جهانگیری : «معامله قرن» با حضور مردم بر هم می خورد

گروه سیاسی الف،   3980310047 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا «معامله قرن» را با انگیزه نادیده گرفتن حقوق فلسطینیان مطرح کرده، گفت:با حضور مردم این معامله به شکست کشیده می‌شود .

به گزارش فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران ،گفت: امام بزرگوار ما راهبرد بسیار مهمی برای مردم فلسطین ترسیم کرد که آن راهبرد حضور در صحنه برای حمایت از فلسطینیان بود؛ با این پیش‌فرض که اگر دولت‌های مرتجع و وابسته به غرب از آرمان‌های فلسطین انصراف دادند باز مردم مسلمان به حرکت دربیایند و از فلسطین حمایت کنند. 

جهانگیری افزود: در مقطع تاریخی فعلی در واقع رئیس جمهور آمریکا برخلاف همه قراردادهای بین‌المللی معامله قرن را با این انگیزه که تمام حقوق فلسطینیان نادیده گرفته شود، اعلام کرده است. 

وی افزود: می‌توان پیش‌بینی کرد که با حضور مردم این معامله به شکست کشیده می‌شود و برای سران عرب روسیاهی تاریخی خواهد ماند. 

جهانگیری افزود: مردم ایران همیشه وقت‌شناس بوده و حساسیت‌ها را درک کرد‌ه اند؛ الان کشور در شرایط حساسی قرار دارد، دشمن چنگ و دندان نشان می‌دهد و از هر طرفی دم از مذاکره می‌زند. حضور امسال مردم هم گره‌گشای مشکلات مردم است و هم گره‌گشای فلسطینیان خواهد بود.