دولت را کمک کنید

نقی عبدالجوادی دستجردی، گروه تعاملی الف،   3980223030 ۹۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۰ تکراری یا غیرقابل انتشار
دولت را کمک کنید

دولت عامل اجرایی یا قوه مجریه کشور است. دولت مجری تمام برنامه‌های، صنعتی، اجرایی و عمرانی کشور و اکثر مصوبات مجلس است. بسیاری از مردم دولت را مساوی کلیت نظام می‌دانند. وقتی نقدی به دولت دارند منظورشان فقط نقد قوه مجریه نیست. در نظر بسیاری از مردم قوای سه گانه اعم از مجریه، مقننه و قضاییه دولت هستند.

در کشور ما پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها صاحبان و مدعیان زیادی دارد ولی وقتی نابسامانی، گرانی، تورم، بیکاری و ... سراغ کشور می‌آید همگان خود را کنار می‌کشند و تمام این بدبختی‌ها را به دولت نسبت می‌دهند، غافل از این که در نظر مردم همگی دولت هستند. هر چند دولت به معنای قوه مجریه تاثیر زیادی در موفقیت‌ها و تقصیر زیادی در عدم موفقیت‌های کشور دارد ولی اگر انصاف داشته باشیم نباید تمام نابسامانی‌ها را به قوه مجریه نسبت بدهیم.

در کشور ما دو جناح اصلی اصولگرا و اصلاح طلب وجود دارند که زیر نام‌های مختلفی و در قالب احزاب، سازمان‌ها و تشکل‌های مختلف سیاسی فعالیت می‌کنند. در شرایط عادی رقابت این جناح مشکلی را ایجاد نمی‌نماید و یا اگر مشکلی را ایجاد نماید آثار و تبعات کمتری دارد. حتی این رقابت می‌تواند به ایجاد شور و شوق در میان مردم برای مشارکت‌ در انتخابات و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی و جمعی مختلف کمک کند.

رقابت‌های سیاسی کمک می‌کند تا قوه مجریه و در راس آن شخص رییس جمهور و وزیران حواسشان به این موضوع باشد که همه وقت و در هرمکانی از سوی جناح مقابل، رصد می‌شوند و اگر پایشان را کج بگذارند، این موضوع از دید رقیب پنهان نمی‌ماند. بنابراین دولتیان می‌کوشند به گونه‌ای عمل کنند که هم کمتر مورد نقد جناح مقابل قرار گیرند و هم در دوره‌های بعدی انتخابات آرای بیش‌تری جمع کنند گوی سبقت را از جناح رقیب بربایند.

اما در زمان حاضر در برهه‌ای قرار گرفته‌ایم که دشمن قصد ساقط کردن کلیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سر می‌پروراند و اگر احساس ضعفی در مسئولان مشاهده کند معطل نمی‌ماند و حتما اقدامات عملی برای سقوط نظام انجام می‌دهد. بنابراین لازم است که تمام جناح‌های سیاسی و دولتیان که هوشیار باشند.

این برهه حساس، زمان مناسبی برای رقابت حزبی و جناحی نیست. از دلسوزان کشور تقاضا می‌کنیم مانند زمان 8 ساله دفاع مقدس همدل و همسو شوند، اختلافات را موقتا کنار بگذارند. جناح‌های سیاسی مختلف در هر دو طیف، اگر راهکاری برای برون رفت از اوضاع بد اقتصادی بلد هستند به دولت ارایه بدهند، اگر هم بلد نیستند چوب لای چرخ دولت نگذارند و لااقل نقدهای دلسوزانه بکنند و تخریب را کنار بگذارند. برای رقابت و بگومگوی سیاسی وقت زیاد است، الآن زمان حمایت و ارایه راهکار است. سفره مردم هر روز در حال خالی شدن و اعتماد عمومی هر روز در حال از بین رفتن است.

لطفا در این زمانه حساس که اتحاد نامقدس غربی، عبری و عربی با کمک برخی خودفروختگان داخلی داخل نشین و خارج نشین، کمر به نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران بسته‌اند کمی تا قسمتی به فکر نظام، کشور و مردم باشید.

دیدگاه کاربران

آشنا۹۰۲۹۲۱۰۵:۱۴:۲۸ ۱۳۹۸/۲/۲۳
کو گوش شنوا....
ناشناس۹۰۳۲۹۴۱۰:۱۸:۵۶ ۱۳۹۸/۲/۲۳
همسایه ها یاری کنین تا من شوهر داری کنم!!!!! بهتره زودتر زحمتو کم کنی روحانی بسه دیگه
ناشناس۹۰۳۳۶۳۱۰:۵۰:۵۹ ۱۳۹۸/۲/۲۳
تا محمود جایگزین شود؟؟؟؟!!!!
ناشناس۹۰۳۴۱۸۱۱:۲۰:۲۹ ۱۳۹۸/۲/۲۳
کسانی که دائم نق می زنند در راستای جنگ روانی دشمن حرکت می کنند. نشسته اند خارج گود و می گویند لنگش کن!
ناشناس۹۰۳۴۲۰۱۱:۲۱:۴۰ ۱۳۹۸/۲/۲۳
محمود فقط دو سال روحانی بود ؛ ولی روحانی 6 سال هستش که تو همون دو ساله محموده
ناشناس۹۰۳۴۸۷۱۱:۵۴:۰۵ ۱۳۹۸/۲/۲۳
هنوز داریم تاوان محمود را پس می دهیم.
ناشناس۹۰۳۶۴۵۱۲:۴۶:۴۲ ۱۳۹۸/۲/۲۳
و حتماً با رانت دلار 4200 تومانی!!!
ناشناس۹۰۳۵۱۱۱۱:۵۸:۴۸ ۱۳۹۸/۲/۲۳
عمو دو سال اخرش تحریم ها اثر کرد ! پس جوک نگو
ناشناس۹۰۳۶۵۰۱۲:۴۹:۱۷ ۱۳۹۸/۲/۲۳
نه عموجان ! دو سال آخرش به خاطر رفقاش کار را رها کرد ؛, همانطور روحانی شش ساله کار را رها کرده
ناشناس۹۰۳۷۶۰۱۳:۴۴:۳۵ ۱۳۹۸/۲/۲۳
یاد 2 سال آخر احمدی نژاد افتادم که اعتراف کرد تحریم ها اثر کرده و کاغذ پاره نبوده !
ناشناس۹۰۴۲۰۵۱۷:۰۳:۲۱ ۱۳۹۸/۲/۲۳
خوب عزیزجان ! چون آنهم دو سال آخر کار رها کرده مثل حسن آقا دنبال بهانه و توجیه بود .
ناشناس۹۰۳۶۲۷۱۲:۳۸:۴۶ ۱۳۹۸/۲/۲۳
متاسفانه افراد ناصالح اداره کشور را در بیشتر عرصه ها در دست گرفته اند
ناشناس۹۰۳۷۵۵۱۳:۴۱:۱۲ ۱۳۹۸/۲/۲۳
در اغلب عرصه ها
ناشناس۹۰۳۳۷۷۱۰:۵۹:۵۴ ۱۳۹۸/۲/۲۳
تنها راه حل مشکلات مذاکره است.
ناشناس۹۰۳۴۰۹۱۱:۱۳:۰۶ ۱۳۹۸/۲/۲۳
برو عمو !!! شما هم که دیگه شورش را درآوردین!!! واقعاً که!!!
ناشناس۹۰۳۴۳۲۱۱:۲۹:۰۷ ۱۳۹۸/۲/۲۳
دیگه کلمه مذاکره حالت یک آلرژی را پیدا کرده ؛ چون با همین کلمه مذاکره و برجام و این حرفها مردم را خام کردن تا این دولت ناتوان رأی بیاره. الآن هم تا اسم مذاکره میشنویم باید آماده بشویم که کسی سرمون کلاه بگذاره
ناشناس۹۰۳۴۵۵۱۱:۴۱:۳۳ ۱۳۹۸/۲/۲۳
برکناری دولت بهتربن کمک است
ناشناس۹۰۳۵۶۳۱۲:۱۷:۰۸ ۱۳۹۸/۲/۲۳
حتما دار و دسته شما بیان مثل زمان احمدی نژاد گل و بلبل میشه ؟
ناشناس۹۰۳۶۵۲۱۲:۵۰:۴۷ ۱۳۹۸/۲/۲۳
یعنی همه اش میخواهید رانت دلاری مال شما باشه؟!!
ناشناس۹۰۵۱۶۹۰۸:۰۲:۲۸ ۱۳۹۸/۲/۲۴
بعضی ها حقشونه دارو دسته فریدون و نوبخت و جهانگیری و ... سرشون حکومت کنند . یعنی بعضی ها بدبختی رو قبول کرده اند .
ناشناس۹۰۵۶۷۳۱۲:۲۶:۰۶ ۱۳۹۸/۲/۲۴
تا مردم جایگزین شوند و همه اموالی که تا حالا از مردم به باطل و ناحق یغما کردید از شما پس بگیرند ولی به شما حق یک زندگی سالم را بدهند
یاری۹۰۳۳۰۱۱۰:۲۰:۱۷ ۱۳۹۸/۲/۲۳
جناب روحانی آیا ترامپ یا دلواپسان وطن سیف و آخوندی و نوبخت و صفدرحسینی و.... را منصوب کردند یا دولت شما؟ آیا ترامپ یا دلواپسان وطن 30میلیارد دلار4200 تومانی پاشیدند یا دولت شما؟ آیا ترامپ و دلواپسان وطن شرکتهای دولتی و عمومی را مفت فروشی کردند یا دولت شما؟ آیا آیا آیا...؟ لطفا این فرافکنژ را تمام کنید
ناشناس۹۰۳۳۰۶۱۰:۲۲:۵۹ ۱۳۹۸/۲/۲۳
بله ! واقعیت اینه که در دولت گوش شنوایی برای کمک های پیشنهادی وجود نداره
ناشناس۹۰۳۳۲۳۱۰:۳۵:۵۱ ۱۳۹۸/۲/۲۳
بودجه قانونی کشور بر مبنای فروش یک و نیم میلیون بشکه نفت تصویب شده ولی الان فروش نفت با مشکلات اساسی روبه‌رو است. در فروش پتروشیمی و فلزات و حتی مواد غذایی هم مشکل داریم. همه باید به این واقعیت‌ها توجه کنیم و فقط شعار ندهیم.
ناشناس۹۰۳۹۹۳۱۵:۳۶:۳۵ ۱۳۹۸/۲/۲۳
به نظر می رسد خود دولت بخشی از مشکل است و تا هست مشکلات هم هستند. ایکاش خود دولت در این برهه زمانی که نیاز به حرکت جهادی است که او اهل آن نیست، عرصه را واگذار نماید.
ناشناس۹۰۲۹۲۳۰۵:۳۴:۳۰ ۱۳۹۸/۲/۲۳
سخن نویسنده محترم صحیح است ؛ ولیکن این دولت حتی در کمک پذیری هم ناتوان است. مگر اقتصاد دانها و متخصصین دلسوز به دولت نگفتند که پخش دلار 4200 تومانی منطقی نیست و به اقتصاد و ذخیره ارزی کشور ضربه میزند و حتی برخی برای کمک طرحهای پیشنهادی جایگزین ارائه کردند. ولی پاسخ دولت نیش و کنایه و توهین بود. متأسفانه در سایر موارد هم دولت به همینگونه عمل کرده است. و متأسفانه الآن همه نظام زیر سوال اشتباهات دولت است و متأسفانه دولت به جای جبران مافات فرافکنی و حاشیه سازی میکند. و متأسفانه حاصل لجاجت دولت فشار اقتصادی است که به مردم تخمیل شده است.در همین موضوع افزایش حقوقها دولت برای حفظ منافع حقوقهای بالا هنوز هم در مقابل مصوبه مجلس لجاجت میکند و ....
ناشناس۹۰۲۹۳۶۰۶:۳۶:۰۵ ۱۳۹۸/۲/۲۳
وقتی مفسدان خودی بستگان این و آن مدیر ارشد کشوری چه در مبحث ارزی و صرافی و بانکداری و فراری دادن معوقه داران بانکی مفسد و چه در زمینه ویلا سازی و زمین‌خواری را صوری محاکمه میکنید چه کمکی انتظار دارید عدالت برای همه اجرا کنید و اموال خود را مشروعیت سنجی کنید و اموال مازاد را بازگردانید و در سطح مردم و نه در خانه هایشان چند صد میلیاردی زندگی کنید و بچه ها را از خارج به گردانید تا میان مردم زندگی کنند ما هم شش دانگ کمک باشیم
ناشناس۹۰۲۹۴۸۰۶:۵۶:۳۵ ۱۳۹۸/۲/۲۳
راهکارمی خوای بفرما دست ژن برتری ها و آقازاده هاتون رو از سفره ی بیت المال کوتاه کنید تمام مشکلات حل میشه
ناشناس۹۰۲۹۶۱۰۷:۳۰:۰۴ ۱۳۹۸/۲/۲۳
دولت را کمک کنید بده در را خدا!!!!! عاقبت دولت تدبیر و امید!!!!! عجب تدبیری عجب امیدی
ناشناس۹۰۲۹۷۶۰۷:۵۴:۲۶ ۱۳۹۸/۲/۲۳
ما که توانمان در حد و اندازه نیروهای بسیج و سپاه و ... نیست . وقتی این عزیزان تمام قد برای کشور زحمت می کنند و فراتر از وظیفه خود به همه قوا و در همه زمینه ها کمک میکنند و دست آخر هم مورد بی مهری قرار می گیرند بنده پند می گیرم .
ناشناس۹۰۲۹۷۷۰۷:۵۵:۲۶ ۱۳۹۸/۲/۲۳
ای خدا همه جای دنیا ملت از طرف دولتشون حمایت میشن اینجا برعکس شده و دولت دست در جیب ملت کرده و به همراه نظام مالیاتی و بانکها همین مونده که جون مردم رو هم بگیرند. یادتون نره اگه تا الانم بر منصب قدرت بودید بخاطر حمایت های مردم بوده نظیر شرکت در انتخابات و راهپیمایی ها و...
ناشناس۹۰۲۹۷۹۰۷:۵۵:۵۵ ۱۳۹۸/۲/۲۳
دولت کارخرابی کند و کار نکند اونوقت ملت به دولت کمک کند ؟
ناشناس۹۰۳۲۹۹۱۰:۲۰:۱۱ ۱۳۹۸/۲/۲۳
منظورش اینه که مردم لیشتر تلاش کنن تا فریدون موفق بشه!!!!!!!!!!!!!!! فریدون
ناشناس۹۰۲۹۹۳۰۸:۰۷:۳۵ ۱۳۹۸/۲/۲۳
به نظر من متاسفانه عامل اصلی اختلاف، صحبت ها و حواشی ایجاد شده توسط دولت می باشد. صحبت های شخص آقای روحانی، آقای عراقچی، آقای ظریف و آقای آشنا و ...
ناشناس۹۰۲۹۹۴۰۸:۰۷:۳۶ ۱۳۹۸/۲/۲۳
ماجرای اصولگرا و اصلاح طلب همان ماجرای استقلال و پرسپولیس است. موقعی که تیم ملی مسابقه دارد، علیه همدیگر شعار می دهند: استقلال سرور پرسپولیسه یا پرسپولیس سرور استقلاله. سوال این است، چرا عده ای منافع گروهی خود را به منافع ملی ترجیح می دهند؟ و یا چرا عده ای به منافع گروهی خود بیشتر از منافع ملی توجه دارند؟ آن هم در زمان حساس.
ناشناس۹۰۳۳۳۳۱۰:۴۰:۲۳ ۱۳۹۸/۲/۲۳
این حرفها برای فرار از پاسخگویی است. دولت باید پاسخگوی عملکرد خود باشد
ناشناس۹۰۳۷۷۸۱۳:۵۱:۱۴ ۱۳۹۸/۲/۲۳
مثل دولت محمود که خزانه رو خالی کردوخیلی هم جوابگو بود.
ناشناس۹۰۴۱۹۳۱۶:۵۶:۲۱ ۱۳۹۸/۲/۲۳
معاون اول محمود زندانش را هم رفت ولی عامل اصلی توزیع دلار 4200 تومانی هنوز داره طلبکارانه حرف میزنه
ناشناس۹۰۴۲۱۰۱۷:۰۵:۵۹ ۱۳۹۸/۲/۲۳
اگه محمود خزانه خالی کرد پس این آقایان حقوقهای نجومی را از کجا گرفتن؟
حسن۹۰۳۰۱۰۰۸:۲۰:۵۱ ۱۳۹۸/۲/۲۳
این دولت شیره جون مردم رو گرفته.دیگه رمقی واسه کمک نگذاشت. با اعتماد بیش از حد به آمریکا و اروپا و بی اعتنایی به تولید و توان داخل.
ناشناس۹۰۳۰۱۶۰۸:۲۳:۲۶ ۱۳۹۸/۲/۲۳
رییس و دولت فهیمه دخالت نکنند ملت بهتر از شما مملکت را اداره خواهند کرد
ناشناس۹۰۴۳۷۹۱۸:۵۱:۱۲ ۱۳۹۸/۲/۲۳
فهیمه کیه دیگه ، حالا یک عبارت « دولت فخیمه » در بعضی از سریال ها در مورد دولت بریتانیا ( انگلستان ) بکار بردند و شما جو گیر شدید!!!
قادر۹۰۳۰۲۲۰۸:۲۶:۵۷ ۱۳۹۸/۲/۲۳
تا حالا مشغول برجام بازی بودن حالا آخرعمردولت گاه خدمت آمد؟؟؟؟
عباس۹۰۳۰۳۷۰۸:۳۴:۲۰ ۱۳۹۸/۲/۲۳
ترامپ هم اختیارات روحانی را ندارد. مگر میشود بی اختیار برجام امضاکرد و چوب حراج به ذخائر طلا و ارز و شرکتهای عمومی ووووو زد؟
ناشناس۹۰۳۰۳۸۰۸:۳۴:۴۸ ۱۳۹۸/۲/۲۳
کجا رفت اون همه ادعا
ناشناس۹۰۳۰۴۷۰۸:۳۷:۴۰ ۱۳۹۸/۲/۲۳
همین که صامت شدیم و اعتراض نمی کنیم یعنی داریم کمک می کنیم بهش
ناشناس۹۰۳۰۶۲۰۸:۴۳:۲۲ ۱۳۹۸/۲/۲۳
دولت خودش با عزل سریع مدیران نالایق که به عمد و آگاهانه در حال سو استفاده از منافع ملت هستند، بزرگ ترین و مهم ترین خدمت رو می تونه به خودش بکنه.
ناشناس۹۰۳۰۷۵۰۸:۴۸:۰۶ ۱۳۹۸/۲/۲۳
کمکم کنید حالا؟؟؟ خودکرده را تدبیر نیست
ناشناس۹۰۳۰۸۱۰۸:۴۹:۲۴ ۱۳۹۸/۲/۲۳
آقای رییس جمهور لطفا مردم را اینقدر بی سواد تصور نکنید.
ناشناس۹۰۳۰۸۳۰۸:۴۹:۳۹ ۱۳۹۸/۲/۲۳
بهترین کمک به دولت تعویض دولت است
ناشناس۹۰۳۰۸۷۰۸:۵۰:۳۶ ۱۳۹۸/۲/۲۳
آقای‌دستجردی‌‌‌‌‌جیک‌جیک‌مستانت‌بود‌‌‌‌‌..فکر‌زمستانت‌بود،‌مادردوران‌دفاع‌مقدس‌ازجان‌ومالمان‌دریغ‌نکردیم‌ حالا‌نوبت‌شماهاست‌ببینیم‌‌حرف‌میزنید‌یامرد‌عمل‌هم‌هستید
ناشناس۹۰۳۰۹۱۰۸:۵۱:۰۸ ۱۳۹۸/۲/۲۳
دولت در ابتدا خودش بایست به خودش کمک می کرد . باید عناصر فاسد و رانت خوار و بی کفایت را از بدنه خودش حذف می کرد . نباید خزانه کشور را به اسم دلار 4200 تومانی بین رانت خواران و یقه سفیدان حکومتی تقسیم می کرد . پس این دولت شایستگی ماندن ندارد چه برسد به کمک . رییس دولت چرا آن عنصر که در راس سازمان خصوصی سازی می باشد را عزل نکرد و تحویل دستگاه قضا نداد. و هزاران چرا ........
ناشناس۹۰۳۱۱۴۰۸:۵۵:۴۲ ۱۳۹۸/۲/۲۳
جیک جیک مسنونت بود فکر زمستونت بود؟
مهدي۹۰۳۱۴۵۰۹:۰۵:۳۲ ۱۳۹۸/۲/۲۳
دولتي كه فشار به مردمش را با چاپ پول و رانت و وزراي فاسد روز به روز بيشتر ميكنه نيازي به كمك نداره ريس دولتي كه از بستگان عروس ودامادش تا برادرش در ضدو بند دخيل هستند چه نيازي به كمك داره دولتي كه تاب و تحمل انتقادرو نداره نياز به كمك نداره والا اين دولت محترم سطح زندگي مردمو با ندانم كاري وايجاد فسادهاي اقتصادي به يك چهارم تقليل داده چه ميازي به كمك داره نكنه منظورشون از كمك اينه سكوت كنند متخصصين ودلسوزان تا به قهقرا بريم
ناشناس۹۰۳۱۷۵۰۹:۲۲:۵۳ ۱۳۹۸/۲/۲۳
اگر دولت در زمان نیاز مردم به مردم کمک میکرد ، مردم الان پشت آن بودند اما مدتهاست که مسئولین بر طبل فاصله برین خود و مردم میکوبند
ناشناس۹۰۳۱۸۱۰۹:۲۷:۲۱ ۱۳۹۸/۲/۲۳
از مديران احمدي نژادي در دولتت كمك بخواه
ناشناس۹۰۳۵۱۳۱۱:۵۹:۰۲ ۱۳۹۸/۲/۲۳
که کلا کشور رو ببرن هوا ؟؟؟
ناشناس۹۰۳۶۵۴۱۲:۵۲:۰۲ ۱۳۹۸/۲/۲۳
نه که الآن خیلی پایینه!!!
الف۹۰۳۱۸۵۰۹:۲۸:۲۲ ۱۳۹۸/۲/۲۳
#روحانی_مظلوم
ناشناس۹۰۳۲۹۷۱۰:۲۰:۰۵ ۱۳۹۸/۲/۲۳
#ملت_ مظلوم
ناشناس۹۰۵۱۹۴۰۸:۱۹:۵۳ ۱۳۹۸/۲/۲۴
مثل فریدون مظلوم
ناشناس۹۰۳۲۰۱۰۹:۳۸:۲۸ ۱۳۹۸/۲/۲۳
تنها كمك ما به دولت اينه كه دولت كه در حقيقت هيچكارست تشريف ببره و كارها را به من بسپارد چرا كه من فقط من است
مهدی۹۰۳۲۱۵۰۹:۴۳:۵۳ ۱۳۹۸/۲/۲۳
دوران این ژست ها و مظلوم نمایی ها تموم شده اقای روحانی
ناشناس۹۰۳۲۳۲۰۹:۴۹:۳۱ ۱۳۹۸/۲/۲۳
دو سال تا پایان ترامپ مانده اگر دوام بیاوریم دیگه رای نمیاره البته ولی اگه مذاکره کنیم باز پیروز میشه
ناشناس۹۰۳۲۳۳۰۹:۵۰:۰۲ ۱۳۹۸/۲/۲۳
ابتدا خود دولت باید بخواهد کمکش کنند و بعد خود دولت در قدم اول باید ناخالصی های خود را پاک کند و افراد نادرست و غیر حرفه ای را از بدنه دولت کنار بگذارد و در قدم های بعدی از متخصصین واقعی دعوت کند حالا از هر جناحی که باشند. وقتی میخوای آب گندیده داخل یک حوض رو عوض کنی اول باید با یک سطل آب رو بیرون بریزی بعد آب تمیز خودش وارد میشه.
ناشناس۹۰۳۲۳۴۰۹:۵۰:۱۸ ۱۳۹۸/۲/۲۳
دولت به معنای قوه مجریه تاثیر زیادی در موفقیت‌ها و تقصیر زیادی در عدم موفقیت‌های کشور دارد افت ارزش پول از کجاست
محمد مهدی۹۰۳۲۳۹۰۹:۵۳:۱۵ ۱۳۹۸/۲/۲۳
چنان با نیک و بد ، عرفی بسر بر کز پس مردن مسلمانت به زمزم شوید و هندو بسوزاند آقای روحانی رئیس جمهور محترم با مردمی که همیشه با نیک و بد شما و اسلاف شما کنار آمدند و سالها سخت ترین شرایط را تحمل کردند چه کردید ؟ جناب روحانی وقتی جوانان این مملکت در جبهه های غرب و جنوب پرکشیدند تا وطن عزیز و سر بلند باشد بچه های شما و تمامی دولتمردان اعم از چپ و راست چه کردند و کجا بودند؟ الان کجایند ؟ جناب روحانی واقعا دشمن اصلی این کشور کیست و کجاست ؟ برای کمک به مملکت نیازی به گفتن شما نیست اما شما به کشور صدمه نزن
سعید۹۰۳۲۶۲۱۰:۰۴:۱۱ ۱۳۹۸/۲/۲۳
خیلی دیر به فکر افتادی داداش
پیما۹۰۳۲۶۹۱۰:۰۵:۲۰ ۱۳۹۸/۲/۲۳
حقوق های نجومیش رو یکی دیگه گرفته مردم فقیر الان باید کمک کنن به دولت؟
ناشناس۹۰۳۲۸۷۱۰:۱۵:۳۰ ۱۳۹۸/۲/۲۳
واقعا درست میگید شما
ناشناس۹۰۳۳۰۹۱۰:۲۳:۲۳ ۱۳۹۸/۲/۲۳
پسر خوب، منظور کمک مالی نیست. کمک فکری و معنوی است
ناشناس۹۰۳۳۸۰۱۱:۰۱:۵۸ ۱۳۹۸/۲/۲۳
پسر خوب ! نجومی بگیرها ژن برتر بودند و مدیر ، و لابد بیشتر باید بتوانند به دولت کمک فکری و معنوی بکنند. اگه نجومی بگیرها توان کمک فکری و معنوی نداشتن پس برای چی حقوفهای کلان دریافت کردن. چه انتظاری از کسانیکه تا دیروز لبوفروش خوانده میشدن باید داشت
ناشناس۹۰۳۳۰۴۱۰:۲۲:۲۰ ۱۳۹۸/۲/۲۳
مردم نجيب ايران همينكه گراني را تحمل مي كنند و دم نمي زنند كمك بزرگي به دولت نجومي بگيران است
ناشناس۹۰۳۳۳۸۱۰:۴۱:۲۷ ۱۳۹۸/۲/۲۳
واسه ما فقط یک لقمه نون مونده اگه بدردتون می خوره اونم مال شما
ناشناس۹۰۳۳۴۷۱۰:۴۵:۰۴ ۱۳۹۸/۲/۲۳
دولت به فکر مردم نیستند حتی حاضر نیستند قدمی برای کنترل قیمت اقلام اساسی بردارند، کار و اشتغال و ازدواج جوانها، مسکن، خودرو ... پیشکش. اونوقتی که نفت رو بشکه ای 110 دلار می فروختید ریالی از پول نفت به ملت نرسید حالا درخواست کمک می کنید؟
ناشناس۹۰۳۳۶۲۱۰:۵۰:۵۳ ۱۳۹۸/۲/۲۳
بازهم اکثر کامنت ها گوشه و کنایه و طعنه و تسویه حسابه. تمام حرف طرف این بود که این کار را موقتاً، فقط موقتا تعطیل کنید.
ناشناس۹۰۳۶۵۶۱۲:۵۳:۴۷ ۱۳۹۸/۲/۲۳
خوب دولت موقتاً یه کم به جای حاشیه سازی کار کنه
ناشناس۹۰۳۴۷۱۱۱:۴۸:۴۶ ۱۳۹۸/۲/۲۳
علت گذاشتن این نظرهای احساسی این است که بسیاری از دوستان فقط عنوان مطلب را خوانده و به خودشان زحمت خواندن متن را نداده اند.
علی 671۹۰۳۴۸۰۱۱:۵۱:۴۲ ۱۳۹۸/۲/۲۳
وقتی دولت خودش به خودش کمک نکند از مردم چه انتظاری دارد .چگونه دولت به خودش کمک کند با صداقت ،با راستگویی، با امانت داری .وقتی دولت علنی به مردمش دروغ می گوید ،با مردمش صادق نیست چه انتظاری دارد .اگر دولت پشت پرده برای ناکامی های خودش .مردم را در منگنه می گذارد از مردم چه انتظاری دارد .آیا دولت به وعده هایی که تا به حال داده عمل کرده .آیا در کم وکاستی دلسوز مردم بوده .؟نه فقط سعی کرده طوری دروغین وانمود کند که همه چیز گل و بلبل است .روز روشن را قبول ندارد .حرف هیچ عاقلی راقبول نمی کند جز یاران خودش و می بینیم وضع مردم را و این همه گرفتاری .چون دولت خود را از مردم نمی داند و حس برتر بینی دارد .نتیجه اش همین است که برای ملت بوجود آمده است .همه ی اجناس با دلار دولتی و سهم مردم وارد می شود ولی به مردم نمی رسد مگر عده ای خاص .و هزاران کار دیگر .
حمید۹۰۳۴۸۹۱۱:۵۴:۰۷ ۱۳۹۸/۲/۲۳
کاش یه بار دیگه حرفهای روحانی و جهانگیری را که موقع انتخابات با حرارت 100 درجه میگفتن پخش کنن و حرفها ی بعد ا ز برجامشون را و از این دو نفر بپرسن بر چه اساسی وعده های فضائی و کذایی به ملت می دادین؟ خداییش جا نداره محاکمه بشن و جوابگو باشن؟ چطور رای بچه های مارا به ناراستی... گرفتن و حالا مملکت را به این روز نشاندند. کاش در این ماه رمضان وشبهای قدر این دونفر ا زمردم حلالیت می طلبیدند بابت اینهمه وعده های .. توخالی که به مردم دادند.
ناشناس۹۰۳۴۹۵۱۱:۵۵:۱۲ ۱۳۹۸/۲/۲۳
باشه آقای دولت شما نصف حقوقت رو بده به من کارگر بینوا رو چشمام حمایتت میکنم!
سعید۹۰۳۵۹۹۱۲:۳۰:۳۶ ۱۳۹۸/۲/۲۳
کامنت ها نظرات مردم نشون میده بد عمل کردی آقای روحانی خیلی بد نتوانستی از وقتی روی کار آمدی بخصوص دور دوم حتی طرفداران خودت را راضی نگه داری صداقت در گفتار و رفتار و شجاعت در تصمیم گیری ها و مداومت و تدبیر لازم راضی نگاه داشتن مردم را نداشتی وزیری را که چند سال قول داد فاجعه مسکن سازی مهر را اصلاح و مسکن اجتماعی و چی چی بسازه تحمیل و تحمل کردی ....بدون ساخت 1 واحد مسکن درست قیمت زمین در کشوری که 16 میلیون متر مربع مساحت دارد باید آپارتمان ساخت معقول و زمین جای مناسب هر مترش در شهر من معادل3 ماه حقوقم باشه ؟ از کجای اشتباهاتت بگم از کجای کم کاریهات ؟ فقط سیاست و سیاست و سیاست حرف و حرف و حرف به کی قسم بخورم که قیمت زمین و آپارتمان ربطی به تحریم نداره عدم اراده کافی دولت بوده و بس .
ناشناس۹۰۳۷۶۶۱۳:۴۵:۵۶ ۱۳۹۸/۲/۲۳
روحانی همه تلاش خودش رو برای کاهش تحریم ها کرد نه مثل جلیلی که هر روز با یک تحریم جدید بر میگشت
ناشناس۹۰۳۸۱۲۱۴:۰۷:۱۹ ۱۳۹۸/۲/۲۳
مثلی هست که میگه مرغی که انجیر میخوره منقارش کجه این دولت و وزراش اینکاره نیستن بعداز شش سال ناتوانی وبه فنادادن اقتدار ملی وهسته ای و ورشکستگی اقتصادی هرکاری کنید ن م ی ت و ن ه
ناشناس۹۰۳۹۱۱۱۵:۰۳:۳۳ ۱۳۹۸/۲/۲۳
دولتی که چشمش دنبال کدخدا است بدرد ...
ناشناس۹۰۴۰۰۷۱۵:۴۰:۵۸ ۱۳۹۸/۲/۲۳
چرا اول میگی نظام و بعد میگی کشور و مردم؟!!! اگه کشور و ملتی نباشه نظام معنی نداره...
ناشناس۹۰۴۶۸۳۲۲:۱۷:۰۲ ۱۳۹۸/۲/۲۳
دولت جیب ملتو زده الان از هر وقتی وضعش بهتره اینا فقط مظلوم نمایی..
ناشناس۹۰۴۷۲۱۲۲:۳۳:۵۵ ۱۳۹۸/۲/۲۳
خدا کمک کنه ما چکاره ایم .
ناشناس۹۰۴۷۵۸۲۳:۰۴:۲۸ ۱۳۹۸/۲/۲۳
هر سایت و کانال خبری رو باز می‌کنی نوشته: گام مهم محققان ایرانی برای درمان سرطان برداشته شد. بعد میری داروخونه قرص سرماخوردگی و .. بخری، یا موجود نیست یا قیمتش به خاطر افزایش نرخ دلار و عدم واردات دارو دو برابر شده. محققان عزیز لطفا اول روی همین آبریزش‌های ساده تمرکز کنید
نسل سوخته _ ...۹۰۴۸۴۱۰۰:۰۱:۳۳ ۱۳۹۸/۲/۲۴
دولت مرد نفتی نهایتش همین ها میشن، بهتر از این هم از آن در نیومده. یه نفتی بفروشند خرج کنند و توی رسانه ها از خودشون تعریف کنند!
همشهری۹۰۴۹۲۰۰۱:۱۶:۰۳ ۱۳۹۸/۲/۲۴
دولت کی به داد مردم رسید که الان انتظار داره
ناشناس۹۰۵۱۸۶۰۸:۱۶:۵۳ ۱۳۹۸/۲/۲۴
بله بقول خودتان مرحله حساسی است . یک نوع کمک می تواند این باشد که :باید در این زمان افراد خائن معرفی شوند و بدون ملاحظه با آنها برخورد کرد . کمک من به شما معرفی سه نفر از آنهاست . فریدون و عراقچی و جهانگیری و البته برخی افراد در پرونده صندوق فرهنگیان و یا تخلفات خودرویی و یا برخی واردات انحصاری و یا تخلف خودروهایی که شبانه ترخیص شدند و یا مافیای فوتبال و مسکن و و... راستی شما که خودت اینها را بهتر از هر کسی خبر داری..
ناشناس۹۰۶۷۴۲۱۹:۱۹:۰۷ ۱۳۹۸/۲/۲۴
اون شاعر یه چیزی فهمیده بود که چند سال پیش گفت بپا دلهارو نشکنی خیلی خطرناکه حسن... من که خیلی از دستت شاکی هستم حسن آقا. دیگه هرگز در انتخابات شرکت نخواهم کرد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین