یک عکاس فوق العاده فقط کافی است به چشم هایش اعتماد کند

گزارش بازرگانی،   3980231048

چند سال پیش مجله‌ی نشنال جئوگرافی بخشی را به سایت مجله اضافه کرد که تمام علاقه ‌مندان بتوانند عکس ‌هایی که از طبیعت و جهان اطرافشان گرفته ‌اند، ارسال کنند. این مجله‌ معتبر وعده داد که در هر شماره، یک عکس از میان آثار عکاسان آماتور منتشر کند. بعدها مسئول مجله اعلام کرد از کیفیت عکس ‌های دریافتی و اینکه چطور این تعداد تصویر فوق‌العاده توسط عکاسان غیرحرفه‌ ای به ثبت رسیده است بسیار شگفت زده شده است. او معتقد بود همه‌ مردم می ‌توانند حداقل دو عکس خارق‌ العاده داشته باشند، فقط کافی است به چشم ‌هایشان اعتماد کنند.

مقالات آموزش عکاسی را از دست ندهید

چند سالی است که تب و تاب عکاسی در جامعه‌ی ما زیاد شده ‌است و جوانان دوربین به دست زیادی در خیابان‌ ها و مکان‌ های فرهنگی هنری می ‌بینیم. شاید شما هم جزء این گروه و علاقه ‌مند به ثبت تک ‌تک لحظه‌ های ماندگار وجذاب اطرافتان باشید. فرقی نمی ‌کند می ‌‌خواهید عکاس آماتور باشید یا به صورت حرفه ‌ای از این راه کسب درآمد کنید، در هر صورت باید با اصول اولیه‌‌‌ عکاسی و کار با دوربین آشنا شوید. خواندن مقالات آموزش عکاسی را قبل از خرید دوربین و شرکت در کلاس شروع کنید. مطالعه‌ این مقالات مزیت های زیادی برای شما دارد که در ادامه به چند مورد از این مزایا، اشاره می کنیم:

-با مرور مقاله‌ های مفید و علمی، می ‌توانید مطمئن شوید که اصلا مناسب عکاس شدن هستید یا نه؟ یک عکاس باید برخی روحیات مثل صبر و جسارت را داشته باشد، بتواند با سوژه همراه شود، ساعت ‌ها در هوای سرد یا گرم منتظر بایستد. مقاله‌ ها شما را با تعاریف اولیه‌ی عکاسی آشنا می‌ کنند تا با دید باز  وارد این رشته شوید.

-پس از این‌که تصمیم قطعی گرفتید که عکاس شوید و عکاسی کنید، باید به دنبال جدیدترین تکنیک ‌ها و تجربه ‌های عکاسان دنیا باشید. این تجربیات در کنار مطالب کلاس عکاسی، شما را برای حرفه ‌ای شدن آماده می ‌کنند.

-هرچند که این مقالات در کنار داشتن یک استاد با تجربه می ‌توانند دانش شما را تکمیل کنند، اما اگر به هر دلیل امکان شرکت در دوره ‌های عکاسی را ندارید، ناامید نشوید. مقالات را با دقت دنبال کنید و اگر دوربین دارید برخی توصیه ‌ها و تکنیک ‌های گفته شده در مقالات را تمرین کنید.

 در هر مقطعی از یادگیری هستید، مقالات آموزش رایگان عکاسی را که در دسترس شما هستند کنار نگذارید. چه چیزی بهتر از این که بدون صرف هزینه، از منبع غنی اطلاعات و نکات کاربردی استفاده کنید؟

کلاس عکاسی: آموزش روایت ساختن از لحظات

عکاسی فقط فشردن دکمه و ثبت یک ثانیه نیست، در واقع عکاسی، روایت یک داستان از لحظه است. در کلاس آموزش عکاسی، باید ذهن خود را آزاد  کنید تا بتوانید داستان عکس را در ذهنتان شکل بدهید. به این فکر باشید که فقط با ثبت یک لحظه‌ کوتاه، احساسات چند ساعت یا چند سال را منتقل کنید. استاد عکاس به شما یاد می دهد که چطور می ‌شود با ثبت لبخند یک مادر، عشق و محبت چند ساله‌ او به فرزندانش را نشان داد. چگونه  با پرتره‌ ساده از یک کارگر شریف، سال ‌ها تلاش و زحمت او را نشان بدهید؟ یک استاد متعهد و مجرب به شما آموزش می دهد که با لنز، دوربین، سه ‌پایه و سایر اجزای مکانیکی سر و کله بزنید تا در نهایت یک داستان زنده و ملموس را روایت کنید.

شرکت در دوره‌ ها و کلاس ‌های آموزش عکاسی  یکی از اصلی ‌ترین مرحله های‌ عکاس شدن است. در یک کلاس آموزش عکاسی حرفه ‌ای، تمام فوت ‌و فن ‌های کار با دوربین‌ را به شما آموزش می ‌دهند. آشنایی با انواع لنز‌ها و ویژگی ‌های هرکدام، آشنایی با برند‌های مختلف دوربین مثل نیکون و کانن، معرفی تکنیک‌ های اصلی عکاسی از سرفصل ‌های یک دوره‌ عکاسی استاندارد است.

مهم ‌ترین تفاوتی که بین یک کلاس آموزش عکاسی فوق‌العاده و یک کلاس عادی وجود دارد، ساعت‌ های عملی و کارگاهی است. در ساعت ‌های عملی هنرجویان به همراه استاد تکنیک ‌های تدریس شده را تمرین می ‌کنند و استاد نقاط ضعف و قوت شاگردان را به آن‌ها گوشزد می‌ کند. اگر قصد شرکت در دوره ‌های عکاسی را دارید، حتما از وجود ساعت عملی برای کلاس مطمئن شوید.

برای عکاس شدن، اندیشه‌ی پویا لازم دارید

حالا که به این قسمت از مقاله رسیده ‌اید، احتمالا تصمیم جدی برای عکاس شدن دارید و دنبال آموزشگاه عکاسی معتبر هستید. این روزها حجم تبلیغات آموزشگاه‌ های عکاسی زیاد است و انتخاب یک موسسه‌ی معتبر کمی سخت به نظر می‌رسد، اما شما می ‌توانید با زیرکی و توجه به چند نکته انتخاب مناسبی داشته باشید.

حتما سرفصل‌های آموزشی و مواردی که برای یک کلاس حرفه ‌ای گفته شد، چک کنید. سابقه‌ موسسه را مورد بررسی قرار دهید؛ موسسات با سابقه معمولا از استادان توانمند و باتجربه استفاده می ‌کنند.

آموزشگاه عکاسی تصویرگران پویا اندیش را می‌ توان به عنوان یک موسسه‌ با کیفیت در این زمینه معرفی کرد. بیش از دو دهه سابقه آموزش عکاسی ، فرصت خوبی برای نشان دادن توانمندی های این آموزشگاه است. دوره ‌های مختلف مانند عکاسی پرتره، عکاسی تجاری و صنعتی، عکاسی مقدماتی و حرفه ‌ای در این آموزشگاه برگزار می‌ شود.

همچنین مقالات آموزش عکاسی برای علاقه ‌مندان و هنردوستان به صورت رایگان در سایت موسسه در دسترس است. شاید عکاس باشی درونتان منتظر یک تلنگر کوچک است تا خودی نشان دهد، پس آن را نادیده نگیرید.

برای ثبت ‌نام در دوره‌های آموزش عکاسی و نیز مشاوره با کارشناسان برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن‌های: ۱۱۰ ۱۱۱ ۲۸ یا ۵۸۷ ۵۸۷ ۲۲ یا ۰۵ ۰۵ ۵۸ ۲۲ – ۰۲۱ تماس بگیرید و وب سایت آموزش عکاسی را حتما ببینید :

www.akkasi.art

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین