والنسیا با شکست بارسلونا قهرمان کوپا دل‌ری شد

گروه ورزشی الف،   3980305020

والنسیا توانست بارسلونا را در دیدار نهایی کوپا دل ری شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

والنسیا با شکست بارسلونا قهرمان کوپا دل‌ری شد

به گزارش ایسنا، بارسلونا و والنسیا شنبه شب در ورزشگاه ویامارین فینال کوپا دل ری را برگزار کردند که خفاش‌ها توانستند با پیروزی ۲ بر یک قهرمان این رقابت‌ها شوند.

بارسا از شروع بازی توپ و میانه میدان را در اختیار داشت اما پرس بالای والنسیا اجازه کار به تیم کاتالانی نمی‌داد. شاگردان مارسلینو در ضد حمله خطر ساز ظاهر می‌شدند. در یک حمله رودریگو به سمت دروازه ضربه زد اما جرارد پیکه توپ را از روی خط در دروازه برگرداند. در نهایت کوین گامیرو با یک شوت سرکش گل نخست بازی را در دقیقه ۲۱ به ثمر رساند تا نتیجه یک بر صفر به نفع والنسیا شود. در شرایطی که آبی اناری‌ها به دنبال گل مساوی بودند والنسیا یک گل دیگر را به ثمر رساند. رودریگو با پاس سولر بازی را ۲ بر صفر کرد. پس از این گل فشار بارسا بیشتر شد. لیونل مسی بهترین فرصت آبی اناری‌ها را در این نیمه داشت اما خائومه با یک مهار فوق العاده اجازه نداد اختلاف به حداقل برسد. بارسلونا در ۴۵ دقیقه نخست هفت شوت به سمت دروازه داشت که هیچیک به گل تبدیل نشدند.

در نیمه دوم بارسا دو تغییر در ترکیبش ایجاد کرد و آرتورو ویدال و مالکوم به جای آرتور و نلسون سمدو به میدان رفتند. برتری بارسا در ۴۵ دقیقه دوم بیشتر بود. این تیم دائم حمله می‌کرد. در یک صحنه ضربه مسی به تیرک برخورد کرد. از طرفی ضربه رودریگو با اختلاف نزدیکی از کنار دروازه آبی اناری‌ها عبور کرد. دنیل پارخو در دقیقه ۶۲ آسیب دید و بازیکن ارزشمند والنسیا مجبور شد زمین بازی را ترک کند. حمله‌های شاگردان ارنستو والورده بیشتر شد و در نهایت این تیم به گل رسید. مسی در دقیقه ۷۳ اختلاف را به حداقل رساند. پس از این گل، بازی کاملاً در اختیار بارسا بود. در دقیقه ۷۷ کارلس آلنیا به جای ایوان راکیتیچ وارد زمین شد. دقایقی بعد ضربه فیلیپ کوتینیو با اختلاف نزدیکی به بیرون رفت. مسی در دقیقه ۸۴ از فرصتش بهره کامل را نبرد و ضربه اش به بیرون رفت.

داور پنج دقیقه وقت اضافه گرفت تا بارسا فرصت کافی برای به تساوی رساندن بازی داشته باشد. گونسالو گدس در یک ضد حمله تک به تک شد اما نتوانست ضربه اش را به گل تبدیل کند و توپ از کناره دروازه به بیرون رفت. در لحظات پایانی بارسلونا صاحب یک کرنر شد و سیلسن نیز به محوطه جریمه والنسیا آمده بود اما این موقعیت به یک ضد حمله برای شاگردان مارسلینو تبدیل شد. با این حال گدس دروازه خالی آبی اناری‌ها را هم نتوانست باز کند. در نهایت داور سوت پایان را زد تا والنسیا قهرمان کوپا دل ری شود. این تیم توانست به رکورد چهار قهرمانی پیاپی بارسا در این رقابت‌ها پایان دهد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین