فتح‌الفتوح امروز در «رونق توليد» است/ دولت از بی‌خيالی خارج شود

گروه سیاسی الف،   3980303005

نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اينكه فتح خرمشهر فتح‌الفتوح بود گفت: «رونق توليد» نيز يك فتح‌الفتوح است كه با تحقق آن پاسخی دندان‌شكن به اقدامات غير قانونی آمريكا داده می‌شود.

امیر خجسته در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب با تحمیل جنگ تلاش کرد برای همیشه به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پایان دهد که هرگز موفق نشد و در آینده نیز نخواهد شد.

وی افزود:‌ با اشغال خرمشهر توسط دشمن بعثی تمام مستشاران و نخبگان نظامی دنیای استکبار گرد هم آمدند تا اجازه ورود و بازپس گیری خرمشهر را به ایران ندهند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام به درستی فرمودند که «خرمشهر را خدا آزاد کرد» افزود: خرمشهر فتح‌الفتوح بود و نشان داد که اگر اراده کنیم و بایستیم می‌توانیم غیر ممکن را ممکن کنیم.

وی تصریح کرد: رمز پیروزی و بازپس‌گیری خرمشهر توکل به خدا، اتحاد و اطاعت از رهبری بود که باعث شد دژ مستحکم دشمن فرو بریزد.

خجسته با بیان اینکه با فتح خرمشهر کمر آمریکا شکسته شد ادامه داد:‌ سربازان غیور اسلام با فتح خرمشهر سیلی محکمی بر صورت آمریکای جهانخوار زدند.

وی با اشاره به اینکه دشمن تاکنون چنین پاسخی در قبال سیاست‌های متجاوزانه خود دریافت نکرده بود افزود: آمریکا درس بزرگی از هشت سال جنگ تحمیلی گرفت به همین دلیل است امروز راهکار نظامی برای مقابله با ایران اسلامی و گسترش حق و حقیقت را برنمی‌گزیند و جنگ اقتصادی و فرهنگی را در پیش گرفته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه امروز «پیروزی در جنگ نرم» و «مقابله با تحریم‌ها» همان حکم «فتح خرمشهر» در هشت سال دفاع مقدس را دارد گفت:‌ در دفاع مقدس به خوبی ورود کردیم و مسؤولان دلسوزانه امور را مدیریت کردند، باید امروز نیز این تجربه را تکرار کنیم.

وی اظهار کرد:‌ امروز دشمن کودتای پنهان را برای نابودی نظام اسلامی و ایران طراحی کرده و با شبیخون فرهنگی و بکارگیری تحریم‌های اقتصادی به دنبال اهداف شوم خود است.

خجسته با تأکید بر اینکه آزاد کردن خرمشهر به معنای خنثی کردن تحریم‌ها و رونق تولید است افزود:‌ رونق تولید همان فتح‌الفتوحی است که با تحقق آن می‌توان پاسخی دندان‌شکن به  اقدامات غیر قانونی آمریکا داد.

وی با اشاره به اینکه دشمن از نفوذ معنوی جمهوری اسلامی وحشت کرده است گفت: تنها راه مقابله در برابر دشمن مقاومت و ایستادگی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دولت باید از حالت سکوت، سکون و بی‌خیالی خارج شود تصریح کرد:‌ تعلل دولت و بی‌رمقی آن را در شرایط فعلی را درک نمی‌کنیم، آقای روحانی از قالب تفکری که برای او ایجاد کردند باید خارج شود.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس باید از حالت سردی و خنثی بودن خارج شوند ادامه داد:‌ مردم به مانند همیشه فتح‌الفتوح خود را انجام می‌دهند و مسؤولان نباید اقدامی کنند که مردم خسته و دلخور شوند.

خجسته با بیان اینکه هر روز برای یک کالای مورد نیاز مردم نوسانات قیمتی و یا کمبود مطرح می‌شود خاطرنشان کرد:‌ عملکرد دولت در کنترل و نظارت بر بازار قابل قبول نیست.

وی فتح الفتوح‌‌های امروز را خنثی کردن هجمه‌های فرهنگی دانست و اظهار کرد:‌ البته فتح‌الفتوح‌ بسیاری شکل گرفته و از جمله آن تشکیل هسته‌های مقاومت است که رژیم صهیونیستی را عاجز کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در داخل کشور نیز باید فتح الفتوح‌های فرهنگی و اقتصادی را شکل دهد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین