مروری بر اخبار مهم روز؛ نحوه ارزیابی شرایط کشور و زندگی مردم توسط روحانی/تحلیلی درباره مجرمان مؤمن‌نما/ چرا علی مطهری از هیئت رئیسه حذف شد؟

گروه سیاسی الف،   3980305187 ۱۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

نحوه ارزیابی شرایط کشور و زندگی مردم توسط روحانی/تحلیلی درباره مجرمان مؤمن‌نما/ چرا علی مطهری از هیئت رئیسه حذف شد؟

مدیر شبکه پنج سیما برکنار شد

در پی قصور صورت گرفته در پخش صحبت های مداح هتاک در یکی از ضیافت های مذهبی از شبکه پنج سیما با دستور رئیس سازمان صدا و سیما مدیر شبکه پنج سیما و مدیر پخش این شبکه برکنار شدند.

تهیه‌کننده و مدیر و ناظر برنامه موهن شبکه پنج اخراج شدند/ مدیر شبکه توبیخ شد

پیش از این سید مرتضی میرباقری، معاون سیما با تاکید براینکه پخش زنده سخنان نامربوط مداح حاضر در هیاتی که مراسم آن از شبکه پنج سیما پخش می‌شده خارج از اراده مدیران شبکه بوده است از برادران و خواهران و علمای اهل سنت عذر خواهی کرده و تصریح کرده بود که  هم تهیه کننده و مدیر این برنامه اخراج و هم شخص مدیر شبکه پنج سیما بدلیل این کوتاهی توبیخ شده است.

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در جمع خبرنگاران گفت:​ متاسفانه در مراسمی که به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) از شبکه پنج سیما پخش شد یکی از مداحان ضمن مرثیه خوانی به برخی مقدسات جامعه اهل سنت ایران اسلامی اهانت کرد که صراحتاً اعلام می‌کنم به موجب فتوای مقام معظم رهبری و بسیاری از مراجع عظام تقلید،  اهانت به مقدسات برادران اهل سنت حرام است و چنانچه این قبیل اعمال از ناحیه افراد سر بزند حتی اگر چنانچه این مراسم از صدا و سیما پخش نمی‌شد حرام و واجد وصف مجرمانه بود.

مداح هتاک به بزرگان اهل سنت به دادسرا احضار شد

سخنگوی قوه قضاییه افزود: این فرد هم اکنون در دادسرا حضور دارد و بازپرس مشغول انجام تحقیقات قضایی از اوست و ما اقدام او را عالمانه و عامدانه می‌دانیم و اگر چه ممکن است توضیحاتی داشته باشد، اما توضیحات وی قابل پذیرش نخواهد بود و در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی، دستگاه قضاییه با این شخص برخورد می‌کند.

سخنگوی قوه قضائیه درباره اهانت یک مداح به مقدسات اهل سنت: وی در دادسرا حضور دارد/ اقدام او را عامدانه می‌دانیم

تابناک نوشت: یک مراسم مذهبی در شب تولد امام حسن مجتبی (ع) از محل یکی از مساجد تهران پخش شد که در آغاز آن مراسم، احد قدمی مداح مشهور که با دامادی پروین احمدی نژاد خواهر محمود احمدی نژاد شناخته می‌شود، از سر جهل و نادانی، به بزرگان اهل سنت یا همان خلفای راشدین توهین کرد.

لاریجانی رئیس مجلس ماند

انتخابات هیات رئیسه سال چهارم دوره دهم مجلس شورای اسلامی امروز برگزار شد که طی آن تنها تغییر، عدم راهیابی علی مطهری به ترکیب هیات رئیسه بود. برای ریاست پارلمان علی لاریجانی، محمدرضا عارف و محمدجواد ابطحی کاندیدا شدند.

لاریجانی برای دوازدهمین سال متوالی رئیس مجلس شد/ مطهری از نایب رئیسی بازماند!

پس از رأی‌گیری برای ریاست مجلس، علی لاریجانی با کسب 155 رأی از ۲۷۴ آرای مأخوذه مجدداً به عنوان رئیس پارلمان برای سومین سال فعالیت مجلس دهم برگزیده شد.

محمدرضا عارف نیز با کسب 105 رأی، از رسیدن به کرسی ریاست مجلس بازماند. محمدجواد ابطحی نیز 9 رای نمایندگان مجلس را به خود اختصاص داد.

کاظم جلالی رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در پاسخ به این پرسش که چرا مطهری در سال چهارم مجلس نتوانست از نمایندگان برای نایب رئیسی رأی بگیرد، گفت: اگر آقایان در لیست امید تعامل می‌کردند می‌توانست این اتفاق نیفتد، پس وقتی تعامل نمی‌کنید و می‌گوئید که از ابتدا تا انتهای انتخابات هیأت رئیسه خودمان لیست می‌دهیم و همه موظف به رأی به این لیست هستند، شدنی نیست. در مجلس هیچ فردی نماینده‌تر از دیگری نیست. نمایندگان برای خود شأنی قائل هستند پس باید با داشتن رفتار منطقی به گونه‌ای پیش رفت که نمایندگان هم براساس منطق حرکت کرده و پیش روند.

فریادهای نمایندگان در حمایت از لاریجانی؛ «شیر است!»

مهر درباره حاشیه های امروز مجلس نوشت: برخلاف همیشه که محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس روی صندلی خود آرام می‌نشست، این بار با باز شدن درب مجلس خبرنگاران شاهد محمدرضا عارفی بودند که ایستاده بود و با استرس به فهرست بلندبالایی که تا زمین کشیده شده بود نگاه می‌کرد و آن را خط می‌زد. در نهایت هم فهرست را به دست مصطفی کواکبیان عضو فراکسیون امید که در صندلی پشتی عارف قرار داشت، داد. کواکبیان هم این فهرست بلندبالا را بالا و پایین می‌کرد.

... پس از اعلام نام لاریجانی، تعدادی از نمایندگان با فریاد «شیر است» حمایت خود را از لاریجانی اعلام کردند.

ترکیب اعضای هیات رئیسه مجلس؛ ۵ ولایی، ۴ امیدی + جدول

پیش از این احمد بیگدلی عضو شورای مرکزی فراکسیون امید اعلام کرده بود «مطهری و پزشکیان با نامزدی عارف برای ریاست مجلس مخالف هستند زیرا معتقدند نامزدی وی باعث ریزش آرا نواب رئیس خواهد شد.»

عبدالرضا مصری پس از آنکه توانست رأی نمایندگان را برای نایب رئیسی مجلس را جلب کند نزد علی مطهری که مغلوب این رقابت بود، رفت و از او دلجویی کرد.

غلامحسین کرباسچی در واکنش به عدم توفیق علی مطهری در انتخابات هیئت رئیسه مجلس که صبح امروز (یکشنبه)‌ برگزار شد، با کنایه به نقش محمدرضا عارف به عنوان رئیس فراکسیون امید مجلس در از دست رفتن یکی از صندلی‌های هیئت رئیسه برای اصلاح‌طلبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی  نوشت: به همّت آقای عارف ودوستانشون آقای مطّهری از نایب رئیسی مجلس حذف شد.

مهرداد بائوج لاهوتی در خصوص عدم رای آوری علی مطهری به دیده بان ایران گفت: آقای مطهری خودش پیش بینی می کرد که رای چندانی نیاورد. هر چند تلاش خودشان را انجام دادند تا ائتلافی بین دو فراکسیون انجام شود اما متاسفانه به دلایل مختلف و اصرار برخی از اعضای فراکسیون امید ائتلافی شکل نگرفت و همانطوریکه خود آقای مطهری پیش بینی کرده بودند رای کافی را بدست نیاوردند.

اعضای ۲ فراکسیون سیاسی مجلس با لاریجانی دیدار کردند

سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی فراکسیون ولایی هم گفت: اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی درباره رأی‌دادن به آقای لاریجانی اتفاق نظر نداشتند. برخی معتقد بودند که نباید به آقای لاریجانی رأی داد و خواهان تغییر در هیئت رئیسه بودند؛ برخی نیز می‌گفتند باید در مقابله با اصلاح‌طلبان و برای جلوگیری از پیشروی آنها به آقای لاریجانی رأی داد. البته همه نسبت به ایشان انتقادهایی داریم اما برخی به دلیلی که گفته شد به او رأی دادند.

فاطمه سعیدی، سخنگوی فراکسیون امید مجلس، گفت: ما یک فراکسیون مستقل و اصالت‌دار هستیم. ما به عنوان یک فراکسیون اصلاح‌طلب از آقای مطهری حمایت کردیم، اما مستقلین باعث افتادن آقای مطهری شدند. آنها بر سر ریاست آقای لاریجانی با نواب معامله کردند و آقای مطهری نایب‌رئیس نشد.

نامه نیوز نوشت: برخی کارشناسان معتقدند علی مطهری قربانی زیادخواهی عارف شد. اگر عارف برای ریاست کاندیدا نمی شد حداقلش این بود که همچون سه سال گذشته دو کرسی نایب رئیسی برای فراکسیون امید محفوظ می ماند. در واقع عارف گذشته را چراغ راه آینده نکرد و وارد بازی باخت-باخت شد.

حقوق نجومی بگیران طبق روش دولت برای افزایش حقوق‌ها زیادتر شده است

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: روزی که مجلس در خصوص حقوق و مزایای کارکنان مصوبه ای تصویب کرد نماینده دولت اعلام کرد به آن عمل نخواهد کرد. آقای لاریجانی تاکید داشت که باید قانون اجرایی شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با انتقاد از افزایش حقوق نجومی بگیران گفت: این روشی که دولت برای افزایش حقوق‌ها در نظر گرفته است باعث می شود حقوق نجومی بگیران بالاتر و حقوق پایین دست‌ها کمتر افزایش پیدا کند.

پوز دفتر زنگنه

به گزارش «جوان»، دفتر زنگنه چه در دولت اصلاحات و چه در دولت فعلی محل حاشیه‌های بسیاری بود؛ چه زمانی که در ماجرای پرونده کرسنت یکی از اعضای دفتر زنگنه بازداشت شد و مورد بازجویی قرار گرفت تا امروز که یکی از نهاد‌های امنیتی، پرونده عجیبی را برای دفتر وزیر تشکیل داده‌است.

توضیحات وزارت اطلاعات درباره کارتخوان‌های دفتر وزیر نفت

ماجرا از آن قرار است که یکی از کارکنان حفاظت پرسنلی متوجه برخی اتفاقات در وزیر نفت می‌شود و مراتب را به یکی از نهاد‌های امنیتی گزارش می‌دهد و این نهاد امنیتی، با ورود به این اتفاقات موفق به کشف کارتخوان‌ها و اسنادی می‌شود که وزیر نفت را عصبانی می‌کند. بازجویی از افراد دخیل در این رسوایی، موجب می‌شود فرجام کار به بیمارستان کشیده شود، اما مسئولان این نهاد امنیتی، این پرونده را به پیش می‌برند. زمانی که خبر پوز‌های دفتر وزیر افشا می‌شود، وزیر نفت همان شب در نشستی خبری بدون رد کردن این اتفاق به سؤالی درباره بازجویی از مسئول دفترش این واکنش را نشان می‌دهد: «بازجویی که همیشه هست، اما اطلاعی درباره بازجویی ویژه ندارم»!

با این اظهار نظر وزیر نفت، خبر کشف پوز در دفتر وی به یکی از سرخط‌های خبری تبدیل شد و همزمان یکی از کانال‌های ضد انقلاب و کم مخاطب در خبری نوشت که احتمال بازداشت وزیر نفت به دلیل فساد کلان مالی و جاسوسی اقتصادی جدی‌تر شده‌است. روز بعد وزارت اطلاعات در یک اقدام عجیب نسبت به خبر این کانال بی‌اهمیت واکنش داد و نسبت این اتهامات به زنگنه و بازداشت وی را تکذیب کرد.

وزارت نفت هم پس از این تکذیبیه، به خود جرئت داد و با خروج از موضع سکوت اعلام کرد «خبر کشف پوز در دفتر زنگنه کذب است» در حالی که وزارت اطلاعات در اطلاعیه خود هیچ اشاره‌ای به کذب بودن کشف پوز در دفتر وزیر نفت نکرده‌بود.

تحلیلی درباره مجرمان مؤمن‌نما

سیدهادی رضوی دفاعیاتش را در دادگاه با سلام به حضرت زهرا (س) مطرح ساخت. وی در گفت‌وگویی با عنوان حامی جشنواره «مدافعان حرم» نیز سخن خود را با همین سلام و صلوات آغاز کرد و از خون شهدا و عزت کشور سخن‌ها گفت.

چهارمین جلسه محاکمه داماد وزیر کار/ متهم دلاویز:‌ هادی رضوی فردی تندخو، و عصبی‌مزاج است

روزنامه جوان در ادامه نوشت: به قول خودش هادی رضوی را در دادگاه یک بچه ریشوی مذهبی می‌دانند که شاید روی نوع پوشش، لباس پوشیدن و حرف زدنش حساب دیگری می‌کنند، اما امروز وقتی در جایگاه یک مفسد اقتصادی است، گویی نماینده دادستان رویکرد دیگری به وی دارد، اما نباید از نظر دور داشت که رضوی و رضوی‌ها مجرمانی در لباس مؤمنانه هستند نه مؤمنانی که مجرم می‌شوند.

بازیگرانی که باید پول‌های مشکوک را پس بدهند + جدول اسامی

فرهیختگان هم نوشت: افکار عمومی در حالی به استقبال دادگاه‌های بانک سرمایه می‌رود که مدت‌هاست با بحث پولشویی در سینما و شبکه نمایش خانگی و اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان توسط افرادی از قبیل حسین هدایتی، هادی رضوی و محمد امامی آشناست. احسان دلاویز نام جدیدی است که حالا در کنار این افراد در جریان دادگاه‌های بانک سرمایه مطرح می‌شود. او البته جزء برادران دلاویز است که در نفت و صندوق‌های بازنشستگی، افراد شناخته‌شده‌ای هستند و از دوران رئیس‌جمهور اسبق، در صدر منصب‌های مدیریتی و مشورتی قرار داشته‌اند. حداقل سه سال است که بین اهالی سینما و چهره‌های مشهور، افراد ذی‌نفع از ورود چنین پول‌هایی به سینما و شبکه نمایش خانگی، نامشروع بودن منابع مالی پروژه‌ها را با قاطعیت رد کرده‌اند. حالا صدور حکم برای حسین هدایتی و قرائت کیفرخواست هادی رضوی که در آن اشاراتی به احسان دلاویز و محمد امامی هم شده است، تقریبا چون و چرایی برای انکار باقی نگذاشته است. به‌طور قطع ادامه روند دادرسی‌ها جو روانی جامعه را علیه چهره‌های مشهور سینمای ایران به‌شدت سنگین‌تر خواهد کرد...

ژست‌های «هادی رضوی» در دادگاه

چرا حسن روحاني «جريان سوم» نشد

شرق نوشت: ... اگر محمود احمدي‌نژاد تعريف خود از «جريان سوم» را « نه اين و نه آن» انتخاب کرده بود، حسن روحاني «هم اين و هم آن» را انتخاب کرد و البته همين پاشنه آشيل او شد. روحاني تلاش کرد هم به شعارهاي اصلاح‌طلبان پايدار بماند و هم از جناح اصولگرا در کابينه خود استفاده کند؛ اما عملکرد دولت او باعث شد تا با وجود پشتيباني مجدد اصلاح‌طلبان از روحاني در انتخابات سال 96، طيف طرفدارش کم‌کم به جمع منتقدان دولت او بپيوندد؛ هرچند شخصيتي مانند «اسحاق جهانگيري» به‌عنوان يک چهره اصلاح‌طلب به‌عنوان معاون‌اول او حضور داشت.

روزنامه آرمان هم نوشت: جریان سوم! سال‌هاست تنها دو جریان سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا برای مردم شناخته شده هستند و اعتمادی به جریان سوم نمی‌شود. «جریان سوم» که هیچ‌گاه نتوانسته است پایدار بماند و در هر دوره‌ای که ایجاد شده است، ناکام مانده است برخی سیاسیون بارها تلاش کردند تا جریان سوم را به عنوان ضلع سوم مثلث سیاسی کشور معرفی کنند، اما بی‌اعتمادی جامعه سبب شد تا این طرح‌ها در نطفه خفه شود.

انتقادات نسبت به سخنان روحانی درباره افزایش اختیارات رئیس جمهور

عماد افروغ، استاد دانشگاه و نماینده ادوار مجلس در گفت و گو با فارس، با اشاره به موضوع اختیارات رئیس جمهور اظهار داشت: رئیس جمهور به عنوان رئیس قوه مجریه در ساختار سیاسی ما نسبت به دو قوه قضائیه و به ویژه مقننه اختیارات خوبی دارد و امکانات و فرصت های زیادی در اختیارش است.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد:‌ این پرسش برای همه مطرح است که رئیس جمهور در شرایط عادی تا چه حدی از اختیاراتش برخوردار بوده و در چه حدی از جایگاه خود با مدیریت و برنامه ریزی خوب استفاده کرده است که در شرایط بحرانی این اطمینان را داشته باشیم که می تواند به احسن وجه از این اختیارات افزایشی خود استفاده کند.

در دیدار رییس جمهور چه گفتیم چه شنیدیم؟/ از اختیاراتی که داریم تا اختیارات ویژه‌ای که می‌خواهیم!

وی اظهارات رئیس جمهور درخصوص کم بودن اختیاراتش را کلی گویی عنوان کرد و گفت: ایشان باید به صورت جزئی اشاره کند که در کدام قسمت از اختیاراتش با محدودیت هایی مواجه است و می خواهد در چه عرصه هایی اختیاراتش افزایش یابد. این نوع کلی گویی شائبه های سیاسی را ایجاد می کند.

فریده اولادقباد نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی هم در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اظهار نظر چندی پیش حسن روحانی که گفته بود اختیارات رئیس جمهور باید افزایش پیدا کندگفت: باید بگویم رئیس جمهور به صراحت به نمایندگان و مردم بگوید که در کدام موارد نیاز به افزایش حوزه اختیارات دارد.

نماینده مردم تهران در ادامه خاطرنشان کرد: حوزه اختیارات رئیس جمهوری در قانون اساسی تعریف شده است و توقع می‌رود بر اساس وظایف و اختیاراتش در قانون اساسی عمل کند.

هر چه جنگ اقتصادی زودتر به پایان رسد، به نفع مردم خواهد بود

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه با اشاره به اینکه روزانه هنگام رفت و آمد در خیابان‌ها و همچنین در سفرهای استانی از چهره‌های مردم شرایط کشور و زندگی آنها را شخصاً ارزیابی می‌کنم، افزود: امروز می‌توانیم از این جنگ عبور کنیم، اما باید هزینه جنگ را کم کنیم و این اختلاف و تفرقه است که  هزینه جنگ را افزایش می‌دهد. از سوی دیگر هر چه این جنگ اقتصادی زودتر به پایان رسد، به نفع مردم خواهد بود چرا که همه رنج‌ها بر دوش آنان است.

رئیس جمهور با  تاکید بر اینکه من قطعا از رنج و مشکلات مردم خبر دارم ، افزود: بیشترین رنج را حقوق‌ بگیران ثابت می‌برند و به عنوان رئیس جمهور در ابتدای هر سال میزان حقوق حقوق‌بگیران را تعیین می‌کنم و می‌دانم قشر مهمی از جامعه بویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از لحاظ اقتصادی در فشار هستند و با مسئولین مربوطه، به صورت روزانه در ارتباط بوده و از وضع زندگی آنها اطلاع به دست می‌آورم.

دیدگاه کاربران

سلام۹۲۳۷۶۵۱۹:۴۶:۲۰ ۱۳۹۸/۳/۵
در کدام دولت هیات عالی سران قوا به ریاست رییس جمهور برای حل مشکلات تشکیل شد جز روحانی؟ بجای بهانه آوردن و فریبکاری کمی کار کنید
ناشناس۹۲۳۷۸۹۲۰:۱۰:۴۹ ۱۳۹۸/۳/۵
تنبل اگر اختیار عالم را هم داشته باشد باز بهانه می آورد
ناشناس۹۲۳۸۰۷۲۰:۳۰:۱۸ ۱۳۹۸/۳/۵
چشم طرفدارهای محمود روشن
ناشناس۹۲۳۸۱۶۲۰:۳۷:۳۴ ۱۳۹۸/۳/۵
روحانی راست میگه همه تو صف شکر و گوشت داشتند با لبخند دعای خیر براش میکردند
ناشناس۹۲۳۸۲۴۲۰:۴۳:۰۴ ۱۳۹۸/۳/۵
آقا خواهشا منعکس کن : کسب درامد وزارت صنعت و معدن از کسب و کارهای نو پا به جای کمک به آنها ! 175 هزار تومن هزینه نماد اعتماد الکترونیک !!!
ناشناس۹۲۳۸۳۵۲۱:۰۳:۴۴ ۱۳۹۸/۳/۵
چه عدالت زيبايي متهم با لباس شخصي مي باشد اگر ما بوديم با ده تا پا بند صد تا دست بند
ناشناس۹۲۳۹۰۲۲۲:۲۹:۰۷ ۱۳۹۸/۳/۵
ارزش پولو کی اورد پایین
ناشناس۹۲۴۰۱۹۰۰:۵۳:۴۴ ۱۳۹۸/۳/۶
روحانی که هر روز از قیافه مردم نظرسنجی می کنه دیگه چه نیازی به رفراندوم داره؟!
ناشناس۹۲۴۰۵۷۰۲:۴۷:۵۵ ۱۳۹۸/۳/۶
حقوق بگیران ثابت ؟؟؟ پس بیکارها را به حساب نمی آوری؟؟؟؟مملکتو اینجوری اداره می کنی؟؟؟؟
ناشناس۹۲۴۱۰۳۰۴:۵۹:۴۸ ۱۳۹۸/۳/۶
چون داماد خواهر احمدی نژاد بود این همه جنجال به پا شد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

    15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    آخرین عناوین