بطحایی: کاستی های حوزه آموزش و پرورش زیاد است

گروه اجتماعی الف،   3980228212

وزیر آموزش و پرورش گفت: کاستی های حوزه آموزش و پرورش زیاد است، تلاش می کنیم شرایط بهتری مهیا شود.

به گزارش مهر، سید محمد بطحائی شامگاه شنبه در جریان بازدید از مجتمع آموزشی شبانه روزی دخترانه سمیه شهرستان طالقان حضور در محفل انس با قرآن این مدرسه، اظهار کرد: مدتی از خدمت کاری خود را در البرز سپری کرده‌ام و تا حدودی با طالقان آشنا بوده‌ام اما حتی آنهایی که با این منطقه آشنایی ندارند و در طالقان زندگی نکرده‌اند با فرهنگ و تمدن اینجا و صاحب نظران، پیشکسوتان و فرهیختگانی که از این عرصه به حوزه‌های فرهنگ، تمدن و هنر کشور اسلامی ورود کرده‌اند آشنایی دارند.

وی با این توضیح که طالقانی‌ها در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی نیز در جامعه حضور داشته و دارند، گفت: از همراهی با میرزاکوچک خان جنگلی گرفته تا پیروزی انقلاب و بعد از آنها در عرصه‌های مختلف کشور، طالقانی‌ها مشارکت داشته‌اند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: بسیاری از اشخاصی که در حوزه‌های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرده‌اند از منطقه طالقان بوده‌اند و از این جهت حضورم در اینجا و میان مردم طالقان برایم موجب افتخار است.

وی با اشاره به اینکه ارزشمندترین ثروت هر کشوری نسل جوان و نوجوان آن است، ادامه داد: هیچ معدن و انباشتی در جامعه و کشور پربهاتر از این نسل نیست و شاید برای همین است که دشمنان اولین هدفی که نشانه می‌روند نسل جوان و نوجوان است.

بطحائی ادامه داد: برای ما شغل معلمی افتخار بزرگی است و نمی‌دانیم خدا چه موهبتی به ما روا داشته که افتخار حضور در این عرصه را نصیب ما کرده است.

وی با بیان اینکه معلمان پرورش ثروت ارزشمند کشور و جامعه را در اختیار دارند، گفت: هیچ مروارید و صدف گرانبهایی با ارزش تر از نسل نوجوان و جوان نیست؛ چرا که فردای کشور به دست این نسل‌ها ساخته می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش خطاب به جوانان و نوجوانان گفت: فردای کشور در دست شماست و این شماها هستید که تعیین می‌کنید ایران، جامعه و نظام اسلامی ما در آینده چه شکل و شمایلی داشته باشد.

وی تاکید کرد: بنده و یک میلیون و ۷۰۰ هزار پرسنل بازنشسته، پیشکسوت و شاغل آموزش و پرورش کشور به خود و شغلی که داریم افتخار می‌کنیم.

بطحائی در ادامه با بیان اینکه کاستی‌ها در آموزش و پرورش خیلی زیاد است، افزود: در این میان همه ما در این نهاد تلاش می‌کنیم تا یک محیطی را فراهم کنیم تا دانش آموزان در آن تمرین زندگی فردا را داشته باشند.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: در کلاس‌ها و مدارس با برنامه‌های آموزشی و پرورشی تمرین می‌کنید تا وقتی اجتماع به دست شما سپرده شد بدانید گره‌های آن را چگونه باز کنید و این افتخاری بزرگ برای ما است که در اختیار دانش آموزان باشیم.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: امیدواریم کاستی‌های موجود در سیستم آموزش و پرورش هر چه زودتر برطرف شود و مدارس، برنامه و امکانات آنطور که شایسته دانش آموزان ما است در اختیار آنها قرار گیرد.

وی ادامه داد: فرزندان ما خیلی بیشتر از آنچه اکنون در مدارس برای آنها فراهم است شایسته خدمت هستند، امید است بتوانیم این امکانات و برنامه‌های خوب مدنظر را در اختیار آنها قرار دهیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین