تجربه ساحلی آفتابی در لوکس ترین هتل‌های کیش

گزارش بازرگانی،   3980309127

کیش، جزیره‌ای در جنوب ایران، با آرامشی کم‌نظیر، ساحلی مرجانی و نخل‌هایی سر به فلک کشیده، هر سال به ویژه در فصل سرما، میزبان گردشگرانی است که در طبیعت گرمسیری و آب و هوای لطیف کیش به جستجوی آرامش هستند. ساحل جزیره کیش، تفرجگاهی خاطره‌انگیز و با امکانات تفریحی و رفاهی گوناگون است. نگاه کردن به غروب زیبای جزیره، انواع تفریحات آبی و امکانات ورزشی، طبیعتی دلپذیر و زیبا، رستوران‌ها و غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی، مراکز تجاری لوکس و یا سنتی، و مراکز اقامتی با تسهیلات رفاهی گوناگون از جمله جذابیت‌های کیش است.

با توجه به این که این جزیره از محبوبیت و امکانات بالایی برای گردشگران داخلی و خارجی برخوردار است، همواره و در تمام فصول سال، آمادگی میزبانی از تعداد زیادی مسافر را دارد. به همین دلیل، نیاز است که هتل‌ها و فضاهای اقامتی گوناگون با خدمات متنوع در دسترس مسافران باشند.

از میان همه‌ی هتل ‌های کیش، هتل ‌های پنج ستاره، پرطرفدارتر و محبوب‌تر هستند. معمولاً اکثر مسافران ترجیح می‌دهند که سفری لوکس را انتخاب کنند. تعداد هتل‌های پنج ستاره جزیره کیش بسیار زیاد است. اما این که هر هتل چه امکاناتی دارد، نیاز به بررسی‌های بیشتر دارد. ممکن است برخی از هتل ها در یک دسته قرار داشته باشند، اما کیفیت و نحوه ارائه خدماتشان متفاوت باشد. پیشنهاد می‌کنیم پیش از رزرو هتل، تحقیقات دقیق‌تری در این خصوص انجام دهید و نظرات مشتریان قبلی هتل ها را در نظر بگیرید. امروز سری می‌زنیم به چند هتل پنج ستاره این جزیره و برخی از ویژگی‌ها و سرویس‌های قابل ارائه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

هتل ترنج کیش

دوست دارید اتاقی بر روی آب دریا داشته باشید؟ هتل پنج ستاره ترنج کیش، هتلی متفاوت و منحصر به فرد است. اتاق‌های مدرن این هتل بر روی آب قرار دارد و چشم‌انداز آن‌ها، دریا است. اتاق‌های هتل ترنج کیش، دریچه‌ای شیشه‌ای در کف اتاق و بالکن دارند که می‌توانید به وسیله آن از زیبایی‌های دریا لذت ببرید. برای این که بیشتر از کیفیت خدمات این هتل مطمئن شوید، پیشنهاد می‌کنیم نظر مسافرانی که در این هتل اقامت داشته‌اند را حتماً مطالعه کنید.

از ویژگی‌های جالب توجه این هتل، ارائه خدمات رایگان است. این هتل دارای برخی امکانات رایگان برای رفاه بیشتر مسافران است. خدمات رایگان هتل شامل شارژ اولیه مینی بار اتاق، صبحانه، ناهار بوفه، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت وای فای، سالن بدنسازی، والیبال ساحلی، صندوق امانات داخل اتاق و خانه بازی کودکان است.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به رستوران کافه گلف، سالن اسپا و ماساژ، تفریحات دریایی، سالن بیلیارد، دوچرخه‌سواری، مجموعه آبی، لمکده سنتی و ارائه خدمات ویژه جهت معلولین اشاره کرد.

در رستوران‌های هتل، هم غذاهای ایرانی و هم غذاهای فرنگی سرو می‌شود. همچنین غذا خوردن بر روی آب‌های نیلگون خلیج‌فارس هم می‌تواند تجربه‌ای منحصر به فرد باشد که نباید از دست داد. به طور کلی امکانات و خدمات کامل این هتل باعث شده تا اغلب مسافران، بیشتر زمان خود را در خود هتل سپری کنند.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش هتلی پنج ستاره است که در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد. این هتل در قلب مراکز تجاری و تفریحی جزیره، شامل مجتمع پردیس ۱ و ۲، مجتمع پانیذ، اسکله تفریحی، پارک مرجان‌ها و پارک دلفین‌ها قرار گرفته است و به لحاظ دسترسی، امتیاز خوبی دارد.

از امکانات این هتل می‌توان به مجموعه آبی، ماساژ، شبکه پخش فیلم، خدمات ویژه معلولین و غیره اشاره کرد. همچنین کارکنان این هتل، مجرب، خوش برخورد و کاملا حرفه‌ای هستند. در رستوران‌های هتل هم می‌توانید از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، فست فود، غذاهای دریایی و غذاهای سالم و گیاهی لذت ببرید. همچنین انواع قهوه و نوشیدنی را می‌توانید در کافه‌های هتل امتحان کنید.

اتاق‌های مجهز این هتل دارای امکاناتی مانند اینترنت وای فای، جکوزی، صندوق امانات، روم سرویس هستند. همچنین برخی از اتاق‌های هتل، نمای رو به دریا دارند و می‌توانید از چشم انداز زیبای آن لذت ببرید. به‌علاوه امکان برگزاری همایش‌ها و جشن‌ها در سالن اجتماعات مجهز این هتل، وجود دارد.

هتل ویدا کیش

هتل ویدا، هتلی پنج ستاره و مدرن است که در یکی از بهترین مناطق کیش واقع است. هتل ویدا کیش یکی از بهترین هتل‌های کیش با دسترسی آسان است که در مقایسه با هتل‌های مشابه، خدماتی با قیمت پایین‌تر و به‌صرفه‌تر ارائه می‌دهد.

برخی از امکانات این هتل شامل مجموعه آبی، سالن ورزشی و بدنسازی، زمین فوتبال، سالن ماساژ، خدمات نگهداری کودک، شبکه پخش فیلم، خدمات تشریفات ویژه CIP، اینترنت وای فای، لاندری، پارک کودک، آتلیه و سرویس استقبال فرودگاهی است. همچنین اتاق‌های هتل دارای تلویزیون IPTV، صندوق امانات و روم سرویس است.

اگر قصد سفر به جزیره کیش و اقامت در هتلی پنج ستاره را دارید، پیشنهاد می‌کنیم پیش از سفر، هم در خصوص رزرو هتل و هم برای برنامه‌ریزی بازدید از جاهای دیدنی کیش، بررسی‌های کاملی داشته باشید تا بهترین بهره را از طول مدت سفر و اقامت در کیش ببرید. سفری پر از آرامش و تجربه‌های خوشایند را برایتان آرزو می‌کنیم.