خلیلی: صحنه‌هایی دیدم که در عمر ورزشی‌ام ندیده بودم/سپاهانی‌ها یادشان رفته بود این فوتبال ادامه دارد

گروه ورزشی الف،   3980309007 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه صحنه‌هایی بعد از اخراج مهاجم سپاهان اتفاق افتاد که در عمر فوتبالی‌ام مشابه آن را ندیده بودم.

به گزارش تسنیم، محسن خلیلی با ابراز گلایه از نحوه میزبانی تیم سپاهان از بازی نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار داشت: واقعاً جای تعجب داشت که در این سطح از بازیها به این شکل تیمی مثل سپاهان از پرسپولیس میزبانی کند. متأسفانه ما از دیروز شاهد اتفاقات ناپسندی بودیم. وقتی در جلسه هماهنگی با حضور نماینده شورای تأمین برگزار شد قانون 50-50 سکوها تبدیل به 70 به 30 شد انتظار اتفاقات دیگر هم داشتیم. متأسفانه همان 30 درصدی که برای هواداران ما در نظر گرفتند را نیز به آن عمل نکردند. قیمت بلیت تماشاگران ما را دو برابر کردند. بلیت‌فروشی به شکل عجیبی انجام شد. هواداران ما که بلیت داشتند را به ورزشگاه راه ندادند و ترفندهایی به وجود آوردند تا سکوهای ما پر نشود. با همه این اتفاقات ما سعی کردیم آرامش خود را حفظ کنیم و نتیجه آن را در زمین گرفتیم. آنها خیلی بهتر از این می‌توانستند از پرسپولیس و هوادارانش میزبانی کنند.

وی افزود: واقعاً عجیب است که سپاهانی‌ها به این فکر نکردند این فوتبال ادامه دارد. شاید آنها فکر کردند همین تک‌بازی انجام می‌شود و دیگر قرار نیست این دو تیم با همدیگر مقابله کنند. واقعاً چنین رفتارهایی برای فوتبال ایران زشت است. به نظر من همه تنش‌ها از فضای مجازی شکل گرفت و باعث شد که تماشاگران سپاهان را علیه ما تحریک کنند. هواداران پرسپولیس مثل همیشه مظلوم واقع شدند و دیدید امروز به هر شکلی که می‌شد آنها را عذاب دادند. کتکشان زدند در صف بلیت‌فروشی نگهشان داشتند. بلیت‌ها را خریدند اما به ورزشگاه راهشان ندادند. من نمی‌دانم مگر فوتبال برای این تماشاگر انجام نمی‌شود. متأسفانه یکسری اتفاقاتی اینجا رخ داد که واقعاً جای تأسف دارد. ما سکوت کردیم تا تنشی ایجاد نشود اما دیدید که چه شرایطی را به وجود آوردند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا نیمکت پرسپولیس در چند صحنه به داور بازی اعتراض داشت، گفت: ما دیدیم از اول بازی هر سوتی که داور می‌زند با عکس‌العمل نیمکت‌نشینان سپاهان مواجه می‌شود و آنها کم بود به وسط زمین بروند. ما هم فقط در یکی دو صحنه از حقمان دفاع کردیم که فکر نکنم اتفاق خاصی رخ داد. تنش‌های اصلی را در داخل زمین از سوی بازیکنان سپاهان و روی سکوها از سوی هواداران این تیم دیدیم. واقعاً این رسم مهمان‌نوازی نبود. ما همه کار می‌کنیم تا تماشاگران از فوتبال لذت ببرند اما اینجا سخت‌ترین شرایط را برای هواداران ما به وجود آوردند تا به ورزشگاه نیایند. بعد از آن همه دردسری که برای تماشاگران پرسپولیس به وجود آوردند در آخر هم دیدید شیشه‌های اتوبوس تیم ما را شکستند.

خلیلی درباره درگیری کی‌روش و سروش رفیعی نیز عنوان کرد: من چون از این صحنه دور بودم درگیری را ندیدم اما با چشم دیدم که وقتی بازیکن سپاهان از زمین بیرون آمد چه حرکات زشتی را انجام داد. حرکاتی که من در عمر فوتبالم نظیر آن را ندیده بودم. مهاجم سپاهان قبل از ورود به رختکن ایستاده بود و خطاب به سروش داد می‌زد که "بیا اینجا تا بگویم چه خبر است".

وی در پایان گفت: به نظر من صحنه‌هایی که من امروز در اصفهان دیدم برای فوتبالمان خیلی بد است. هیچکدام از این کارها با روح جوانمردی سازگاری ندارد. به نظر من همین تنش‌ها بود که بازیکنان سپاهان را در زمین مسابقه به آن شکل تحریک می‌کرد. کی‌روش در زمین و بیرون از زمین کارهایی انجام داد که انگار اینجا چاله‌میدان بود. به نظر من اگر جلو این اتفاقات گرفته نشود برای آینده فوتبالمان خیلی بد خواهد بود.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۲۹۴۵۴۰۷:۵۸:۰۴ ۱۳۹۸/۳/۹
استان اصفهانباید یکفصل از میزبانی محروم شود تا اعصابشان سر جای خود برگردد.
ناشناس۹۲۹۴۷۱۰۸:۲۳:۳۵ ۱۳۹۸/۳/۹
اصفهانی و مهمان نوازی؟؟؟؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین