طهرانچی: حداکثر افزایش شهریه دانشگاه آزاد ۱۵ درصد است

گروه جهان الف،   3980304224

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که شهریه های حداکثر تا ۱۵ درصد افزایش پیدا خواهند کرد، گفت: بیمارستان رودهن در صورتی ساخته خواهد شد که مسوولان و خیران منطقه همت کنند.

به گزارش فارس از رودهن، محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به افزایش تورمی که در کشور وجود دارد و از طرفی افزایش ۱۸ درصدی هیات دولت برای اعضای هیات علمی و ‌کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته است ما مجبوریم جهت جبران این افزایش را محل افزایش شهریه‌ها انجام دهیم.

وی ادامه داد: افزایش شهریه دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به سطوح مختلف متفاوت است و در رشته های گوناگون کم یا زیاد می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای اولین بار پس از تصویب افزایش شهریه که میانگین بین ۱۰ تا ۱۵ درصد خواهد بود در هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی، به استان‌ها ابلاغ و با توجه به وضعیت دانشگاه‌ها و رشته‌ها احتمال دارد تا ۲۰ درصد در مقاطع مختلف تحصیلی افزایش پیدا کند اما تاکنون مصوب شده است بیش از ۱۵ درصد نباشد.

طهرانچی یک خبر خوب هم برای افرادی که به دلیل مشکل مالی ترک تحصیلی کردند، داشت و تصریح کرد: یک وعده ای هم به دانشجو هایی که بخاطر مشکل مالی ترک تحصیل کردند داریم و با تصمیمی که گرفتیم مقرر شد افرادی که به دلیل مشکل مالی درس را  رها کرده بودند و در مقطع تحصیلی به مشکل خورده بودند تا شهریور وقت دارند به واحدهای دانشگاهی مراجعه تا مشکل مالی خود را حل کنند و به تمامی استان‌ها ابلاغ کردیم همکاری‌های لازم را داشته باشند. 

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تاسیس بیمارستان رودهن که سال‌ها از تکمیل آن می‌گذرد، اظهار کرد: جلسه هیات رئیسه‌ای رو با اعضای شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و مسوولان منطقه‌ای داشتیم. 

وی اضافه کرد: به همت مشترک مسوولان شهرستان دماوند، خیران و دانشگاه آزاد اسلامی باید این مورد بیمارستان رودهن مرتفع شود؛ خود دانشگاه آزاد اسلامی هزینه‌ای بابت تکمیل بیمارستان رودهن نمی‌تواند انجام دهد و در این شرایط فقط باید مسوولان و خیران کمک کنند.

طهرانچی گفت: با وعده‌هایی که از طرف مسوولان به خصوص شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رودهن داده شد و با خیرینی که توسط امام جمعه رودهن گرد هم آمدند بتوانند مساله بیمارستان رودهن حل شود و مردم خوب منطقه بتوانند از نعمت بیمارستان بهره مند خواهند شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: رویکرد و سیاست دانشگاه آزاد اسلامی تحویل، سیرویت کامل و حرکت به سمت بستر سازی دانش بنیان است تا به اشتغال دانشجویان کمک کنیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین