واکنش دادکان به حواشی بازی فینال جام حذفی

گروه ورزشی الف،   3980313088

رییس پیشین فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید که کوبیدن و زیر سوال بردن فوتبال امر پسندیده‌ای نیست. او معتقد است که اگر روند همین باشد اوضاع از این هم بدتر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمد دادگان، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به اتفاقات و حاشیه‌های پیوسته و درگیری‌ها در فوتبال ایران اظهار کرد: قصد ما کوبیدن فدراسیون نیست. اگر فدراسیون عملکردش بد شود وزارت ورزش هم خودش را کنار می‌کشد. اینکه در خلال برگزاری بازی وزارت ورزش اطلاعیه بدهد چه سنخیتی دارد؟ وقتی نمی‌گذارید فدراسیون فوتبال کارهای اصولی را انجام دهید، باید بپذیریم فدراسیون فوتبال یک نهاد مستقل است. به شما چه ربطی دارد که مربی چه کسی است؟

وی ادامه داد: بهتر بود که بازی برگزار نشود تا این وضع به وجود آید. با این وضع استقلال تیم‌ها زیر سوال می‌رود. اینکه می‌گویند باید بازی کنید و گرنه ما فلان کار را می‌کنیم، زور است. باید قبول کنیم همه مسائل به هم وابسته هستند. اگر یک بخشی از فدراسیون را زیر سوال ببریم کل فدراسیون زیر سوال رفته است. دیشب کمیته اخلاق بیانیه داده؟ یا به آن فشار آورده‌اند که بیانیه بدهید؟ شما بروید کار خودتان را انجام دهید. چرا باید در کار فدراسیون فوتبال دخالت شود؟ تنها فدراسیون فوتبال را نکوبید. مجلس هم الان پیدا می‌شود و نماینده‌ها مصاحبه می‌کنند. شما فدراسیون فوتبال را عقیم می‌کنید و اختیارش را می‌گیرید. در اینجا وزارت در ضعیف شدن فدراسیون‌ها نقش اساسی داشته است.

دادگان ادامه داد: افرادی هستند که نمی‌دانند اصلاً ورزش کجا هست در ورزش دخالت می‌کنند. مطمئن باشید از این بدتر هم اتفاق می‌افتد.

او که با رادیو تهران صحبت می‌کرد، اضافه کرد: مگر ما به جایی وابسته بودیم؟ الان همه در کار فوتبال دخالت می‌کنند. این ضعف فدراسیون هم هست که اجازه دخالت می‌دهد اما همه تقصیر بر گردن فدراسیون نیست. به محض اینکه تیم ما در جام ملت‌ها شکست خورد وزارت ورزش اطلاعیه داد که ما فلان مربی را می‌آوریم. آقای ناظمی و همکارانش همان شب اعلام کردند وزارت ورزش ۱۰ تا مربی را پشت سر هم ردیف کرده‌ایم. سوال اینجاست این در اختیارات شما است؟ دو چیز هر جایگاه و نهادی را زمین می‌زند. فرقی ندارد کجا باشد. یک دروغ و دوم آدم نالایق. شما آدم نالایق را بر سر کار می‌گذارید بعد می‌خواهی پیشرفت به وجود بیاید؟

وی ادامه داد: دیشب در فینال جام حذفی درست عمل نکردند و جایگاهی برای تماشاگران داماش قرار ندادند. اما باید همه مسائل را در کنار هم ببینیم. ما نشستیم و وزارت ورزش اطلاعیه می‌دهد. اگر اقداماتی هم می‌خواهید انجام دهید رئیس فدراسیون فوتبال را صدا کنید و در اتاق تصمیم‌گیری کنید نه اینکه اینگونه قدرت نمایی کنید.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال افزود: نماینده‌های مجلس الان مصاحبه می‌کنند که ما فلان کار را می‌کنیم. اگر کاری می‌خواستید بکنید قبلاً می‌کردید. کمیسیون اصل ۹۰ مجلس که قرار بود مفسدان ورزش را معرفی کند سرانجامش چه شد؟

او در مورد اتفاقات اهواز بیان کرد: ما مسابقه‌ای نداریم که با تأخیر دو ساعته برگزار شود. مثلاً در فرانسه بمبمی‌گذارند و بازی را با یک ساعت تأخیر انجام می‌دهند. اما این‌جا چه اتفاقی افتاد که بازی دو ساعت تأخیر داشت. چند دقیقه اشکال ندارد نه اینکه دو ساعت و نیم. حق با تیم داماش بود. هیچ‌جای دنیا این را نمی‌بینید. بازیکن با آن استرس و تماشاگر با هیجانات کاذب از این بازی لذت ببرد. این‌ها همه ایجاد ناهنجاری کرده اما مقصر فقط فدراسیون نیست.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین