ارتقا کیفیت زندگی با هنر طراحی دکوراسیون داخلی

گزارش بازرگانی،   3980231051

بی شک هر کدام از ما دوست داریم چیدمان خانه و محل کارمان، باب میل و سلیقه مان باشد. از آنجا که علاقه مندی ها و درونیات هر کس به سلیقه اش جهت می دهد، چیدمانی که مطابق میلمان باشد، آرامش روحی عمیقی را برایمان به ارمغان می آورد. طراحی دکوراسیون داخلی، رشته ای است که به خوبی به این نیاز روحی پاسخ می دهد. رشته ای که در آن هنر و صنعت درهم آمیخته شده اند تا یک فضای ساده را به محیطی دلخواه تبدیل کنند.  همچنین گرایش شدید مردم به مدگرایی، باعث شده که دکوراسیون داخلی به رشته ای پرطرفدار و پردرآمد تبدیل شود. یک طراح داخلی به خوبی می داند که چگونه بر پایه اصول خاص و با توجه به معیارهای زیبایی شناسی و نوع کاربری محیط، به شکل بهینه از یک فضا استفاده کند.

معرفی رشته دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی یکی از شاخه های رشته معماری است. هنرجوی این رشته با یادگیری اصول طراحی داخلی مثل یادگیری دانش چیدمان، سبک های معماری، اصول نورپردازی، سبک شناسی و ... می آموزد فضاهای مختلف مسکونی، تجاری، اداری و ... را به بهترین نحو طراحی و سازمان دهی کند. طبق تعریف جامعه طراحان داخلی ایالت متحده امریکا (ASID)، طراحی داخلی (Interior design) علم و هنری است که فضای داخلی یک ساختمان را به محیطی سالم تر، زیباتر و خوشایندتر تبدیل می کند.

یک طراح داخلی با توجه به علاقه و سلیقه افراد، چیدمانی خلاق و کاربردی را طراحی می کند. از نظر ASID، طراح داخلی وظیفه اش برنامه ریزی، تحقیقات، هماهنگی و مدیریت پروژه است. در واقع او باید به ابعاد مختلفی مثل توسعه ذهنی پروژه، برنامه ریزی برای فضا، نظارت بر مکان، برنامه ریزی تحقیق، مدیریت ساختاری، ارتباط با افراد پروژه و اجرای طرح، توجه داشته باشد. در صورتی که دوست دارید ذوق هنری تان را در چنین فضایی صرف کنید، شرکت در دوره‌ ها و کلاس‌ های آموزش طراحی دکوراسیون داخلی به خوبی شما را در این مسیر هدایت خواهد کرد.

طراحی دکوراسیون داخلی به چه مهارت‌ هایی نیاز دارد؟

در این رشته هم مانند هر رشته هنری، خلاقیت حرف اول را می زند. یک طراح داخلی موفق، فقط و فقط با یک ذهن خلاق می تواند ویژگی‌ های محیط را به نظر و سلیقه مشتری نزدیک یا هماهنگ کند. افرادی که ذوق هنری دارند و از ترکیب رنگ و نور و اشیا لذت می برند، به خوبی می توانند ذوق و هنرشان را در رشته طراحی دکوراسیون داخلی بروز بدهند.

علاوه بر این، برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی موفق باید توانایی های متعددی را در خودتان پرورش بدهید. یکی از مهم ترین مهارت ها، طراحی و مدل سازی با استفاده از نرم افزارهای سه بعدی است که به شما کمک می کند بتوانید برای طراحی نماها، چیدمان مبلمان و وسایل، یک پیش تجسم از نتیجه کار، به مشتری ارائه بدهید. همچنین مهارت در مدیریت کردن پروژه برای کنترل و رسیدگی به جنبه های مختلف کار و توانایی ارتباط با افراد مختلف، اطلاع از مواد و تجهیزات موجود در بازار و توانایی کنترل مخارج برای انجام پروژه بر اساس بودجه ای که مشتری در اختیارتان قرار می دهد، از دیگر مقوله های مهمی است که طراحان داخلی باید توجه ویژه به آن داشته باشند. بنابراین پیشنهاد می شود در مسیر ارتقاء مهارت ها و توانایی هایتان حتما از آموزش های یک آموزشگاه دکوراسیون داخلی معتبر استفاده کنید تا بتوانید این مسیر را در کوتاه ترین مدت زمان ممکن طی کنید.

بازار کار طراحی دکوراسیون داخلی چگونه است؟

این روزها به دلیل استقبال مردم، صنعت طراحی دکوراسیون به یک حرفه پردرآمد تبدیل شده است. یک طراح داخلی حرفه ای می تواند پروژه های مختلف را به طور مستقل مدیریت کند و درآمد خوبی از این راه به دست بیاورد؛ چرا که عرصه فعالیت برای طراحان داخلی بسیار وسیع و گسترده است. محیط های مسکونی، تجاری و اداری و انواع فضاهای متفاوت مثل هتل ها، رستوران ها و حتی طراحی صحنه برای فیلم یا تاتر می تواند فرصت های شغلی جالب توجه و مناسبی را برای یک طراح دکوراسیون داخلی فراهم کند. همچنین امکان همکاری برای شرکت های مختلف به شکل پروژه ای، دائمی و دورکار وجود دارد. کسب تجربه، مطالعه وبلاگ و مقالات دکوراسیون داخلی و داشتن اطلاعات به روز در این زمینه، پیشرفت حرفه ای و به دنبال آن درآمد قابل توجهی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

ورود به بازار کار داخلی و خارجی با آموزش طراحی دکوراسیون داخلی

اگر از آن دسته افرادی هستید که با چیدمان، طراحی و نورپردازی به آرامش می‌ رسید و دوست دارید از این علاقه برای ورود به بازارکار و کسب درآمد استفاده کنید، هنر جذاب و پردرآمد طراحی دکوراسیون داخلی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. موسسه آموزشی تصویرگران پویااندیش با برگزاری دوره های آموزشی جامع در آموزشگاه دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی در تهران ، شما را تا رسیدن به هدفتان همراهی خواهد کرد. در این دوره ها علاوه بر آموزش کامل تکنیک ها و اصول حرفه ای، با شیوه های ورود به بازار کار داخلی و خارجی نیز آشنا خواهید شد. به این ترتیب با یک تیر دونشان می زنید و هم هنر مورد علاقه تان را دنبال می کنید و هم می توانید درآمد خوبی از این راه به دست بیاورید.

 بنابراین  اگر تمایل دارید پیش از شرکت در دوره های آموزش دکوراسیون داخلی، درباره این رشته هنری و تکنیک هایش بیشتر بدانید، می توانید از وبلاگ و آموزش های رایگان دکوراسیون داخلی تصویرگران پویااندیش استفاده کنید.

برای ثبت ‌نام در دوره‌های آموزش دکوراسیون داخلی و نیز مشاوره با کارشناسان برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن‌های: ۱۱۰ ۱۱۱ ۲۸ یا ۵۸۷ ۵۸۷ ۲۲ یا ۰۵ ۰۵ ۵۸ ۲۲ – ۰۲۱ تماس بگیرید و وب سایت آموزش دکوراسیون را حتما ببینید :

www.decorasion.ir

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. کمی دیر نیست؟

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

آخرین عناوین