شادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیس

گروه عکس الف،   3980227042 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

با قهرمانی پرسپولیس در هجدهمین لیگ برتر فوتبال مردم تهران شامگاه پنجشنبه برای شادی و جشن به خیابان‌ها آمدند/مهر

شادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیسشادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیسشادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیسشادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیسشادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیسشادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیسشادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیسشادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیسشادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیسشادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیسشادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیسشادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیسشادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیسشادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیسشادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیسشادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیسشادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیسشادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیسشادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیسشادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیسشادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیسشادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیسشادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیسشادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیسشادی خیابانی مردم تهران بعد از قهرمانی پرسپولیس

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۱۰۰۹۰۰۹:۲۶:۱۱ ۱۳۹۸/۲/۲۷
بعد می گویند مردم ایران افسرده ترین مردم دنیا هستند!!!!
ناشناس۹۱۰۰۹۶۰۹:۳۹:۴۰ ۱۳۹۸/۲/۲۷
بعد تبلیغ کاذب میکنند که ملت ایران در رنج و سختی هستند . ملتی که در سختی باشد اینگونه شادی میکند؟
ناشناس۹۱۰۰۹۷۰۹:۴۷:۰۴ ۱۳۹۸/۲/۲۷
خجالت هم خوب چیزی است!!! اقتصاد فلج شده، کشور در یک قدمی جنگ، .. و بیکار. اقلیت هم باید به احترام اکثریت از جشن خودداری کنند.
ناشناس۹۱۰۱۰۴۰۹:۵۴:۵۵ ۱۳۹۸/۲/۲۷
تبریک میگم ، تا باد چنین بادا
امید۹۱۰۱۵۷۱۱:۰۹:۳۳ ۱۳۹۸/۲/۲۷
بسم الله الرحمن الرحیم انشاء‌الله همیشه ملت ایران دل خوشی داشته باشند. خدا بخیر کند یک بار مردم برای برجام شادی کردند و یک بار هم در انتخابات ۹۶ آن هم در خیابان ها و نتیجه این شد که نباید می شد.
ناشناس۹۱۰۱۶۴۱۱:۱۹:۵۵ ۱۳۹۸/۲/۲۷
چه خوب سرتون با فوتبال گرمه، خیلی ..
آریابان۹۱۰۱۶۹۱۱:۳۱:۰۴ ۱۳۹۸/۲/۲۷
نکته و اتفاق بسیار جالب و زیبا این بود : برنده جام خلیج فارس !!!! ، این جام ارزشمند و گرانسنگ را در "جم" واقع در 25 کیلومتری خلیج فارس !!!!! ، بر بالای سر ، بر فراز کرد. "جام" در "جم" و ایرانیان در 8 نقطه میهن سرافراز ، در تکاپوی "جام". همواره پاینده، خلیج همواره فارس .
ناشناس۹۱۰۲۰۰۱۲:۱۸:۲۱ ۱۳۹۸/۲/۲۷
الان این 4 تا ماشین کل مردم تهرانند؟
ناشناس۹۱۰۲۰۱۱۲:۱۸:۲۷ ۱۳۹۸/۲/۲۷
بهتر بود تیتر میزدید مردم آزاری شدید مردم تهران ساعت 12.30 تا 2 شب با فریادهای وحشتناک و بوق زدن ها بدون تفکر به اینکه شاید مردم غیر عادی اون ساعت خواب باشند یا کسی احتمالا بیمار در منزل داشته باشه.
مصطفی۹۱۰۲۱۶۱۲:۳۶:۱۶ ۱۳۹۸/۲/۲۷
بازنده های واقعی.
ناشناس۹۱۰۲۲۵۱۲:۴۳:۰۱ ۱۳۹۸/۲/۲۷
دغدغه نان ندارند!!
ناشناس۹۱۰۲۸۰۱۴:۲۱:۲۲ ۱۳۹۸/۲/۲۷
سایت الف ...چرا به جای مطالب و عکس های مفید، این تصاویر را میگذارید؟! قهرمانی یک تیم فوتبال در داخل کشور واقعا چه شادمانی دارد؟!! و اگر دارد چه ربطی به سایت الف دارد؟ آیا مسائل مهم تری نداریم که عکسش را بگذارید؟ آن هم در شرایطی که علاقه مندان فوتبال در کل کشور به شرایط حاکم بر لیگ اعتراض دارند!
عجایب شهر۹۱۰۳۷۸۱۶:۴۰:۲۶ ۱۳۹۸/۲/۲۷
هنوز فوتبال اینقدر جذابیت داره؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین