تا با توبه به درگاه خدای مهربان زندگی جدیدی رو تجربه کنه زندگی بدور از توهم بدور از بدی و کجی و با انصاف و اخلاق خداوند اون مرحومه رو هم بیامرزه و روحش شاد باشه و به خانواده اش هم سلامتی بده...اما باز هم بخشش بخشش بخشش شاید این حرفای من الان برای خانواده مقتول سخت باشه ولی خوب حرف من نیست حرف قرآن و دین ما است که قصاص حقه اما بخشش بهتره باید سعی بشه کار به اینجاها نرسه ولی وقتی رسید دیگه واقعا نمیشه که گذشته رو برگردوند.ولی با بخشش و جوانمردی می شه اخلاق و ادب و انصاف رو زنده کرد...البته این نظر منه بازهم خودتون می دونید ولی روی حرفام فکر کنید.
ناشناس۹۳۶۲۹۰۱۸:۴۲:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۱۳
آقای استاد! من با کارهایی که خواهر مرحومتان انجام داده موافق نیستم اما از قتل ناجوانمردانه ایشان بخصوص به دست همسرش که باید در همه چیز و همه جا حامی و مراقب او بود بسیار متاسف و ناراحتم. از طرف دیگر اگر محکومیت آقای نجفی در دادگاه ثابت شود اما صرفا با دادن پول از مجازات رهایی یابد بنظر من همسرکشی بخصوص با سلاح گرم در کشورمان رواج می یابد. به این دو دلیل از شما می خواهم در صورت اثبات گناهکار بودن آقای نجفی، به هیچ وجه رضایت ندهید و حتی اگر برای تفاضل دیه مشکلی بود، حاضرم کمک کنم.
ناشناس۹۳۶۴۱۶۲۰:۴۲:۵۵ ۱۳۹۸/۳/۱۳
از این مسایل تو دعوای زن و شوهری عادیه. دو نفر که دعواشون میشه معمولا شروع میکنند لو دادن نقاط ضعف همدیگر. این هم همون بوده. وگرنه نجفی چیزی نداشته که بخواد از قتل براش سنگین تر تموم شده. رفته تو پیری زن جوون گرفته و انتظار داشته مثل زن اولش مطیع و محجوب دربیاد. ولی همه اش برعکس دراومد..
ناشناس۹۳۶۴۱۷۲۰:۴۳:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۱۳
اگر مي خواسته برعليه شوهرش افشا گري كند چرا اول طلاق نگرفته در حاليكه اقاي نجفي ظاهرا بارها پيشنهاد طلاق وجدايي را داده وايشان قبول نكرده اگر طلاق ميگرفت افشاگري خيلي راحت تربود
ناشناس۹۳۶۴۸۸۲۱:۴۳:۵۳ ۱۳۹۸/۳/۱۳
این اصلاح طلب کجای کارشون اینقدر کثیفه که اگر کسی این ها رو بشناسه باید سرشو زیر آب کنن؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
ناشناس۹۳۶۴۹۷۲۱:۴۹:۴۱ ۱۳۹۸/۳/۱۳
نجفي مردي عاقل وآرام است ببينيد با او چه كرده اند كه دچارجنون آني شده
ناشناس۹۳۶۶۳۹۲۳:۵۹:۱۹ ۱۳۹۸/۳/۱۳
من نمیدونم این قضیه چه ربطی به من وشما داره یکی سینه چاک میترا خانم ان یکی سینه چاک اقای نجفی مطمئن باشید از این کامنتها هردو طرف دارن عذاب می کشند فقط بعضی ازین فرصت طلبها که عقده سیاسی دارن لذت می برند
ناشناس۹۳۶۶۷۲۰۰:۳۸:۵۱ ۱۳۹۸/۳/۱۴
متاسفم برای سایبری های اصلاح طلب که همچون اربابانشان بویی از شرافت نبردن،البته سایبری اسمش روشه باید تهی باشه از هر فضیلت اخلاقی
جعفر۹۳۶۶۷۷۰۰:۴۳:۵۳ ۱۳۹۸/۳/۱۴
این که نجفی با این خانم وصلت کرده از اولشم کار اشتباهی بود چون واقعا بیشتر به پدرو دختر میخورن تا زن ومرد .دوما که خدا رحمتش کنه شاید مقتول اگر میدانست کارش به اینجا میکشه محترمانه جدا میشد ولی حرف اصلیم اینه آقای استاد قصاص حق شماست به هر هزار دلیل این ایه قرانه ولی درادامه خداوند فرموده اگر رضایت بدهید خیلی بهتر از قصاصه وقطعا درنزد خداوند متعال اجر عظیمی خواهید داشت من بعنوان یک بنده خدا عاجزانه تقاضا مندم زود تصمیم نگیرید رضایت بدهید قطعا اجر بزرگی نزد خدا میگیرید هاکذا که هردو طرف مقصربودن به هر دلیلی .لعنت برشیطان .خدارحمتش کنه .درکل ماجرایی بسیار دردناک بودنجفی هم یک عمر خدمت کرده به نظام چی بگم پناه میبریم به خدا از شر شیطان رانده شده
ناشناس۹۳۶۷۰۴۰۱:۲۹:۵۹ ۱۳۹۸/۳/۱۴
تا آنجا که زندگی خانوادگی در دادگاههاو حتی پرسشی از خانوادها نشان داده شده که در هنگام مشکلات زن با شوهر معمولا زن به خانه پدری پناه میبرد نه انکه با برادرش تا ساعت چهار صبح به گفتگو بپردازد که خود خشم طرف مقابل را برانگیخته میکند وعجیب است که چرا برادر ایشان قبل از چهار ساعت ایشان را از این منزل خارج نکرده است و وجدانشان مانند امروز دچار ناراحتی ودردی برای نجات قبل از وقوع حادثه نشده است وچرا ایشان برای خواهرشان در آن شرایط سخت هیچ راهکاری برای خروج در نظر نگرفته است که در جمع خانواده خود پناه گیرد ؟
هادی۹۳۶۷۳۵۰۲:۴۱:۲۰ ۱۳۹۸/۳/۱۴
رفته با یه مرد متاهل ارتباط برقرار کرده، معلومه قصدش چی بوده، جزای کارش رو هم دید.
حامد۹۳۶۷۳۹۰۲:۵۲:۴۰ ۱۳۹۸/۳/۱۴
نجفی بعد از چند ماه با چوبه ی دار قصاص شده و از این دنیا خواهد رفت
ناشناس۹۳۶۷۵۱۰۳:۳۵:۱۱ ۱۳۹۸/۳/۱۴
بااصلا به شما چه ربطی داره چرا اینقدردخالت میکنین چرااینقدرغیبت به خدا گناهه باباول کنین!!!!!!!!همش نجفی چکارکرد زنش چکارکرد یکمی خجالت بکشین حالازندگیا خودتون خیلی خوبه یکمی شرم بکنین
ناشناس۹۳۶۷۵۴۰۳:۴۰:۰۳ ۱۳۹۸/۳/۱۴
من فقط به فکراینم آقای نجفی چقدرحقوق میگرفت اینهمه به همسردومش بذل وبخشش کرده ایناازکجامال ومنال به دست میارن بااین که من ماه رمضون نتونستم یه وعده غذای خوب ویه میوه بخورم واقعاتعجبم
رویا۹۳۶۸۰۱۰۶:۲۰:۴۵ ۱۳۹۸/۳/۱۴
واقعامتاسفم برای زنان بی چشم وروومادی که پدروجدآباده مردرادرمیارن وآبروشومیریزن ورسواش میکنن آقای نجفی واقعانجیب است وگول این زن حیله گرراخورده چون روح پاکی داشته خانواده مرحومه خوب بیچارش کردند
ناشناس۹۳۶۹۵۸۱۰:۴۰:۰۴ ۱۳۹۸/۳/۱۴
این فرد نجیب نبود برای .. از کیسه بیت‌المال دست به جیب بود وگرنه نه به خانواده قبلی خودش خیانت میکرد و نه قتل انجام می‌داد
بهرام۹۳۷۱۷۸۱۳:۴۸:۱۲ ۱۳۹۸/۳/۱۴
نجیب؟؟؟!! شما میدونی چقدر به زن اولش و دخترش ظلم کرده؟؟ آقا زن و دخترشو رها کرد رفت سراغ پرستو... بااو بودن را به خدمت به مردمش ترجیح داد و استعفا داد.حالام قتل اون چه خطایی در زندگی سیاسی اش مرتکب شد که جهت افشا نشدنش حاضر به قتل شد؟؟ شما با این طیف انسان ها میگین نجیب!!!
ناشناس۹۳۶۹۱۱۱۰:۰۹:۵۹ ۱۳۹۸/۳/۱۴
سلام ، بنظرمن کارهردو اشتباه بوده باتعهدقلب نبوده وپایه واساس درستی نداشته درهرصورت دعامیکنم خداعاقبت هممونو بخیرکنه وهرگز عقلمونو ازمون نگیره
‌ناشناس۹۳۷۰۰۲۱۱:۰۹:۱۸ ۱۳۹۸/۳/۱۴
چرا از نظر سیاسی نگاه میکنید ،یک قتل انجام شده ،ظلمی شده،پس حکمش قصاص،عبرت همگان گردد،چه شاه باشد ،چه گدا،حکم الهی قصاص است باید انجام شود
ناشناس۹۳۷۱۷۹۱۳:۴۹:۱۶ ۱۳۹۸/۳/۱۴
عجب چ بگوییم که نگفتنمان بهتر است
زهرا۹۳۷۸۴۱۱۰:۴۱:۵۹ ۱۳۹۸/۳/۱۵
آقای ناشناس، نجفی مسئول بود بایدم حقوقش زیاد باشه من حقوق دوتومان میگیرم دلیل نمیشه با مسئول یکی باشم،، آدم. باید اینو بدونه مسئولین زحمت میکشن، ، خدا عاقبت همه مونو ختم به خیر کنه مال دنیا به هیچ کس وفا نکرد
ناشناس۹۳۷۸۶۱۱۱:۰۳:۴۰ ۱۳۹۸/۳/۱۵
سرنوشت این زن این بوده که بیاد دست نجفی کشته بشه والا نجفی تیکه این زن نبود قضا قدر الهی اینطوری مقدر کرده، هیچ کس از سرنوشت همدیگه خبر نداره اگه میدونست ممیره اصلا نمیامد زنه بلند پرواز بود عشق ریاست طلبی به این روز انداخت، اگرهم قصاص بشه بیشتر عمرش رفته، استاد دلخوش کرده برا قصاص پیر مرد،بعد قصاص چی. گیرشون میاد من نمیدونم خدا به خیر بگذرونه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  22. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

آخرین عناوین